Poštovanje, kada smo kod CT shopa. 02.03.2021 godine preko on line shop-a uzeo sam Asus ZenBook UM431DA-AM038T laptop 14" Full HD. Kao i u vašem primeru platio sam ga 95.000. Njegova redovna cena u tom momentu je bila 108.000. Računar sam dobio za dva dana preko kurira. Otvarajući pakovanje primetio sam da su trake koje proizvođač stavlja na pakovanje presečene. Nism odmah shvatio o čemu se radi. Posle pet minuta shvatio sam da leva šarka ekrana škripi pri svakom otvaranju. Posle mnogo poziva i poruka bilo im je potrebno teškom mukom da mi vrate novac. Sve je to trajalo skoro tri nedelje. Uzeo sam novi računar ovaj put u Tehnomaniji. Kada sam ga otpakovao shvatio sam da je prethodni prilično loše prepakovan, odnosno shvatio sam da sam za malo prevaren. Kako sam lekar i nemam preterano digitalnog znanja sve je moguće. Ovo sam napisao sa željom da drugi ljudi obrate pažnju na ovakve detalje pri kupovini novog računara.
Postovani,
Imam slican problem i jos ga nisam resio. Uzmem ti ja prosle nedelje televizor Sony 65 incha, cena 154,000 din u CT shopu. Stize meni daily ekspresom tv sa zakasnjenjem jedan dan. Prilikom predaje televizora primetim da je kutija probusena, tacno na sredini. Kazem ti ja kuriru, ja to ne zelim da prihvatim. Krene on da me ubedjuje kako su takvu kutiju poslali i da nemam sta da se brinem. Pristanem ja na kraju i prihvatim posiljku, ali pod uslovom da jos dok nije istovario iz kombija, udje u njega, pridrzi televizor, dok ja ne fotkam sve. Napravio ja par slika ( Iako se protivio tome), udjem u kucu, krenem da otpakujem, kada imam sta i da vidim, panel upao unutra. Zovem CT shop, posaljem im mailom slike, oni proslede kurirskoj i kazu mi da moram isto da uradim, kao i da zovem kurirsku i prijavim ostecen paket. Ucinim ja sve kao sto su reklli, posaljem im mail, slike. Zena iz kurirske sluzbe me zove isti dan i trazi od mene da upalim televizor i da slikam kada je upaljen. Odgovorim joj da ne zelim da sebe stavljam u opasnost (posto je ekran upao i da ima vec na slikama obelezeno ostecenje). Odgovori mi da ce poslati kurira danas da pokupi paket i da se napravi zapisnik. Naravno, kurir nije dosao taj dan da pokupi, nego tek sutradan. Evo danas je tacno proslo osam dana da me niko nije zvao, kao ni uputio kakva je dalje procedura, ili mi ponudio zamenu, ili sta god. Ono sto sam uradio jutros, poslao sam CT shopu mail gde sam stavio da po clanu 56 Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju. U suprotnom po clanu 160 Novčanom kaznom u iznosu od 300.000,00 do 2.000.000,00 dinara, kazniće se za prekršaj pravno lice ako ne odgovori. Napisao sam da sam kontaktirao i mog advokata, kao i da cu u toku dana proslediti sve zastiti potrosaca.
Zovu me iz CT shopa u toku dana i traze od mene da sacekam do sutra, posto su im navodno iz kurirske sluzbe javiili da ce sutra ujutro doneti odluku je l je reklamacija odbijena ili prihvacena. Pitao sam ga i sta ako odbiju reklamaciju? Sta onda? Iako ja imam dokaze da mi je stigla kutija ostecena, nije hteo da mi odgovori. Ja sam iskreno spreman kao zapeta puska da sve prosledim zastiti potrosaca, kao i da ih tuzim samo ako odbiju reklamaciju. Rekao sam im da iz principa ne zelim da mi salju novi tv (ma ni besplatno ga ne bih uzeo), nego sada samo potrazujem da mi vrate moje pare. Eto napisao sam malo opsirno, pa se javljam sutra sta se desava. Pozdrav svima koji slicnu muku muce
.