Šta je novo?

Enemy Territory: Quake Wars - oficijelni thread

ovo je isto kao Wolfenstein: ET samo sa extra grafikom. Ceo gameplay je ostao isti, što naravno obećava good times - Wolfenstein:ET meets BF2142 ;)

Upravo. Jedino mi nije jasno cemu bastardizacija quake fransize i budjenje laznih nada kod nas koji nismo raspolozeni da nosimo masinku i jurcamo niz poljanu sa ~30 saboraca.
 
Upravo. Jedino mi nije jasno cemu bastardizacija quake fransize i budjenje laznih nada kod nas koji nismo raspolozeni da nosimo masinku i jurcamo niz poljanu sa ~30 saboraca.

Upravo zbog nas koji smo raspolozeni da jurcamo niz poljanu sa ~30 saboraca :D
 
Upravo. Jedino mi nije jasno cemu bastardizacija quake fransize i budjenje laznih nada kod nas koji nismo raspolozeni da nosimo masinku i jurcamo niz poljanu sa ~30 saboraca.
Quake pozadina je ovde samo šminka i sem izgleda neće imati mnogo veze sa samim Quake igrama koje su se pojavile do sada. Ono što je meni važno je ceo taj dobar gameplay koji se retko gde sreće.
 
@shpajz:

Pa ne moras da jurcas, sednes u nesto i vozis :) elem, ako si igrao mozda return to wolfenstein MP, onda znas kakva ce igra otprilike biti. Nema tamo puno jurcanja, cistis sektor po sektor, vise lici na team deathmatch nego na battlefield varijantu.
 
Svidja mi se. Posto sam mnogo voleo UT 2004, a ovo je na istoj putanji.
 
hahah upravo tako :D Pre prvog ET-a mi je omiljeni mod igranja bio baš taj assault u UTu :)

Evo sad sam odgledao GDF filmić - ovo je isto kao Wolfenstein: ET samo sa extra grafikom. Ceo gameplay je ostao isti, što naravno obećava good times - Wolfenstein:ET meets BF2142 ;)
Pa šta je ova igra? Ista kao mod iz UT? Potpuno ista kao Wolfenstein sa boljom grafikom? Zašto joj se onda toliko radujete ako nije ništa novo? Zbunjen sam malo jer nisam igrao te igre.
 
Poslednja izmena:
Grafika i tematika - Q4 / Quake
Gameplay - UT Assault mod, Wolfenstein:ET, BF2/142
Unikatna novina - megatekstura

Igra i nije i jeste nešto novo. Nije novo zato što je većina stvari već izmišljena ranije, ali je novo jer je sve uklopljeno u jednu celinu. Najbolji elementi iz svih ovih igara su tu i zato se neki od nas raduju ;) Ni najmanje me neće čuditi ako se velikom broju ljudi ne svidi jer će ipak biti komplikovanija multiplay igra u pitanju.
 
Upravo zbog nas koji smo raspolozeni da jurcamo niz poljanu sa ~30 saboraca :D

Ma nemam ja nista protiv, samo jurcajte, verovatno cu i ja posto izgleda da ce biti ok, ali igra je trebala da se zove 'ET:evil aliens' ili 'ET:return of the fellowship of the two wolfenstein' ili nekako tako. Krivo mi je sto se lepi quake label samo da bi se prodala koja kopija vise a igra nema ama bas nikakve veze sa quakeom. Mislim prodati engine je jedno, a prodati celu fransizu je nesto drugo.
 
kako bre nema veze sa quakeom ? Tematika je invazija Strog-a na zemlju, bas kao i u quake-u. Quake serijal (sem quake3 arene) je upravo to, invazija strog-aa, i napdanje strog-a na njihovoj planeti u stilu "napad je najbolja odbrana" :) Ovo je to samo je multiplejer u tom fazonu, samo sto je sad radnja "strog napada zemlju".

Inace, gameplay i nacin izvodjenja upravo i jeste najveca novina. drop shipovi, velika vozila (MNOGO veca nego u BF2142), strog rasa ima unikatan nacin izvodjenja (hranjenje lesevima, pretvaranje leseva u re-spawn lokacije itd.) i kao najjaca tacka izvodjenje je takvo da mora da se igra timski, nema soliranja posto cilj svake runde nije sto veci broj ubistava vec da se ostvari zadatak (zauzeti nesto npr.) u odredjenom vremenu, ili obe strane imaju zadatak pa ko pre ostvari taj je pobedio. (naravno zadaci su u fazonu "take the enemy base" i imaju vise koraka i nacina za ostvarivanje)
 
Poslednja izmena:
@shpajz:
mozda da procitas link koji sam ostavio pa da vidis kolko ima veze sa quake 2?
 
kako bre nema veze sa quakeom ? Tematika je invazija Strog-a na zemlju, bas kao i u quake-u. Quake serijal (sem quake3 arene) je upravo to, invazija strog-aa, i napdanje strog-a na njihovoj planeti u stilu "napad je najbolja odbrana" :) Ovo je to samo je multiplejer u tom fazonu, samo sto je sad radnja "strog napada zemlju".

Upravo. Ali nema veze sa (meni poprilično naivnim) Q3 deathmatch izvođenjem, rocket jumpovima i ostalim nerealnim stvarima. Obećana je realna fizika tako da je meni to veliki plus. Da izgleda i da se ponaša kao Q3, ne bih ni pogledao ovu igru.

Btw, obećan je odličan mod za ET:QW - Mech Warrior - Living Legends :banana:
 
Upravo. Ali nema veze sa (meni poprilično naivnim) Q3 deathmatch izvođenjem, rocket jumpovima i ostalim nerealnim stvarima. Obećana je realna fizika tako da je meni to veliki plus. Da izgleda i da se ponaša kao Q3, ne bih ni pogledao ovu igru.


Kako bre nerealno :D? Zvizni sebi raketlu medju stopala, pa da vidis kako ces da skaces mnogo vise nego sto bi bez rakete... doduse, pitanje doskoka prestaje da te brine u toj istoj sekundi :-devil-:. Shalamala



kako bre nema veze sa quakeom ? Tematika je invazija Strog-a na zemlju, bas kao i u quake-u. Quake serijal (sem quake3 arene) je upravo to, invazija strog-aa, i napdanje strog-a na njihovoj planeti u stilu "napad je najbolja odbrana" :) Ovo je to samo je multiplejer u tom fazonu, samo sto je sad radnja "strog napada zemlju".

Hm... prvi Quake nema veza sa Strog-ovima, vise je u nekom gotskom fazonu sa nekim oklopljenim vitezovima i monstrumima u tamnicama... Tek od Quake2 krece Strog prica...
 
@ gx-x
Tematika quakea nisu strogovi i invazija nas na njih ili njih na nas nego strejf sa jednog mesta na drugo u toku kojeg nekog deknes rejlom. Zaista me boli uvo kako se zovu alieni koji se napucavaju u singlplejeru.

@ ser_zile
Naravno da sam procitao link.

@ roboto
Upravo to sam hteo da kazem, tebe raduje realna fizika, realna brzina trcanja, visina skakanja, ponasanje oruzja itd, sto je naravno sasvim ok, ali to nije quake. Ja quake upravo volim zato sto mogu da skocim 5x vise nego sto bi trebalo i zato sto ne nosim ak47 vec rail gun.

Zar vi svi kad cujete quake pomislite na tamanjenje monstera u singleplayeru? Ovo za sada izgleda kao Wolf ili BF samo se jedna ekipa zove strogg, a druga gdf.
 
Upravo to sam hteo da kazem, tebe raduje realna fizika, realna brzina trcanja, visina skakanja, ponasanje oruzja itd, sto je naravno sasvim ok, ali to nije quake. Ja quake upravo volim zato sto mogu da skocim 5x vise nego sto bi trebalo i zato sto ne nosim ak47 vec rail gun.

Zar vi svi kad cujete quake pomislite na tamanjenje monstera u singleplayeru? Ovo za sada izgleda kao Wolf ili BF samo se jedna ekipa zove strogg, a druga gdf.

Quake kao igra ima najnedosledniju istoriju i zbog toga svako može u svim nastavcima do sada da nađe nešto što mu se ili sviđa ili ne sviđa. Svi delovi su bili dobri na svoj način. Meni se do sada najviše sviđaju drugi i četvrti deo i to u single playeru jer je taj deo zaista odlično urađen. Nekima se sviđa samo Q2 multiplay, nekima je Q3 jedini quake (dok je nekima to UT99 :D). Nije Quake BF ili COD recimo pa da ima utvrđenu tradiciju kako šta treba da bude. Praktično su svi delovi do sada bili skroz drugačiji, pa zašto ne bi to bio i QW?

...a QW će zbog odličnog gameplay-a koji je 90% preuzet iz W:ET-a, zbog dobre i poznate SF priče i mnogih drugih novina sigurno biti veoma kvalitetan naslov. Naravno, skoro sam siguran da se neće svideti ljudima koji su igrali samo Q3 jer od takve vrste igre neće biti skoro ništa prisutno.

btw, biće i railgun-a ;) Sva ta SF oružja su super ukomponovana u priču tako što su predstavljena kao Strog tehnologija protiv koje se ljudi prvi put susreću.


p.s. Sem toga, skapirao sam da se i svim iskusnim igračima koji su igrali Q3, Q4 skoro uopšte ne sviđa u multiplayu jer je grafički previše šarena igra. A i ja se nešto razmišljam - šta ima više da se doda u quake deathmatch, pa da on bude ponovo popularan? Da li ikada više običan deathmatch može u bilo kojoj novoj igri da bude zanimljiv? Verovatno ne, pa otud i odgovor zašto takav quake kakav si ti igrao više ne pravi.
 
Poslednja izmena:
@ gx-x
Tematika quakea nisu strogovi i invazija nas na njih ili njih na nas nego strejf sa jednog mesta na drugo u toku kojeg nekog deknes rejlom. Zaista me boli uvo kako se zovu alieni koji se napucavaju u singlplejeru.

Aha ! NA to mislis, sad kapiram. Slazem se, nema nikakve veze. MEDJUTIM ovo ce biti toliko popularno da ce moding zajednica sigurno izbaciti neto sto ce tebi i meni vise lezati nego poslednja inkarancija Quake4 multiplejera koja se meni uopste ne svidja, a kolko vidim ni drugima posto se ne igra skoro uopste (u poredjenju sa q2 i q3).
 
Stari ET je bio dosta slican quake3 po brzini, fizici, itd, tako da se uglavnom ljudima (npr meni :)) koji su voleli quake 3 dopadao. I novi bi trebalo da bude slican, nadam se da nece mnogo otici u bf fazone, tj da nece vozila da smore igru.
 
ljudi nije ovo novi quake nego novi enemy territory gde je promenjena tema sa wolfenstein na quake.
dakle samo izvodjenje ne moze da se poredi sa onim sto se podrazumeva pod quake.
 
Pa pazi, stari et je bio u q3 enginu pa je samim tim imao istu fiziku. Strafe jumpovi i sve ostale fore tako da nekom ko je dobar u quake-u bio nije bilo tesko da se prebaci.

E sad, sto je jedan u ww2, a drugi sf, mislim da nije mnogo znacajno za multiplayer igre, bar meni nije toliko vazno, sem da je ipak ww2 vise smorio :d
 
p.s. Sem toga, skapirao sam da se i svim iskusnim igračima koji su igrali Q3, Q4 skoro uopšte ne sviđa u multiplayu jer je grafički previše šarena igra.

Ustvari, ja sam od iskusnih igraca q2 koji je slabo igrao q3 jer mi je bio previse saren :d .

A i ja se nešto razmišljam - šta ima više da se doda u quake deathmatch, pa da on bude ponovo popularan? Da li ikada više običan deathmatch može u bilo kojoj novoj igri da bude zanimljiv?

Nema nista, vanilla deathmatch niko ni ne ocekuje, ova koncepcija (team dm sa objektivama) je i ocekivana i zeljena, samo sam se nadao quake-like fizici (koja je manje vise ocuvana kroz nastavke) i quake arsenalu oruzja (koji jeste evoluirao ali je zadrzao slican duh u svim nastavcima). Nisi me dobro razumeo, ja nisam rekao da mi ne odgovara koncepcija igre, vec da mi ne odgovara da se krecem kao da su mi obe noge sa visestrukim prelomima i da pucam iz necega sto zahteva drnc, krpicu i ulje.
 
Muahaha, nemate pojma kakav osmeh mi se razvukao na licu!
BETA DOWNLOAD!

Ali tek za 7 dana :) ... Stay Tuned :)

mali nfo :
"Activision revealed that next week it is going to launch a Public Beta with 60,000 slots available. The Public Beta build will consist of a single map named "Sewer", which is part of ETQW's Pacific Campaign. Set in Japan, the map revolves around a Strogg base hidden in, well, a sewer. It's an interesting mix of outdoor and indoor, vehicle and infantry combat, deployables and counter-deployables and good old-fashioned FPS combat."
 
Poslednja izmena od urednika:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa OdlepiĆu Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
 
60.000 kljuceva ce biti pusteno, iskljucivo na fileplanet, u pitanju je public beta ali pretplatnici (oni koji placaju clanarinu :p ) ce biti prvi na redu za skidanje... Kolko kljuceva ce ostaviti za samo registrovane korisnike - videcemo.
 
Imam betu, imam security code, jos samo licence code i rokaanje :)

The best part, and I've been waiting five paragraphs to say this, is that Day 1 of key distribution is currently scheduled for the middle of this week. That's right, the first batch of keys for the Enemy Territory: QUAKE Wars Public Beta will go out in just a few days! FilePlanet's ETQW sub-site will be going up that same day.

Dostupno je za download :
http://www.fileplanet.com/122489/download/Enemy-Territory:-Quake-Wars-Client

Mozda nekog interesuje :
HARDWARE REQUIREMENTS:
CPU: Intel(R) Pentium(R) 4 3.2 Ghz or AMD(R) Athlon(TM) XP 3200+ processor
RAM: 1GB RAM
VIDEO CARD: 128MB NVIDIA(R) Geforce(TM) 6600GT or ATI(R) Radeon(R) X800 (full list of supported chipsets below)
SOUND CARD: 100% DirectX 9.0c compatible sound card
HDD SPACE: 950MB of free hard drive space, plus 700MB for Windows swap file
INTERNET: Broadband connection and service required for full gameplay and downloads. Features may change without notice.

RECOMMENDED HARDWARE REQUIREMENTS:
CPU: Intel(R) Pentium(R) 4 3.4 Ghz or AMD(R) Athlon(TM) XP 3500+ processor
RAM: 1GB RAM
VIDEO CARD: 256MB NVIDIA(R) Geforce(TM) 6800GT or ATI(R) Radeon(R) X850 (full list of supported chipsets below)
SOUND CARD: 100% DirectX 9.0c compatible sound card
HDD SPACE: 950MB of free hard drive space, plus 700MB for Windows swap file
INTERNET: Broadband connection and service required for full gameplay and downloads. Features may change without notice.

 
Poslednja izmena:
I kad' izlazi igra i posle koliko vremena se moze ocekivati u Srbiji? Nadam se da nece kostati vise od 50e.
 
Vrh Dno