Šta je novo?

Assassin's Creed 2

Jovyland

Čuven
VIP član
Učlanjen(a)
27.12.2006
Poruke
6,389
Poena
595
Moja oprema  
CPU & Cooler
Ryzen 5 5600
Matična ploča
MS B350M Mortar Arctic
RAM
16GB DDR4 HyperX 3200Mhz
GPU
XFX Qick RX 6700XT
Storage
1 TB SSDa + 3TB HDDa
PSU
Seasonic MII EVO 520W
Monitor
DELL G2724D
Laptop
HP Pavilion Aero 13
Steam
jovyland
Pristup internetu
  1. Optički internet
  2. Mobilni internet
Ubisoft je pre par dana i zvanicno najavio da radi na igri Assassin's Creed 2, a prica bi trebala da se nadoveze na onu iz prvog dela...

assassinscreed3_2.jpg


In announcing first-half profits, French publisher plays coy with release window for next installment in acrobatic stealth action series.

Ubisoft today reported profits for the first half of its fiscal year (the six months ended September 30), and acknowledged development on a key part of its profit plan in future quarters, the much-anticipated follow-up to Assassin's Creed.

While economic woes seem to be keeping other publishers down, Ubisoft has yet to feel the slowdown's effects. Following up on its second-quarter financial report, the publisher today cast a bit more light on its bottom line for the first half, posting operating income of €24.7 million ($31.9 million), nearly double that of the €12.5 million ($16.1 million) it raked in for the same stretch of the previous year.

While those numbers don't account for the last two months of volatility in the economy, Ubisoft executives were optimistic about their holiday sales outlook. In a question-and-answer session with analysts at the end of a conference call, Ubisoft CEO Yves Guillemot and CFO Alain Martinez said that retailers are being cautious with their day-one orders, but it hasn't been a big issue as they're also quick to reorder when stock runs low. On top of that, they said all indications are that Ubisoft is on track to achieve its guidance for the year.

As for future years, one analyst asked if the second installment of Assassin's Creed would be released in Ubisoft's fiscal 2010. (The original was released to commercial success and mixed critical reception in 2007.) Guillemot flatly refused to give even a hint about the project, but did confirm it was in development.

"We're not answering that question," Guillemot said. "What we just can say is that we are working hard on the product."

Assassin's Creed 2 set during French Revolution?
6 Things That Assassin's Creed 2 Must Have
 
Poslednja izmena:
Znaci opet spusti se u grad eleminisi metu i vrati se nazad. :wall:
 
ali ljudi tek za godinu ipo mozda 2 qq...kako nas loze ono samo da se napalimo a cekacemo je 100 godina ko splintera i ostale...
 
Znaci opet spusti se u grad eleminisi metu i vrati se nazad. :wall:

I ja prvi put kad sam ga igrao,zbog istog sam ga batalio,i pljuvao ga po forumima,ali mi je skoro opet dopao šaka i sa "apetitom" sam ga odigrao do kraja.
Za neverovati...ali mi je bilo tooooliko slatko do samog kraja...
U časovima dokolice izgleda da dobro dođe.
 
Poslednja izmena:
Super. Bilo je i vrijeme da pocnu sa pravljenjem drugog dijela. Meni se prvi dio svidio i jedva cekam kad ce da izadje dvojka :)
 
Nadam se da ce nesto uraditi na gameplay-u, jer je prvi deo uzasno smarao.
 
Poslednja izmena:
Pa, vec imaju solidan engine, modele glavnih likova... Koliko bi tesko bilo da naprave nove mape, i da odrade novi audio. PoP je u 3 igrice isao na istom enginu, pa nikom nije smetalo!
 
bice verovatno dobra igra...ne bi trebalo nista posebno da menjaju...prvi deo je bio extra...:wave:
 
prvi deo je bio meni extra zbog sjajnog grafickog dizajna, lepe grafike, fenomenalnih prizora (ono na izvidnicama je bruka), sasvim dobrog combat sistema, nije losa ni prica, al brate konfuzna je !
nadam se samo da ce drugi deo biti raznovrsniji i imati jasnu pricu ! da se objasni ono sa kraja provog dela. ne znam dal ce i drugi deo biti u proslosti ili sadasnjosti ?
 
Atmosfera prve igre je bila odlicna. Steta sto u onako velikim i lepo realizovanim gradovima se moglo raditi istih 4-5 misija, sto je rezultovalo tome da se covek zasiti igrom posle sat-dva igranja.

Prica je takodje imala veoma glup kraj. Shvatam da je Assasins Creed planiran kao trilogija, ali kraj je mnogo glup. Cak iako je "cliffhanger" veoma je glupo odradjen i uopste me ne vuce da kupim nastavak kao sto je to njegov zadatak.

Mislim da bi trebalo da imaju linearnu strukturu misija, slicno GTA. Naravno, sa vise raznovrsnosti. Brzo bih se smorio kad bi se sve misije bile tipa "idi od tacke A do tacke B i ubi tog i tog lika".

Kada vec daju tako ogroman grad, neka daju neke misije koje nam omogucavaju da se uzivimo u njegovu atmosferu, da pentranje po zgradama nema osecaj rutine vec neke specijalna jedanput u zivotu prilike, da osetimo smrdljivi zadah seljaka koji prolaze kroz njega i traze dinar za leba... itd.
 
Poslednja izmena:
oni su to tako namerno napravili... da bi pokidali sa dvojkom :D
 
Prvi deo me je odushevio grafikom, zvukom (muzikom), idealno odradjenom animacijom likova i neverovatno dobrim osecajem jahanja konja! Da, igranje je momentima bilo monotono ali sam tada odradjivao raznovrsne experimente tipa ubiti sve likove koji chuvaju taj i taj deo grada ili sve likove u kampu :d
Virtuozni momenti kada Altair ubija jednim od svojih iskusnih poteza su tako dobro bili odradjeni, eh... Chekam sa nestrpljenjem drugi deo!
 
[YOUTUBE]<object width="480" height="295"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Jbd1L44TlEE&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Jbd1L44TlEE&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object>[/YOUTUBE]
 
Nadam se da ce nesto uraditi na gameplay-u, jer je prvi deo uzasno smarao.

Ne, nije smarao, bio je toliko naporan da je meni barem bio smesan. Posle dve misije - uninstall. Lepo je to izgledalo ali...Verovatno su ukusi u pitanju. Sto se mene tice - ocekujem da ce nastavak opet biti hit na konzolama, a uninstall kod mene nakon 3 sata...
 
joj jedva cekam da izadje.
sigurno ce biti brutalno dobra ko prvi deo. :D
jel se zna mozda kad tacno izlazi?
 
Ali najjače je što vas Assassin's Creed smara i monoton je, dok akcione igre sa Orkovima i tim glupostima koje se ponavljaju već 25 godina gutate kako stignete :) Kako beše Kutija reče svojevremeno, "izgleda kao RPG, deluje kao RPG, igra se kao RPG, ima oružja kao RPG, a nije RPG" :D i to je sada strašna mana, dok lutanje po pećinama, šumama (ali jednom stazom) i hodnicima zemlje Aubukanthator u potrazi za mačem Izufraniel koji će pomoći da se upokoji zloća Whuntalantelatear uvek može da prođe. I onda ta igra "može da se igra", a posebno ako može i da se pomalo leveluje (ih, svaki akcioni RPG je dobar, naročito ako je kamera izometrijska), dok je ovakav naslov monoton.

Ne kažem da je igra neka legendarna, ali je svakako bila korak u pravom smeru sa ogromnim gradovima. Nadam se da će taj koncept obogatiti i proširiti. AC je konačno doneo pravi setting za akcione avanture i kamo sreće da se krene u radikalnije nadgradnje koncepta. Nažalost, bojim se da je to nešto slično kao i Crysis grafika - preveliki zalogaj za 99,34% razvojnih timova, a i izdavača.
 
Poslednja izmena:
Assassin's Creed ima problem sa nedostatkom sadrzaja,samo da napune gradove sa raznovrsnim misijama i eto sjajne igre.:)
 
bas sam hteo da kazem. Dzaba veliki gradovi kad je dosadno u njima i nemas razloga da ih obilazis cele. Ako nema razloga da ih obilazis to znaci da ih ne poznajes, a to dovodi do toga da se smoris dok ne nadjes gde treba da ides. Ovo je bio moj dozivljaj. Naravno nije pomogalo ni to sto u borbi nekad protiv iste krstase lepo ravalis dok je sledeci isti taj maltene 100x tezi i zeznutiji za ubiti, sto ne ocekujes pa onda riknes, pa se onda opet smaras.

Sto se tice orkova i trazenja maceva - to je uvek zanimljivo :)
 
Ima problema i sa dužinom cut-scene sekvenci koje se ne mogu prekinuti, sa načinom učitavanja nivoa kao i dužinom snimanja i izlaska iz igre. Sve to kod mene je stvorilo veliku frustraciju i smaranje.

Igra je mogla da bude fantastična pošto su koncept i grafika izvrsni!
 
I onda ta igra "može da se igra", a posebno ako može i da se pomalo leveluje (ih, svaki akcioni RPG je dobar, naročito ako je kamera izometrijska), dok je ovakav naslov monoton.

Poshto vidim na sta ciljash sad cu ti dati odgovor na to pitanje. Meni vecina izo akcionih RPGova jeste dobra. Zasto?

Zato shto kada sam imao 15 godina palio sam se na igre visoke produkcije koje me prvo zapljusnu sa tri developer/publisher video-a a onda sledi neki intro od 5 minuta (koji se ne moze prekinuti). Onda me ista takva igra siluje teranjem u kojekakav debilan tutorial da bi posle dva odigrana (prava ne tut) nivoa shvatio da igra:

a) pricu i atmosferu bazira na onome shto se da videti u holivudskim filmovima producenta Jerry Bruckheimer-a tj ta nazovi filmska atmosfera sa gomilom eksplozija, americkih zastava i sl.

b) ima igrivost totalno uproshcenu, koja je monotona i koja se ponavlja. E sad cesh ti reci pa takav je Diablo i sve slicne igre. To jeste tacno samo shto poenta igranja Diabla nije u igrivosti nego u budzenju. A u AAA igrama tipa FO3, Assasins Creed is slicnim wannabe RPGima to budzenje je toliko bezveze ili jadno uradjeno da ostaje samo onaj dosadni deo.

Jednostavno palio sam se na takve igre ali vishe ne. Sad bi radije igrao XO nego igre tog tipa (AAA paljevine). E fora sa izo akcionim RPGovima sto su oni kao XO, minice i sl. Upalish igru i uzivash.

To naravno ne znaci da ne volim igre koje imaju pricu. Te najvishe volim, ali prica i atmosfera kojom ta igra odishe usled dobro ispricane price mora biti prijemciva meni i mom intelektualnom nivou. Zato gotivim igre kao stho je Bloodlines posto u toj igri sama prica te vuce da idesh dalje. Ostali elementi su ispod proseka izuzev RPG elementa, mada ipak je ono sto me je tu privuklo sama prica.

Ja ne mogu da igram kojekakve Creedove, Crysis-e, CoD-ove, HALO-e, Killzone i sl postho to ne prijaju mom intelektu. Nadam se da si razumeo sta sam hteo da kazem.
 
meni je assasins creed bio tako dosadan da sam morao da ga obrišem. grafika super, al boooring. priča smara strašno
 
AC je bio prva igra koja je najavila nov Ubisoftov zanr- pokvarena ploca grupe Deja Vu ...koji je doveden do perfekcije FarKrajem2.Ali AC mi je bar bio zanimljiv zbog price i mesta/vremena radnje, makar u tome ima originalnosti...
Valjda su naucili na greskama, pa ce izbaciti onoliko smarajucih prosjaka i staviti normalne misije a ne onih 5-6 koji se ponavljaju do besvesti.
 
Igra je mogla da bude fantastična pošto su koncept i grafika izvrsni!
Ukratko, bas to. Iskreno, ni kriza me nije toliko odusevila koliko AC, gde ne poredim endzine vec sam utisak (game art) koji je na mene ostavio(na pr. taj prvi prikaz grada, borbe, animacija lika i sistema penjanja, oštrina i raznovrsnost tekstura, velicina gradova i njihov izgled, nezahtevnost u odnosu na ono sto nudi). Prosto, u tako nekom upecatljivo odrađenom svetu, tokom igranja, stalno sam bio inspirisan idejama koje bi ista mogla dodatno da ponudi a nije, sto je osnovni 'problem'. Slicna prica i sa mirrors edge... To su jednostavno igre koje sustinski pokrecu brdo novih pitanja tipa 'sta ako?', e sad...
 
^
100% su namerno to tako uradili da bi u 2ojci to sve nadoknadili...
i meni manjka questova i akcija koje je moglo biti na tone u onako dobro dizajniranom okruzenju!
zivim u nadi da ce biti bolje :d jer po meni igar i ovakva kakva je ubija koliko je dobra!
 
Nazad
Vrh Dno