Šta je novo?

Yettel Hipernet

Zakon o elektronskim komunikacijama, član 129:

Period važenja ugovorne obaveze koji pružalac javno dostupne elektronske komunikacione usluge zaključuje sa potrošačem na određeno vreme, ne može biti duži od 24 meseca.
 
@jason13

Zakon je jasan samo sto ga se niko ne pridrzava a korisnici pristaju na uslove koje im nude. I nista me nebi cudilo da dodje do izmene zakona i da operaterima se dozvoli da rade takve ucene tipa 12 meseci po 1 dinar i onda jos 18 po punoj ceni.
 
Al ugovor nije sigurno na 30m potpisan, sigurno je potpisano 6+18 a 6 meseci ti oni daju gratis dodatno, sigurno je neki aneks potpisan.
Ako ima neko ko je to potisao pa nek vidi kako je i sta je potpisao.
 
:ninja:
 

Prilozi

  • 20240313_133108.jpg
    20240313_133108.jpg
    170.8 KB · Pregleda: 112
  • 20240313_133324.jpg
    20240313_133324.jpg
    494.5 KB · Pregleda: 115
@jason13

Zakon je jasan samo sto ga se niko ne pridrzava a korisnici pristaju na uslove koje im nude. I nista me nebi cudilo da dodje do izmene zakona i da operaterima se dozvoli da rade takve ucene tipa 12 meseci po 1 dinar i onda jos 18 po punoj ceni.
Kad su uzeli sebi za pravo da poništavaju kredit sa pripejd brojeva (i meni se desilo par puta) ukoliko se ne dopunjava u roku do 3 meseca a zaštitnik navodni rekao da nije moralno to što rade a ni protivno zakonima, tada sam znao da telekomunikacioni operateri imaju odrešene ruke da muljaju kako vole. Vode se računicom da sve što zakon ne zabranjuje izričito, dozvoljeno je. Ako je potrebno, doneće zakon kojim će omogućiti dodatni profit preko "ugovora na neodređeno sa minimalnim periodom trajanja". Sad imaju ugovore od 30 meseci ali ni to nije protivno zakonu jer nisu na duže od 24 meseca. A ovi dodatni meseci? Pa to je posebna novogodišnja promocija, to se ne uračunava kako mi rekoše. Ne brinite, ako vam to i dalje ne zvuči legalno, usvojiće još koji član kako bi sve bilo po propisima.
 
Niste mi bas jasni, jedno je kad nesto mora, npr. kad bi usluga zahtevala 30 meseci UO. A ovo cenkanje pa se nadjete na 12meseci dinar + 18 meseci puna cena, nije obavezno vec vas izbor odnosno na vas zahtev.
 
Kad su uzeli sebi za pravo da poništavaju kredit sa pripejd brojeva (i meni se desilo par puta) ukoliko se ne dopunjava u roku do 3 meseca a zaštitnik navodni rekao da nije moralno to što rade a ni protivno zakonima, tada sam znao da telekomunikacioni operateri imaju odrešene ruke da muljaju kako vole. Vode se računicom da sve što zakon ne zabranjuje izričito, dozvoljeno je. Ako je potrebno, doneće zakon kojim će omogućiti dodatni profit preko "ugovora na neodređeno sa minimalnim periodom trajanja". Sad imaju ugovore od 30 meseci ali ni to nije protivno zakonu jer nisu na duže od 24 meseca. A ovi dodatni meseci? Pa to je posebna novogodišnja promocija, to se ne uračunava kako mi rekoše. Ne brinite, ako vam to i dalje ne zvuči legalno, usvojiće još koji član kako bi sve bilo po propisima.
Nazalost nije vise ni 3 meseca nego 2 meseca. Znam nazalost jer imam jedan broj na dopunu i kada mi je potreban uplatim samo 200 dinara i pred istek pozovem nekoga samo da ne uzmu to. Ovako za svakodnevno imam Total 40 paket koji istice sada u maju pa cu morati da obnovim ugovor samo ne znam sta da uzmem sledece. A par meseci kasnije istice i hipernet pa i tu cu morati dobro da pregovaram da izboksujem najbolje sto se moze uzeti.
 
Prilikom potpisivanja ugovora primetim da je email adresa u ugovoru pogresna, permutovali slova. odmah po odlasku instalatera pozovim podrsku, podrska kaze idite u poslovnicu da izmenite email koji je unesen na ugovor. Odem u poslovnicu oni kazu bice to sve ok nesto nam zapucava usluga, ta poruka da nemate povezan nalog nije tacna.
Posle 2 dana ponovo odem u drugu poslovnicu oni kazu zovite podrsku :D
realno nisam ovo ocekivao od yettela..
 
Niste mi bas jasni, jedno je kad nesto mora, npr. kad bi usluga zahtevala 30 meseci UO. A ovo cenkanje pa se nadjete na 12meseci dinar + 18 meseci puna cena, nije obavezno vec vas izbor odnosno na vas zahtev.
Naš izbor... Pa kad se dosete (svi oni) da daju npr. 24 meseca po 3.000 plus dodatno 12 po dinar, biće prava sloboda izbora na testu.
 
Niste mi bas jasni, jedno je kad nesto mora, npr. kad bi usluga zahtevala 30 meseci UO. A ovo cenkanje pa se nadjete na 12meseci dinar + 18 meseci puna cena, nije obavezno vec vas izbor odnosno na vas zahtev.
Svejedno da li je ili nije naš izbor ne može protiv zakona. Nemamo ni mi ni oni pravo da krše zakon
 
I ja sam sredio obnovu ugovora, 12 meseci 1 dinar pa 12 meseci 2999. Otprilike je to teklo ovako: prvo su zvali u decembru nudili 20% 12 meseci pa druga godina 2999 RSD, cenkao se nije moglo bolje u tom trenutku i ja reko ugovor ističe tek u martu pa zovite ako bude nešto bolje, zvala danas ista osoba i kaže sad imamo bolju ponudu za vas i ja prihvatio. :D
 
Pozdrav,

koristim Hipernet vec sedam osam meseci. I na televizorima kuci koji su Android 11 i 43 inca mogu da instaliram aplikaciju sa google play.

U kancelariji imam neki VOX 55 inca, i android 9 je. Tu mi u google play prodavnici uopste ne prikazuje aplikaciju u storeu.

Dok jedan anroid box, koji je android 7, pokazuje aplikaciju, ali mi ne dozvoljava da je instaliram.

Da li ima neko aplikaciju (.apk) da mi posalje da pokusam da instalimam na ovom tvu u kancu.

Hvala
 
Pokušavam da podesim da njihov STB uređaj (Hipernet TV Box) radi non-stop tj. da ne ide su sleep mod!? Da li neko zna kako to da podesim? Da kada ostavim na nekom programu, pa ponovo uključim TV da ne moram STB uređaj ponovo da budim, nego da bude na tom programu na kojem je ostavljen, na televizoru mi je podesen sleep mod, ne treba mi si sleep mod na STB uređaju.
 
Poslednja izmena:
Pokušavam da podesim da njihov STB uređaj (Hipernet TV Box) radi non-stop tj. da ne ide su sleep mod!? Da li neko zna kako to da podesim? Da kada ostavim na nekom programu, pa ponovo uključim TV da ne moram STB uređaj ponovo da budim, nego da bude na tom programu na kojem je ostavljen, na televizoru mi je podesen sleep mod, ne treba mi si sleep mod na STB uređaju.
I mene to interesuje?
 
Mislim da je standardno uključen sleep mode na Yettel STB-u zato što oni na taj način štede resurse na svojim serverima, e sad da li postoji mogućnost da se sleep mode isključi...
 
Hipernet box (zte) sa android tv 10, ide u sleep kad nema aktivnosti (nema neke video reprodukcije) i to je to. Podesavanja nema. Prvo se aktivira sistemski android screen saver, i onda ode u sleep posle nekog vremena.
 
Ne znam kakav je to sleep kada nastavi da koristi slot za android tv.
 
Android (noviji) ima "connected sleep", mrezna konekcija ostane aktivna i na spavanju. Moze da vrsi pozadinsku komunikaciju sa serverima, a da ne reprodukuje nista. Npr. da odrzava neki status na serveru.
 
Uglavnom đubre kao i njihova aplikacija.
 
Uglavnom je to u vezi sa android tv boksovima, i dzabe gundjanje.
 
i dzabe gundjanje.

Nije prihvatljivo da korisnici budu maltretirani sleep modom na svojim Hipernet TV Box-ovima. Yettel ne razume frustraciju koju može izazvati činjenica da se Hipernet TV Box automatski prebacuje u sleep mod, posebno kada korisnik želi da se nastavi gledanje na istom programu bez prekida.

Ovakve prakse mogu ozbiljno narušiti korisničko iskustvo i izazvati negativne reakcije. Nadam se da će Yettel uvideti važnost korisničke udobnosti i prilagoditi svoje proizvode i usluge u skladu sa potrebama korisnika. Kvalitetna korisnička podrška i prilagođavanje proizvoda korisničkim potrebama trebalo bi da budu prioriteti svake kompanije koja teži zadovoljstvu i lojalnosti korisnika.
 
U ovoj temi nece uvideti, probaj na [email protected]. I to je tehnicka karakteristika android tv boksa, ne samo hipernetovog ZTE boksa nego i drugih modela.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno