Šta je novo?

Starcraft 2

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nisam ni znao...bedak...Baš su bili gotivni...eee kad se setim...soo maany memories.. :(

Jos veci je bedak cinjenica da ovi novi glumci koje su angazovali nisu ni do kolena staroj ekipi koja je rasturila u originalu. Sarah Kerrigan je mozda i najupecatljivije odglumljen lik u istori video-gaminga...
 
Jos veci je bedak cinjenica da ovi novi glumci koje su angazovali nisu ni do kolena staroj ekipi koja je rasturila u originalu. Sarah Kerrigan je mozda i najupecatljivije odglumljen lik u istori video-gaminga...

Koliko sam ja upucen jos uvek nisu castovani voice actori, a navodno su sa Glynnis Talken pregovori vec u toku dok je Clotworthy rekao jos proslog juna da je zainteresovan za ulogu znaci teoretski treba samo da ga zovnu i potrose par sati wow zarade na njega.
Ajde ako imas neku konkretnu i pouzdanu informaciju daj link da vidimo ko su ti novi likovi i zasto su toliko bas losi?
U medjuvremenu
http://www.petitiononline.com/sc2cast/petition.html
 
Ja bih po trailerima rekao da sve do sada ide kako treba i ovo odugovlacenje takoreci mi samo uliva nadu jer bi to trebalo da znaci da rade temeljno tako da mislim da ce i sa glasovima napraviti ok izbor.
 
Koliko sam ja upucen jos uvek nisu castovani voice actori, a navodno su sa Glynnis Talken pregovori vec u toku dok je Clotworthy rekao jos proslog juna da je zainteresovan za ulogu znaci teoretski treba samo da ga zovnu i potrose par sati wow zarade na njega.
Ajde ako imas neku konkretnu i pouzdanu informaciju daj link da vidimo ko su ti novi likovi i zasto su toliko bas losi?
U medjuvremenu
http://www.petitiononline.com/sc2cast/petition.html

Prosle godine u avgustu na predstavljanju SC 2 siroj javnosti, kao sto znas, ponudjen je debeo snimak gameplay-a i odlomci izmedju misija vezani za storyline kampanje. Raynor je naravno, na odusevljenje gledalaca, bio centralna figura, a ono sto nam je svima upalo u oci jeste njegov glas, koji nema veze sa originalnim i zvuci nekako tupavo sa preterano juznjackim akcentom. To je ujedno bilo i jedno od prvih pitanja koje su novinari postavili na konferenciji za stampu - zasto drugi glumac???? Blizz su odgovorili ono sto si ti rekao, da se jos dosta razmatra o finalnom voice-overu, mada nisu kontaktirali Roberta Clotworthy-ja, i prilicno su zadovoljni trenutnim glumcem...

Ono sto je bilo bas lose jeste zenski glas, koji valjda treba da imitira Saru Kerigan, na novom trejleru za Zergove. Izvestacen i napadan, nemoze ni da prismrdi fantasticnoj roli Glynnis Campbell Talken iz keca. I da, naravno, Blizz jos uvek nije pokrenuo pregovore sa njom... :mad: I Glynnis i Clotworthy su vec izjavili kako bi bili odusevljeni da ponove role nasih omiljenih junaka, medjutim Blizz nije reagovao... Iskreno, ne znam sto im to treba. Ako su se vec toliko trudili i uspeli da nam docaraju atmosferu keca, iduci cak dotle da i muzika bude identicna, zasto onda ne vratiti glumce koji su udahnuli zivot u glavne protagoniste?...
 
Nece mu trebati drugi racunar za sc2.

@vuk_gamer trailer prosle godine na wwi je bio sklepan zbog pr-a i verovatno nece ni biti u igri. FMV sekvence se rade kao sto su u blizzu vec rekli pred sam kraj. Ne verujem da je definitvno zakljucen angazman sa bilo kojim voice glumcem jer bi to verovatno negde procurilo + ne verujem da bi to drzali u tajnosti kao npr scenario ili kompletne tech tree-jeve.
 
Nece mu trebati drugi racunar za sc2.

@vuk_gamer trailer prosle godine na wwi je bio sklepan zbog pr-a i verovatno nece ni biti u igri. FMV sekvence se rade kao sto su u blizzu vec rekli pred sam kraj. Ne verujem da je definitvno zakljucen angazman sa bilo kojim voice glumcem jer bi to verovatno negde procurilo + ne verujem da bi to drzali u tajnosti kao npr scenario ili kompletne tech tree-jeve.

Daj Boze da je tako. Zaista ne mogu da zamislim SC2 bez originalnih glumaca. :)

Inace, potpisao sam peticiju i urgiram na ostale da isto to urade. Jes' da nas je malo, ali brojevi lako mogu da poskoce, ukoliko bude interesovanja. :)
 
Trilogija? WTF? OK je ako ce napraviti Terransku kampanju od jedno 50 misja i +200 sati igre, ali ako ne... Mislim da nemaju vremena da zavrse sve kampanje pa hoce da rushuju igru na trziste... i jos posle uzmu iste pare ljudima dva puta.

EDIT: Nisam ni pogledao onaj clanak do kraja i doneo sam dobar zakljucak... u svakom slucaju thumbs down za Blizzard.
 
Poslednja izmena:
Nadam se da će i Diablo 3 napraviti kao trilogiju, pa da se prvi deo može igrati samo sa barbarianom ili druidom, drugi samo sa paladinom ili wizardom i tako dalje. Ah, evo najboljeg dokaza da onima koji se ubiju od para opsesija upravo postaje dalje gomilanje tih para, nasuprot mišljenju mnogih...U svakom slučaju, Activision Blizzard pravi igru za multi, tako da ne razumem čemu gomilanje ovoliko multiplatformskih naslova, čak trilogija. Verovatno su rešili da koriste to što stalno rade na pečevima pa da s'vremena na vreme izbace u nekom trenutku novi deo, nakon dovoljno krpljenja. Ono što mene nervira u celoj toj priči jeste što osećam da će od priče u kampanji da naprave miš-meš u svom stilu gde će se svi miksovati do besvesti. Naravno, to na multi neće uopšte uticati. Šta da se radi, to je Activision Blizzard. Jedno je sigurno - opet će se ubiti od love na svim platformama na kojima budu izbacili igru.
 
Poslednja izmena:
Jos malo detalja o trilogiji...

Blizzard plans to break StarCraft II into a trilogy of games focusing on the three factions and their stories: Terrans: Wings of Liberty, Zerg: Heart of the Swarm, and Protoss: Legacy of the Void.

The decision was made at the end of last year and nothing to do with the Activision merger, according to lead producer Chris Sigatay (talking to MTV Multiplayer). Apparently more and more cuts were needed to fit all of the stories into one game - something at odds with what Blizzard wanted to do.

The developer said expansions were something it always "intended" to do, anyway - now they're simply set in stone.

Terrans: Wings of Liberty will be the first game released, and Sigatay said there could be a year or more between subsequent instalments. Each game will feature around 26-30 missions and be a full, standalone product in its own right.

And while multiplayer will not require all three games to work, each release will seek to expand the options and units available - a similar sort of system to World of Warcraft and its expansions.

StarCraft II is due out sometime next year. Pop over to Eurogamer TV for a fancy new StarCraft II cinematic trailer.
 
Evo jos malo "briljantnih" novosti... :mad:

http://www.shacknews.com/onearticle.x/55283

Dakle, ako prvi SC2 deo bude shipovan negde krajem iduce godine, prvu "ekspanziju", odnosno sledecu kampanju, mozemo da ocekujemo tek 2010. godine, dok cemo se za poslednji deo fino nacekati.... Bravo Blizzardu za jos jedan ******ski potez! :mad: Neverovatno u sta se pretvorila moja nekad najomiljenija VG kompanija. Postali su nezasicena masina za pravljenje novca, kojoj apsolutno nista osim toga nije bitno. Sad, ako sa wow-om mogu da zvacu non stop jednu istu pricu i zaradjuju nenormalnu lovu usput, zasto ne bi radili isto i sa SC2?... Znaci strashno... :wall:
 
30 misija sa jednom rasom... kakvo smaranje


koliko ljudi samo ima kojima je zerg i protos omiljena rasa, i koji su sada smoreni, mislim godinu-dve izmedju dve kampanje... ******izam...


sta je sledece da se ceka po 6 meseci za svaku misiju u kampanji...
 
Ja ne razumem taj stav - rade ovo samo da bi se natrpali para bla,bla... taj argument je suvisan!mislim, dobrodosli u kapitalizam, pare su tu jedini pokretac, pa ako ljudi jos pritom rade ono sto vole - super!

Po meni je ovo dobar potez Blizarda!
Napravili su nesto sto ce ljudi igrati godinama i uzivati maximalno. i sigurno ce imati ogroman uticaj na gaming industriju u svakom smislu. pritom ce imati dovoljno vremena da ispeglaju sve bagove i dobiju nazad feedback od igraca tokom vremena. sta je tu lose?

Nadam se samo da ce ti najavljeni rokovi biti ispostovani...3 igrice za 3 godine nije lose! Mozda se konacno budem zasitio StarCrafta...:)
 
Ja ne razumem taj stav - rade ovo samo da bi se natrpali para bla,bla... taj argument je suvisan!mislim, dobrodosli u kapitalizam, pare su tu jedini pokretac, pa ako ljudi jos pritom rade ono sto vole - super!

Mogu da razumem tu ideologiju samo ako se uzme u obzir da ce potrosac (kupac) da bude podjednako zadovoljan sa proizvodom, kao sto je bio slucaj u prakticno svim Blizzardovim igrama do sada. Wow im je, nazalost, pomutio pamet nenormalnom kolicinom novca koju im je zaradio... Svaka nova ekspanzija za wow je bila presipanje iz supljeg u prazno. Ako novi kontinent sa nesto novih mobova, istanci i PvP sadrzaja razlog da se raja toliko baci u trans i zaspe takve hvalospeve na igru koja je jos u alpha formi, onda se stvarno treba zapitati kuda ide gaming industrija!? Ako su Blizz za wow-om pronasli zlatnu koku (igra koja na ljude ima veoma slican ucinak kao kokain...) onda neka je trebe dok mogu i nek se raduju onim silnim milionima $ koji ima padaju u krila, ali zasto moraju da sve svoje igre stvaraju sa ovom filozofijom?

Starcraft 1 je bio cist primer gaming umetnosti. Prvoklasan u svakom smislu te reci, doneo nam je perfektnu pricu, izvanredan gameplay, odlicnu atmosferu, sve naj... Potom je usledila jedna ekspanzija gde su se popunile neke rupe u prici i otprilike stavila tacka na neko vreme... Fanovi sirom sveta su bili u haosu, non stop se pricalo o novim nastavcima, radjene su nove fan-based misije, pisane knjige, a o multiplayer popularnosti necu ni da pricam.. Da je Blizz izbacivao ekspanzije svake godine i mlatio praznu slamu, kao sto sad radi sa wow-om, verujem da bi zaradili podjednako nenormalnu kolicinu love. Hvala Bogu, to se nije desilo i Starcraft je ostao biser. :) Sad, 10 godina kasnije, kad vecina fanova ocekuje remek delo, dostojno maestralnog predhodnika, posle svih izvanrednih preview-a i gameplay videa u kojima su nam pokazali da ce SC2 skoro 100% ispuniti ocekivanja, uspeju sve da zaseru sa ovom najnovijom izjavom... :mad: A pitam se zasto ovaj potez? Da im nije mozda malo para? :mad:

Ova odluka se svodi na sledece: Zasto uzeti pare na jednoj igri, kad mozes da im lepo drmnes 150$ za komplet, koji ce, pritom izlaziti godinu za godinom, taman da fanovima zivci otpadnu od iscekivanja sta ce se sledece desiti... a i da na taj nacin osigraju sebi redove i redove za cekanje na igru... i naravno nove milione $... Sve mi se manje i manje svidja Blizzardova politika, a plasim se da ce ta njihova nezajazljivost sa novcem ubiti sve kreativne kvalitete u njima... Davno sam ja rek'o da ce MMO unistiti gaming... :d
 
Meni je ovo sasvim ok i ne vidim da se mnogo razlikuje od principa prvog dela i ekspanzije za njega.
Ionako sam kampanju prvog Starcraft-a odigrao 2-3 puta, a 99.9% vremena sam igrao skirmish ili multiplayer.
 
Koliko sam shvatio to sto ce prva kampanja biti sa teranima ne znaci da ce ostale biti zakljucane za MP. Sto znaci da je tim ljudima kojima su draze zerg ili protos jedinice svejedno onda.

po toj filozofiji ne treba ni da prave uopste singl player kampanje
 
Stvarno je smor igrati 30 misija sa jednom rasom. Mada procitao sam da ce prvi deo trilogije ukljucivati i mini protos kampanju.
A zamislite tek to da ce rase biti kompletne sa jedinicama tek posle trece trilogije :)
 
Mogu da razumem tu ideologiju samo ako se uzme u obzir da ce potrosac (kupac) da bude podjednako zadovoljan sa proizvodom, kao sto je bio slucaj u prakticno svim Blizzardovim igrama do sada. Wow im je, nazalost, pomutio pamet nenormalnom kolicinom novca koju im je zaradio... Svaka nova ekspanzija za wow je bila presipanje iz supljeg u prazno. Ako novi kontinent sa nesto novih mobova, istanci i PvP sadrzaja razlog da se raja toliko baci u trans i zaspe takve hvalospeve na igru koja je jos u alpha formi, onda se stvarno treba zapitati kuda ide gaming industrija!? Ako su Blizz za wow-om pronasli zlatnu koku (igra koja na ljude ima veoma slican ucinak kao kokain...) onda neka je trebe dok mogu i nek se raduju onim silnim milionima $ koji ima padaju u krila, ali zasto moraju da sve svoje igre stvaraju sa ovom filozofijom?

Starcraft 1 je bio cist primer gaming umetnosti. Prvoklasan u svakom smislu te reci, doneo nam je perfektnu pricu, izvanredan gameplay, odlicnu atmosferu, sve naj... Potom je usledila jedna ekspanzija gde su se popunile neke rupe u prici i otprilike stavila tacka na neko vreme... Fanovi sirom sveta su bili u haosu, non stop se pricalo o novim nastavcima, radjene su nove fan-based misije, pisane knjige, a o multiplayer popularnosti necu ni da pricam.. Da je Blizz izbacivao ekspanzije svake godine i mlatio praznu slamu, kao sto sad radi sa wow-om, verujem da bi zaradili podjednako nenormalnu kolicinu love. Hvala Bogu, to se nije desilo i Starcraft je ostao biser. :) Sad, 10 godina kasnije, kad vecina fanova ocekuje remek delo, dostojno maestralnog predhodnika, posle svih izvanrednih preview-a i gameplay videa u kojima su nam pokazali da ce SC2 skoro 100% ispuniti ocekivanja, uspeju sve da zaseru sa ovom najnovijom izjavom... :mad: A pitam se zasto ovaj potez? Da im nije mozda malo para? :mad:

Ova odluka se svodi na sledece: Zasto uzeti pare na jednoj igri, kad mozes da im lepo drmnes 150$ za komplet, koji ce, pritom izlaziti godinu za godinom, taman da fanovima zivci otpadnu od iscekivanja sta ce se sledece desiti... a i da na taj nacin osigraju sebi redove i redove za cekanje na igru... i naravno nove milione $... Sve mi se manje i manje svidja Blizzardova politika, a plasim se da ce ta njihova nezajazljivost sa novcem ubiti sve kreativne kvalitete u njima... Davno sam ja rek'o da ce MMO unistiti gaming... :d


Naravno da se svodi da uzmu i vise od 150e na kompletu, ali se takodje svodi i na to da cemo mi dobiti 3 igrice umesto jedne. I to ne bilo koju igricu nego StarCraft! Ja prvi zivim za tu single kampanju i sc univerzum, tako da mi nece smetati 3 kampanje sigurno!

Ali ne znam zasto ih osudjivati zbog toga kad pogledas koliko je para ulozeno u tu igru, a jos bitnije koliko truda! To je sigurno za svaku pohalu, kad pogledas u poredjenju s drugim izdavackim kucama (EA mozda!? :D) Ja prvi osudjujem korporijalizam i isisavanje zivota gde kod pusti svoje korene, ali to nije slucaj ovde.

A siguran sam da su oni dosad mogli za ovih 10 godina izbaciti 5 delova SCa i zaraditi 3x vise miliona!
 
Poslednja izmena:
SC bez expanzija nije SC, tek je broodwar doneo ovo sto je danas SC, tako da nemam nista protiv i 6 expanzija.
 
Ljudi ovde nije problem u samim ekspanzijama, nego u nacinu na koji ce one biti prezentovane (po jedna rasa u svakoj, cekamo godinu dana da bi igrali sa drugom...) Nemam nista protiv klasicnih expansion packova, oni popunjavaju dosta rupa i bagova iz originala i dopunjuju pricu, ali u ovom slucaju mi ne dobijamo ekspanzije, vec osakacen originalni deo, presecen na tri dela...
 
Gluposti. Glavna priča će teći u kontinuitetu, samo će u kompanji igrač kontrolisati onu rasu čija uloga je trenutno glavna.
Ekspanzije će onda produžavati storyline i dodavati nove jedinice, isto kao što je i ekspanzija za prvi Starcraft radila. Ne vidim oko čega tolika kuknjava...
Ti bi radije da čekaš još 3-4 godine, pa da igraš sve odjednom? Slobodno, ja nemam nameru :)
 
Ma i onako cemo svi igrati multi u kome ce u startu postojati sve tri rase.:)
 
Nije lose ideja ali po nase novcanike bi bilo bolje da stave ta tri dela u neki Battle chest :d.

Previshe su ih poneli novci :(
Jos idu neke glasine da ce battle.net biti pay to play sto mi se tek ne svidja.
 
Ma i onako cemo svi igrati multi u kome ce u startu postojati sve tri rase.:)

Ja, Bogami, necu. :) Meni je storyline bio glavna karika originalnog SC-a, tako da je logicno da sam isto ocekivao i od nastavka... Nazalost, da bih video sta ce se desiti na kraju, verovatno cu morati da cekam jos 3 godine... :(
 
Nadam se da si svestan da Starcraft priča potencijalno nema kraj i da su sve ove igre i ekspanzije samo poglavlja koja čine neku vrstu celine za sebe.
Prema tome ja gledam na to kao da će mi dati tri toma knjige umesto samo jedne :)
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno