Šta je novo?

Gran Turismo 5 Prologue

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Kako smeju da prodaju pre zvaničnog datuma?
 
Poslednja izmena:
Poslednja izmena:
Zavidim ti :) Vid stvarno dos'o driver (i to sasvim slucajno onda kad je HD DVD pukao :D ).
 
Kako sad to, pre zvanicne prodaje to jes sutra? Ajde malo utisci za nas van BG-a, radi li online vec?
 
ma gde sam iskljucio.. ima 2, 3 stvari koje sam primetio da mi smetaju (od pomoci) ali kako mislis da bilo sta cackam u onim japanskim hijeroglifima.. samo klikcem X X X X X dok ne pocne trka :)

Ma bre imash prevode svih menija na engleski :) www.gtplanet.net

Prolog nema smisla igrati sa ukljuchenim pomocima i standardnom fizikom, to je GT4 sa lepshom grafikom. Isto kao shto ga nema smisla voziti bez volana.

Zavidim ti :) Vid stvarno dos'o driver (i to sasvim slucajno onda kad je HD DVD pukao :D ).

E da se samo to desilo od onoga shto sam govorio pre godinu dana, a tek ima da se izdeshava :)
 
Poslednja izmena:
Ah evo i mene. Igram vec 2 sata i mogu reci woooooooooooooooow. Igra je fenomenalna. Stvarno fantasticno. Perfektno. Totalno sam odusevljen i samo da cujem da neko kaze da nije nista posebno licno cu da se pobrinem za njega:-devil-::-devil-:. Grafika, Gameplay, fizika, menu, demo-i koji se stalno vrte i mozes da im odredis vreme trajanja, odabir kola sve je VRHUNSKI odradjeno!!! Vidi se da je ulozeno dosta novca i truda oko svega ovoga. Sva ocekivanja od GT5 su ispunjena. Jedina mala zamerka ako smem da kazem zamerka uopste je AA od kojeg sam mislio da ce da bude na malo visem nivou. Ali i ovako je savrseno. Greota za one koji nemaju FULL HD TV (1080p) :). Odoh da drajvujem. Vidimo se kasnije

P.S. Prva kola koja sam kupio Mazda RX-8 Type S '07 - 246HP :banana:
 
Caesar odakle tebi danas? I koliko si platio , i gde si kupio?
 
Ah evo i mene. Igram vec 2 sata i mogu reci woooooooooooooooow. Igra je fenomenalna. Stvarno fantasticno. Perfektno. Totalno sam odusevljen i samo da cujem da neko kaze da nije nista posebno licno cu da se pobrinem za njega:-devil-::-devil-:. Grafika, Gameplay, fizika, menu, demo-i koji se stalno vrte i mozes da im odredis vreme trajanja, odabir kola sve je VRHUNSKI odradjeno!!! Vidi se da je ulozeno dosta novca i truda oko svega ovoga. Sva ocekivanja od GT5 su ispunjena. Jedina mala zamerka ako smem da kazem zamerka uopste je AA od kojeg sam mislio da ce da bude na malo visem nivou. Ali i ovako je savrseno. Greota za one koji nemaju FULL HD TV (1080p) :). Odoh da drajvujem. Vidimo se kasnije

P.S. Prva kola koja sam kupio Mazda RX-8 Type S '07 - 246HP :banana:

Pazi moj zakljucak:

Sad idem od Migeta, znaci probao sam igru nema sta samo reci hvale ali me isto zanima kakva je razlika izmedju ove igre (GT5) i GTR2 sem sto na GTR2 ima damage mode?
Da podsetim da je GTR2 igra od pre 2 godine.
 
Evo mene za volanom

d01d966f0b.jpg
 
GTR2 u principu ima dobru fiziku, ali je "problem" u automobilim. Svi su isti i jedine male razlike između njih su rađene po principu slajdera (dodaj malo ovoga, oduzmi onoga)... U GT zaista svaki auto ima svoju "ličnost" i zahteva se drugačiji pristup svakom automobil. Pored toga, GTR se vozi samo sa trkačkim gumama, a u GT5 imaš obične, sportske i trkačke i svaki auto sa različitim gumama je opet priča za sebe (baš kao u stvarnosti). Pored toga u GT5P, a tek u kompletnom GT5 imaće 100 vrsta različitog trkanja, a u GTR je sve manje-više na isti šablon. AI je takođe značajno bolji u GT5P, jer je nemoguće trkati se sa onim robotima u GTR2 koji ne prave ni jednu grešku, a da ne pogubiš sve živce...
 
... ali me isto zanima kakva je razlika izmedju ove igre (GT5) i GTR2 sem sto na GTR2 ima damage mode?
Da podsetim da je GTR2 igra od pre 2 godine.

Citat usera sa stranog foruma:

I play it with a G25 racing wheel, and while it certainly is an impressive game, it does not even come CLOSE to blowing GTR2 away. Let's compare:

Graphics:
Yes, GT5 is much, much better. This is to be expected however, as it is a new generation game on a next generation console.

Sound:
GTR2 all the way. The sounds in GT5 are bland and boring and, most of all, far too quiet.

Car selection:
Well I suppose this comes down to preference. GT5 has a ton of well modelled and detailed cars, but all are ROAD cards. There are no racing cars here. GTR2 is ENTIRELY top of the line, race spec racing cars that are MADE to race.

Driving feel:
Well this is the grit of it I suppose. GTR2 gives you powerful force feedback, gritty sound, bare metal racing cockpits, the squel of V12s and the gutteral burps of V8s as they roar past you, fantastic damage, and realistic physics to match the real thing (almost).

GT5 gently judders your hand as you glide round the corner in your polished... Daihatsu... and gently prods you as you... bounce off another car. The wind gently whistles by as you cruise round the corner.

Frankly. there is no contest. If you like pretty graphics and road cars, get GT5, it's a good game and I like it. But if you like RACING.... GTR2 is your god.
 
Mige, ***, spusti TV malo ispod visine očiju i uključi kokpit pogled... šta su se jadni japanci mučili godinama da naprave vrhunski kokpit :D... A i isključi traction control, vidim uključen ti je, a imaš volan :)...
 
"The sounds in GT5 are bland and boring and, most of all, far too quiet."

Vecu glupost skoro nisam cuo i dalje sam prestao da citam :D
 
Pazi moj zakljucak:

Sad idem od Migeta, znaci probao sam igru nema sta samo reci hvale ali me isto zanima kakva je razlika izmedju ove igre (GT5) i GTR2 sem sto na GTR2 ima damage mode?
Da podsetim da je GTR2 igra od pre 2 godine.

Razlika je u tome sto u Prologu imash fabrichke automobile, dok je kod GTR2 sve u suvoparnim krugovima i skidanjem desetinki u automobilima koji su svi slichni. Naravno da i u GTu mozesh da radish to isto, ali u njemu mozesh da uzivash i u automobilima, naravno ako ih poznajesh. Koga to ne zanima, naravno da ce mu GT5 biti isti kao NFS ili Test drive. Posto vidim da niste ni pomoci iskljuchili, jasno je :)

Frankly. there is no contest. If you like pretty graphics and road cars, get GT5, it's a good game and I like it. But if you like RACING.... GTR2 is your god.[/I]

Ovo ko da je Boris Lozach rekao :)
 
Poslednja izmena:
Inače, ovo za GTR je pisao neki klinac koji nema vozačku verovanto. GTR2 je dobar kada ga voziš ispravno, ali kada počneš da praviš greške, igra uopšte ne pruža feedback da li si u fići ili kamionu, niti osećaš kako ti auto beži, zašto beži, kako ga ispraviti... Tipična igra za robote i hotlapere (mislim dobra je, igrao sam je mesecima, ali je GT5P totalno drugačija liga).

U GTR2 tehnički imaš samo jedan tip auta, razlike između njih su mizerne. U GT5P je uživanje probati bilo koji auto... ko dete u prodavnici slatkiša :p... Zvuk jeste bolji u GTR2, al opet to je i dalje samo jedan zvuk... u GT5P zvuk svakog auta je svojevrstan.

GTR2 je dobra igra, ali ima samo jednu jedinu stvar... FIA GT automobile sa FIA GT stazama i FIA GT zvukovima... GT5P već sada pruža puno različitosti, a GT5 kompletan će biti smešno porediti sa GTR2.

Najveći problem GTR2 je ta odsečenost od dešavanja na stazi... moraš da voziš kao robot, sve matematički proračunato... U GT5P na volanu i zahvaljujući 200x boljem kokpit pogledu nego u bilo kojoj drugoj igri (uključujući i GTR2) konstatno se dobijaju informacije od staze i automobila i onda se čovek oseća uživljen u vožnju i stalno nešto koriguju, uči, improvizuje...
 
I na kraju krajeva, GTR2 je radilo 15 ljudi, verovatno veliki broj njih su odlični matematičari i fizičari, ali je pitanje koliko imaju vozačkih dozvola u njihovoj ekipi i da li je iko od njih uživo video FIA GT automobil... S druge strane GT radi tim od preko 100 ljudi i imaju stalne kontakte sa trkačkima, pristup automobilima, a i imali su kontakt sa najboljim automobilom današnjice (novi GT-R) pre bilo kog novinara... :).
 
BTW, Top Gear staza, iako jako poznata, nije preterano dobra jer je to u stvari aerodrom sa ogromnim pravcima i kratkim krivinama, pa su tako favorizovani automobili sa velikim motorima i puno snage... a oni sa balansom stavljeni po strani. Automobili koji obično dobro prođu na TG stazi, budu poniženi na daleko poznatom i kvalitetnijem Nordschleifeu i obrnuto... Ni jedna fabrika automobila nema razvojnu i test garažu na TG stazi... svi veći imaju na Nordschleifeu :)...
 
"The sounds in GT5 are bland and boring and, most of all, far too quiet."

Vecu glupost skoro nisam cuo i dalje sam prestao da citam :D

Evo ti u atechu jedan sound sample Lambordzini R-GT-a iz GTR2 :)

Edit:
[da budem iskren ovo nije default sound, koje je BTW dobar, vec je zvuk snimljen iz pravog Lambordzinija pa ubacen u igru. :)]

Postoji dosta sound sampleova, jedan od boljih(koji je u beta fazi i koji koristim) je na linku ispod:

http://video.google.nl/videoplay?docid=-1973251731513605139
 

Prilozi

  • Lambo-Murc-R-GT Sound Sample.zip
    506.7 KB · Pregleda: 43
Poslednja izmena:
Mige, ***, spusti TV malo ispod visine očiju i uključi kokpit pogled... šta su se jadni japanci mučili godinama da naprave vrhunski kokpit :D... A i isključi traction control, vidim uključen ti je, a imaš volan :)...


To je bilo slikanje na prvo prikljucivanje G25 na PS3. Jesi video kako se lak sa drveta stapa sa blurom sa GT5. Ko da je lakirano u Japanu.
GTR2 je njesra tesko, nemojmo mesati zabe i babe. Budimo realni !!!!
 
ww37.jpg

ww38.jpg

ww40.jpg

ww5.jpg

ww6.jpg

wd19.jpg

GT5 vs reality
GT5 wins :D
 
Evo ti u atechu jedan sound sample Lambordzini R-GT-a iz GTR2 :)

Edit:
[da budem iskren ovo nije default sound, koje je BTW dobar, vec je zvuk snimljen iz pravog Lambordzinija pa ubacen u igru. :)]

Postoji dosta sound sampleova, jedan od boljih(koji je u beta fazi i koji koristim) je na linku ispod:

http://video.google.nl/videoplay?docid=-1973251731513605139

GTR naravno ima bolji zvuk, ima 10 automobila, GT5 ce imati 800 i nemoguce je napraviti 800 semplova, a meshati semplove i sintisajzer je glupost. GT5 ima sintisajzer isto kao i LFS, a ne mogu se porediti po zvukovima, GTu fali samo dubina shto se tiche realnosti zvuka, ali zato GT5 ima najbolje ponashanje zvuka, menjanje brzina i sve ostalo je ubodeno savrsheno. Problem kod GTa je ako vozish auto koji "nije bash neki", jer su mnogo vishe paznje posvetili kvalitetnim automobilima (ne mislim na kvalitetni lim) pa tako u GT4 najbolji zvukovi su savrshena kopija originala, iako su i oni sintetichki. Recimo skoro svi Skyline-i, pogotovo Mine's ili Spoon S2000, NSX-R. Ako si chuo zvuk formule 1 u GT4, u GT5 je daleko daleko bolji. Audi R8 i Ford GT se ovoga puta chuju daleko bolje, skoro kao original, lepo chujesh da je veliki motor, itd.
 
Poslednja izmena:
GTR naravno ima bolji zvuk, ima 10 automobila, GT5 ce imati 800 i nemoguce je napraviti 800 semplova, a meshati semplove i sintisajzer je glupost. GT5 ima sintisajzer isto kao i LFS, a ne mogu se porediti po zvukovima, GTu fali samo dubina shto se tiche realnosti zvuka, ali zato GT5 ima najbolje ponashanje zvuka, menjanje brzina i sve ostalo je ubodeno savrsheno. Problem kod GTa je ako vozish auto koji "nije bash neki", jer su mnogo vishe paznje posvetili kvalitetnim automobilima (ne mislim na kvalitetni lim) pa tako u GT4 najbolji zvukovi su savrshena kopija originala, iako su i oni sintetichki. Recimo skoro svi Skyline-i, pogotovo Mine's ili Spoon S2000, NSX-R. Ako si chuo zvuk formule 1 u GT4, u GT5 je daleko daleko bolji. Audi R8 i Ford GT se ovoga puta chuju daleko bolje, skoro kao original, lepo chujesh da je veliki motor, itd.

Netacno Brate moj.

Ja imam GTR2 mod pack od 7GB koji ima 120 automobila, 130 staza + u orginalnoj igri ima preko 80 modela automobila.
:wave:
 
Svaka čast :). Pitao si za razlike, mi smo ti rekli. Šta hoćeš da kažeš sa tim mod packom? Nije dovoljno da se neki auto u nekom modu zove Ferrari a staza Monza... Valjda stvar u tome skinuti osobine automobila i prekopirati te staze. Mnoge sam modove probao za sve simulacije. Suludo je išta porediti sa GT5P :).
 
Kakav to update/patch mora odmah da se skine (ako sam dobro čuo) i koliki je?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno