Swimmer
Čuven
- Učlanjen(a)
- 28.11.2000
- Poruke
- 183
- Poena
- 619
Nazovi RHS i pitaj njih; ja sam kupio Palita u EL pre 20ak dana, i imama garanciju kod RHSa - pretpostavljam da su oni distributeri i za tvoj primerak (tj. da je tvoja kartica preko njih stigla do EL; a da su je oni njima poslali na servis).
Tel: 011/2397-345
2397-094
www.rhs.co.yu
Nadam se da je tvoja kartica kod njih, i da nije "pokupljena" u akciji "zaplene"...
Znas sta je ovde problem? Imam i ja fiskalni, kutiju i garanciju; i sad mogu da se pojavim tamo i da trazim novu, iako je moja grafa u kompu
. Ne znam sta da ti kazem, nazovi ih pa pitaj...
e vako da vam objasnim kako stvari stoje:
RHS je Veleprodaja i nema ni jednu MP i ne radi sa krajnjim kupcima.
RHS jeste distributer Palita i Samsunga i ovlasceni servis je RHS, tako da ako Vam je npr kartica neispravna Vi je lepo donesete u RHS servis i oni pokusaju da Vam je poprave i poprave npr i vi je dobijete nazad, a ako nije ne moze da se popravi Vi onda dobijete papir da kartica je ne ispravna i da ne moze da se popravi i da morate da idete u Radnju gde ste je kupili da dobijete drugu ili vam vrate novac ili da uzmete drugi proizvod u vrednosti kartice koju ste platili.
i ako bi RHS hteo da vam da drugu karticu, papiroloski ne moze da se izvede jer vi kao fizicko lice nikad niste kupovali od RHS-a i nema na osnovu cega davam zameni.
svi distributeri s kojima je EL radio su izgubili ogromne svote novca 30.000eur - 300.000eur, koje im je EL ostao duzan, razmislite sad da moraju da daju za npr 10K - 20K eura na osnovu zamene uredjaja koji im nikad nisu placeni...