Šta je novo?

Pomoc i savet za Reklamaciju 8800GT

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Cekajte, da li je na snazi jos uvek onaj zakon o zastiti potrosaca iz 2005?:trust:

Ako jeste, meni se cini da je tamo navedeno 23 dana, ne eksplicitno, vec kao zbir neka dva vremenska roka. Citao sam zakon pre godinu i nesto, pa zaboravih...

Jeste,pise negde da je u pitanju zbir dva roka,8 dana da UTVRDE kakav je kvar i da li uopste postoji (ako ne postoji cak negde pise da ti snosis sve troskove,valjda misle da ce da im platis radne sate radnicima,postanske troskove ako je servis u drugom mestu u odnosu na radnju i sl... ali za to nisam 100% siguran ili postoji ali se ne primenjuje) i imaju jos 15 dana da kvar POPRAVE AKO ZELIS,ili da vrate novac,znaci sve skupa 23 radna dana bi trebalo,mada vidim da se vodi opasna rasprava o tome AKO u garanciji pise drugaciji rok (ispada da oni onda mogu da napisu i 6 meseci za resavanje i inspekcija im ne moze NISTA)!?
Lomnica_city je napisao(la):
...jer NECE da vrate kes...
Duzni su da na tvoj zahtev vrate pare, tako da slobodno ili pripreti trzisnom inspekcijom ili ih stvarno pozovi da vide o cemu se radi.Jer starno nije u redu kako se ponasaju prema nama kada je garancija u pitanju i to treba promeniti!Naravno uvek ima izuzetaka...

Evo adrese i telefona trzisne inspekcije:
Odeljenje Beograd, Omladinskih brigada 1, tel. 602-555, faks 3117-417
-Odsek za rešavanje prijava građana (dežurna služba), 27. marta 43-45, 3227-376, 3227-788 (07.30-22.00)

poz
Aha,oce oni to! :mad: Kad sam rekao da ZAKON kaze da ja licno mogu da BIRAM sta hocu da urade AKO se utvrdi kvar (kod mene je bilo cak 3 kvara,i free spin prs'o,i gumica otisla na tockicu i chip za punjenje riknuo pa punio samo do 3/4 pa blokirao) ali je njihovo objasnjenje bilo da im NEDA CENTRALA da vracaju pare (koja je u Nisu,tako da mi broj BG inspekcije ne znaci nista,ali svakako hvala),jer je glavni oblik razduzenja da ti daju nov uredjaj ako ni posle 23 dana ne mogu da ti poprave stari,a ako nema novog uredjaja onda imas da CEKAS dok im ne stigne,sto je u mom slucaju beskonacnost+dan pride,jer ga nemaju na lageru i nece ga dobijati jer ga ni uvoznik ne narucuje vise,a to su mi rekli posle mesec dana cekanja,iako su verovatno znali i ranije da nece dobijati nove!! :mad:
A danas sam ih zvao opet,tacno 7 nedelja posle (mislim da je bio jos 27 Novembar kad sam predao misa na reklamaciju),sad ce da vide sa centralom da im posalju neko razduzenje pa ce onda oni meni da traze neki ziro racun da otvorim pa ce na njega da mi legne kes,verovatno ce im i za to prebacivanje trebati dan-dva ili i vise,pa cu onda verovatno i na podizanje kesa i zatvaranje racuna da platim neke takse,valjda nece preci 10% vracene love?
Ma muke zive sa Pakomom,kako to sebi dozvoljavaju nije mi jasno,nisu Pirocanci pa da su bas tolike cicije,ionako nisu na nekoj steti,samo za onaj rabat koji dobijaju za svaki prodati mis,vise necu ni da kupujem tako skupe stvari od njih,samo nesto sitno sto me nece biti zao ako rikne ili neki potrosni materijal!!
Pozdrav ,)
 
Jeste,pise negde da je u pitanju zbir dva roka,8 dana da UTVRDE kakav je kvar i da li uopste postoji (ako ne postoji cak negde pise da ti snosis sve troskove,valjda misle da ce da im platis radne sate radnicima,postanske troskove ako je servis u drugom mestu u odnosu na radnju i sl... ali za to nisam 100% siguran ili postoji ali se ne primenjuje) i imaju jos 15 dana da kvar POPRAVE AKO ZELIS,ili da vrate novac,znaci sve skupa 23 radna dana bi trebalo,mada vidim da se vodi opasna rasprava o tome AKO u garanciji pise drugaciji rok (ispada da oni onda mogu da napisu i 6 meseci za resavanje i inspekcija im ne moze NISTA)!?
Imash sve odgovore ovde ali nisi bio detaljan u chitanju.
ali je njihovo objasnjenje bilo da im NEDA CENTRALA da vracaju pare (koja je u Nisu,tako da mi broj BG inspekcije ne znaci nista,ali svakako hvala)
Nemash ti veze sa centralom u NIshu vec sa prodavnicom u kojoj si kupio.Mesna nadleznost republicke trzisne inpekcije je u mestu prekrsaja.23 vazi za artikle za koje se ne daje garantni list.
To je problem sa novim Zakonom o zastiti potrosaca.On ne poznaje 8+15 za npr,rachunar,tv...itd....(neznam shta je bio kvar kod tebe).
 
Citao sam ja pazljivo,ne brini,i neko je naveo da je reklamirao nesto ALI mu je inspektor rekao da posto u garanciji pise da sebi daju rok od 45 dana da izvrse popravku on ne moze NISTA,iako je po novom zakonu,valjda,vise nisam ni sam siguran,rok za sve postao 23 radna dana,sto znaci moze meni neko u garanciju da napise da sebi daje 3 meseca fore da mi popravi uredjaj pre nego sto mora da mi da nov i isto bi mi inspektor rekao:"Ne mogu im nista,SAM SI PRIHVATIO da potpises takve uslove garancije",a koliko znam garanciju ti daju skroz na kraju kad platis robu i dzabe posle i da citas a ionako ja nijednom dosad nisam imao sta da potpisujem garanciju,ko je sad lud a ko zbunjen tu!?
Sto se tice lokacije prodaje,ti kazes da nema veze ali oni kazu da nije tako,oni su tu robu uvezli preko uvoznika iz NS,onda su dovezli sve u Nis i onda tek poslali u Jagodinu,kad sam ja to kupio u Jagodini oni su mi dali garanciju da njihova firma odgovara za misa (ustvari nista mi nisu dali napismeno,samo su rekli da je fiskalni racun sama garancija za njega i da firma Pakom to tako smatra i time garantuje) znaci badava ja sad da dovodim njima inspekciju u radnju kad su ljudi sasvim fini,dali su mi zamenu da se sluzim dok prodje reklamacija (koliko vas je dobilo zamenski uredjaj pri reklamaciji starog da imate cime da se sluzite dok ne prodje vasa reklamacija???) i svaki put kad bih dosao oni su cimali Nis da pitaju da mi vrate pare i odgovor je bio NE,dok se ne pokusa sve kako bi mi popravili stari ili dali novog misa!?
Evo tek posle mesec i nesto,ili oko 26 radnih dana,su pristali nakon mog licnog insistiranja u Pakom Nis da razgovaram sa GLOD-om i urgiram da se to resi hitno,sad cekaju ovi iz Pakom shopa Jagodina da im se posalje zvanicni papir da su oni razduzeni sa tim misem i da SMEJU da skinu pare sa racuna svog shopa i prebace ih na moj racun,inace smeju da ostanu bez posla ako to urade"nezvanicno",i da li bi ti tim ljudima sad dovodio inspekciju da si na mom mestu,ja prosto NEMAM SRCA jer su prema meni ekstra ispali i ne krivim ih sto se plase za svoje radno mesto ako ne poslusaju centralu,ali mi se ne svidja ponasanje te centrale,sreca pa su mi bar ovi iz shopa izasli u susret pozajmljivanjem jednog njihovog MX Revolution-a pa nisam skroz"onesposobljen"za rad!?
Pozdrav ,)
 
ja mislim da bi inspektori trebali da rade na procenat od naplacenih kazni, a ne ovako "radim za platu, sedim u toplom, zabole me paja" (cast izuzecima), Onda bi tek bilo prave zastite potrosaca i pravilnog tumacenja zakona. Ovako smo u situaciji da i dan danas kad kupujes mobilni telefon imas garanciju od 3 dana na bateriju, 2 dana na tastere od 1 do 0, a na # nemas garanciju posto se on haba. Garancija prestaje da vazi ukoliko aparat prestane da funkcionise iz bilo kog razloga :wall: I to sve dobijes napismeno (ne bas ovako ali...znate o cemu pricam). Ovo se tolerise od kako je i prodavnica mobilnih telefona i niko im nista ne radi, valjda samo jednom godisnje inspektor pokupi novi mobilni tamo za sebe i zenu i svi sretni. :wall: (znam da u NS-u kupe odecu po buticima, dodje lepo sa familijom, obuku se od glave do pete i dovidjenja)
 
(znam da u NS-u kupe odecu po buticima, dodje lepo sa familijom, obuku se od glave do pete i dovidjenja)

Mozda i u Pakom dodju pokupe novu konfiguraciju za dete i dovidjenja. Ebga po ovome treba zaposliti inspektore koji kontrolisu terenske inspektore, a onda o5 i ove neko mora da kontrolise itd....crno nam se pise u prevodu:wall:
 
To je vec uradjeno i nista nije promenulo (mozda i jeste ali nedovoljno). Sto je najgore ne znas sta je gore: Firma/lice koje krshi zakon i bogati se ili inspekcija koja uzme malo mita i progleda im kroz prste. Gade mi se i jedni i drugi. Ovi sa buticima prodaju sveranu robu u 2008-moj godini legalno, legalno im je omoguceno da roba bez deklaracije i porekla bude zavedena i provucena kroz fiskalnu kasu, zgrcu pare samo tako (oni koji znaju i rade to vec 15god), jos se zale kako ih inspekcija sve vise steze i sve veci "danak" uzimaju...

no, odoh u off topik... (do duse zadnje 2 strane ovde su off :) Ovo je tema o reklamaciji 8800GT-a )
 
U vecini prodavnica sam potpisao garanciju na 30 RADNIH dana sto je ustvari 45, kolko se secam jednom mi je crkla graf kojoj je istekla garancija a jednom ploca koja je bila u garanciji i naravno ljubazni prodavci su mi dali zamenu 45-og dana jos sam ja njih morao da zovem i natezem se, naravno tamo sam kupio nesto ponovo nikada.

Pakom je velika firma i sigurno se ne zezaju sa reklamacijama. Procitaj na garantnom listu za koliko su duzni da ti zamene ili vrate novac ( novac vracaju uglavnom ako zamena ne moze da se izvrsi ) Ne verujem da ces imati problema sem ako ovaj sto ti je prodao nije vec slao pa su utvrdili da kvar ne podleze garanciji:p

Sada je mito i korupcija jedno 80%, ako se smanji na 20% (za par godina) bicemo U EU bez da smo u EU, je**ga navikli ljudi "Gde tu ima mene" <tj> "Koliki je moj deo" da (ne)uradim svoj posao za koji me vec placaju :D
 
Ma problem je sto u njihovim garancijama najcesce nista ne pise o tome ili i ne dobijes garanciju nego je racun garancija,ja sam dobio garanciju za laptop od 1500 eura u kome su pogresili serijski broj,umesto X su stavili H,verovatno je jedan diktirao a drugi pisao podatke sa kutije,i sta da sam morao da ga nosim na reklamaciju!?
Problem je sto su takvi,ali sta da radimo mi koji zivimo u malim gradovima gde alternative NEMA,a to je bar 2/3 stanovnistva,mi ovde u Jagodini imamo par prodavnica koje su sve"poverioci"Pakoma i sve je kod njih skuplje,pa cak i Tehnomarket koji verovatno uzima robu od uvoznika je u pojedinim segmentima skuplji,tako da sam bio primoran da stampac kupim u Pakomu iako sam rekao da tamo necu trositi neku vecu sumu opet,samo nesto sitnije do 50 eura,ali sta sam mogao kad u jednoj prodavnici taj stampac kosta 9000 dinara,u Tehnomarketu 8000 dinara ali im je garancija sacuvaj boze,pitao sam jednom za neki uredjaj i bilo je nesto tipa"nosi sam kod uvoznika ako crkne"tako da mi ne bih tamo da kupujem tehniku a u Pakomu je bio 7900 dinara,i posto znam ljude savetovali su mi da slobodno uzmem jer oni uvoze HP (u pitanju je HP 1018 ako nekog zanima) i u slucaju garancije nebi ovoliko mrcvarili jer su sa mojim misem morali da idu dve ruke nazad do uvoznika u NS i posle opet dve ruke do mene pa zato ovoliko cekam!!
Ali opet,kad nemas drugi izbor dobar je i ovakav Pakom (posebno sto u malom gradu znas ljude pa hoce i da urgiraju za tebe i da ti daju privremenu zamenu dok cekas i...),sta bi radili da ima samo neka mala prodavnicica gde lupaju cene kako oni hoce,tamo bih ovaj stampac platio sigurno 10 000 dindzi umesto eto nekih 7900 dindzi,sto je ogromna razlika za ovu klasu,tako da su vece firme potrebne ALI moraju da koriguju ponasanje,samo izgleda moraju to da nauce pomocu inspekcija (inace mi verenica radi u poreskom pa ocas mogu da posaljem inspekciju)! :d
Pozdrav ,)
 
Zakonska obaveza je ja mislim sedam dana ako je u pitanju da ne radi odmah posle kupovine.

Tako da treba da ti vrate pare odmah sada i da ti isplate odstetu jer krse zakon

Imas poresku inspekciju, cini mi se trzisnu - kod postanske stedionice u beogradu
ili nadji negde kod tebe ako nisi iz bg-a






Dakle mozda ste i culi i videli/procitali na nekim temama ali ovako stoji stvar...

Kupio sam MSI 8800GT OC preko oglasa ovde i od trenutka kad sam je dobio ona ne radi(3D mod znaci igrice,3dmark i tako dalje) istestirano na vise kompova i napajanja na kraju nisam verovao pa sam uzeo i Chiftec CFT 650W ali problem je nastavio)

Dakle imam sledece
1.Racun(ne fiskalni jer je kupljeno preko WebShopa u Pakomu) kojji glasi na prvog vlasnika i imam garanciju koja glasi na proizvod
2.Predao sam graficku u jedan shop u NS i oni su ga prosledili u BG na servis i tamo je stigao 24-25 ja odneo 22 u NS


E sad ako neko ima iskustava....sa ovime bio bi mi od pomoci...sa savetom/cak i aktivnijom pomoci posto meni ovako govore

1.Kartica je na servisu ali ne mozemo da je popravimo...ITD...nemamo kartice druge....treba nam deo da je popravimo koji cekamo iz MSI(mislim ovo ne da zvuci debilno nego stvarno otkad se popravljaju graficke kod nas)

Graficka nema fizickih ostecenja jednostavno ne radi u 3D modu znaci samo desktop i tako dalje

Mene zanima sta mi je ciniti posto njih naravno ne zanima da mi vrate pare a takodje i nesto drugo(jedini dobar lik je bio u drugom shopu u NS koji je i primio 8800GT u drugom shopu su mi rekli da to nije do njih nego do WebShopa i da sam to resim)


E da najvaznije ja bi nekog, ako neko zna resenje ili moze da ubrza proces i to sve, bio raspolozen castiti cifrom od 20-30e zavisi kako i sta se odradi...

Izvinjavam se moderaotima ako sam promasio subforum ali nisam znao gde drugde da postavim
 
Evo ga mali update,ni posle NEDELJU DANA gospodin M.C. iz Pakom Servis Nis koji je zaduzen za resavanje refundacija nije STIGAO da odgovori ljudima iz Pakom shopa na email (koji je on trazio da mu posalju) u kome su objasnili situaciju i poslali fotokopiju kartice za ziro racun na koji treba da legne lova,vrlo profesionalno!!
Naravno nisam ja sedeo skrstenih ruku ovih nedelju dana,pre par dana sam zvao i gospodin M.C. je bio"na terenu"i nije mi odgovoreno nista a nije ni Pakom shopu u Jagodini,danas sam opet zvao ukupno 3 puta,prvi put mi je neko spustio slusalicu posle"Halo",drugi put su mi rekli da je upravo usao na sastanak i da nece izaci bar 3 sata,a kad sam zvao posle 3 sata upravo je primio stranku i nije mogao da se javi da kaze makar"Resicemo to,danas,sutra..."i da ih ne bih cimao ostavio sam svoje podatke da mi jave sta je rekao kad mu ode stranka,ali naravno niko me nije zvao!!
U utorak idem do Nisa zbog ispita,i ako mi dotad ne legne lova na racun vrlo rado bih mu odveo inspekciju u servis ali me zanima par stvari pa ako neko ima savet nek mi kaze kako da dokazem da je mis kod njih jer mi pri predaji u Pakom shopu nisu dali nikakvu potvrdu,a takodje kad sam im juce vratio misa kog su mi dali na uslugu (uzeo sam VX Revolution pa mi vise nije trebao) su mi uzeli i fiskalni racun koji je sada sigurno vec u Nisu,i naravno ako znate broj inspekcije u Nisu i dokle oni rade!?
Jos mi je bezobrazna sekretarica ili sta vec da je dodatno stala na zulj kad sam rekao da nema smisla vise da cekam jer sam misa predao krajem NOVEMBRA meseca prokomentarisavsi to recima tipa:"Sta da vam radimo,duzni ste da cekate,bili su praznici,zakon nam dozvoljava do 45 dana za resavanje",kakav bezobrazluk ljudi,na to sam joj samo rekao da ce za nekoliko dana biti DVA MESECA kako sam predao misa na reklamaciju i da necu vise da cekam i da cu preduzeti nesto (naravno zvacu inspekciju),i sve sto sam postigao je da mi zapise broj pa da mi se javi za 15-20 minuta kad pita tog M.C. sta dalje samnom,a to je bilo pre nekih 8 sati!! :mad:
Pozdrav ,)
 
Evo ga mali update,ni posle NEDELJU DANA gospodin M.C. iz Pakom Servis Nis koji je zaduzen za resavanje refundacija nije STIGAO da odgovori ljudima iz Pakom shopa na email (koji je on trazio da mu posalju) u kome su objasnili situaciju i poslali fotokopiju kartice za ziro racun na koji treba da legne lova,vrlo profesionalno!!
Naravno nisam ja sedeo skrstenih ruku ovih nedelju dana,pre par dana sam zvao i gospodin M.C. je bio"na terenu"i nije mi odgovoreno nista a nije ni Pakom shopu u Jagodini,danas sam opet zvao ukupno 3 puta,prvi put mi je neko spustio slusalicu posle"Halo",drugi put su mi rekli da je upravo usao na sastanak i da nece izaci bar 3 sata,a kad sam zvao posle 3 sata upravo je primio stranku i nije mogao da se javi da kaze makar"Resicemo to,danas,sutra..."i da ih ne bih cimao ostavio sam svoje podatke da mi jave sta je rekao kad mu ode stranka,ali naravno niko me nije zvao!!
U utorak idem do Nisa zbog ispita,i ako mi dotad ne legne lova na racun vrlo rado bih mu odveo inspekciju u servis ali me zanima par stvari pa ako neko ima savet nek mi kaze kako da dokazem da je mis kod njih jer mi pri predaji u Pakom shopu nisu dali nikakvu potvrdu,a takodje kad sam im juce vratio misa kog su mi dali na uslugu (uzeo sam VX Revolution pa mi vise nije trebao) su mi uzeli i fiskalni racun koji je sada sigurno vec u Nisu,i naravno ako znate broj inspekcije u Nisu i dokle oni rade!?
Jos mi je bezobrazna sekretarica ili sta vec da je dodatno stala na zulj kad sam rekao da nema smisla vise da cekam jer sam misa predao krajem NOVEMBRA meseca prokomentarisavsi to recima tipa:"Sta da vam radimo,duzni ste da cekate,bili su praznici,zakon nam dozvoljava do 45 dana za resavanje",kakav bezobrazluk ljudi,na to sam joj samo rekao da ce za nekoliko dana biti DVA MESECA kako sam predao misa na reklamaciju i da necu vise da cekam i da cu preduzeti nesto (naravno zvacu inspekciju),i sve sto sam postigao je da mi zapise broj pa da mi se javi za 15-20 minuta kad pita tog M.C. sta dalje samnom,a to je bilo pre nekih 8 sati!! :mad:
Pozdrav ,)

JOJ! Pa morao si uzeti revers! :lupko:
 
SRPSKA POSLA:d

Evo ga mali update,ni posle NEDELJU DANA gospodin M.C. iz Pakom Servis Nis koji je zaduzen za resavanje refundacija nije STIGAO da odgovori ljudima iz Pakom shopa na email (koji je on trazio da mu posalju) u kome su objasnili situaciju i poslali fotokopiju kartice za ziro racun na koji treba da legne lova,vrlo profesionalno!!
Naravno nisam ja sedeo skrstenih ruku ovih nedelju dana,pre par dana sam zvao i gospodin M.C. je bio"na terenu"i nije mi odgovoreno nista a nije ni Pakom shopu u Jagodini,danas sam opet zvao ukupno 3 puta,prvi put mi je neko spustio slusalicu posle"Halo",drugi put su mi rekli da je upravo usao na sastanak i da nece izaci bar 3 sata,a kad sam zvao posle 3 sata upravo je primio stranku i nije mogao da se javi da kaze makar"Resicemo to,danas,sutra..."i da ih ne bih cimao ostavio sam svoje podatke da mi jave sta je rekao kad mu ode stranka,ali naravno niko me nije zvao!!
U utorak idem do Nisa zbog ispita,i ako mi dotad ne legne lova na racun vrlo rado bih mu odveo inspekciju u servis ali me zanima par stvari pa ako neko ima savet nek mi kaze kako da dokazem da je mis kod njih jer mi pri predaji u Pakom shopu nisu dali nikakvu potvrdu,a takodje kad sam im juce vratio misa kog su mi dali na uslugu (uzeo sam VX Revolution pa mi vise nije trebao) su mi uzeli i fiskalni racun koji je sada sigurno vec u Nisu,i naravno ako znate broj inspekcije u Nisu i dokle oni rade!?
Jos mi je bezobrazna sekretarica ili sta vec da je dodatno stala na zulj kad sam rekao da nema smisla vise da cekam jer sam misa predao krajem NOVEMBRA meseca prokomentarisavsi to recima tipa:"Sta da vam radimo,duzni ste da cekate,bili su praznici,zakon nam dozvoljava do 45 dana za resavanje",kakav bezobrazluk ljudi,na to sam joj samo rekao da ce za nekoliko dana biti DVA MESECA kako sam predao misa na reklamaciju i da necu vise da cekam i da cu preduzeti nesto (naravno zvacu inspekciju),i sve sto sam postigao je da mi zapise broj pa da mi se javi za 15-20 minuta kad pita tog M.C. sta dalje samnom,a to je bilo pre nekih 8 sati!! :mad:
Pozdrav ,)
Kaži mi jesi ti onaj isti lik sa Bureka?I zovi inspekciju već jednom ne daj da te mečkaju :-devil-:
 
Ja bi ti samo preporučio da nastaviš sa negativnom kampanjom protiv Pakoma gde kod stigneš, na svakom forumu ako treba, zovi inspekciju nemoj čekati, jer ja znam par ljudi koje su oni tako zavlačili mesecima, a još ta njihova cenovna politika. Pa kad im se smanji broj mušterija nek razmišljaju di su pogrešili.
 
Ma baš ih briga... Te "velike firme" mahom zarađuju kao veletrgovci i učestvujući na raznim tenderima, uopšte ih nije briga šta će ko o njima pisati na nekom forumu.
 
Heh,sad vec nema smisla traziti revers,a i da ima od koga da trazim,sta da upisu,kakva korist od toga sad!?Nikad pre toga nisam nista reklamirao,ni telefon,ni komponente,nista,tako da nisam znao sta me ceka,ali sad cu nauciti za ubuduce,a negativnu kampanju cu nastaviti ako mi ne legnu pare za koji dan,jer su me danas zvali iz Nisa da mi kazu da sad stvarno hoce da mi vrate kes i da se javim u shop u Jagodinu,a tamo mi kazu da oni iz Nisa treba da mi prebace lovu na racun,da oni nemaju nista vise sa tim jer se novac iz centrale razduzuje,cccc,organizacija im je do j... ali do utorka bi im bolje bilo da nesto urade!!
Pozdrav ,)
 
Heh,sad vec nema smisla traziti revers,a i da ima od koga da trazim,sta da upisu,kakva korist od toga sad!?Nikad pre toga nisam nista reklamirao,ni telefon,ni komponente,nista,tako da nisam znao sta me ceka,ali sad cu nauciti za ubuduce,a negativnu kampanju cu nastaviti ako mi ne legnu pare za koji dan,jer su me danas zvali iz Nisa da mi kazu da sad stvarno hoce da mi vrate kes i da se javim u shop u Jagodinu,a tamo mi kazu da oni iz Nisa treba da mi prebace lovu na racun,da oni nemaju nista vise sa tim jer se novac iz centrale razduzuje,cccc,organizacija im je do j... ali do utorka bi im bolje bilo da nesto urade!!
Pozdrav ,)

upisu oni kod sebe sta je uzeto/izdato, moraju to da rade. Ako se neka roba zaprima na stanje i ulazi u magacin, radnju, servis itd. mora da se zavede koja roba, poreklo itd. Ako dodje inspekcija i nadje misha recimo, a nema ga na stanju to je ozbiljan prekrsaj (imas robu koja nije zavedena). to se sve vidi u njihovom sistemu. Ako dodjes sa inspektorom lako cete pronaci misa, piske ko ga je zaprimio, kada (smena) gde je otislo itd. ;)
 
Sacekacu ipak do utorka ujutru,tada idem za Nis,a zvali su me iz shopa u Jagodini da potvrde da su dobili email od njih i da ce ubrzo da mi uplate novac na ziro racun sa fotokopije kartice koju su im ovi poslali,e sad se postavlja pitanje KOLIKO ce mi vratiti?
Ovo mi je danas pomenuo jedan od njih kad sam zvao da vidim zasto odugovlace,rece nesto tipa"Znate NIJE U REDU da neko koristi robu godinu dana i posle ocekuje da mu se vrati ista suma novca koju je platio za nju ali videcemo da vam izadjemo u susret"!?!?
E tada sam video da sam ja najveca ladovina u okrugu,jer sam mu umesto salve psovki samo rekao da mene to ne zanima,da ja misa nisam koristio godinu dana nego 10 meseci i da mogu da mi,ako im je toliki problem,vrate i onoliko koliko je kostao dok su ga donedavno imali u cenovniku,sto je negde oko 6 i nesto sitno hiljada umesto 7700 dindzi!!
Nisam ni sanjao da cu morati jos i da se cenjkam sa njima pored svega,jel vama ovo normalno ili zasluzuje da se pojavi u nekim dnevnim novinama kao interesantan clanak o poslovanju nasih"velikih i naprednih IT firmi",sta mislite,kakva su vasa iskustva,posebno pokretaca ove teme,nesto ga nema da isprica kako njemu ide reklamacija!?
Pozdrav ,)
 
Ejjj ima me citam samo sto nemam sta novo da kazem u stvari imam...Recimo da moju karticu nisu ni pogledali naravno na svaki poziv u servis dobijam odgovore zauzeti smo,javicemo vam kasnije,bilo je cak i nekoliko tu tu tu tu znaci prepoznao mi lik glas(inace dobio sam od decka koji radi u shopu broj od lika koji servisira samo graficke)....
A kad odem u shop i pitam da mi oni ucine i da nazovu servis da poguraju makar da znam sta da ocekujem tipa (kartica je neispravna neka saceka 2 nedelje za zamenu)(ja bi i to voleo cisto da znam na cemu sam) oni lepo kazu trebao si ujutro rano da dodjesh...Ja dodjem ujutro oni mi jednom rekoseniko se ne javlja u servisu(???????)

Pa mislim nekoliko nebuloza
1.Koja je verovatnoca da ako postoji decko koji servisira samo Graficke ne moze da stigne za mesec dana(ajde 15 da oduzmemo famozne praznike) da provrti 2 3dmarka i kaze ne radi i da ovlascenje da se ide dalje sa procesom reklamacije
2.Na moje svako pitanje oni odgovaraju guzva je zbog praznika...DA ne kazem nesto ja lepo povodom toga...Ovde pola ljudi radi na forumu i znate i sami da su neki radili i za praznike a pod praznici oni smatraju period od 31-8 januara...Ok da postoje 2-3 servisera koji rade sav posao u servisu ali po njihovim recima ima ih sigurno 20 i da ni jedan nije mogao da odvoji malo vremena 15 minuta za test graficke

Lomnica je spomenuo takodje da nije dobio nikakvu potvrdu da je roba preuzeta tj zaprimljena na reklamaciju(mislim da ne bude samo moja rec da je 22 decmbra zaprimljena...Kad budem dovodio pravdu i nekoliko cika u mantilima za resvanje problema...da se ne zna datum i da li je proslo 45 dana)

Dakle idem svakih nedelju dana u Pakom i zovem na svaka 2-3 dana ali me ispaljuju redovno...Znate kako(ide sarkazam) taj jadni serviser sigurno ima jedno 100 grafickih kartica pa ne moze sve da istestira...

Moram da pohvalim usera sa foruma(prepoznace se on/oni) da npr kod njih sa USMENOM garancijom nikad problema odma su mi vracene pare itd....

Dakle osim mog tog jednog iskustva sa polovnom robom(8800GT) sve ostale komponente kod mene su uzete takodje na USMENE garancije kod ljudi koji pokusavaju da zarade za zivot...

eto vise vredi usmena nego pisana rec....

Za sad smo tu ja i Lomnica...Josh nekoliko ljudi i da probamo da probudimo svest o Pravima Potrosaca(sad ce izbori za predsednika a posto obecavaju kule i gradove mogli bi da rese i ove manje probleme)
 
eto vise vredi usmena nego pisana rec.

Ovo je 100% tacno. A gomila ljudi se hvata za papir kod Pakoma npr kad kupuje polovnu robu preko oglasa, a mogu da se kladim da da je kartica kupljena od nekog moderatora/administratora ovog foruma na USMENU garanciju, bila bi prvom prilikom zamenjena za drugu istu ili najslicniju po ceni.
 
Ja sta sam imao za Pakom sam vam odavno rekao...
 
Majku im lopovsku !!! To sve treba u novine...
 
Evo ja konacno dobio lovu od Pakoma,nije im trebalo previse vremena,"svega"55 (PEDESET I PET) DANA i to ne za neki ploter od 1k eura,ili laptop od 2k eura ili... nego za jedan budjavi mis (tako skup a ne vredi ni pola para) od 100 eura,ccccc,ovo mi je nauk za drugi put,kad letos budem kupovao novi laptop idem za BG u neku normalnu radnju pa kud puklo da puklo!!
Pozdrav ,)
 
@Lomnica_city

Pa isto bi te oni cimali dugo dugo za povracaj 10-20 ili 2k eura, izgleda da je takva procedura kod njih standardna za svu robu.
 
Mislis?Zar verujes da bi svakoj firmi trebalo MESEC DANA da utvrdi da nemaju na lageru novog misa i jos DVE NEDELJE (da zanemarim onih 10-ak dana oko praznika) da mi prebace novac sa racuna A na racun B!?Nesto sumnjam u to,ovo je cist nemar,a izvlacili se svi na tog M.C-a koji,kako oni kazu,JEDINI radi reklamacije!?
Pozdrav ,)
 
izvlacili se svi na tog M.C-a koji,kako oni kazu,JEDINI radi reklamacije!?
Pozdrav ,)

Pa to je jedino razumno objasnjenje zasto ljudi toliko cekaju na reklamaciju. Stvarno sramota za takvu firmu, koliko se ja secam oni imaju prodavnice i u CG i u BIH i sta sad sve to odobrava jedan lik?
 
Tako ispada,kazu da je centrala u Nisu (sto je i logicno,oni su poceli kao lokalna firma) a kad sam zvao tamo i trazio da pricam sa nekim,i to vise puta,svaki serviser ili sekretarica koji bi se javili su me upucivali na njega kao jedinog koji moze da mi pomogne,a on je eto cas bio na odmoru,cas na trosatnoj sednici (koja je pre 2 minuta pocela),da je na terenu (ovo mi tek nije jasno zasto treba da ide na teren),uostalom izvukao sam im nekako pare i sad nek rade sta hoce,sa mojim parama vise nece nista!?
Pozdrav ,)
 
Evo cisto da kazem da sam na kraju dobio XFX 8800GT i da se sve ok resilo...Naravno cekao sam 45 dana skoro ali bio sam toliko dosadan da su na kraju morali da mi srede stvar...Mada dosta zasluga idu i momcima iz Pakom shopau NS posto mene niko nije slusao niti moje prituzbe na broj u servisu...

I sta mislite sta sam uradio sa 8800GT....Odma sam je prodao...Ne mogu ocima da je gledam!!!!
 
Sve je lepo kad se lepo svrsi :D (mislim na reklamaciju :))
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno