Igre su se nekad pravile mozgom i srcem, a danas parama.
Zato danas vise od 95% igara ne vredi ni za k.u.r.a.c. :alo:
95% igara je i u ono vreme bilo za to isto. Samo što si čekao opis u Svetu Kompjutera da vidiš šta je stiglo, igrao si probrane stvari, nisi imao net da sve živo poskidaš, nisi pratio ili imao mogućnosti da toliko pratiš šta se sprema, šta izlazi.
@Filipenko, dobro sad si nam rekao sta volis od glumica i kinematografije

A, sada posto sve postaje bolje i bolje u svetu igara, i svetu klasicne muzike, jer evo danas 50 cent nadmasio i Mocarta i Hajdna, "Let's go to the shoping moll", sada ti meni lepo reci koje su to igre danas ili od 2001. pa na ovamo koje su bolje od:
Fallout 1 i 2, Outcast(by Infogrames),
Baldur's Gate(i njegovi dodaci samo prvi deo),
Giants-Citizen Kabuto,
Planescape: Torment,
C&C i C&C Red Alert,
Warcraft 2 eto da vidimo sta ih je nadmasilo?
I bilo ko, ko tvrdi da su danasnje igre bolje slobodno nek mi navede koje su to igre, pa malo da se smejemo svi ovde (mozda sam zaboravio neku, tako da ako se neko seti moze slobodno da doda) NWN serijal ma koliko da je dobar po meni Baldur's Gate-a nije uspeo da nadmasi.
Eh, pa zašto sada vrdaš. Krenuli smo od priče kako Crysis ne valja ništa i kako se nekada uživalo u Doomu, da bismo došli dotle da se gađaš najboljim igrama koje su izlazile u periodu od 5-6 godina, ako ne i više, i to isključivo strategije i RPGovi, uz Giants.
Dalje, potpuno nerealno brkaš značaj igre, uspeh ili nešto što je neka specifična igra donela sa njenim kvalitetom. Mislim Warcraft 2 :zgran: ? To je bila odlična igra svog doba, ali sećaš li se ti kako se to igralo, sa selektiranjem do 4 jedinice, i na šta je to ličilo? Warcraft je bio ludnica jer je po prvi put svet mogao da okusi čari igranja u multipleju na dobrim serverima, ali pričati da do danas nema bolje igre...Red Alert? Šta, to kao nije prevaziđeno :wall: ? Ložila se raja po Srbiji i šire jer je mogla da virutalno uzvrati zlom zapadu dok se komunizam u stvarnosti raspadao, i sada je to neprevaziđena igra. Balduri - šta je to neprevaziđeno iz njih? Ako misliš da ne postoji igra koja se tako dugo igra a da se gleda iz ptičje perspektive i da ima mačeva - onda da, neprevaziđen je. Ali smo se tada po prvi put susreli sa takvim RPGom, pa sada kao nije prevaziđen. Kako to da se niko ne seća svih mogućih mana tih igara, kojih nije bilo malo?
Anyway, da se vratim na tvoju primedbu. Za početak Elder Scrolls (Morrowind i/ili Oblivion, svejedno) šije sve što si pobrojao za par dužina. Idemo dalje, iz tih žanrova na koje se fokusiraš - Supreme Commander, Warhammer 40k Dawn of War, Vampires, Gothic, Spellforce 2, X3, Total War, Witcher - sve je bolje. Žanrovi su evoluirali, prešli u drugačije izvođenje, rekombinovali se, tržište napreduje, ljudi hoće nešto drugo, novo, integraciju dobrih i pozitivnih stvari koje se sreću po svim tim igrama. Pa tako dobijamo i neke stvari koje su nekada bile nezamislive za igranje - World of Warcraft ili Battlefield, koje ljudi takođe igraju mesecima i godinama. Naravno, ima u igrama koje si nabrojao nekih stvari koje su izuzetne i koje nikada nisu prevaziđene niti će verovatno biti, ali - Bože moj...to ne znači da je igra kao celina neprevaziđena. Hebem mu mater, i ja sam igrao te iste stvari, budite makar malo realni.
(hajde, udrite, očekujem sada primedbe kako se u Oblivionu bere cveće)
Naravno, to se sve šeta po žanrovima. Recimo, danas nema igre kao što je bio Independence War 2, ultramegaturbofenomenalna svemirska simulacija, Crysis, Call of Duty 4 šiju za 5 dužina bilo šta iz onog vremena od fpsova...
Ponavljam, ako tebi ili bilo kome ne valjaju današnje igre, imaš sve to što si nabrojao, prelazi se desetinama puta, na različite načine i slično...Meni to nije dovoljno.
A, sada posto sve postaje bolje i bolje u svetu igara, i svetu klasicne muzike, jer evo danas 50 cent nadmasio i Mocarta i Hajdna
Znam tačno zašto sam izabrao Mocarta i Hajdna. Zato što su moje omiljene kompozicije, ako samo kompozicije gledamo a ne kompletne opuse, Edgareva Zemlja nade i slave, Supeova Laka Konjica, kao i više stvari od Betovena, ljudi koji su živeli generacijama ili stotinama godina posle Mocarta i Hajdna. A iz njihovog vremena, najbolji mi je Te Deum od Sarpentjea. Zašto ovi ljudi nisu podjednako poznati? Pa zato što nisu imali Cara Austrije i cele Nemačke Jozefa ili Karla XYZ da ih promoviše kao najbolje ikada. Što ne znači da Mocart i Hajdn nisu vrh.
Na kraju, priča se svodi na ukuse, ali i na (ne)mogućnosti nekih da sagledaju stvari malo izvan svojih žanrovskih okvira i probaju da stvari posmatraju van standarda koji su važili kada su počeli da se igraju ili kada su se najviše igrali.
A 50cent je isto što i one bezoblične EA igre za mase, simsi i slično. Tako će se za par godina njega sećati kao i onih uličnih muzičara i zabavljača u vreme Mocarta
