Šta je novo?

New age igre i iritantnost

Propast ziva. ko Muzika pocetkom devedesetih. Sad igram iskljucivo alternativu, ruske, poljske, japanske igre. Ovu full ultra mega grand show produkciju samo instaliram, razocaram se, deinstaliram....
 
gx-x@"Da je Unreal setovo neki trend i da je bio jako dobar imali bi bar 3 klona na tu tematiku, a nemamo ni jedan ...." Nadam se da gresim, ali mislim da je jos jedan od ultra-mega-hitova "DeusEX" koristio Unreal engin (da ne pominjem Klingon Honor Guard ....), igra koja je i za danasnje pojmove jedna od legendi ...
A za Thief - stvar ukusa, za mene je i dalje to jedna od najboljih igara ikada (i nastavak Thief II) i preteca svih sunjalica i potpuno drugacijeg nacina igranja, a ne samo rokaj ******e koji se pojavljuju ispred tvog nisana ....
 
kome je smeshno poredjenje filmova, i igara onda taj ne razmishlja ni malo, jer je to isto, i shto je najgore, u ovoj temi se bukvalno diskutuje o tome kako se sve manje gubi razlika. svi, sa manje ili vishe truda postizu isto, igre se svode na "film u sopstvenom izvodjenju", a pritom, ko je gledao originalni DVD poslednja ekskurzija 3 zna o chemu pricham.

@filipenko - niko nije rekao da je industrija video igara mrtva, i da nema zlatnih koki u danashnjem dobu, vec je kritika upucena ka hiperprodukciji koja u odnosu kolichina/kvalitet pruza jako malo poredjeno sa prethodnim godinama.

jedini FPS koji se meni skoro svideo je fear, i to iz razloga shto je rip off Max payne-a, a pritom znam gomilu ljudi koji su preshli igru skoro ni ne koristeci reflex time. see my point ?

sa druge strane, Blizzard radi svoj posao valjano, i josh sada kad su se spojili sa Activision-om, svet MMORPG-a postaje neverovatan, a ljudi koji odbijaju da igraju WoW, to chine samo iz razloga shto je igra predobra, i izaziva narkomanski efekat.

slight offtopic - vezano za porn starove, vidish, nije sve tako jednostavno. pored chinjenice da su prve dve koje si spomenuo "boginje Porn-a" (Amy Reid i Tory Lane), ceo kajmak slave su preuzele softcore ribe koje su trazenije od britni i paris hilton na netu - Kate Playground i NextDoor Nikki (postoji analogija sa video igrama, ako se chovek ubaci lepo u prichu)
 
Igre su se nekad pravile mozgom i srcem, a danas parama.
Zato danas vise od 95% igara ne vredi ni za k.u.r.a.c. :alo:
Posle toliko vremena me je obradovala jedna vest (o liku koji je uradio dodatak za Fallout 2). Ubacio je delove koji nisu usli u dvojku.:smoke:
 
Igre su se nekad pravile mozgom i srcem, a danas parama.
Zato danas vise od 95% igara ne vredi ni za k.u.r.a.c. :alo:
95% igara je i u ono vreme bilo za to isto. Samo što si čekao opis u Svetu Kompjutera da vidiš šta je stiglo, igrao si probrane stvari, nisi imao net da sve živo poskidaš, nisi pratio ili imao mogućnosti da toliko pratiš šta se sprema, šta izlazi.


@Filipenko, dobro sad si nam rekao sta volis od glumica i kinematografije :D
A, sada posto sve postaje bolje i bolje u svetu igara, i svetu klasicne muzike, jer evo danas 50 cent nadmasio i Mocarta i Hajdna, "Let's go to the shoping moll", sada ti meni lepo reci koje su to igre danas ili od 2001. pa na ovamo koje su bolje od:

Fallout 1 i 2, Outcast(by Infogrames), Baldur's Gate(i njegovi dodaci samo prvi deo), Giants-Citizen Kabuto, Planescape: Torment, C&C i C&C Red Alert, Warcraft 2 eto da vidimo sta ih je nadmasilo?

I bilo ko, ko tvrdi da su danasnje igre bolje slobodno nek mi navede koje su to igre, pa malo da se smejemo svi ovde (mozda sam zaboravio neku, tako da ako se neko seti moze slobodno da doda) NWN serijal ma koliko da je dobar po meni Baldur's Gate-a nije uspeo da nadmasi.
Eh, pa zašto sada vrdaš. Krenuli smo od priče kako Crysis ne valja ništa i kako se nekada uživalo u Doomu, da bismo došli dotle da se gađaš najboljim igrama koje su izlazile u periodu od 5-6 godina, ako ne i više, i to isključivo strategije i RPGovi, uz Giants.

Dalje, potpuno nerealno brkaš značaj igre, uspeh ili nešto što je neka specifična igra donela sa njenim kvalitetom. Mislim Warcraft 2 :zgran: ? To je bila odlična igra svog doba, ali sećaš li se ti kako se to igralo, sa selektiranjem do 4 jedinice, i na šta je to ličilo? Warcraft je bio ludnica jer je po prvi put svet mogao da okusi čari igranja u multipleju na dobrim serverima, ali pričati da do danas nema bolje igre...Red Alert? Šta, to kao nije prevaziđeno :wall: ? Ložila se raja po Srbiji i šire jer je mogla da virutalno uzvrati zlom zapadu dok se komunizam u stvarnosti raspadao, i sada je to neprevaziđena igra. Balduri - šta je to neprevaziđeno iz njih? Ako misliš da ne postoji igra koja se tako dugo igra a da se gleda iz ptičje perspektive i da ima mačeva - onda da, neprevaziđen je. Ali smo se tada po prvi put susreli sa takvim RPGom, pa sada kao nije prevaziđen. Kako to da se niko ne seća svih mogućih mana tih igara, kojih nije bilo malo?

Anyway, da se vratim na tvoju primedbu. Za početak Elder Scrolls (Morrowind i/ili Oblivion, svejedno) šije sve što si pobrojao za par dužina. Idemo dalje, iz tih žanrova na koje se fokusiraš - Supreme Commander, Warhammer 40k Dawn of War, Vampires, Gothic, Spellforce 2, X3, Total War, Witcher - sve je bolje. Žanrovi su evoluirali, prešli u drugačije izvođenje, rekombinovali se, tržište napreduje, ljudi hoće nešto drugo, novo, integraciju dobrih i pozitivnih stvari koje se sreću po svim tim igrama. Pa tako dobijamo i neke stvari koje su nekada bile nezamislive za igranje - World of Warcraft ili Battlefield, koje ljudi takođe igraju mesecima i godinama. Naravno, ima u igrama koje si nabrojao nekih stvari koje su izuzetne i koje nikada nisu prevaziđene niti će verovatno biti, ali - Bože moj...to ne znači da je igra kao celina neprevaziđena. Hebem mu mater, i ja sam igrao te iste stvari, budite makar malo realni.

(hajde, udrite, očekujem sada primedbe kako se u Oblivionu bere cveće)

Naravno, to se sve šeta po žanrovima. Recimo, danas nema igre kao što je bio Independence War 2, ultramegaturbofenomenalna svemirska simulacija, Crysis, Call of Duty 4 šiju za 5 dužina bilo šta iz onog vremena od fpsova...

Ponavljam, ako tebi ili bilo kome ne valjaju današnje igre, imaš sve to što si nabrojao, prelazi se desetinama puta, na različite načine i slično...Meni to nije dovoljno.


A, sada posto sve postaje bolje i bolje u svetu igara, i svetu klasicne muzike, jer evo danas 50 cent nadmasio i Mocarta i Hajdna
Znam tačno zašto sam izabrao Mocarta i Hajdna. Zato što su moje omiljene kompozicije, ako samo kompozicije gledamo a ne kompletne opuse, Edgareva Zemlja nade i slave, Supeova Laka Konjica, kao i više stvari od Betovena, ljudi koji su živeli generacijama ili stotinama godina posle Mocarta i Hajdna. A iz njihovog vremena, najbolji mi je Te Deum od Sarpentjea. Zašto ovi ljudi nisu podjednako poznati? Pa zato što nisu imali Cara Austrije i cele Nemačke Jozefa ili Karla XYZ da ih promoviše kao najbolje ikada. Što ne znači da Mocart i Hajdn nisu vrh.

Na kraju, priča se svodi na ukuse, ali i na (ne)mogućnosti nekih da sagledaju stvari malo izvan svojih žanrovskih okvira i probaju da stvari posmatraju van standarda koji su važili kada su počeli da se igraju ili kada su se najviše igrali.

A 50cent je isto što i one bezoblične EA igre za mase, simsi i slično. Tako će se za par godina njega sećati kao i onih uličnih muzičara i zabavljača u vreme Mocarta :)
 
Poslednja izmena:
Ima tu jos jedna stvar vezano za ovu nostaiju... ljudski mozak vremenom potiskuje ruzne stvari, i stvara izvestacenu sliku proslosti. Ovo je naucno dokazano. Mongo lepa stvar u vezi sa recimo igrama za razliku od pravih dogadjaja koje je nemoguce preziveti opet je to sto igru mozes uvek lako da instaliras opet.
Ne da to razbija lepo zablude, nazalost tu je i ono neizbezno treznjenje, na sta sam ja to bacio svojih 20-50 sati.

Lepo rečeno.
 
Meni je Unreal bio vrh i igrao sam ga odma full na diamond viper rendition verite ili voodo 2, ne secam se tacno, kao i shogo i Star craft i sl te godine.
Mada sada imamo nesto drugo sto tada nije bilo (ili bar ne ovako) a to je ONLINE multiplayer, sada vise reda radi obrnem po neku SP igru al samo ako je extra ali zato se multi cepa kad god imam vremena (i kada ping sbb%^$#@& radi ok). Znaci sesti za komp odmah instant akcija protiv zivih protivnika (za sada bolji od AI-a) can't beat it , za svakog po nesto jos ima sc, wc3 , diabolo 2 servera, a ima i CS, BF2 , cod2, cod4 .................

ps. prvi put na mass CS-u u platou i domu omladine (valjda je bilo spojeno) i tu je bio kraj sa SP, sto se mene tice.
posle smo pravili cak kucne mreze i cepali diabolo 2 sa 3 heroja na hell-u.
 
Poslednja izmena:
Stvarno je strasno sto neki porede igru iz 1998. sa igrom iz 2007. i to licem u lice. To je bas bezveze. Naravno da jedan Ghost Recon iz 2001. ne moze da se poredi sa GRAW2 iz 2007. jer je ovaj novi u svemu ispred originalnog naslova, osim mozda u mapama. Ali nisu izasli u isto vreme, i nemaju istu tezinu u svetu video igara.

Treba porediti igru kroz dve razlicite prizme, a shodno vremenu u kom su se pojavile i kakav efekat su ostvarile, a koje obuhvataju nivo svesti prosecnog igraca u to vreme, tehnoloski nivo u to vreme, kreativni nivo u to vreme koji je cesto u gaming industriji povezan i sa tehnoloskim ogranicavajucim nivoom. Kad sve to lepo uzmete u obzir i objektivno izvagate, dobijate realnu sliku, a ne ovako nakaradno. :beat::wave:
 
Isto tako, filmovi sa Dženom Džejmison ili Džil Keli blage veze nemaju. Kada vidim šta danas rade Amy Reid, Tory Lane, Lacey Duvalle, Gianna Michaels, Lela Star ili Gina Lynn, smešno deluje sve pre njih, čast izuzecima. Nijedna od njih neće postati poznatija od prvih pomenutih, a svaka je bolja 10 puta, i bolje "glumi" i fizički je lepša.

E ovo je ... ovo je ... :Klanjanje :Klanjanje :Klanjanje :Klanjanje

toliko mudrosti u tako malo reči !! ceo život u malom ! :) filipenko, svaka ti se od nabrojanih dala :d :smoke:
 
a recimo nisam zaboravio exodus 3010, elite frontier, i tako neke kultnije naslove i mnogo starije. Nisam zaboravio sensible soccer ni vremena gde je maltene svaka igra koja izadje za amigu bila dobra, dopadljiva i nije bila toliko stvar ukusa i afiniteta.

Exodus i dan danas pamtim koliko je igra bila dobra! Jako zanimljiva priča i super atmosfera. Iz tog vremena su mi bile super i Protostar i Star Control igre :)

al nije o tome reč...

I zato sam komentarisao. Ti si se sad nasao prozvanim zato sto ti se unreal svideo, a ja ga popljuvao, sorry ali kazem ti, samo sam ti predocio da je to stvar ukusa. Da je Unreal setovo neki trend i da je bio jako dobar imali bi bar 3 klona na tu tematiku, a nemamo ni jedan. top 3 igre iz 2007 su po meni 10x bolje od bilo kog unreal-a...

Unreal 1 i 2 mogu da stanu rame uz rame sa Crysisom i po priči i po grafici. Priča je najobičniji SF kliše, a grafika revolucionarna za svoje vreme. Sem grafike, te igre nisu donele ama baš ništa novo. Zato su i ostale(će) u sećanju kao igre sa dobrom grafikom i ni sa čim više. U Crysisu nema ničeg novog sem grafike, a ostale stvari koje je neko nabrojao koje se tiču prostranstva, gameplay tweakova i sl već postoje dok je multiplay u praksi skroz omanuo. Možda je dobar kao ideja, ali su praktični problemi ogromni.

Bolje da si pomenuo Worms, Freespace, starwars, Descent, Blood, Duke Nukem, heroes of M&M, Civilization, NFS-SE, Tomb Raider itd. to su trend seteri, igre koje su donele nesto novo, kojih ce se svi setiti i koje smo skoro svi igrali (mi stariji) Od onih sto si nabrojao vrede starcraft, dune, RS i HL, njih bi i ja nabrojao, do duse RS se nije bas svima svidjao niti su svi hteli to da igraju ali je trend seter svakako.

Gde je ona tema o 100 naj igara ikada? http://www.benchmark.co.yu/forum/showpost.php?p=1300514&postcount=140 Tamo sam lepo stavio svoje favorite i igre koje ću pamtiti. Od novijih igara retko koju ću pamtiti, a Crysis i COD4 sa te liste sad vidim da su samo proizvod Hype-a. Može lako da se zaključi na šta se današnje igre oslanjaju - na veliki marketing i efekte - sve na šta se ljudi lože. Sve to može da stvori samo trenutni Hype i dobru prodavanost igre, ali ne i legendarnu igru koju će ljudi pamtiti.

Grafika i efekti vremenom blede, dobre ideje i atmosfera se pamte, a nove igre retko kad mogu da se pohvale sa poslednje dve stavke.
 
Ček, Roboto, hoćeš reći da AI, napucavanje, oružja i tome slično nisu bolji u Crysisu u odnosu na Unreal 1/2? I da struktura njegovih nivoa ne omogućava najrazličitije pristupe u sukobljavanju sa neprijateljima? Toga u Unrealovima nikako nije bilo. Fiziku i destruktabilnost da ne pominjem. Kažeš da je Crysis bolji samo po grafici u suštini. Mislim da ne stoji, te da je gomila sitnica kojih život znače drastično unapređena, a da neke (mnoge) nisu ni postojale u tim starim igrama, bez obzira koliko se multiplej pokazao (ne)uspešnim.
 
Grafika i efekti vremenom blede, dobre ideje i atmosfera se pamte, a nove igre retko kad mogu da se pohvale sa poslednje dve stavke.

Ajde! :)

Dobru ideju doneo je npr. Portal, a Witcher i MotB imaju odličnu atmosferu. Sa druge strane, spomenuti Shogo, Sin, TOCA a bogme i Unreal 1 teško da imaju i ideju i naročitu atmosferu, ali će kod nekih uvek biti ispred istih takvih današnjih igara, samo zato što su izašle '98 a ne '08 :)

Evo direktna uporedba: Sin Episode 1, koji je izašao kad i HL2 Episode 1, prošao je daleko od uspešnog. A igra je realno i objektivno bolja od originalnog Sina.
 
Poslednja izmena:
Stvarno je strasno sto neki porede igru iz 1998. sa igrom iz 2007. i to licem u lice. To je bas bezveze. Naravno da jedan Ghost Recon iz 2001. ne moze da se poredi sa GRAW2 iz 2007. jer je ovaj novi u svemu ispred originalnog naslova, osim mozda u mapama. Ali nisu izasli u isto vreme, i nemaju istu tezinu u svetu video igara.

Treba porediti igru kroz dve razlicite prizme, a shodno vremenu u kom su se pojavile i kakav efekat su ostvarile, a koje obuhvataju nivo svesti prosecnog igraca u to vreme, tehnoloski nivo u to vreme, kreativni nivo u to vreme koji je cesto u gaming industriji povezan i sa tehnoloskim ogranicavajucim nivoom. Kad sve to lepo uzmete u obzir i objektivno izvagate, dobijate realnu sliku, a ne ovako nakaradno. :beat::wave:

Pa upravo to i ja pokusavam da kazem :) Da se ne prica o nostalgiji vec o faktima i nekim reperima. Primera: HL1 je odlicna igra bila, ali su nam se standardi od tada pomerili i danas ne bih mogao da odigram to ponovo. Da HL1 izadje danas, nasli bi mu mnogo vise mana nego onda (iz raznih razloga, necu vise da ucestvujem u ovoj polemici pa necu ni da navodim), prva bi bila "opet napucavanje Aliena na PC-u" :)

Drugi primer bi bio recimo TEst Drive Unlimited. Meni je licno ostavio isto toliko jak utisak kao NFS SE (imao sam voodoo1). Mislim i da ce se TDU dugo pominjati...
 
Ček, Roboto, hoćeš reći da AI, napucavanje, oružja i tome slično nisu bolji u Crysisu u odnosu na Unreal 1/2? I da struktura njegovih nivoa ne omogućava najrazličitije pristupe u sukobljavanju sa neprijateljima? Toga u Unrealovima nikako nije bilo. Fiziku i destruktabilnost da ne pominjem. Kažeš da je Crysis bolji samo po grafici u suštini. Mislim da ne stoji, te da je gomila sitnica kojih život znače drastično unapređena, a da neke (mnoge) nisu ni postojale u tim starim igrama, bez obzira koliko se multiplej pokazao (ne)uspešnim.

Stoji da su sitnice kao što su AI i veličina terena unapređeni, ali se igre uopšte ne pamte po tome, sem toga ta unapređenja su vidljiva u svim novijim igrama u odnosu na stare što je i logično. To je neka spora i prirodna evolucija softvera u celini i igara konkretno. Te stvari u velikoj meri zavise i od hardvera. Mi možemo da poredimo igre i po tome i novije će uvek pobediti stare po takvom kriterijumu (sem kada je u pitanju plamenobacač i RTCW-a - još uvek nije napravljeno bolje oružje od toga, a prošle su godine od tada ;)). Ako gledamo ono po čemu mogu da se porede - priča, ideja, atmosfera, koliko se godina igra pamti posle njenog izlaska, koliko je igra revolucionarnih rešenja donela... moj odgovor znate - old school wins.

Nove igre ne donose ništa revolucionarno što u nekoj meri nije postojalo i ranije. Stare ideje se prežvakavaju po milioniti put, a jedina revolucionarna igra 2007. godine je Portal i tu lista i počinje i tu se i završava. Sve ostale su industrija bez ideje. Sličnog prežvakavanja je bilo i ranije u "old school" vremenu, pa smo imali stotine Space Invaders klonova, ali su se tada ljudi i trudili da naprave nešto novo. Danas ništa novo ne postoji.

Pričam o blockbusterima da ne bude zabune. Postoji alternativna scena modova i mini igara i tu je stvar dosta drugačija, što je za svaku pohvalu, ali te igre retko ko od vas ovde igra.

p.s. ...a možda sam i mnogo mator i naigran svih živih igara, pa mi današnji trendovi igara ne zadovoljavaju moje igračke prohteve ;)
 
Poslednja izmena:
A TDU ? Bioshock ? Witcher ? Eto ti 3 igre, moze i Crysis da se doda (i trebalo bi). Sagledaj realno i vidi sta sve novo ima u tim igrama, a to je samo 2007-ma...
 
A TDU ? Bioshock ? Witcher ? Eto ti 3 igre, moze i Crysis da se doda (i trebalo bi). Sagledaj realno i vidi sta sve novo ima u tim igrama, a to je samo 2007-ma...
Šta ima novo u njima? Ja ne vidim ništa sem grafike i veće hardverske zahtevnosti. Sve od tih igara su poboljšane kopije nekih starijih.
 
u jeee, pa ako ne vidish sam onda ne vredi ni da ti ja kazem :)
 
sve i da je kopija, a nije, pitanje je: koja igra je imala ovakav sistem skill-ova, alhemije, levelovanja i sto je najvaznije borbe i kombo udaraca, vezivanja doticnih, tajming za vezivanje itd, a da nije mortal kombat ili tekken isl. :S:

TDU je prica za sebe. NE POSTOJI ni jedna slicna igra pre ove, sem ako ne generalizujemo tipa "pa to je voznja, ima ih kolko oces" jer tom logikom bi onda moglid a napravimo simulaciju obrezivanja vinograda i da postanemo legendarni :)
 
Vama je očigledno dobra igra = legendarna igra, a bolja grafika, AI, veće mape = revolucija u žanru.

Pitaću vas kad se slegne hype šta mislite o igrama koje su vam sada legendarne ;)

p.s. Test Drive Unlimited (TDU) dobra igra?!? :D Ne, neću da se raspravljam o ukusima, ali sa "revolucionarne" i "legendarne" strane je igra - :vomit: Klon NFS-a uz malo GTA začina što se tiče kupovine koječega. Šta je novo ta igra donela? Ništa.

Za Witcher nemam komentara jer ga nisam igrao. Čim pročitam akcioni RPG (a RPG više uopšte nema značenje kao nekad) iz trećeg lica, setim se gluposti zvane Fable i preskočim dow... kupovinu. ;)
 
Poslednja izmena:
Pojam lenendarne igre smo razjasnili pre nekoliko meseci u jednom tredu... Nemojmo ponovo o tome...
 
Filipenko, nemoj da mi ides na onu stvar(jetru), ja ne vrdam nego ti vrdas! Lepo sam te pitao, a o igrama koje nemaju nikakvu radnju ili se desavaju u Cernobilu ne zelim da raspravljam stvarno. Red Alert nema nikakve veze sa tim sto ti pricas, kakve to veze ima sa plitickom situacijom, da je bila losa igra ne bi je igrali i gotovo, hahaha, boze, boze, igrali je ljudi zbog politicke situacije, u americkim pucacinama ides u Meksiko, danasnje vreme i ubijas ljude, i to koliko vidim ovde nikome ne smeta da igra.

HAHAHAHAHHAAHA, ti si kralj mediokriteta, evo ja cu da te krunisem, Smorrowind!!! Daj' molim te pola sata, bukvalno pola sta pesacis po sumi da bi stigao od tacke A do tacke B, a animacija lika koga vodis je u najmanju ruku debilska, kao da ima cackalice umesto nogu, 'ajde sve nego to nisu ni ispravili ni u Oblivionu, jedino sto su ubacili konja i sto je grafika bila prilicno revolucionarna.
Ali radnja, nesto stvarno novo NEMA U IGRI, NEMA, 'alo, da li ti razumes bilo sta sto se zove sustina, inovativnost, a ne mindjuse?

Taj Elder Scrolls SMORROWIND (GDE DODJES KOD PRODAVCA I IMAS 20 VRSTA PODGACA DA KUPIS, a koliko su sitni objetki jedva ih i razaznajes u inventarima) sam pokusao da igram ali ono je dosadno i batalio, a Oblivion sam dosta dugo igrao(obrisem, pa posle mesec dana nemam sta da igram 'ajde malo Oblivion i tako sve dok nisam shvatio da nema vise svrhe), ali ima toliko malo lokacija, da je po meni Fable 3-4 puta bolja igra, svaka cast Oblivionu za mnogo stosta, dobru grafiku, broj modela upotrebljenih u igri, ali i pored onakve grafike, teksture su nekako blede(milsim najvise tesksture zidina i zgrada, oklopi, odeca ok), nemaju dovoljan intenzitet ni boje sto je i odlika ovih iz Bethesde koji su resili da zauvek zakopaju ime: Fallout!

Lele, pravi Amrikanac u nasim redovima ljudi, SpellForce 2 je ******izam, krivo mi sto sam bacio pare za onako nesto i pokusao da igram! Witcher je zanimljiva igra, ali puna mana, nedostataka, sa fabulom prepoznatljivom i slicno, jednim te istim lokacijama gde obavljas po 20 questova, samo svaka cast sto je i pored toga do nekle zanimljiva ali nista nije nadmasila to sigurno. Gothic, ne bih rekao, svim tim delovima mnogo toga fali. Sve te igre koje si nabrojao i medju kojima ima 2-3 da valjaju ne mogu da se mere sa ovim sto sam ja napisao gore, ali svaka roba ima kupca to si ti dokazao.

Nemoj sad ipak ih je 50 cent nadmasio, to dal' je bilo boljih od njih necemo znati bas zbog tog mainstrem efekta.
 
Poslednja izmena:
@Roboto, Test Drive je dobra igra, ne zbog toga sto si ti naveo, sto je tacno tu originalno nista nije od toga, vec zato sto imas celo ostrvo na raspolaganju da vozis po zelji gde hoces i kako hoces, nema linearnosti. Ali najbitnija stvar je sam tip voznje u igri koji je mnogo napredniji od NFS, gde u krivinu i sa najboljim automobilom moras maltene da zaustavis auto, zbog tih stvari, dobro reci ces ni GTA nije linearan ali meni taj GTA nikada nije delovao kao ozbiljna igra. Znaci Test Drive ima zasto je dobra igra a to je zbog same fizike u igri, lupis auto u zid (jeste da se auto ne lomi) ali ne mozes ti odmah da spichis i da vozis, rikverc bajo, sem ako ne koristis taster za vracanje na put, i nema catch upa, i tih nekih stvari, nazalost takodje igra sa 1000 mana, igra koja zbog vrlo lose situacije po pitanju igara-voznji, ispada nesto najbolje, eto to je ishod Test Drive-a, ne svojom zaslugom nego zaslugom EA
 
Šta da ti kažem. Obično se kaže da o ukusima ne vredi raspravljati, ali stvarno nemaš pojma :) Spellforce ******izam, Morrowind smor, Oblivion malo lokacija, Witcher i Gothic sa 1000 mana, sve same prosečne igre...užas. I kao vrh - Fable je mnogo dobra i bolja stvar. Verovatno je gore istom metodologijom zaključeno da je Crysis šuplja rupa sa 1000 mana koja nije odmakla od Dooma 1.
Ni ja se ne bih igrao više da sam na tvom mestu. Eventualno bih čekao Fable 2.
 
Poslednja izmena:
E ozbiljno, ko Morrowind proglasi bezveze igrom, taj definitivno veze nema s igrama i treba kompletno da prestane da se uopšte petlja s tim. Najjači argumenti, "pešačiš pola sata od tačke A do B" (što nema veze s mozgom) i "lik hoda ko na čačkalicama", to je tako bitno za RPG da nemam reči (to što je animacija karaktera u Arcanumu i Falloutu triput gora, nema veze; to i dalje totalno nije bitno za RPG, al samo da se vidi kako neverovatno glupo zvuči).
Flajte, ne znam šta da ti kažem, al stvarno pojma o životu nemaš. I još mene ranije etiketiraš kao publiku Electronic Arts đubreta :S: Zvučiš kao neko kome smeta interfejs i upravljanje u Richard Burns Rallyju i Raceu 07, a kući delje NFS Carbon koji aj što je debilniji, nego je i lošiji u svakom od spomenutih pogleda.
 
Poslednja izmena:
LOL gledam ovu temu i ne verujem, ljudi nemojte da trosite vreme i dokazujete da je belo belo...
 
@igoritza, a si ubo temu svaka ti dala, em new age igre em nervoze i iritacije na sve strane
:laugh:

evo cak i mene je iziritirao sam naziv ove new age game COD4 modern warfire, posto gotivim ww2 i fps na tu temu i prosto mi dodje kao neki usud ovo cod4 u naslovu game, kapiram da je bolje da su ostavili samo naziv modern warfire i to je to, ovako malo unazadise moje misljenje o cod serijalu toliko prepoznatljivom medju ljubiteljima ww2 fps :mad:

eto po meni jedino nesto sto me iziritiralo kod neke new age game ,a opet uprkos toj sitnici glasam za cod4 za igru godine 2007, a multyplayer je cudo nevidjeno u kojem ima mesta za svakoga i svakakve nacine ratovanja i onaj ko nije odigro svih 6 mapa online makar jednom nije ni svestan sta je propustio :D
 
U odnosu na raznovrsnost i obim lokacija u Oblivionu, Fable je 3-4 puta bolji, pa pravo da ti kazem i zanimljiviji, eto to sam rekao da mi ne bi obrtao reci. Smorrowind, dosada, katastrofalno animiran dosada, sa jos gorim konceptom i modelima u igri sto onih smesnih zivuljki sto onih vanzemaljaca.
 
Vrh Dno