Šta je novo?

Fallout 3 (nastavak II) [spoiler alert]

ako sam nesto naucio na ovom forumu to je da je maxin ukus za igre izuzetno diskutabilan :d

ali opet drago mi je da ce se polovina vas zabaviti, ne zato sto vam je ukus losh vec zato sto niste doziveli nirvanu sa fo1&2 :p


edit, kakvi carevi ovi iz bethesde, igra za xbox procurila na net pre pocetka prodaje, za pc je necei onako niko kupiti a oni prave party

Bethesda is throwing a radiation-hot launch party for Fallout 3 next Saturday in Los Angeles, complete with even more Vault Boy retro graphics. The party features headline music by the Foo Fighters, and it's hosted by Courtney Cox, David Arquette, Odette Yustman, Ben Harper, and it's being co-hosted by the Bethesda / Zenimax board of directors, which includes bigwig producer Jerry Bruckheimer, bigwig CBS president Les Moonves, bigwig MGM president Harry Sloan and and bigwig baseballer Cal Ripken, Jr.

That's an odd mix of folks to kick off this post-apocalyptic video game, but given the current state of the economy, maybe everyone is embracing impending disaster and learning to love the bomb. Joystiq will be on-hand to take photos and collect thoughts about Fallout 3. Plus those frolic-inducing spirits sounds pretty damn goon.


koliko li para josh za bacanje imaju :)
 
Poslednja izmena:
Podnaslov "From childkillin' gravediggin' adventure to gay coctail party" :D
 
Nabavio sam i prvi deo i odusevljen sam. Prvi deo nisam igrao. Dvojku jos malo pa sam zavrsio ( po ko zna koji put), a trojka kad stigne pa da vidimo na sta lici. Tesko da cu da se uvucem u igru kao u prva dva dela, ali igracu sigurno.

Ako neko ima problem sa pokretanjem prvog dela na visti 64 imam resenje. Just ask ;)
 
E, ali ne radujte se unapred. FO3 mnogo podseća na Oblivion, praktično kompletno izvođenje je kopija toga. Na Xboxu igra izgleda kao nabudženi Oblivion na PC-ju, mnogo više displacement mappinga, par dobrih camera momenata i predivni pejzaži. Enterijeri nisu impresivni, kao i ni samo realtime napucavanje, ali to i nije poenta ovakve igre... zato je sve ostalo jako dobro. Za sada i priča nije ništa spektakularna... ali izgleda da nakon 20 sati igranja polako kreće nabolje :D
 
Samo da ne bude onako dosadno kao oblivion,a bice ipak je Bethesda to :D
 
E, ali ne radujte se unapred. FO3 mnogo podseća na Oblivion, praktično kompletno izvođenje je kopija toga. Na Xboxu igra izgleda kao nabudženi Oblivion na PC-ju, mnogo više displacement mappinga, par dobrih camera momenata i predivni pejzaži. Enterijeri nisu impresivni, kao i ni samo realtime napucavanje, ali to i nije poenta ovakve igre... zato je sve ostalo jako dobro. Za sada i priča nije ništa spektakularna... ali izgleda da nakon 20 sati igranja polako kreće nabolje :D

Znaci, prica, atmosfera i gameplay su krsh, a ostalo je dobro?... :D :D :D lol
 
kojih 20 sati kada su developeri najavili 20 sati gejmpleja... sta ti igrash maxo :d

a kako nije napucavanje poenta kada istog ima na svakom koraku :)

jesi li probao diplomatiju da koristish ili jurishash tenk

u ono jednom videu se videlo da u veoma ranom delu igre mozesh da sa obichnom pushkom ubijesh dva mutanta (lol)

ako tebi nije pricha nista specijalno, sta ce biti nama koji smo igrali 1&2 :)

i kako u jednom fps akcionom rpgu napucavanje nije bitna stavka, ako je to loshe mogu misliti kako je tek ostalo
 
Znaci, prica, atmosfera i gameplay su krsh, a ostalo je dobro?... :D :D :D lol
Nisam rekao da su krš, nego da nisu ništa specijalno. Nisi očekivao da napucavanje bude kao u nekom dobrom izvornom FPS-u u kome je to glavna stvar (FEAR, npr.)? Govorim o realtime pucanju, a treba uzeti i u obzir da sam level 9 i da sam još uvek prilično neprecizan...

kojih 20 sati kada su developeri najavili 20 sati gejmpleja... sta ti igrash maxo :d
a kako nije napucavanje poenta kada istog ima na svakom koraku :)
jesi li probao diplomatiju da koristish ili jurishash tenk
u ono jednom videu se videlo da u veoma ranom delu igre mozesh da sa obichnom pushkom ubijesh dva mutanta (lol)
ako tebi nije pricha nista specijalno, sta ce biti nama koji smo igrali 1&2 :)
i kako u jednom fps akcionom rpgu napucavanje nije bitna stavka, ako je to loshe mogu misliti kako je tek ostalo

ne znam šta su developeri najavili, ali meni u savegame-u piše 19 i po sati, pa ti vidi. I sad sam tek
...sa ćaletom, koji se ritualno sakrifajsovao u muzeju/pumpi za vodu kako bi purifying project mogao da nastavi da živi...
i ako sam prešao i 30% igre biću razočaran jer je to tek mali deo glavnog kvesta (ostalo je bilo istraživanje, sporedni kvestovi, malo lutanja i divljenja pejzažom, ubijanje mutiranih krticapacova, pasa, nindža-oklopnjača i ostalih božijih stvorenja :). One videe koje smo gledali - to nema veze s vezom, oni su odmah otključali i mini nuke i bili su ultra precizni. Ovako mora da se frikombinuje. Doduše, u poslednjih par sati sam uzeo dobre perk-ove i nabudžio big arms, tako da sam bolji.
Ali napcavanje stvarno nije ništa extra...
 
a onaj VATS valja li chemu

moze li da se iskljuchi slow motion?
 
nisam video da može... VATS je skroz Ok, navikneš se na njega, ali dobro dođe to što nije svemoguć i što se "troši"...
 
Opet ja sa dosadnim pitanjima o oruzju? Koliko razlicitih vrsta naoruzanja postoji u igri i da li je tacno da postoji samo chinese assault rifle ili ima jos nekih vrsta. Cisto sumnjam da se za pojavljivanje nekog "brand"-iranog oruzja u igri moraju placati prava, kao sto je recimo potrebno za automobile, pa da je to razlog siromasnom izboru naoruzanja.
 
pa ako nema gravity gun to ce biti veliki fail sa bethesdine strane :D



nego, ono sto me najvise nervira kod fps rpgova je sto nisu ni rpg ni fps kako treba
rpg deo kvari fps izvodjenje i sto dosta toga zavisi od player gaming skilla, a ne karektara koga vodi
a opet, fps deo kvari bas rpg strana, pogotovu u toku borbe, recimo nanisanite nekom neprijatelju u glavu i pucate, i ono sto bi u svakom fpsu bio headshot, ovde bude promasaj, posto je igra izracunala da treba da promasite :s
bojim se da ni ovo necu zavrsiti kao sto nisam ni morrowind ni oblivion :)
 
... dosta toga zavisi od player gaming skilla, a ne karektara koga vodi

Stvar je u tome sto se u FPS-ovima podrazumeva da lik ili karakter koga vodis ima fenomenalne nisanske sposobnosti, normalno je da ces recimo da nisanis u glavu ali je pitanje da li ces pogoditi i to zavisi od skilla. Recimo ,u stvarnosti, kada pucas iz nekog oruzja bilo pistolja ili puske normalno je da nisanis u metu ali daleko od toga da metak zavrsi tamo gde ti hoces, osim ako tvoje sposobnosti za rukovanjem tog oruzja nisu veoma dobre i pucas sa radaljine vece od 3m.
 
Opet ja sa dosadnim pitanjima o oruzju? Koliko razlicitih vrsta naoruzanja postoji u igri i da li je tacno da postoji samo chinese assault rifle ili ima jos nekih vrsta. Cisto sumnjam da se za pojavljivanje nekog "brand"-iranog oruzja u igri moraju placati prava, kao sto je recimo potrebno za automobile, pa da je to razlog siromasnom izboru naoruzanja.

Ima nekoliko vrsta assault pušaka, koje nisu kineske :), pa pištolja različitih kalibara koji menjaju osobine (kvare se tokom vremena), roket launčera, nuke launchera, laserskih pištolja i pušaka (više vrsta). Nije problem sa raznolokošću, ali definitivno nema koliko ima mačeva u Oblivionu... I da, dodaću da mi se sviđa što se igra ne prilagođava tvom levelu kao Oblivion u kome je poslednji kvest jednako teško završiti i na 10 i na 21 nivou... (naravno, ne govorim o Overhaul verziji). Bethesda je jednom tu zabrljala i grešku su ispravili...
 
Poslednja izmena:
u igri ce moci da se prave svoja oruzja kao u arcanumu, valjda je potrebnod a nabavish shemu za to i da imash jak skill... e sad to je pricha u koju ne verujem dok be probam... ipak je to bethesda
 
Stvar je u tome sto se u FPS-ovima podrazumeva da lik ili karakter koga vodis ima fenomenalne nisanske sposobnosti, normalno je da ces recimo da nisanis u glavu ali je pitanje da li ces pogoditi i to zavisi od skilla. Recimo ,u stvarnosti, kada pucas iz nekog oruzja bilo pistolja ili puske normalno je da nisanis u metu ali daleko od toga da metak zavrsi tamo gde ti hoces, osim ako tvoje sposobnosti za rukovanjem tog oruzja nisu veoma dobre i pucas sa radaljine vece od 3m.

izgleda da ne pricamo o istim stvarima, i ako moze bez mesanja RL, posto ne ide :)
i pretpostavljam da su gordona u MITu ucili kako da ima fenomenalne nisanske sposobnosti? :)

u bilo kom fpsu to da li ces pogoditi nesto zavisi od skilla onog koji igra, znaci igraca (onaj koji sedi ispred kompjutera/konzole), ne karaktera koga vodi.
a u fps/rpgu nije tako, pa se desi da sa 3m nisanis pistoljem u telo, pucas, i kompjuter na osnovu tvojih statistika izracuna da ces da promasis, i ti onda promasis
osim naravno, ako borba u fo3 nije cist fps, a statistike su samo za to koja oruzja mozes da koristis, domet, dps, ili tako nesto... ali ne i nisanjenje
 
poenta rpg-a, izmedjuostalog, je da ne vodis sebe vec imaginarnog lika, avatara, tvog alter-ega, koji moze ono sto ti ne mozes... fps koncepcija je prosto neodrziva za tu ideju....
 
poenta rpg-a, izmedjuostalog, je da ne vodis sebe vec imaginarnog lika, avatara, tvog alter-ega, koji moze ono sto ti ne mozes... fps koncepcija je prosto neodrziva za tu ideju....

Faking sajnd. To, i 100 puta to.

A i sitnica da ima vec toliko miliona FPSova da stvarno nema neke potrebe da se i RPGovi pretrvaraju u FPS. Ali je to vec gotovo. RE4 i GeOW su bili suvise dobri. Mass Effect ce imati 2 nastavka, Alpha Protocol je isto to samo u modernom svetu...
 
Kakve veze RE4 i GeOW imaju sa RPG-om? RE4 je mutant-nakaza survival horor arkadne avanture i pucaljke iz treceg lica, ne zna se koji je segment gori dok je GeOW cistokrvna pucacina i slazem se da je sjajna igra ali ne znam sta ce u ovoj temi :)
 
Da, igre koje je nabrojao (osim Mass Effecta) imaju samo najosnovnije elemente RPG-a, toliko elementarne da se zapravo tako ne mogu ni nazvati ... :). Ali da su takve igre popularne, jesu. Ja bih baš voleo da Kotor 3 liči na Mass Effect, ali bez onih istovetnih planeta kao sajd filera i sa dužim mejn kvestom....
 
Ja bih, sa druge strane, voleo novi Mass Effect (dvojku) sa dužim main questom, kao i sređenim side misijama (da daju nešto upotrebljivo i da nisu generičke), a za Kotor 3 me baš briga :p
 
KotOR 3 ce verovatno biti MMO igra i radice je Bioware. A taj Mass Effect ako dozivi nastavak to ce biti cudo. On nije KotOR-u kecu ni do kolena. KotOR 2 je krsh zahvaljujuci cuvenom developeru sa konzola Obsidianu (kako se desilo da oni prave svaku trecu igru na konzolama to mi ne ide u glavu).

A sto se tice Star Wars igara generalno (hmm mozda sam ovo trebao da postujem u Star Wars next gen threadu ali vi ste poceli tako da...) one idu kuda i sama fransiza, sto bi se reklo:

COME ON SQUEAL LOUDER BOY!! WEEEEEEEEEEEE SQUEEL LIKE A PIGGY!! :hump:
 
Poslednja izmena:
mass effect je rpg koliko i gow, mada su se bas potrudili da izgleda kao rpg, i zabavna je igra totalno, voleo bih josh takvih, samo nije rpg (i bolje sto nije)

kotor 3? sto da ne...

maxo jesi li probao replay value da izmerish
 
zahvaljujuci cuvenom developeru sa konzola Obsidianu (kako se desilo da oni prave svaku trecu igru na konzolama to mi ne ide u glavu).
:trust:

Obsidian je nastao raspadom Interplaya i ima iza sebe tri igre (Kotor 2, Neverwinter 2, Mask of the Betrayer). Odakle ti to da su oni konzolni developeri, pojma nemam.
 
Ali bar 5 top AAA naslova za konzole u najavi rade oni. To bas i nije normalno. A da ne diskutujemo o kvalitetu njihovih igara koji, iako solidan, nije ni prineti jednom Bioware-u.
 
wat? koji su to naslovi? ja znam da imaju tri projekta i sva tri su rpgo-vi, dva se zna sta su (alpha protocol i alien rpg) treci nisu josh objavili, nesto si ti to pobrkao
 
Rade samo na dve igre koje ce izaci na pc-u i na konzolama.

Edit:pretece me G!!!
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno