Šta je novo?

S.T.A.L.K.E.R. preview

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
prvo covek je probao beta verziju, drugo multipljer nije fokus igre, trece igru su hajpovali sami igraci :)
 
prvo covek je probao beta verziju, drugo multipljer nije fokus igre, trece igru su hajpovali sami igraci :)

Veruj mi da ce uglavnom sve ostati isto ... Ispravice se stvari oko netkoda, jer tek to ne funkcionise kako treba, a osnovna ideja beta mp testa je upravo optimizacija istog. Sav ostali nedovrseni deo ostace isti, pa posle 7-8 godina razvoja nisu bili u stanju da ispoliraju te fundamentalne stvari, zar mislis da ce za mesec dana napraviti cudo? No way Hose ... Jedva cekam da vidim i to cudo od singleplayera, a onda vadim notes i sastavljam negativa listu :)
 
MP u ovakvoj igri i nije toliko vazan.Cak bi mi bilo draze da su manje vremena proveli na pravljenje MP-a(pa je i zato ispao losiji)->vise su proveli vremena na SP->mozda ce SP biti odlican.
 
MP u ovakvoj igri i nije toliko vazan.Cak bi mi bilo draze da su manje vremena proveli na pravljenje MP-a(pa je i zato ispao losiji)->vise su proveli vremena na SP->mozda ce SP biti odlican.

Hm, ovo je fpshooter pre svega (rpg elementi su pojednostavljeni do maximuma), a za svaki shooter, ukoliko zeli da bude sto duze na trzistu, multiplayer segment je od izuzetnog znacaja ... Pogotovo je to bitna stavka iz perspektive izdavaca ...
 
^^
ma nisam ni ja preterano optimistican (otkud to:)) jer su izbacili mali milion sitnica da bi nekako ubrzali razvoj i bar nesto od igre izdali, ali ne secam se da je negde pisalo da im je multiplejer prioritet u igri, jedino ako su to skoro objavili a ja nna to nisam obrati opaznju
 
^^
ma nisam ni ja preterano optimistican (otkud to:)) jer su izbacili mali milion sitnica da bi nekako ubrzali razvoj i bar nesto od igre izdali, ali ne secam se da je negde pisalo da im je multiplejer prioritet u igri, jedino ako su to skoro objavili a ja nna to nisam obrati opaznju

Nije prioritet, ali jako bitna stavka, ako zele da vrate ulozene pare :) Prioritet je njima vec godinama samo da igra ugleda svetlo dana :D

Ali poenta onog sto sam rekao je bila da igra kao igra deluje razdrndano, isto to ocekuje nas i u SP ... primera radi, kao da su stolari daske lepili selotejpom, a ne zakucali ekserima :D

P.S. Da je meni kao izdavacu mnogo bitniji SP od MP, onda bih izbacio neki SP beta test, ili demo, i na osnovu feedbacka ispravio greske, zar ne? Nema ovde logike pa to ti je :)
 
Poslednja izmena:
Starac, kako ovaj demo sljaka na tvojoj masini? Goransteinovu masinu ne mogu da desifrujem :p

Na mojoj mašini radi dosta dobro. Na 1280x1024 i maks. detaljima frame zna pasti dosta ispod 30, dok na 1024x768 radi odlično. Velika razlika u fps-u je između te dvije rezolucije. Framerate najviše opadne dok je sunčano, jer tada svi objekti bacaju sijenke. Ali ovo je beta.
Evo nekoliko shotki sa fps-om:
 

Prilozi

  • xr_3da 2007-02-17 13-26-41-70.jpg
    xr_3da 2007-02-17 13-26-41-70.jpg
    161.5 KB · Pregleda: 125
  • xr_3da 2007-02-17 16-04-55-37.jpg
    xr_3da 2007-02-17 16-04-55-37.jpg
    196.7 KB · Pregleda: 117
  • xr_3da 2007-02-17 16-36-13-35.jpg
    xr_3da 2007-02-17 16-36-13-35.jpg
    174.4 KB · Pregleda: 108
  • xr_3da 2007-02-17 17-18-31-82.jpg
    xr_3da 2007-02-17 17-18-31-82.jpg
    116.4 KB · Pregleda: 104
  • xr_3da 2007-02-17 17-42-58-73.jpg
    xr_3da 2007-02-17 17-42-58-73.jpg
    217.7 KB · Pregleda: 109
Nema smisla davati nekakvu ocjenu na osnovu ovih dviju mapa u beti! A još manje ima smisla ocjenjivat SP.
Meni MP u ovoj igri nije toliko bitan, no ovo što sam vidio mi je odlično. Atmosfera je 100% pogođena, i stvarno je nelagodno igrati u ovakvom okruženju. Texture izgledaju odlično, i nema niti traga zamrljanim texturama, to tek sad vidim. Zvuk je poprilično realističan. Bljeskovi i munje su fenomenalno odrađeni, sjenke također. Mape su prebogate detaljima, i odlično su dizajnirane, pogotovo Railway station mapa. Čučanj jeste debilan, no to mi toliko ne smeta. Razarati se ne može ništa što znači da je fizika praktički izbačena. U SP-u je fizika odlična. Itd...
I da, ne slušajte šta Goran buba :)

Jedna od anomalija u akciji!
 

Prilozi

  • xr_3da 2007-02-17 16-48-55-29.jpg
    xr_3da 2007-02-17 16-48-55-29.jpg
    112.4 KB · Pregleda: 105
  • xr_3da 2007-02-17 16-48-57-14.jpg
    xr_3da 2007-02-17 16-48-57-14.jpg
    117.2 KB · Pregleda: 110
Na mojoj mašini radi dosta dobro. Na 1280x1024 i maks. detaljima frame zna pasti dosta ispod 30, dok na 1024x768 radi odlično. Velika razlika u fps-u je između te dvije rezolucije. Framerate najviše opadne dok je sunčano, jer tada svi objekti bacaju sijenke. Ali ovo je beta.
Evo nekoliko shotki sa fps-om:

Znaci da jedan 7900GS 650/1700 moze biti brzi za cca. 30%. Nije lose. To znaci da onih 27fps postaje 35fps. Lepo, lepo, a sa padom cena g80 bice jos lepse.
 
Poslednja izmena:
Čuj, ova beta je dosta zahtjevna. No da se primjetiti kako to još nije ispolirano do kraja. Kako se mijenja vrijeme, tako se mijenja i framerate. Fps na nekim mjestima zna pasti i ispod 20 dok je sunčano, pri 1280x1024 i maks. detaljima.
Ali ovdje frame opada s razlogom jer je grafika odlična, a mape su prebogate detaljima. Nije bulja kao Vegas.

Bilo koji 8800 bi dobro došao!
stalker1080.jpg
 
Poslednja izmena:
Atmosferski efekti izgledaju fantastichno. A josh me vishe raduje shto igra izgleda podrzaje widescreen.

Shto mislite dali ce ovaj moj krsh moci da je tera u 1680x1050 ?
Nemora max detalji, moze i medijum. :D
 
Atmosferski efekti izgledaju fantastichno. A josh me vishe raduje shto igra izgleda podrzaje widescreen.

Shto mislite dali ce ovaj moj krsh moci da je tera u 1680x1050 ?
Nemora max detalji, moze i medijum. :D

Ako ces iskreno, uopste ne razmisljam o tome da li ces moci da igras u toj rezoluciji :D
 
Atmosferski efekti izgledaju fantastichno. A josh me vishe raduje shto igra izgleda podrzaje widescreen.

Shto mislite dali ce ovaj moj krsh moci da je tera u 1680x1050 ?
Nemora max detalji, moze i medijum. :D

Teško da će ići na toj rezoluciji u DX9 modu? U DX8 modu da.
Sa E6300 – 1,86 Ghz/1024 MB DDR2/7650 GS 256, lijepo radi na medium detaljima sa dynamic lighting u 1024x768. U pitanju je SP beta.
I da, igra podržava widescreen.
 
Cekaj, znaci zvanicno je, C2D E6300 i GF7900GS su low end entry modeli?
 
To možda po Goranštajnu i sličnima. Ostali se igraju na Athlonima 64 i 7300GT/7600GS i zadovoljni su.
 
Britanski magazin PC Zone je odvalio ocjenu od 85, plus nagradu!? Mislim da je još rano davati ocjene jer igra još nije gotova.

Graphics - Stunning graphical tricks and effects
Sound - Excellent Throughout
Multiplayer - Not stunning, but worth a spin

Good points - * Awesome setting
* Great action, brilliant high-end weapons
* Artificial Life fun to be around
* Genuinely does new stuff

Bad points - * Awkward side missions
* Crap script, storytelling and characters
 
Britanski magazin PC Zone je odvalio ocjenu od 85, plus nagradu!? Mislim da je još rano davati ocjene jer igra još nije gotova.

Graphics - Stunning graphical tricks and effects
Sound - Excellent Throughout
Multiplayer - Not stunning, but worth a spin

Good points - * Awesome setting
* Great action, brilliant high-end weapons
* Artificial Life fun to be around
* Genuinely does new stuff

Bad points - * Awkward side missions
* Crap script, storytelling and characters

Gledajuci komentar za zvuk, znam da nisu objektivni ...
A ovo "Crap script, storytelling and characters" ne zasluzuje nikako 85, ma kako ostali elementi bili dobri (a nisu bas toliko dobri) :)

No, sada marketing mora da odradi svoje :)

A sto se MP tice ... Boga molim da isprave sve one propuste, jer onakav potencijal, pre svega mislim na sjajne mape i vrlo zadovoljavajuci arsenal oruzja, NE SME da se propusti ... Kad bi mogao da se napravi Ghost Recon mod za S.T.A.L.K.E.R.-a ... To bi bio pun pogodak... Takve mape su kao stvorene za GR :)
 
Poslednja izmena:
Gledajuci komentar za zvuk, znam da nisu objektivni ...
A ovo "Crap script, storytelling and characters" ne zasluzuje nikako 85, ma kako ostali elementi bili dobri (a nisu bas toliko dobri) :)

No, sada marketing mora da odradi svoje :)

A sto se MP tice ... Boga molim da isprave sve one propuste, jer onakav potencijal, pre svega mislim na sjajne mape i vrlo zadovoljavajuci arsenal oruzja, NE SME da se propusti ... Kad bi mogao da se napravi Ghost Recon mod za S.T.A.L.K.E.R.-a ... To bi bio pun pogodak... Takve mape su kao stvorene za GR :)

Opet zaključuješ na osnovu onoga što si vidio u beta MP-u. Oni su ocijenili beta SP, a zvuk je tu sigurno daleko raznovrsniji? I nije mi jasno što si toliko zapeo za taj zvuk? Pa zvuk oružja u MP-u je realističan.

Po meni ovo "Crap script, storytelling and characters" nije objektivno!
Lik koji je pisao recenziju kaže da je početak igre konfuzan, i da igrač nije upoznat sa situacijom. Pa to je sasvim ok, jer se budimo s amnezijom u nepoznatom. I valjda je u normalno to što treba vremena da se pohvataju neke stvari i što nas svi ignoriraju.

Ako hoćeš da pratiš priču moraš slušati šta diler kaže, inače radiš po svom. Znači postoji sloboda odabira. I mora nešto biti skriptovano jer se lako izgubiti. Očekivati da karakteri pričaju nekakve priče nema smisla jer ovo je FPS, a ne RPG kao Oblivion. I tu se nema šta toliko pričati. Mislim da je pisac recenzije promašio poentu.
 
Opet zaključuješ na osnovu onoga što si vidio u beta MP-u. Oni su ocijenili beta SP, a zvuk je tu sigurno daleko raznovrsniji? I nije mi jasno što si toliko zapeo za taj zvuk? Pa zvuk oružja u MP-u je realističan.

Po meni ovo "Crap script, storytelling and characters" nije objektivno!
Lik koji je pisao recenziju kaže da je početak igre konfuzan, i da igrač nije upoznat sa situacijom. Pa to je sasvim ok, jer se budimo s amnezijom u nepoznatom. I valjda je u normalno to što treba vremena da se pohvataju neke stvari i što nas svi ignoriraju.

Ako hoćeš da pratiš priču moraš slušati šta diler kaže, inače radiš po svom. Znači postoji sloboda odabira. I mora nešto biti skriptovano jer se lako izgubiti. Očekivati da karakteri pričaju nekakve priče nema smisla jer ovo je FPS, a ne RPG kao Oblivion. I tu se nema šta toliko pričati. Mislim da je pisac recenzije promašio poentu.

Sta ti to znaci zvuk u MP-u je realistican?
Kad me vec vuces za jezik, gde si ti cuo zvuk ovog cuda da znas da je realistican?

Ne govorim uopste o tome da li je zvuk realistican ili ne, vec koliko je kvalitetan, odnosno nekvalitetan u ovom slucaju, u odnosu na danasnje standarde ...

Zatim kazes "Po meni ovo "Crap script, storytelling and characters" nije objektivno!" ... A ti si kao probao SP STALKER-a pa znas bolje od nekoga ko je to probao?
Sto se mene tice, naravno, sudim o igri na osnovu necega sto sam probao, i uglavnom pricam o tehnickoj strani, jer to najvise, i prvo upada u oci. Kada budem probao i singleplayer, dacu i konacan sud, a sada, na osnovu ovoga sto sam probao mogu slobodno da kazem da je vrlo dopadljiv koncept narusen propustima koji taj utisak kvare ... I zaista, cisto sumnjam da ce bilo sta od toga biti ispravljeno ...
 
Po onome sto sam video, MP je ocajan. Kretanje, ponasanje oruzja, pa i zvuk... Mape su odlicne, vidi se potencijal. Neko spomenu Ghost Recon. Eh kako bi to bilo dobro :)
Nadam se da ce SP biti bolji. Samo to i planiram da igram ako igra uopste bude valjala
 
pa imate milion fps-ova za multiplajer, cini mi se da ova igra nikad nije ni trebala da ima potencijal za mp vec je on tu kao bonus :) u ostalom jos malo pa cemo da probamo
 
pa imate milion fps-ova za multiplajer, cini mi se da ova igra nikad nije ni trebala da ima potencijal za mp vec je on tu kao bonus :) u ostalom jos malo pa cemo da probamo


A kako onda objasnjavas logiku da se prvo plasira MP Beta? Meni se cini da bas pokusavaju na tom polju da poentiraju.
Mogu samo da zamislim koliko propusta ima SinglePlayer kampanja kada ovako mali MP demo vrvi od katastrofalnih gresaka ... Bice tu mnogo patcheva vidim ja, a kad sve bude skrpljeno, nikom vise nece biti ni bitna igra ... Imao sam viziju, tako ce biti! :D:D:D
 
Sta ti to znaci zvuk u MP-u je realistican?
Kad me vec vuces za jezik, gde si ti cuo zvuk ovog cuda da znas da je realistican?

Ne govorim uopste o tome da li je zvuk realistican ili ne, vec koliko je kvalitetan, odnosno nekvalitetan u ovom slucaju, u odnosu na danasnje standarde ...

Zatim kazes "Po meni ovo "Crap script, storytelling and characters" nije objektivno!" ... A ti si kao probao SP STALKER-a pa znas bolje od nekoga ko je to probao?
Sto se mene tice, naravno, sudim o igri na osnovu necega sto sam probao, i uglavnom pricam o tehnickoj strani, jer to najvise, i prvo upada u oci. Kada budem probao i singleplayer, dacu i konacan sud, a sada, na osnovu ovoga sto sam probao mogu slobodno da kazem da je vrlo dopadljiv koncept narusen propustima koji taj utisak kvare ... I zaista, cisto sumnjam da ce bilo sta od toga biti ispravljeno ...

Reci mi jesi li ikada imao priliku uživo probati nešto od ovog oružja u igri? Ja nažalost jesam, i to jako dugo! I vrlo dobro znam kako se to oružje ponaša i kakav zvuk ima na otvorenom, tako da mi oko toga ovdje niko ne može pametovati. Ako Kalašnjikov ima realističan zvuk u ovoj igri, onda valjda ima i IL 86?
Koliko si ti uopće kompetentan da bi ovdje mogao da govoriš o realizmu u ovakvoj vrsti igre u kojoj se upravo taj realizam najviše potencira? Jeli se to tvoje iskustvo bazira na zvuku koji si čuo u Q4 ili FEAR-u? Nemoj me nasmijavati, i pogrešno shvatiti!

Nisam probao SP, ali sam vidio i pročitao skoro sve o igri. Imam osjećaj da je Lik iz PC Zone-a recenzirao nedovršeni nastavak za Oblivion, a ne FPS! I moram ovdje nekima dati do znanja da ne postoji savršena igra. STALKER isto tako neće biti savršen.
 
Reci mi jesi li ikada imao priliku uživo probati nešto od ovog oružja u igri? Ja nažalost jesam, i to jako dugo! I vrlo dobro znam kako se to oružje ponaša i kakav zvuk ima na otvorenom, tako da mi oko toga ovdje niko ne može pametovati. Ako Kalašnjikov ima realističan zvuk u ovoj igri, onda valjda ima i IL 86?
Koliko si ti uopće kompetentan da bi ovdje mogao da govoriš o realizmu u ovakvoj vrsti igre u kojoj se upravo taj realizam najviše potencira? Jeli se to tvoje iskustvo bazira na zvuku koji si čuo u Q4 ili FEAR-u? Nemoj me nasmijavati, i pogrešno shvatiti!

Nisam probao SP, ali sam vidio i pročitao skoro sve o igri. Imam osjećaj da je Lik iz PC Zone-a recenzirao nedovršeni nastavak za Oblivion, a ne FPS! I moram ovdje nekima dati do znanja da ne postoji savršena igra. STALKER isto tako neće biti savršen.

Ja ne znam sta se desava ovde ali uporno zelis da obrnes uloge. Procitaj jos jednom moj post, i obrati paznju da JA govorim o kvalitetu zvuka, a ne o realnosti zvuka, a TI govoris o realnosti zvuka ... Brkas stvari ... KVALITET ZVUKA... bitrate, prostornost, postprodukcija, i sve ostale "gluposti" koje se na taj kvalitet odnose ... Zvuk je najjednostavnije receno KRŠ! Zvuk u FEAR-u je ultra kvalitetan u odnosu n a STALKER, iako nije realan (mada, i to realan je diskutabilno, sve je to semplovano, znaci da realno postoji od nekog izvora iz realnosti, a potom naknadno obradjen, sigurno nije sinteticki generisan), ali je kvalitetan ...

I opet ponavljam, ti pricas o realnosti, ne ja ... Hocemo sve ispocetka, da bude jasnije?

A to sto si citao o SP, sve je jako lepo, ali ti si na osnovu textova stvorio u glavi neke slike i mislis da je to to, a covek koji je probao igru, mozda je isto tako imao viziju necega na osnovu textova po netu, pa se duboko razocarao kada je to video u praxi. Vidi, gomila textova na netu je potekla iz prvobitne ideje developera, od koje na kraju ni 20% nece biti u igri, sto su stidljivo i priznavali kroz raznorazne intervjue ... No, da ne palamudimo mi previse o SP, uskoro ce i BETA za SP nadam se, pa cemo imati uvid u to sta mozemo da ocekujemo ...
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno