Šta je novo?

Zvanična GTA IV Tema!

e pa stvarno je glupo sto ne moze na volan,na prethodni je moglo...
 
dobijam fatal error RMN40...
 
Poslednja izmena:
dobijam fatal error RMN40...

RMN40 je valjda greska jer imas Win XP sa SP3. Probaj da compatibility mod stavis kao Win 2000, i na GTAIV.exe. i na Launcher.exe. ako nece, onda primeni promenu u registry bazi i lazi aplikaciju da imas SP3.

RMN20 je za Vista Service Pack 1 nedostatak... ista metoda pali, proverio lično :D
 
Gde treba da se otpakuje ovaj file ??? Ja sam ga otpakovao u program files, u GTA folder, ali kad ga otvorim sve sto imam je jedna linija gde piste nesto no video mem restriction, i slicno.....Zar ne bi trebalo da bude citav red opcija koje mogu da kontrolisem, a pre svega kako ugasiti V-sync.. ???

Fajl sto je Jovyland okačio otključava grafička podešavanja i isključuje V-Sync. Ako želiš još nešto da dodaš otvoriš commandline.txt i upišeš neku od sledećih komandi.

#Tools
#-benchmark: Runs the benchmark tool and immediately exits game.
#-help: Display list of all command line options
#Graphics
#-renderquality: Set the render quality of the game. (0-4)
#-shadowdensity: Set the shadow density of the game. (0-16)
#-texturequality: Set the texture quality of the game. (0-2)
#-viewdistance: Set the view distance of the game (0-99)
#-detailquality: Set the detail quality of the game. (0-99)
#-novblank: Disable wait for vblank (No Vsync)
#-norestrictions: Do not limit graphics settings
#-width: Set width of main render window (default is 800)
#-height: Set height of main render window (default is 600)
#-safemode: Run the graphics in the lowest setting possible
#-frameLimit: Limit frame to interval of refresh rate
#-refreshrate: Set the refresh rate of main render window
#-fullscreen: Force fullscreen mode
#-windowed: Force windowed mode
#-availablevidmem: Set amount of physical Video Memory
#-percentvidmem: Percentage of video memory to make available to GTA
#Audio
#-fullspecaudio: Force high-end CPU audio footprint
#-minspecaudio: Force low-end CPU audio footprint
#System
#-noprecache: Disable precache of resources
#-nomemrestrict: Disable memory restrictions -install the game and/or re-install DirectX
 
GT yebe kewu :D:D

Statistics
Average FPS: 53.56
Duration: 37.15 sec
CPU Usage: 78%
System memory usage: 64%
Video memory usage: 100%

Graphics Settings
Video Mode: 1280 x 1024 (60 Hz)
Texture Quality: High
Render Quality: Highest
View Distance: 60
Detail Distance: 100

Hardware
Microsoft® Windows Vista" Ultimate
Service Pack 1
Video Adapter: NVIDIA GeForce 8800 GT
Video Driver version: 180.48
Audio Adapter: Speakers (SoundMAX Integrated Digital HD Audio)
Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz

File ID: benchmark.cli
 
Thx, radi sa compatibility mode...

A da, i moji rezultati :
Statistics
Average FPS: 38.84
Duration: 37.49 sec
CPU Usage: 85%
System memory usage: 66%
Video memory usage: 82%

Graphics Settings
Video Mode: 1680 x 1050 (60 Hz)
Texture Quality: High
Render Quality: High
View Distance: 32
Detail Distance: 65

Hardware
Microsoft Windows XP Professional
Service Pack 2
Video Adapter: ATI Radeon HD 4800 Series
Video Driver version: 6.14.10.6879
Audio Adapter: Realtek HD Audio output
Intel Pentium III Xeon processor
Intel Pentium III Xeon processor
 
Poslednja izmena:
Evo kako radi kod mene:

Rezolucija: 1920x1200 (na Xbox 360 1280x720)
Frame rate: benchmark prosek oko 28 (Rockstar navodi da fps u konzolnoj verziji između 29-30, ali igrajući PS3 verziju, siguran sam da ima itekako primetnih padova. Generalno, vrlo je sličan ovome što imam na PC-ju)
Texture quality: medium (na PS3/Xbox 360 isto medium)
Render quality: high (low na PS3/Xbox 360)
View Distance: 25 (21 na obe konzole)
Detail distance: 37 (10 na konzolama)
Vehicle density: 26 (33 na konzolama)
Shadow density: 3 (opcija ne postoji na konzolama)

Dakle, sa vrlo sličnim prosečnim fps-om, PC verzija radi u 2,5 puta većoj rezoluciji, sa daleko većim rendering kvalitetom, nešto većim view distance, gotovo četvorostruko većim detail distance i za 25% manjom gustinom saobraćaja, uz podršku za shadow density koji ne postoji na konzolama.

Po meni, bolje je što su nam dali ove sulude opcije za budženje grafike, jednog dana ćemo svakako moći da ih koristimo :)
 
Aj molim te neki shot tog "shadow density-ja", jel to gustina onih tackica u senkama? :D
 
@Boris & demon

Prekidajte sa console vs PC glupostima.
 
Ubacio sam onaj patch za XBox 360 Joypad,ali me zanima kako mogu da promenim kontrole jer mi se default ne svidjaju nikako.
Izvinjavam se moderatorima ako je bilo ovakvih pitanja ali ovde ima previse postova i trebalo bi mi 2 dana da ih sve procitam!
 
Vlasnici Radeon 4800 karti, koji imaju problema sa nepostojanjem pojedinih textura (ulica i zgrada) u igri (vide se samo predmeti - kontejneri, bandere,...), neka probaju da klokuju gpu i memoriju iz rive za samo 1MHz. Meni je ovo resilo problem. :)
 
Poslednja izmena:
U ovom threadu vise ima obrisanih postova, nego objavljenih.... :D

Ljudovi, drzite se teme. Hint: Tema je napljuvavanje GTA IV i Rockstara...
 
Da li moze blagi offtopic...Uzimam novu plocu i procesor pa da pitam nesto...

Za isti kesh imam Q9300 i mislim da je E8600...Sta uzeti za GTA IV(naravno on je jedan od glavnih krivaca za kupovinu nove kante) dakle na cemu bolje radi Q9300 ili E8600 ili pak nesto iz AMD tabora npr Phenom 9550
 
Ova igra dosta bolje radi na quadovima. Eto ti odgovora
 
presao sam trideset posto igre i imam po koju zamjerku,sve nekako imam utisak da je sve u neku trku,npr jos nemam nikakvu kucu da sam je kupio,ili mi je sta ponudjeno od firmi da kupim kao sto je bio slucaj na prethodni gta sto je bio pun pogodak,drugo koliko sam primjetio u cijelom gradu ne postoji nikakav izgradjeni stadion sto mi je pomalo glupo,i sklopu toga ne postoji u igri koliko sam primjetio da se izadje van grada,neko seosko podrucje...sa uskim dugim putevima-to je bilo na prethodni gta...opet cudno mi je sto nisi stavili teretanu kao sto je bilo na prethodnom....evo to su moje kritike za 30 posto predjene igre...
 
Evo liste stvari koje će nam doneti novi patch

R* je napisao(la):
Rockstar officially reveals what they've managed to fix in the recently released PC version of Grand Theft Auto IV.

The patch contains a variety of fixes including:

* A fix to the crash after legal screen that some German customers were reporting.
* Numerous improvements to the video editor: Smarter naming of videos, improved rendering quality, better FX during replays
* Fix to bowling while using certain sensitive mice
* Fix for ATI 1900 shadows
* Overall savings to memory
* Graphic improvements to particle systems and mirrors
* Multiplayer character settings are preserved
* Support for DirectInput controllers. Note: The current hack way of supporting these controllers may not work with the improved functionality. So we recommend you remove the hack before upgrading to the patch.

Issues with power management software have also been fixed (slow speed, double speed issues). Even after the patch comes out setting power management software to maximum performance is recommended. We’ve seen cases where power management software does not detect the game is running and puts the CPU in green mode.

Besides the patch we’ve also improved the way the Social Club handles data this should have greatly reduced or eliminated the MMA10 error. If you are still receiving this error after logging in and out of Social Club we would like to know as much info as you can about it.
 
jel ima neko problem s malim kašnjenjem textura, tj kako bih to rešio ???
inače igra mi ok radi sve na high 1680x vd 30 dd 90, prosek 34fps
 
evo konacno sam i ja nabavio gta4,ovo je na default, kasnije cu se igram sa commandline...

Statistics
Average FPS: 47.86
Duration: 37.07 sec
CPU Usage: 95%
System memory usage: 60%
Video memory usage: 90%

Graphics Settings
Video Mode: 1920 x 1200 (60 Hz)
Texture Quality: High
Render Quality: High
View Distance: 31
Detail Distance: 52

Hardware
Microsoft® Windows Vista" Ultimate
Service Pack 1
Video Adapter: NVIDIA GeForce GTX 280
Video Driver version: 180.48
Audio Adapter: Speakers (Realtek High Definition Audio)
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8200 @ 2.66GHz (radi na 4ghz,ovo je neki bug)
 
kako u ovoj igri gpu i ram igraju malu ulogu.
 
da nece u ovom patchu dat da mozemo vozit na volanu? :)
 
Okej, odradio sam neke misije za Romana, Izveo Misel na kuglanje, i par puta odradio one "hangout" misije...sta sad??Gde bre da idem da radim nesto ozbiljno?:DGlavna prica, nesto?
Ili je ipak fora da pravim rusvaj po gradu?:p
 
Izveo sam i ja ribu na kuglanje,al' dzaba kad baguje mis i nista od kuglanja!
Valjda ce i to da se sredi patchem...nego ima tu jos bagova,npr pola sata sam se krljao sa pandurima,nakupio kojekakvog oruzja,a sledeci put kad sam ucitao igru pokazuje mi da imam 'unlimited ammo' :d
 
Kuglanje sam jedva provalio, mora BAS da se cimne nazad-napred misem.Sto brze cimnuti, posto se zauzme pozicija (na desni klik koliko se secam)...
 
jel ima neko problem s malim kašnjenjem textura, tj kako bih to rešio ???
inače igra mi ok radi sve na high 1680x vd 30 dd 90, prosek 34fps

Moras da smanjis kvalitet tekstura na medium. 512MB nije dovoljno da se sve baferuje, pa ti on the fly ucitava teksture i normalno kasni. Ako hoces da sve radi kako treba obrati paznju na video mem stavku na dnu strane na kojoj se podesava grafika. Kvalitet tekstura i view distance uticu na zauzece video memorije. Za 512 treba da budu medium i ispod 35%

Moje misljenje je da je razlika izmedju grafickih opcija na apsolutnom minimumu i na apsolutnom maximumu skoro neprimetna. Jedino je gustina saobracaja na 100 merak.
 
Poslednja izmena:
Meni se to sa kasnjenjem tekstura desilo jednom, po ucitavanju igre i izlasku napolje iz stana.Klasican texture streaming.Igram na podesavanjima kao gore sto sam okacio...teksture na high.Ono sto pada u oci je iscrtavanje objekata (drvece, zgrade i tako to...).
No, nije tako strasno...
Inace onaj blur filter mi vise smeta nego sto koristi...sve ostre teksture (asfalt, zidovi) se zamagle bez veze...lepse izgleda bez toga.
 
Nazad
Vrh Dno