Šta je novo?

SPLIT: Eurolink zatvoren?

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazovi RHS i pitaj njih; ja sam kupio Palita u EL pre 20ak dana, i imama garanciju kod RHSa - pretpostavljam da su oni distributeri i za tvoj primerak (tj. da je tvoja kartica preko njih stigla do EL; a da su je oni njima poslali na servis).
Tel: 011/2397-345
2397-094
www.rhs.co.yu
Nadam se da je tvoja kartica kod njih, i da nije "pokupljena" u akciji "zaplene"...



Znas sta je ovde problem? Imam i ja fiskalni, kutiju i garanciju; i sad mogu da se pojavim tamo i da trazim novu :), iako je moja grafa u kompu :). Ne znam sta da ti kazem, nazovi ih pa pitaj...

e vako da vam objasnim kako stvari stoje:

RHS je Veleprodaja i nema ni jednu MP i ne radi sa krajnjim kupcima.
RHS jeste distributer Palita i Samsunga i ovlasceni servis je RHS, tako da ako Vam je npr kartica neispravna Vi je lepo donesete u RHS servis i oni pokusaju da Vam je poprave i poprave npr i vi je dobijete nazad, a ako nije ne moze da se popravi Vi onda dobijete papir da kartica je ne ispravna i da ne moze da se popravi i da morate da idete u Radnju gde ste je kupili da dobijete drugu ili vam vrate novac ili da uzmete drugi proizvod u vrednosti kartice koju ste platili.
i ako bi RHS hteo da vam da drugu karticu, papiroloski ne moze da se izvede jer vi kao fizicko lice nikad niste kupovali od RHS-a i nema na osnovu cega davam zameni.

svi distributeri s kojima je EL radio su izgubili ogromne svote novca 30.000eur - 300.000eur, koje im je EL ostao duzan, razmislite sad da moraju da daju za npr 10K - 20K eura na osnovu zamene uredjaja koji im nikad nisu placeni...
 
Nazovi RHS i pitaj njih; ja sam kupio Palita u EL pre 20ak dana, i imama garanciju kod RHSa - pretpostavljam da su oni distributeri i za tvoj primerak (tj. da je tvoja kartica preko njih stigla do EL; a da su je oni njima poslali na servis).
Tel: 011/2397-345
2397-094
www.rhs.co.yu
Nadam se da je tvoja kartica kod njih, i da nije "pokupljena" u akciji "zaplene"...

Hvala na savetu, ali sam vec bio tamo i moja kartica nije kod njih tj. ostala je u Eurolinku.

Da li mozda postoji jos neki distributer Palit kartica u Beogradu?
 
Poslednja izmena:
e vako da vam objasnim kako stvari stoje:

RHS je Veleprodaja i nema ni jednu MP i ne radi sa krajnjim kupcima.
RHS jeste distributer Palita i Samsunga i ovlasceni servis je RHS, tako da ako Vam je npr kartica neispravna Vi je lepo donesete u RHS servis i oni pokusaju da Vam je poprave i poprave npr i vi je dobijete nazad, a ako nije ne moze da se popravi Vi onda dobijete papir da kartica je ne ispravna i da ne moze da se popravi i da morate da idete u Radnju gde ste je kupili da dobijete drugu ili vam vrate novac ili da uzmete drugi proizvod u vrednosti kartice koju ste platili.
i ako bi RHS hteo da vam da drugu karticu, papiroloski ne moze da se izvede jer vi kao fizicko lice nikad niste kupovali od RHS-a i nema na osnovu cega davam zameni.

svi distributeri s kojima je EL radio su izgubili ogromne svote novca 30.000eur - 300.000eur, koje im je EL ostao duzan, razmislite sad da moraju da daju za npr 10K - 20K eura na osnovu zamene uredjaja koji im nikad nisu placeni...

pa stani brate, sta mene to intresuje kad kartica ima serijski broj? Sace jos da bude da njihove nemaju?
 
ja npr nemam prijemnicu za reklamaciju jer je nisam ni dobio, imam garantni list, kutiju i racun

Nemoguće da nisi dobio ništa, a da si predao karticu. Ako je kartica predata u radnji, dobija se potvrda o prijemu robe i slanju na servis. Ako si predao direktno kod nas u servis onda se dobija prijemnica. Samo tokom jednog perioda, kada nam nije radio softver, izdavali smo ručne prijemnice, ali su i one važeće. Nešto mora da si dobio.

pa stani brate, sta mene to intresuje kad kartica ima serijski broj? Sace jos da bude da njihove nemaju?

RHS, ne može da ti da novu, ili popravljenu, karticu ako od Eurolinka prethodno nije dobio pokvarenu, a očigledno nije. Nismo stigli da im odnesemo zbog toga što je sve ovo i nas jako brzo strefilo. Ima kartica serijski broj, ali RHS ne može da pravda svoje stanje (koje se mora savršeno slagati) ukoliko nije dobio karticu od nas (što je očigledno slučaj).
 
@Bojan_N
A kod koga da idu ljudi kojima je kartica ostala u EL i nije stigla do servisa? Ako sam ja shvatio, neko od distributera je dosao i pokupio sve sto ste imali. Pa ko je taj neko? Ja to vidim ovako: EL je ostao duzan distributerima (grubo receno pokrao ih je); ali ako je moja kartica, koju sam ja platio, u EL, i dodje distributer Pera i pokupi to jer mu EL duguje, e onda je Pera ukrao MOJU karticu, i ja hocu da mi je vrati. E sad je pitanje ko je Pera?

Da se razumemo, meni nista ne nedostaje, ali mislim da je bitnije da se pomogne ljudima koji su ostali bez komponenti koje su platili nego da se objasnjava trzisno stanje u Srbiji i sl...
 
au, pa zakucali su ih na 40 mliona

1. Корисник: EUROLINK TEAM 2000 DOO PREDUZECCE ZA PROIZVODNJU,TRGOVINU,SERVIS I USLU
Адреса: KOZJACHKA BR.4
Место: BEOGRAD
Порески број: 101969220
Матични број:
17418815
Укупан износ блокаде: 40440251.02
Дани неликвидности у протеклих годину дана:

Од до Број дана
12.05.2008 - 13
Укупно: 13


ako budu 60 dana u blokadi, firma ide u stecaj. posto je DOO, prvo se namiri drzava i dugovi prema drzavi, pa onda svi ostali (iz stecajne mase, prodajom nepokretnosti, opreme,vozila i slicno) ako je ta cifra manja nego sto je potrebno za namirenje, pojeo vuk magarca :)
 
A meni proizvodi u firimi su uglavnom iz Eurolinka, cak i moj kucni komp je takodje.
E stvarno bedak za Jurolink. Stvarno su bili super, posebno onaj Srdjan iz servisa, nikad konkretniju osobu neke IT prodavnice nisam video.

Za Kim-Tec mi je poznato gde su i srecom imam nalepnice da su uvoznici, pa tako mogu da reklamiram kod njih. Ali buni me ovaj RHS. Otisao sam na njihov sajt, kad ono Romania?????
Odoh na contact, kad ono sve adrese i telefoni iz Romanio?
Pa gde je telefon i adresa beogradskog dilera?
 
Poslednja izmena:
Za Kim-Tec mi je poznato gde su i srecom imam nalepnice da su uvoznici, pa tako mogu da reklamiram kod njih.

Možeš ti da reklamiraš kod njih i da ti urade neki servis opravku ako su dobre volje al' da dobiješ drugu komponentu... slatko sanjaj. :)
 
A meni proizvodi u firimi su uglavnom iz Eurolinka, cak i moj kucni komp je takodje.
E stvarno bedak za Jurolink. Stvarno su bili super, posebno onaj Srdjan iz servisa, nikad konkretniju osobu neke IT prodavnice nisam video.

Za Kim-Tec mi je poznato gde su i srecom imam nalepnice da su uvoznici, pa tako mogu da reklamiram kod njih. Ali buni me ovaj RHS. Otisao sam na njihov sajt, kad ono Romania?????
Odoh na contact, kad ono sve adrese i telefoni iz Romanio?
Pa gde je telefon i adresa beogradskog dilera?

RHS Pro Company d.o.o
Vodovodska 158
11000 Beograd
011/ 2397 345, 2397 399, 2397 094
[email protected]
 
Možeš ti da reklamiraš kod njih i da ti urade neki servis opravku ako su dobre volje al' da dobiješ drugu komponentu... slatko sanjaj. :)

upravo o ovome sam pisao, ti si deo kupio i platio EL a ne kimteku, kimtek je ovlasceni servis, ali pare da dobijes ili drugi deo, nema sanse.
 
heh, meni su na slicnu tehniku maznuli stan placen 40000dem, a vi ovde kukate zbog 50-tak e.... kad je taj kome je EL duzan dosao po svoje nije ga bas zanimalo cija je roba verovatno... posto el sigurno nema odakle da vam nadoknadi (jer je u minusu koliko je), a taj ko je zaplenio nece, onda najbolje zaboraviti sve sto nije otislo distributeru u servis...
 
Vidim u oglasima tip prodaje komponente, sve skoro novo, garancija u Eurolinku. Jel to sad znaci da su komponente bez garancije, i prilikom kupovine tretirati kao robu bez garancije ili ne ?
 
Ja sam pocetkom godine od njih uzeo 8800gt leadtek, medjutim nisam dobio ni fiskalni ni garanciju. Kartica je OK, ali u slucaju da bude nekih problema kako bih mogao da ostvarim pravo na garanciju?
 
Hmm, ako nisi dobio garanciju zbog cega onda mislis da imas pravo na garanciju?
 
Vidim u oglasima tip prodaje komponente, sve skoro novo, garancija u Eurolinku. Jel to sad znaci da su komponente bez garancije, i prilikom kupovine tretirati kao robu bez garancije ili ne ?

Bilo bi neumesno da ti neko odgovori na ovo baš kao što je neumesno što si pitao. :p
 
Bilo bi neumesno da ti neko odgovori na ovo baš kao što je neumesno što si pitao. :p

Ne vidim sta je tu neumesno. Treba da znaju ljudi kako da se ponasaju kad kupuju takve komponente. U oglasu lepo pise roba sa garancijom, kad ono prc :wall: I ja ima graficku koju planiram da prodam sa garancijom u Eurolinku, cisto da znam kako da se postavim, sigurno netju da oglasavam da ima garanciju ako nije ostvariva. U krajnjem slucaju ova tema treba svima da pomogne, narocito onima koji suslabije upuceni.
 
svaki proizvod ima granciju od proizvodjaca i nju niko nemoze pobiti.... samim tim i distributeri su duzno da rade reklamacije
ako kojim slucajem odbiju tu je i zakon, a u najgorem slucaju slanje proizvodja proizvodjacu koji ga 100% nece odbiti i moze samo biti ljut na svog distributera jer on nije ispunio svoje obaveze

ja sam na forumima u EU i USA milion puta citao da ljudi salju proizvode proizvodjacima zbog milion stvari (maloprodaja prestala da radi, i sl...)
 
Slazhem se sa del boy-om. ja sam bash merkao grafichku iz oglasa ali ne daj bozhe da joj se neshto desi shta onda ?!
 
Nema veze ko je krajnji prodavac bilo to Eurolink ili neko drugi, ako je ovlasceni distributer i serviser KimTec on je duzan da zameni sve sto je njihovo u slucaju da ne moze da servisira. To vazi i za RHS, jer je on ovlasceni uvoznik, distributer i serviser. Ako RHS utvrdi neispravnost nekog uredjaja on je duzan da je zameni novim. Tako bi bilo da je EL u pitanju, ako ti odneses kod njih(sada ne moze) neispravni neki deo, i EL utvrdi da je neispravan cak i ako posalju RHS-u da utvrdi stanje ispravnosti uredjaja, RHS ce poslati EL-u novu, a stara ide na otpis. I opet ide Palit-u nazad, koji u garantnom roku salje RHS-u novu. A u medjuvremenu se dobija nova od strane RHS-a.
To je zakon koji mora da se ispostuje.
Ko ga ne postuje inspekcija.

Da ih ima bezobraznih ima ih. Ali hvala bogu pa EL nije takav, sta vise bio je vrhunski Pro.

Otisao sam na sajt KimTec-a i poslao im mail, u vezi ove zbrke koja je nastala.
Pa cu javiti cim mi stigne mail.

Ali, ne znam da li neko ima garantni list od strane KimTec-a, iako je kupio kod nekog krajnjeg prodavca, ali stoji stavka:
KIM-TEC D.O.O. se obavezuje da ce na Vas zahtev, izrazen u garantnom roku, otkloniti u svojim odnosno ugovorenim servisnim odeljenjima kvarove i tehnicke nedostatke proizvoda koji bi nastali prilikom normalne upotrebe, u vremenu za koje se garancija daje. Ukoliko kvar ili nedostatak ne budu otklonjeni u roku od 40 dana od dana prijema uredjaja od korisnika, KIM-TEC D.O.O se obavezuje da ce uredjaj zameniti istim takvim ispravnim ili uredjajem slicnih karakteristika.

Hvala za RHS!
 
Poslednja izmena:
svaki proizvod ima granciju od proizvodjaca i nju niko nemoze pobiti.... samim tim i distributeri su duzno da rade reklamacije
ako kojim slucajem odbiju tu je i zakon, a u najgorem slucaju slanje proizvodja proizvodjacu koji ga 100% nece odbiti i moze samo biti ljut na svog distributera jer on nije ispunio svoje obaveze

ja sam na forumima u EU i USA milion puta citao da ljudi salju proizvode proizvodjacima zbog milion stvari (maloprodaja prestala da radi, i sl...)
E jesi tvrdoglav. :D
VP je prodao MP komponentu. Kako mu je on dao / prodao, na ček, poček ... ma ne bitno, to je završena priča. VP jedino može da se obaveže za servis.
MP tebi prodaje komponentu.
Ti u MP reklamiraš komponentu:
1) oni je nose u VP u servis, ako se uspostavi da je za zamenu, VP MP-u zamenjuje na osnovu garancije pa MP tebi daje (tu) drugu komponentu ...
2) Šalju tebe u servis VP-a, taj isti utvrdi da je stvar za zamenu, daju ti nalog i sa nalogom i komponentom ideš u MP da im vratiš neispravnu i uzmeš drugu - od MP-a.
Šta će MP da radi sa tom komponentom - tebe se ne tiče.
Da si ti komponentu kupio u VP onda bi bilo kako ti misliš ovako vi nemate ništa između vas. Taj VP je uvoznik ne mora da bude i predstavništvo neke firme!
VP je običan trgovac koji je trgovao sa MP (samo na veliko, više komada pa je MP dobio neke 10-20% niže cene nego one za koje on sad prodaje tu robu na komad...)
Šta je MP posle radio, šta njih zabole? ;)
 
Nema veze ko je krajnji prodavac bilo to Eurolink ili neko drugi, ako je ovlasceni distributer i serviser KimTec on je duzan da zameni sve sto je njihovo u slucaju da ne moze da servisira.

Otisao sam na sajt KimTec-a i poslao im mail, u vezi ove zbrke koja je nastala.
Pa cu javiti cim mi stigne mail.

Ali, ne znam da li neko ima garantni list od strane KimTec-a, iako je kupio kod nekog krajnjeg prodavca, ali stoji stavka:


Hvala za RHS!

Ovo za KimTec je izvučeno iz konteksta, pročitaj(te) moj prethodni post.
 
Jok izvuceno je sa og garantnog lista koji sam dobio od strane Eurolinka.

A u pravu je Zeljko sto se tice toga kada Maloprodaja prsne, distributer (VP) je duzan da ako firma sa kojom je saradjivao(ugovor) prsne, da promeni komponentu ili uredjaj. Za pare nisam siguran, ali i to bi trebalo da vrate, jer su moje ili vase pare, prosle EL i KimTec/RHS i na kraju dosle do ASUS-a ili nekog HW proizvodjaca. VRacena je neispravan komponenta ili pare ili zivot....pardon nov HW

Raspitacu se u sudu gde radim, pa cu takodje javiti i to sutra.
 
Poslednja izmena:
@SuperStarr pa i o servisu se radi, sta ti nije jasno?
ako proizvodjac moze da ti zameni karticu sto distributer ne bi mogao?, ako nema maloprodaju sto vecina njih ima i ako moze da ti da povrdu o neispravnosti zasto tu potvrdu ne bi mogao realizovat u bilo kojoj maloprodaji koja radi sa doticnim uvoznikom, ionako maloprodaja dobija refundaciju od njih i moze za taj kes uzeti bez svojih troskova drugu karticu....

Problem je samo u tome sto neki ovde izgleda zele da prikazu da kupci nikakva prava nemaju i da sledeci put ne kupuju HW od mike i paje vec samo od nekih koji imaju clansku kartu jula i DB-a :p
 
Uuuuuu, *** sorry, sad sam pregledao njihovu stranu i video da nemaju odnos sa ljudima na MP nivou. :smack:
Onda samo servis.

U svakom slucaju, posto su i distributeri i serviser tu su da oprave ili menjaju. I posto je procenat nasih para prosao kroz njihove ruke i na kraju odlazi do nekog Gigasusa.
Ipak on je toga narucio 10000 komada MB-a za po dolar.......(i ja remse) :trust:

3 godine imas pravu na zamenu, svaku novu komponentu koju dobijes za nju opet moras da dobijes 3 godine ili 5 ili 10 zavisi od te iste zamenjene. Jer je nova i za tu novu mora da se garantuje da ce raditi toliko.
Posle 1 god rada, da ode u servis i da se stvarno izservisira, ovaj moze da ti garantuje da ce ti raditi jos 2 godine, kondenzatori, pop-up Bios, sve sto moze da se rucno razlemi izvadi i zalemi.
Ne znam zasto objasnjavam ovo, svi to znate, ali tako je to. :type:

Neka uvoznici budu milostivi prema nama :whip:

Ali pare............mozda. Za to se treba raspitati. Ali sta ce vam kada su to uvoznici????

A i dalje ne mogu da verujem da je Jurolink prs'o :bottle:
To mi sve bilo relativno blizu, i odlicna usluga. I cene i..........e, ***.
 
Poslednja izmena:
Ovo za garanciju nisi u pravu po toj logici neko moze svaki put pred istek garancije da sprzi kompnentu i da mu daju novu sa 3,5 god garancije i tako u krug... Znaci kad kupis nesto to ima 3 god. garancije i to je to eventualno je lepo kada produze garanciju za vreme koje je bila komponenta na servisu odnosno nije bila kod tebe...
 
@SuperStarr pa i o servisu se radi, sta ti nije jasno?
Meni je sve jasno, iskusio sam sve kao krajnji kupac pa znam šta pričam. ;)
Izgleda da se ja i ti ne razumemo.

... sto se tice toga kada Maloprodaja prsne, distributer (VP) je duzan da ako firma sa kojom je saradjivao(ugovor) prsne, da promeni komponentu ili uredjaj.

Bullshit!

Uuuuuu, *** sorry, sad sam pregledao njihovu stranu i video da nemaju odnos sa ljudima na MP nivou. :smack:
Onda samo servis.

U svakom slucaju, posto su i distributeri i serviser tu su da oprave ili menjaju. I posto je procenat nasih para prosao kroz njihove ruke i na kraju odlazi do nekog Gigasusa.
Ipak on je toga narucio 10000 komada MB-a za po dolar.......(i ja remse) :trust:

3 godine imas pravu na zamenu, svaku novu komponentu koju dobijes za nju opet moras da dobijes 3 godine ili 5 ili 10 zavisi od te iste zamenjene. Jer je nova i za tu novu mora da se garantuje da ce raditi toliko.
Posle 1 god rada, da ode u servis i da se stvarno izservisira, ovaj moze da ti garantuje da ce ti raditi jos 2 godine, kondenzatori, pop-up Bios, sve sto moze da se rucno razlemi izvadi i zalemi.
Ne znam zasto objasnjavam ovo, svi to znate, ali tako je to. :type:

Neka uvoznici budu milostivi prema nama :whip:

Ali pare............mozda. Za to se treba raspitati. Ali sta ce vam kada su to uvoznici????

A i dalje ne mogu da verujem da je Jurolink prs'o :bottle:
To mi sve bilo relativno blizu, i odlicna usluga. I cene i..........e, ***.

Možda radiš u sudu ali si skroz nekompetentan za ovakav razgovor.
I nema potrebe da se raspituješ u sudu, nazovi tržišnu inspekciju pa se malo raspitaj kod njih, njima je to posao...
 
Poslednja izmena:
sto se tice Palita izaslo je obavestenje da sve kartice Palit kartice koje su kupljene u EL i imaju garanciju RHS-a a nisu ispravne mogu da se donesu na servis, gde ce biti popravljene ili zamenje ne.
uslov:
- originalna ambalaza
- Fiskalni racun
- RHS garancija

adresa i telefoni:
011/ 2397 345
011/ 2397 399
011/ 2397 094
Vodovodska 158
11000 Beograd
[email protected]
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno