Šta je novo?

Zastita potrosaca kroz zakone i praksu (FAQ u II Postu)

Ne možemo da se kladimo u nekoj većoj radnji jer nije bila polemika o tome kako ko radi nego šta se mora a šta ne. Zato sam i rekao, poruči sa sajta na kojem mogu ja da kažem šta da odgovore na zahtev, nakon 10 dana njakanja tog proizvoda. Nema inspekcije ni suda koji to odbijanje može sutra da ospori ili čak kazni.

Već sam napisao nekoliko puta, svako nek radi za sebe kako misli da treba ali nemojte tako samouvereno da nastupate i ložite ljude jer vas sutra nigde neće biti kad ti naloženi lupe glavom o zid. Za moje karijere u maloprodaji, sigurno je dvocifren broj kupaca koji su tako bahato nastupali jer im "neko na forumu rekao" i "čitali su u Blicu" a završili su tako što ih ispratim sa nogom u dupetu. Neki su se žalili inspekciji, neki su pisali i tamo i ovamo, džaba...

...

Zastita potrosaca kroz zakone i praksu
 
@Spirit:
Opet ne razumeš. Nemam nikog u bilo kojoj inspekciji niti sam išta radio nezakonito.
Suština je da možeš da vratiš uredjaj na kojem se NE VIDI da je korišćen, a da prodavac NIJE DUŽAN da prihvati zamenu ako su na uredjaju vidljivi tragovi upotrebe.
Dakle, rečenica koju spominjete kao mantru: ma možeš sve da zameniš posle 14 dana upotrebe i ne mogu ti ništa - naprosto nije tačna. Roba pre svega mora biti NEOŠTEĆENA, što ne znači samo da nije slomljena nego da se ne vide nikakvi znaci upotrebe.

I po X-ti put, nisam prodavac nego sam jedan period svog života u firmi imao i maloprodaje kojima sam rukovodio. Zato vam pričam kako to funkcioniše u praksi, šta su konkretna i ostvariva prava a šta su forumska i Blic-Kurir loženja.
 
Poslednja izmena:
Dosadno je raspravljati se sa nekim, koji ne cita sta je drugi ucesnik u raspravi prethodno napisao
 
Nema veze dal i je uređaj korišćen ili ne, važno je samo da je online kupovina i da je vrati u roku od tih 14 dana sa tim zahtevom...
Naravno da ima veze, za korišćen uredjaj nisu u dužnosti da ti na jedan urade zamenu ili vrate novac.

U članu 35. zakona stoji:
"Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe."

Dakle, samo toliko da ustanoviš da uredjaj nije ono što si poručio ili što si na osnovu opisa (sa sajta, iz kataloga, preko telefona itd...) mislio da jeste. Za sve preko toga može da ti traži da platiš za svaku ogrebotinicu ili trag korišćenja.
Ovo je moj prvi post na ovu temu. Da li sada uočavaš o čemu pričam i ko ne čita tudje postove nego samo vrti svoju priču?
 
Recite mu da je u pravu, ne bi li se odjavio vise sa teme.
 
Izvinjavam se, nisam primetio da sprečavam tvoj inače veliki doprinos temi. Izvoli, pažljivo te slušam ;)
 
Jel beše za polovne stvari može da se da manja garancija od 2 godine, ali ne kraća od godinu dana?


iStyle Service, Apple Autorizovani Servis

ZZP
Član 53.

Kod prodaje polovne robe, može se ugovoriti kraći rok u kome prodavac odgovara za nesaobraznost, koji ne može biti kraći od jedne godine.
 
Hvala, nisam bio pri zakonu


iStyle Service, Apple Autorizovani Servis
 
Cubis, samo polako. Svima govoris da citaju zakone da ne iznose samouvrena misljenja, a ti kad pogresis ide komentar: auuuu koji promasaj i nastavis po starom.

Malo kulture u izrazavanju nije na odmet. Ne mozes ti nikome ovde da odredis dal ce i kakva ce misljenja da iznosi, pogotovu ne ljudima koji ne iznose misljenja nego cinjenice propisane odredbama zakona.
 
Poslednja izmena:
Ja sam pogrešio kad sam napisao da prodavac nema pravo da odbije prodaju!? Izjava da lekar ima pravo da odbije pacijenta nije promašaj!!?? Ovo je skrivena kamera jbt...
 
Poslednja izmena:
Prvo nisi znao za rokove, nego si lupao. Ispravlja te Joker na šta ti tražiš zakon da ti citira. On ti citira i... nikom ništa. Ideš dalje na lupetanje.

U zakonu lepo piše da se posle 14 dana može vratiti proizvod koji je online naručen. Tu vadiš iz konteksta i tumačiš zakon kako ti želiš iako ti svi govorimo suprotno.
Prvo si pominjao "korišćen" proizvod, onda da se "ne vidi da je korišćen", da bi na kraju napisao "vidljivi tragovi upotrebe". Šta je sledeće? Bačen sa zgrade?
Pričaš kako se vide tragovi korišćenja na tastaturama posle jednog dana (probio tastere ili šta već), a znaš da ne možeš videti tragove upotrebe na 99% tehnike sve i da ih tražiš.
- Poenta je da u 14 dana možeš sve vratiti izuzev ako nema fizička oštećenja, a ti se možeš busati koliko hoćeš.
To što ti misliš da radiš u svojoj firmi ako Spirit naruči je tvoj problem i svako ko te tuži dobiće te ko od šale pa ima sve da platiš. Druga je stvar što čovek nije lud da se razvlači godinu dana po sudovima samo da bi jednom trolu dokazao da nije u pravu.

Rekao sam da ima pravo prodavac da odbije. Ti opet kontriraš. Ja ti dam citat, a ti bez argumenta nešto aučeš.

Rekao sam ti i za lekare. Evo daću ti opet citat, mada ne očekujem ništa bolji "argument" od prethodnog.
Odbijanje i prekidanje lečenja od strane lekara

Član 53

Izuzev u slučaju neophodne hitne lekarske pomoći, lekar ima prava da odbije lečenje ako ne postoji odnos punog poverenja pacijenta u rad lekara ili ako lekar smatra da nije dovoljno stručan ili da nema tehničke mogućnosti za uspešno lečenje.

Pod uslovom iz stava 1. ovog člana, prekidanje lečenja od strane lekara dolazi u obzir samo ako ne postoji odnos punog poverenja pacijenta u rad lekara ili ako pacijent odbija saradnju, neprimereno se ponaša ili pokušava da vrši zloupotrebe.
 
Rok nije bio bitan, napisao sam i zašto sam pogrešio.
Misliš da je samo to "mrzi me da se sudim" razlog zbog kojeg sam u pravu? Misliš da mi se niko do sada nije žalio, nije me tužio i nije dobio nogu u dupe?
Ja vam pričam kako jeste i kako funkcioniše u praksi, vi kao hipnotisani ponavljate svoje tumačenje zakona i nijedan logičan argument tu nema prolaz.
Osećam se kao da nekome ko veruje u šerijatski zakon pokušavam da objasnim da žene nisu bića II reda... "ali kako nisu, pa rekao mi babo, piše i u svetim knjigama..."

Pogledaj navode kad lekar može da odbije pacijenta, jel to argument u ovoj priči? Rekao si da lekar može da odbije da pregleda bilo koga, jel vidiš ti u navedenom koliki i koliko dugi odnos treba da imaju lekar i pacijent da ga ovaj može otkačiti? Jel to znači da "može da odbije bilo koga"?
Odbijanje prodaje od strane prodavca je moguće "ako se kosi sa poslovnom praksom"... Jel znate uopšte šta je to? Mislite da se to može na licu mesta izmisliti i improvizovati, pa se tako otkačiti nepoželjan kupac? Stvarno?

Da svedemo: izjava da se sve može vratiti tek tako u roku od 14 dana, bez obzira da li je i kako korišćeno, je ordinarna glupost i svakome ko u to poveruje savetujem da sačuva živce, jer će mu trebati kad tresne glavom o zid. Svo moje piskaranje ovde je posvećeno samo tome da istaknem ovu činjenicu. Toliko ;)
 
Poslednja izmena:
Ja sam pogrešio kad sam napisao da prodavac nema pravo da odbije prodaju!? Izjava da lekar ima pravo da odbije pacijenta nije promašaj!!?? Ovo je skrivena kamera jbt...

Da ti si pogresio . Ne zelim da ulazim u ovu raspravu, ali kao bas insistiras, da jesi pogresio.

Nije promasaj, ima pravo da odbije, osim ako je hitno potrebna pomoc.

Postoje zakonski i podzakonski akti koji to regulisu.

Ne postoje pogadjaj i promasaji.

Dosta vise sa tim, ovo je IT forum.

Takodje prestani da nazivas imenima ljude i da koristis neprikladne izraze za ovaj forum.
 
Poslednja izmena:
Lekara koji odbija lečenje pacijenta nisam ja ni pomenuo, interesantna je potreba da ga meni spominješ kao prekršaj.
Takodje prestani da nazivas imenima ljude i da koristis neprikladne izraze za ovaj forum.
Koga sam nazivao i kako, koje to neprikladne izraze koristim?
 
Moram da pitam:
Naručio sam tastaturu, stigao mi je isti model ali drugog formata (razlika u Shift / Enter i svim ostalim tasterima).
Mogu na osnovu ovoga da se pozovem na ono pravo da sam dobio nešto što nisam naručio?

Mogu na osnovu slike sa sajta da se pozovem na to pravo, tipa da sam bio doveden u zabludu od strane prodavca?
I savet nekoga iskusnog, kako da se izbegne proces reklamacije? Hoću ili pare odmah nazad (plaćeno u kešu) pa da kupim šta mi odgovara ili zamenu ua drugu robu ali bez ikakvog čekanja, dosta dugo sam čekao i sam paket.
Samo ih nazoveš i kažeš da želiš da vratiš proizvod i želiš pare nazad.
Ništa nisi dužan da objašnjavaš, roba je kupljena naručivanjem i u prvih 14 dana imaš pravo da je vratiš zato što je kupljena na "nevidjeno".
Ne ide kao reklamacija postupak, ovo je druga stvar.
Nije druga stvar, isto je reklamacija. U suštini imaju pravo na iste vremenske rokove kao za običnu reklamaciju, samo što nemaju na osnovu čega da te odbiju (ako proizvod nisi koristio i u originalnoj je ambalaži).
Nisu isti rokovi, ZZP reguliše sasvim druge rokove kod vraćanja robe kupljene na daljinu.
Član 34 ZZP
Daj konkretne podatke, da ne tražim sad sa telefona.



Diskusija je krenula sa gornjih pet komentara.

Ono što je meni zanimljivo je sledeće:
1. Osoba koja se po njenim rečima bavi rešavanjem reklamacija i robe kupljene na daljinu očigledno nema pojma o zakonu o zaštiti potrošača.
2. Ako se zaista bavi time čime kaže da se bavi, to takodje znači da zakon o zaštiti potrošača naprosto nije bitan za njegovo radno mesto/funkciju.
3. Stavka broj tri je mogućnost da @Cubis naprosto laže od samog početka.
 
Poslednja izmena:
Srbija je pravi rasadnik ovakvih "nemate vi pojma, da vam ka'em ja kako stoje stvari" naturfilozofa. Taman jedan ode, eto ti pet novih, a svi pravljeni po istom sablonu.
 
Izjava da lekar ima pravo da odbije pacijenta nije promašaj!!?? Ovo je skrivena kamera jbt...
Nije promašaj, samo ti ne znaš da tražiš gde je to napisano. A i tuđe reči prilagodjavaš svojim stavovima, izostavljanjem istih ili prikazivanjem u drugom kontekstu.
 
@poolmaker:
Baš si lepo našao kad da prekineš sa citatima, pa sklopiš celu konstrukciju i ko sam i kakav sam, tu se odmah i hor drugih eksperata online psihologije pridružio :D ma milina za čitati :D

Deo koji fali je:


Bravo, ja sam se prešaltovao da je ista procedura zbog velikog dozvoljenog roka (14 dana). Najbitnije je da ne mogu da te odbiju ako je uredjaj nekorišćen.

Nema veze dal i je uređaj korišćen ili ne, važno je samo da je online kupovina i da je vrati u roku od tih 14 dana sa tim zahtevom...

Dosadan sam sam sebi, ali ponoviću jer je poenta to što se svi prave da ne vide a ja ističem sve vreme: ovo što je @nemanja123 napisao NIJE TAČNO! Da bi se uredjaj vratio 1/1 ne sme imati nikakve tragove korišćenja u tih 14 dana koliko je rok.
Ne znam šta to vi koristite, ali meni se na telefonu već posle 4-5 dana vide sitne ogrebotinice ako ga ne koristim sa futrolom a spuštam na sto, na slušalicama se isto vidi posle par dana da su korišćene (svetao kabal ima tragove od džepova, sitni tragovi na džeku itd...), ako uredjaj ima strujni adapter na njemu se posle nekoliko dana vide sitni tragovi od uključivanja, na futrolama i maskicama da ne pričam itd... Sve to MOŽE biti argument da se kupcu ospori pravo na povraćaj novca ili da se umanji iznos za povraćaj.

Što se tiče mojih znanja i sposobnosti, bavio sam se maloprodajom i rešavanjem reklamacija do pre neku godinu, tačnije negde do 2014. kada se menjao zakon. Hvala bogu i svim svecima, ne moram više da se lično majem sa ekipom sveznalica koje Blic i Kurir svako malo pujdaju, ali sam u kontaktu sa kolegama koje se time i dalje bave. Otuda moje znanje na nekim mestima doista nije ažurirano, ali je barem nekada praktično primenjeno i ima svoju težinu. Slažem se da je svakako slabije od znanja online stručnjaka koji su svoja znanja stekli horskim nastupom po forumima i imaju svi zajedno možda 3 neposredna lična iskustva o temi o kojoj pričamo.

Da ste ovoj temi iole normalno pristupili, mogao sam vam navesti gde su to najčešće greške i kako kupci izgube pravo na povrat novca, jer ponavljam: nekoliko odbijanja koja sam lično potpisao su prošla i kroz ruke inspekcije i analizirala su ih i neka udruženja za zaštitu prava potrošača, niko to nije oborio i sve je bilo po ps-u. Ali da se provlačim po ovom blatu zaista nemam nameru, ko je razumeo ovo što pričam super a ko nije nek se drži posta od kojeg je krenulo (citirao sam gore) i nek veruje kako može sve da vrati u roku od 14 dana i da mu niko ništa ne može ;) uživajte
 
Što se tiče mojih znanja i sposobnosti, bavio sam se maloprodajom i rešavanjem reklamacija do pre neku godinu, tačnije negde do 2014. kada se menjao zakon.
Sada je sve jasno.
Osim tvoje logike da sa ovom činjenicom ulaziš u raspravu i nakaradnog zaključivanja...
 
Za tvoju logiku je možda bitno da znaš da su se poslednjom promenom zakona samo promenili neki rokovi, suština je manje više ostala ista ;)
 
Dosadan sam sam sebi, ali ponoviću jer je poenta to što se svi prave da ne vide a ja ističem sve vreme: ovo što je @nemanja123 napisao NIJE TAČNO! Da bi se uredjaj vratio 1/1 ne sme imati nikakve tragove korišćenja u tih 14 dana koliko je rok.
Ne znam šta to vi koristite, ali meni se na telefonu već posle 4-5 dana vide sitne ogrebotinice ako ga ne koristim sa futrolom a spuštam na sto, na slušalicama se isto vidi posle par dana da su korišćene (svetao kabal ima tragove od džepova, sitni tragovi na džeku itd...), ako uredjaj ima strujni adapter na njemu se posle nekoliko dana vide sitni tragovi od uključivanja, na futrolama i maskicama da ne pričam itd... Sve to MOŽE biti argument da se kupcu ospori pravo na povraćaj novca ili da se umanji iznos za povraćaj.

Evo ti tema gde je covek uspesno vratio telefon MTS-u koji je narucio online I koristio ga par dana.

http://www.elitemadzone.org/t448771-1-Povracaj-robe-nakon-dana-neko-probao


Verujem ja da si ti dosta ljudi odbio I da je to proslo. Ali nemoj da mislis sad da neko dovoljno uporan ne bi dobio slucaj na sudu, i da tvoja firma mu ne bi platila debelu odstetu.
 
Cubis-ov doprinos ovoj temi je neprocenjiv jer baš na ovakvog prodavca imate šanse da "naletite".
Onda se situacija totalno menja, zakon treba dokazati a to je gotovo nemoguće kao pojedinac jer, ustanovili smo odavno, da je to moguće samo tužbama i parnicama. Nemate druge pomoći, nema inspekcije koja će da presudi, nema predstavnika zakona kome možete da se žalite da izađe na uviđaj i reši žalbu po kratkom postupku nego na sud rođaci pa maraton sa ovakvim prodavcom. ;)

Poneta svega je da zakon i sve oko njega uopšte nije na štetu prodavaca. Zakon je solidan ali je podložan sabotaži i zloupotrebama jer nema ko da ga štiti.
 
Cubisov doprinos se ogleda u tome da je jednu firmu za 3 godine podigao u top 3 u Srbiji u svojoj branši, skoro bez ikakve marketinške kampanje. Igrao sam samo i isključivo na kvalitetan asortiman, obučen kadar i maksimalno korektan odnos sa kupcima koji su mi u stvari i bili najveća reklama, po forumima i od usta do usta se proširio broj korisnika. I danas funkcioniše na osnovama koje sam tada postavio, radnici prolaze obuku kako sam je ja zamislio, kasnije nenajavljeno testiranje znanja je takođe po mom šablonu.

Pišem vam realno kako stvari stoje, zapanjuje me koliko ne možete ili ne želite da shvatite šta pišem. Kada se na uređaju VIDE TRAGOVI KORIŠĆENJA onda NISI DUŽAN DA PRIHVATIŠ POVRAĆAJ ili barem imaš pravo da tražiš nadoknadu štete.
A vi i dalje kukajte kao da sam neki bandit koji vam eto otima od dede ostalo pravo da nešto njakate 14 dana i onda tako iznjakano vratite bez da vam iko sme reč uputiti ;)
 
Igrao sam samo i isključivo na kvalitetan asortiman, obučen kadar i MAKSIMALNO KOREKTAN ODNOS SA KUPCIMA koji su mi u stvari i bili najveća reklama, po forumima i od usta do usta se proširio broj korisnika.
... završili su tako što ih ispratim sa nogom u dupetu.
Misliš da mi se niko do sada nije žalio, nije me tužio i nije dobio nogu u dupe?
Toliko o tome.
Lepo bi bilo da znamo naziv firme, da znamo gde je taj "maksimalno korektan odnos", a i da doprinesemo toj reklami :)

Ostalo ne bih komentarisao, jer je svima jasno pa da se ne vrtimo u krug.
 
Poslednja izmena:
Cubisov doprinos se ogleda u tome da je jednu firmu za 3 godine podigao u top 3 u Srbiji u svojoj branši, skoro bez ikakve marketinške kampanje. Igrao sam samo i isključivo na kvalitetan asortiman, obučen kadar i maksimalno korektan odnos sa kupcima koji su mi u stvari i bili najveća reklama, po forumima i od usta do usta se proširio broj korisnika. I danas funkcioniše na osnovama koje sam tada postavio, radnici prolaze obuku kako sam je ja zamislio, kasnije nenajavljeno testiranje znanja je takođe po mom šablonu.
Lepo, čestitam.
Uspeh je još veći kada se uzme u obzir da u pretrpanom rasporedu nalaziš vremena i za forume.

p.s. Sa druge strane, pričalo se o tvom doprinosu ovoj temi.
Osim ako u doprinos temi ne računaš demonstrirano elementarno nepoznavanje ZZP-a i ogromnu želju da diskutuješ o njemu (a kako bi drugačije bilo).
 
@nemanja123:
Naravno, svako normalan je tretiran kao bog. Sa bezobraznim i isfrustriranim se prvo pokuša lepo, kad preteraju dobiju nogu u dupe. Verovali ili ne, takav odnos ljudi vole i većinom su zahvalni. Naravno da ćeš ti imati drugačije tumačenje, ali je rezultat objektivno izmerljiv :D :D

@poolmaker: pogrešio sam u vezi jednog vremenskog roka, i to me čini neznalicom o ZZP-u? Zato si ti veliki znalac pa mi za nešto čime sam se bavio do 2014. god kažeš "dobro je kad imaš vremena za forume" :D :D I nije se komentarisao moj doprinos temi nego me je @SuperStar naveo kao negativan primer trgovca na kojeg možete naleteti. Toliko o razumevanju šta ko piše, drži se ti multi-citiranja a pusti druge da razmišljaju i komentarišu ;)

Komentari koje dobijam su mi jasan pokazatelj zašto je ovde, na javnom delu, ovakav hor istomišljenika. Napravili ste vrlo živopisnu kontrukciju koja se zasniva na dva stava:
- ja sam car koji ima pravo na mnogo toga, tako mi rekli na forumu a piše i u Blicu, baš me briga da razmišljam ima li to sve smisla i osnovne logike
- trgovci koji se povinuju mojim, gore spomenutim, pravima su carevi. Ostali su zli glupaci (ako ne znaju da imam ta prava) ili su samo zli.

I onda se pojavim ja, koji sam organizovao rad gde su se kupci tretirali najbolje moguće ali im se nikad nije dozvolilo da pređu tu liniju siledžijstva, i na šta su sami kupci reagovali fenomenalno jer prodaja raste a i danas nas hvale kao najprofesionalnije u branši (i ovo je lako proverljivo), i dobijem etiketu zlog i pokvarenog prodavca? Sjajno :D
Čekam još uvek na odgovor koga sam ja to i čime vredjao, dok se umesto temom bavite mojim likom i delom jer je to valjda ovde uobičajen postupak ;)
 
Poslednja izmena:
Što se mene tiče možeš biti i reinkarnacija pokojnog Steve Jobsa, najvećeg trgovca svih vremena.
Pod tim hoću reći da je tvoj privatni život i tvoja poslovna karijera tvoja stvar.
Sve dok je sam ne počneš spominjati na forumu.

Vrlo bitnu stavku sadašnjeg ZZP-a nisi znao.
A za vreme tvoje karijere u maloprodaji tvoj odnos prema kupcima je bio sledeći:
Za moje karijere u maloprodaji, sigurno je dvocifren broj kupaca koji su tako bahato nastupali jer im "neko na forumu rekao" i "čitali su u Blicu" a završili su tako što ih ispratim sa nogom u dupetu. Neki su se žalili inspekciji, neki su pisali i tamo i ovamo, džaba...


Ovo je tema Zastita potrosaca kroz zakone i praksu....
Sebe si što se teme tiče diskvalifikovao i sa poznavanjem sadašnjeg ZZP-a i sa sprovodjenjem u delo ranijeg zakona.
Kao i na još par načina pored te dve stavke.

Toliko od mene, pozdrav :wave:
 
Ajde nam više napiši koja je to radnja/firma ili šta god u pitanju. Sad i mene živo zanima.

Sent from my SM-G935F
 
Kad se pogleda koliko sam etiketa i zlonamernih konstrukcija dobio ovde kad god sam napisao nešto što se kosi sa mišljenjem najglasnijih, koliko izvrtanja svega jasno i glasno izrečenog, trebalo bi imati mnogo suicidalnih tendencija pa objaviti javno o kojoj se firmi radi. Ko hoće da uzme u obzir ono što sam napisao, super. Ko neće, samo nek nastavi bahato i bez pardona kako mu ovde savetuju ;)
 
Nema mene ko da savetuje, naučen sam na fakultetu svemu što treba, a ostalo sam kroz praksu naučio. Nisam ovde da bih delio pravnu pomoć, kad radim onda radim po tarifi. Sve ovo što uporno vrtiš u krug je apsurd. Razumem da je to tvoja poslovna praksa i da gledaš što manje troškova da imaš, ali niko, pa ni ti, nije iznad zakona. Ako si se bavio time čime kažeš da jesi, onda znaš i koliko sve to može da te košta po završenom postupku. Mnogi trgovci posluju baš tako kako si pisao, praktično igraju na kartu da zastraše kupca ili na njegovo neznanje ili manjak želje da zbog sitnih para imaju posla sa advokatima i sudovima. Kao neko sa završenim pravnim fakultetom mogu da ti kažem da je ovo zicer, 2-3 ročišta i eto presude na tvoju štetu. I da, ne želim nikoga da omalovažavam ili vređam, ali okani se tumačenja zakona, prepusti to nama koji smo se školovali za to.

Što se vaš ostalih tiče, postoji udruženje za zaštitu potrošača (Srbije i Vojvodine) i oni rade besplatno. Tamo rade advokati koji su voljni da saslušaju svaki vaš problem vezan za baš ovu tematiku i da vam izađu u susret i odrade dobar deo posla. Ne morate plaćati advokate ukoliko sami niste pravnici. Lako ćete ih naći, možete ih dobiti telefonom svakim radnim danom do 14h ili preko mejla.


Toliko od mene na ovu temu. Isključujem se iz iste.
Sent from my SM-G935F
 
Nazad
Vrh Dno