Šta je novo?

S.T.A.L.K.E.R utisci, tehnikalije

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
@starac:

Pa dobro, kao covek koji si bio u ratu, drzao pusku i pistolj, reci mi da li je realno da pistolj ima zvuk kao hekler/skorpion i da nema nikakav "recoil" ? Pucanje iz pistolja u stalkeru ima IDENTICAN zvuk kao paint-gun !!! (i identican recoil, tj. nikakav !). A to sto kazes za ak-47 recimo (kriva cev, nacin upotrebe itd) to stoji, imao sam isti problem u armiji, dobio sam pusku koja je podbacivala za dobrih metar i po na 50m...uzas, ali opet ovo je video igra, treba da bude zabavna, a ne frustrirajuca zato nisu to tako uradili i to razumem. Ono sto NE RAZUMEM je : zasto imam osecaj kao da pucam iz decijih igracki ? :)

95% oružja je dizajnirano prema originalnim verzijama, i svako ima svoju balistiku kao i karakterističan zvuk. Pištolja ima oko 10-ak vrsta. Od tih modela što su u igri probao sam Berettu i Waltera, i mogu reći da je zvuk poprilično realističan. Inače zvuk pištolja u stvarnosti je dosta tup, baš kao u STALKER-u. Izgleda da taj neko ko je zadužen za zvuk oružja zna šta radi.

Jos jedna stvar koja mi je iritirajuca u igri je (jel ipak je to igra) sto te divlja svinja nekad ubije iz jednog udarca (sto je jako jako glupo) a nekad iz 3-4, isto vazi i za ostale protivnike, tipa mutirani pacov itd. Ne znas kako da se postavis prea neprijateljima, ako treba uvek da racunam sa tim da ce me ubiti iz prve - onda mi je igra preteska sobzirom da ja njih ne mogu ubiti jednim metkom...

Ne znam, baš nemam takvih problema. Možda je bug u pitanju? Inače igra je nepredvidiva, a takva i treba biti!
 
Poslednja izmena:
de sad da nadjem onog nesrecnog Nimbla (medju prvim misijama) - uzeo mu zadatak da mu nadjem neko odelo, sad nikako da nadjem lika nigde

btw, grafika je meni vrhunska, enviroment i svetlo me odusevljava (ili samo nisam dugo igrao nista novije :))
 
Poslednja izmena:
Ji 4Tze je napisao(la):
de sad da nadjem onog nesrecnog Nimbla (medju prvim misijama) - uzeo mu zadatak da mu nadjem neko odelo, sad nikako da nadjem lika nigde

btw, grafika je meni vrhunska, enviroment i svetlo me odusevljava (ili samo nisam dugo igrao nista novije :))

Samo prati strelicu na mapi... Ne moz' da okines. Necu da ti pomazem vise ;)
 
Posle sat, sat i po igre utisak je sasvim OK. Ali imam jedan problem (bug?)... Kada počne kiša, pojavljuju se i nestaju beli poligoni. Kad se vratim kod tradera, sve je kao ok.
Help?...
 
Ma bre meni radi i na static i dynamic isti djavo, probaj druge drajvere...sto se tice napucavanja, sto igra vise odmice vidim da je stvar verovatno u nepreciznom oruzju, i zaebano oklopljenim pojedincima, vec imam sada dve puske sa optikom, i jos dve pride da se nadju za svaki slucaj, ova treca od gore na slici izuva iz cipela :D , jos samo Dzeremaju da naprave to bih igrao samo tako...:type:
 

Prilozi

  • ss_nebojsa_03-23-07_20-58-33_(l06_rostok).jpg
    ss_nebojsa_03-23-07_20-58-33_(l06_rostok).jpg
    133 KB · Pregleda: 208
Ma meni je igra bzvz..toliko sam je cekao i bash sam se razocarao...Kao sto su vec rekli,kao vazdushnom puskom da gadjam,a pogotka kao da i nema..nekako mi je sve sporo,grafika lepa jeste,al sta znam..Za toliko dugo ocekivani naslov? blaahhh
 
Sto vise igram shvatam kol'ko je igra dobra :)
Definitivno cu je odgirati 2 puta :)
 
Da, to je bilo vrlo realno sa M16 puskama u Vijetnamu. Valjda se za proteklih ~50god nesto promenilo u tehnologiji izrade materijala.

Sto rece, Sikili, prelazis neku karakondzulu po 100-ti put i taman da ga skantas, kad ti se zaglavi metak u cevi. Razbio bih misa , samo tako.

Ma nije realno. Zaglavljivanje metka u cevi se desava samo u igricama :d
 
Ja to uporno pokušavam nekima objasniti ovdje. Pomalo mi ide na živce kada čujem te FPS veterane koji nikad nisu držali oružje u ruci da pričaju kako bi to trebalo ustvari biti. Bio sam u ratu, isprobao sam više vrsta oružja. Imao sam takvu sreću da sam zadužio stari AK-47 čija je cijev bila poput dimnjaka. Puška je toliko podbacivala da je bilo nemoguće pogoditi statičnu metu na 100-150 metara, već sam morao leći, čvrsto držati pušku i ciljati iznad mete da bih pogodio. Kako s takvom nepreciznom i nestabilnom puškom pogoditi metu koja se kreće.
Nemoguće je u igru unijeti svaki takav parametar, ali je moguće unijeti bar malo realizma da bi se dobio taj osjećaj.
Jedino na ovom forumu mnogima smeta kretanje koje je navodno kao ono iz 99. Šta mislite kako izgleda trčati s oružjem u ruci?

Sta mislis, kako izgleda trcanje s oruzjem u ruci dok na sebi imas pancir, a kako izgleda cucanj pod pancirom u koji su ubacene keramicke ploce i u dzepove od pancira 4 (cetiri) okvira za M-70 (AK-47) i zakaceno jos par rucnih M-75, a povrh svega jos i slem i ranac sa rezervnom municijom, konzervama hrane i slicnim potrepstinama.

Komentare o kretanju i cucnjevima neka ne daju oni koji nikada nisu ucestvovali u real life borbama.

Pozdrav.
 
Vidim ja ovo me potseća na nešto. Glupavi čučanj, mapa i dvogled sa obeleženim ciljevima, ma ceo vibe me potseća na nešto. I onda flashback. Ovo je isto ko Chrome. Igra iz 2003. Isto se odvija na ogromnoj mapi. Combat je odrađen identično. Ma čak bih se zakleo da je i engine isti. Jedino što u Chrome mogu da se voze razna vozila.
 
Ajde back on topic... Sad sam izasao (jedva ziv) iz "podzemlja" i dole sam nasao prilicno dobar kalash :) Malo trese, ali frot-frot i pokosis protivnika.. Vec moze opustenije da se igra.

Dole (u podzemlju) sam naleteo na neko cudo (sa radioaktivnom telekinezom :) ) koje me privuce, udari i baci nazad... a metkovi mu nista nemogu (barem moji metkovi). Sta je bre to... jel taj stvor moze nekako da se upokoji? Neki hint ili da bezim od njega sto dalje?

Jos jedno pitanje za iskusnije... Treba skupljati oruzje, isprazniti municiju i onda baciti praznu pusku... Zvuci lako ali... treba kliknuti na pusku (da je pokupis) pa I (za inventar) pa desni klik na pusku/pistolj pa unload pa opet desni klik pa drop. Mnogo vremena se izgubi na ovu akciju. Ima li brzi nacin?

Ima li hotkey za zavoje i medkit? Preko inventara je sporo.

edit: nasao sam odgovor za ovo drugo...
bind use_bandage kRBRACKET
bind use_medkit kLBRACKET
 
Poslednja izmena:
Ma bre meni radi i na static i dynamic isti djavo, probaj druge drajvere...sto se tice napucavanja, sto igra vise odmice vidim da je stvar verovatno u nepreciznom oruzju, i zaebano oklopljenim pojedincima, vec imam sada dve puske sa optikom, i jos dve pride da se nadju za svaki slucaj, ova treca od gore na slici izuva iz cipela :D , jos samo Dzeremaju da naprave to bih igrao samo tako...:type:

jel prva u inventaru heckler&koch g41 ?

auf to je puca za sva vremena :)

druga je Enfield L85A1 ili neka varijanta
treca nemam pojma sta je, lici na nesto americko :p
cetvrta varijacija na ak74 il ak100 nisam siguran :)
 
Poslednja izmena:
@yooyo:

samo se zaleti u karakondzulu, kad joj pridjes prestace da ti radi to sto radi i saspi joj olovo u vugla, to je zapravo mutirani lik u potkusulji :)

@svi koji vicu "it's realistic" - shut up ! :) Kako je realno da mozes da vuglis 50kg na ledjima ?! :p

@starac: pucanj pistolja je za svako uvo koje ne nosi zastitu "zaglusujuc" , jak, gromovit itd itd. nije stektav ko iz heklera :) to sam ti samo rekao i nista vise.

PS. U attachmentu imate screenshot :) Rusi su ubacili malo humora :d Gordon Freeman je pogino u stalkeru lol

inace odma iza u kontenjeru ima modifikovana verzija ovog pistolja sa SS-a, "ide" na municiju za puske i ima damage kao kratez (skoro duplo veci od inicijalnog).

nJoy
 

Prilozi

  • ss_xxxxx_03-24-07_07-41-53_(l06_rostok).jpg
    ss_xxxxx_03-24-07_07-41-53_(l06_rostok).jpg
    205.6 KB · Pregleda: 185
steta sto ne mogu dva pistolja da se nose :)
 
Sta tacno treba raditi u kvestu sa Molom? Stoji mi aktivno "save the Mole" a spasao sam ga vec (mislim, kad su kukali kako ih vojnici napadaju, to sam vrlo brzo pocistio (tvrda je vojska vala)) i onda me je odveo do onog ulaza u podzemlje (kakav mracan lvl).
 
@starac: pucanj pistolja je za svako uvo koje ne nosi zastitu "zaglusujuc" , jak, gromovit itd itd. nije stektav ko iz heklera :) to sam ti samo rekao i nista vise.

Pa šta bi ti, da ti zvoni u ušima poslije pucanja!? Koliko je pucanj glasan, prije svega zavisi od vrste municije koju koristi i barutnog punjenja.

Evo naišao sam na nekakav mod koji povećava damage. Triple i double damage mod.
 

Prilozi

  • Damage increase.rar
    70.2 KB · Pregleda: 46
Evo konacno nabavih igru...a utisci...od starta sama igra podsjeca na Oblivion...Na samom sam pocetku tako da ne mogu vise nista reci o tome...zahtvjenost je poprilicnaa...1024x768 svi slajderi na maxx i full dynamic lighting..U zatvorenom dobro radi al na otvorenom stuca i to poprilicno...al swapuje uzasno disk nije do grafike...A konfiguracija je 4200+ A2 dualcore 1GB DDR II 800mhz X1950pro 256mb
 
samo ti stavi static light umesto object dynamic light i videcjes kako cje igra poleteti-jeste da cje kontrat izmedju svetla i tame biti manji ali ***,kad se vecj nema za bolju karticu bolje je i tako,posle toga mozes da povecjas koje ocjes detalje i da ti pritom radi super;)

Da,ovo je definitivno uzrok velike zahtevnosti,bar za moju karticu.Sad moze da se igra sa skoro svim detaljima.Ponekad secne.Dobra je ovo igra,bas dobra.Ja sam presao taj garbage,to nije mnogo ali nisam primetio probleme sa napucavanjem koje vi spominjete.Nadam se da i necu:d
 
Pa šta bi ti, da ti zvoni u ušima poslije pucanja!? Koliko je pucanj glasan, prije svega zavisi od vrste municije koju koristi i barutnog punjenja.

Evo naišao sam na nekakav mod koji povećava damage. Triple i double damage mod.

Jesu se pojavile sifre za igru, ortak kuka kako ne moze da predje podzemlje pa mu treba pomoc svevisnjeg moda? :D :d
 
Ko ima problema s performansama neka pokuša s ovim vrijednostima. File je 'User.alx', a nalazi se u C:\Documents and Settings\All Users\Documents\STALKER-SHOC.

ph_frequency 75.00000
ph_iterations 24
r1_dlights_clip 10.
r1_pps_u -1.
r2_gloss_factor 1.4
r2_ls_squality 0.5
r2_parallax_h 0.04
r2_slight_fade 0.05
r2_ssa_lod_a 96.
r2_ssa_lod_b 64.
r2_tf_mipbias -3.
r__detail_density 0.44
r2em 2.
r__geometry_lod 1.2
r__supersample 4
r__tf_aniso 12
renderer renderer_r2
texture_lod 2
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno