Ne vidim šta je tu fer, Telenor je prodavao telefone sa fabričkom greškom, maltretirao korisnike da ih popravljaju i po nekoliko puta, i sad kad su ostali bez lagera nude ispravne telefone kao zamenu. Valjda je za očekivati da u startu prodaju ispitane, i ispravne telefone, a ne da se dešavaju ovakve stvari.
Bedak je sto zaista uvoznik mora da izdvoji velike pare za zvanicni atest svakog novog modela, jer Srbija nema sporazum po kojem priznaje evropske ateste.
Ironija je sto formalno postoji atest za vas Grand X.
Ne, nisu ispali fer, jer nisu zamenili neispravne uređaje, zavlače nas do sudnjeg dana i ignorišu nas najgrđe. Moj telefon nisu zamenili iako je bio tri puta u servisu. A nisam jedini.Jesu fer su ispali zbog toga što su pristali da zamenu ne ispravne uređaje e sad da li oni u Telenoru ili u servisu ili sam uvoznik nebitno je ko, mogli su da nas zavlače do sudnjeg dana i da nas izignorišu najgrđe.
Slazem se da je Telenor trebalo da proba i interno testira model jer oni radi sa krajnjim kupcima i njima su sve ove zalbe opterecenje.
Ne, nisu ispali fer, jer nisu zamenili neispravne uređaje, zavlače nas do sudnjeg dana i ignorišu nas najgrđe. Moj telefon nisu zamenili iako je bio tri puta u servisu. A nisam jedini.
Ne znam kome su zamenili iz prve. Meni tek iz 4 pokušaja. Trebao si ranije da reklamiraš. Mogao si i bg elektronik da kontaktiraš zahtevaj zamenu uređaja A ne popravku. Nema ništa fino sa njima nego smaraj piši, zovi preti tužbom. Kaži da je feleričan i ne želiš popravku.
Vrati ga odmah pa popuni zahtev.
Da cekam da se ponovo pokvari ili...?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari