Šta je novo?

Yettel Hipernet

Zašto ne otkažeš ceo ugovor i pređeš na mts ako nisi zadovoljan?
Videću šta mogu da učinim . Stvarno mi se ne razvlači po sudu sa kompanijom Yettel, da dodatno plaćam advokata. Moja je greška što nisam shvatio da je kod Yettel-a televizija glavni problem. Trebao sam uzeti samo internet kod njih, a televiziju naknadno ganjati i testirati kod drugih provider-a.

Razumem da je prptoivzakonita i UO od 30 meseci. Čim to svi rade, dakle svi su se utalili i inspektorat i mesna zajednica i država. Što ja sad trebam činiti, ići na njih kao Don Kihot?

Moja je greška što nisam izdvojio vreme da shvatim da je televizija na Yettelu krš i da shvatim da je najbolje prvom uzeti stabilan internet kod nekog od provajdera, a naknadno uzimati TV pakete kod ostalih provajdera , pa koji se pokaže najbolji, taj zadržati i potpisati UO.

Šta je ovo.. , ja potpisao UO pre 5 dana, oni mi već kreirali račun..
 

Prilozi

  • Screenshot_2023-12-28-08-04-50-191_rs.telenor.mymenu.jpg
    Screenshot_2023-12-28-08-04-50-191_rs.telenor.mymenu.jpg
    65.3 KB · Pregleda: 59
Poslednja izmena:
I kod mts-a je televizija glavni problem. A clanovi koji ti savetuju da predjes na mts, redovno reklamiraju mts u ovoj temi, to nisu prijateljski saveti, da se razumemo. Na kraju moras sam da se potrudis i odaberes.
 
Ja bih uzeo Yettel net + EON Light, ali sam ovo drugo zaokrenuo u poslednjem trenutku na IPTV. Ko je spreman za ozbiljan zaokret u navikama, rekao bih da je dosta dobar štos.
 
Napisao sam već o Yettel televiziji. Meni ne odgovara svaki put, kada prebacim na neki kanal, poput VIASAT History /Explore, da ručno moram da skrolujem kroz opcije da bih učitao srpski subtitle. Da je to jedini problem na Yettel televiziji.
Elem, to sam i hteo da probam, EON Light TV. Oni imaju 3.neke opcoje. Prva je to što piše na njihovom sajtu, a koja ne postoji zapravo.
Druga je, ugovorna obaveza na 24 meseca, prvih 10 meseci je upola od crne 1749rsd.
Treća je prepaid, uzimate EON Light TV paket kao prepaid plaćanje.
 
Poslednja izmena:
I kod mts-a je televizija glavni problem. A clanovi koji ti savetuju da predjes na mts, redovno reklamiraju mts u ovoj temi, to nisu prijateljski saveti, da se razumemo. Na kraju moras sam da se potrudis i odaberes.
Ne znam zašto ovo govoriš. Apsolutno netačno da je kod mts- tv usluga glavni problem. Imam i mts i eon, kod komšija često imam prilike da gledam yetel i još češće da slušam njihove kuknjave u vezi toga.
Mts tv radi jako korektno i nikakvih problema nisam imao (pu pu da ne ureknem). Dovoljno je pročitati odgovarajuće teme ovde na forumu i videti o čemu se radi. Nisam nigde pročitao da iris blokira kad je neka gledanija utakmica na primer
 
I kod mts-a je televizija glavni problem. A clanovi koji ti savetuju da predjes na mts, redovno reklamiraju mts u ovoj temi, to nisu prijateljski saveti, da se razumemo. Na kraju moras sam da se potrudis i odaberes.
Prvo da ti kažem da nisi u pravu. Imam MTS optiku i net i tv su stvarno dobri . Tv je ko sbb tv , kanali i slika . Normalno postoji razlika u kanalima , ali ja imam MAX paket tv i 3 stb , i to stari stb Q 11. Kod mene su 3 god i sve radi super.
Nisam promoter mts i kazem da nisi u pravu . A jeftiniji su od sbb , samo je caka sto te registruju preko fiksnog , mada sve kada se sabere box 4 beli paket , to se i ne primeti .
Najbolje da raskine ceo UO i uzme nekog drugog provajdera sa optikom , ali ne i orion sa njihovom wi fi oprtikom
 
I ja se priključujem tvoj odgovoru, i ja imam mts optiku već 6 godina(treći ugovor koji ističe 30.12) i nikada nisam imao prekida kako neta tako i tv-a. Mi ukućani gledamo možda 15-tak kanala ukupno tako da nisam zaludjenik da tražim 4K kanale, za sport klub koristim tivimate i iptv tako da imam sve kanale.
Mozda je bolje da naknadno uzme Orion tv sa aplikacijom a da Hipernet nastavi da koristi bez da se cima sa njima, jer je njima cena samo neta 2299 a sa net+tv 2999,tako da nije neka velika razlika u ceni da bi se nervirao nepotrebno.
 
Uporedio sam TV pakete na mts, SBB, Supernova, Orion I od svih (osnovnih paketa), najviše mi odgovara mts Iris Start TV paket. Takođe, više mi dgovara opcija 'Podsetnik' na Iris televiziji, 'od opcije' Snimi 'na Yettel TV paketu, tj. mogućnost da snimim emisiju. Ne vidim svrhu snimanja emisije kad svakako možeš pogledati 7 dana unazad bilo koju emisiji. Pored toga, da bi pogledao snimljene emisije, moraš da izađeš za setup box aplikacije i da otvoriš Hipernet TV aplikaciju na TVu. Koja glupost od Yettel televizije .
Dakle, mts Iris Start TV paket mi najviše odgovara.
Da li postoje još neki provajderi, kod nas, koji nude opciju digitalne televizije, a da ih nisam nabrojao na početku ovog posta..?
 
A1 Xplore
 
A1 Xplore
Sve su natrpali, čisto.eto, da uzmu još koju kintu, a sa cenom su jači od Yettel TV paketa koji ih šije i svakom pogledu.
Ako bih rangira TV ponude, odozdo-pa na gore, na dnu liste, definitivno, A1 Explore.

Sad još ostaje kako da ubedim ove iz Yettela da im vratim televiziju, a da mi ne reketiraju penal od 10.000rsd.
 
Sve su natrpali, čisto.eto, da uzmu još koju kintu, a sa cenom su jači od Yettel TV paketa koji ih šije i svakom pogledu.
Ako bih rangira TV ponude, odozdo-pa na gore, na dnu liste, definitivno, A1 Explore.

Sad još ostaje kako da ubedim ove iz Yettela da im vratim televiziju, a da mi ne reketiraju penal od 10.000rsd.
Posavetuj se sa Efektivom, imas njihov broj na netu i na FB
 
I kod mts-a je televizija glavni problem. A clanovi koji ti savetuju da predjes na mts, redovno reklamiraju mts u ovoj temi, to nisu prijateljski saveti, da se razumemo. Na kraju moras sam da se potrudis i odaberes.
Ja sam dao savet jer pretpostavljam da ako ima yettel optiku ima i mts. Ne reklamiram nikoga, koristim yetel btw.
 
Ništavan je ugovor 12 + 18 meseci. Moj savet ti je da ugovor raskineš u 11 mesecu dok ti je u promo periodu. A član crveni baron ti je lepo napisao posavetujte se sa efektivom jer je donet zakon da je svaki ugovor preko 24 meseca nezakonit
 
Neću tako da radim. To bi isto bilo kao da oni daju godinu dana, kao što daju, po 1rsd, pa onda krenu da naplatom već od prvog meseca. Kapiram da nije legalno to što rade, ali zašto to rade, ko im dozvoljava, koju igru igraju, ne znam. Sve je, izgleda, na poverenje.
Dobro došli u Diznilend.

Ali, neću im dozvoliti da, ukoliko se pokaže da u roku od 14 dana imam pravo da otkažem UO bez penala, onda ću to i učiniti.

Dobro došli u Diznilend, 2. put.
 
Ako si uslugu naručio preko telefona ili online (znači da je ugovor potpisan u tvojoj kući kada su instalirali) imaš u roku od 14 dana pravo da otkazes bez plaćanja bilo koje instalacije oni to hoće da naplate 10000 jer ljudi misle da moraju to da plate ali ne moraju i posle nekog raspravljanja yetel odustaje od pokušavanja naplate toga. Naravno moraš celu uslugu da vratiš a ne samo TV. Posle toga možeš da uzmeš samo internet
 
Ako si uslugu naručio preko telefona ili online (znači da je ugovor potpisan u tvojoj kući kada su instalirali) imaš u roku od 14 dana pravo da otkazes bez plaćanja bilo koje instalacije oni to hoće da naplate 10000 jer ljudi misle da moraju to da plate ali ne moraju i posle nekog raspravljanja yetel odustaje od pokušavanja naplate toga. Naravno moraš celu uslugu da vratiš a ne samo TV. Posle toga možeš da uzmeš samo internet
To i planiram. Tako je, preko telefona sam sve dogovorio, a u kući sam, nakon instalacije, potpisao ugovor.
 
Odradi kako ti je rečeno i ako nastave da traže tih 10 000 din zapreti tužbom počrv od ratela do suda
 
Hvala svima na pomoći.
Danas sam pozvao Yettel korisnički centar, ali i dalje su tvrdili da penal od 10.000rsd mora da se plati kada se radi down sell. Već sam bio kontaktirao inspektora u Ministarstvu informisanja i komunikacija ,koji mi je rekao da on direktno ne može da utiče na obligacioni ugovor, ali ukoliko sam ugovor potpisao 'na daljinu' ,u tom sučaju, pravno ,mogu dobiti raskid ugovora. Želeo sam na konvencionalan način da se dogovorim sa Yettel-om, operater je obećao da će moj, usmeni ,zahtev proslediti višim instancama i danas sam dobio zeleno svetlo. Dakle, operater je rekao da su pristali na raskid ugovora ,bez penala.

Danas pozovem mts da bih dobio reference oko uslova za njihov Iris Start TV paker, ali poučen iskustvom sa Yettel-om, pitao sam da li imaju opciju da uzmem taj paket bez potpisivana ugovorne obaveze, prepaid. Ona je rekla da prepaid postoji kao opcija, ali da se povezivanje njihovog setup boxa naplaćuje 6000rsd.
Pitam je da li se tu radi o nekom programiranju , pa je tako komplikovano konektovati HDMI kabl sa TV-om, ona kaže da ,bez obzira na nelogičnost, ta usluga se naplaćuje. Hteo sam da uzmem taj paket na prepaid da ne bih potpisivao ugovornu obavezu dok ne isprobam.
 
Poslednja izmena:
Napisao sam već o Yettel televiziji. Meni ne odgovara svaki put, kada prebacim na neki kanal, poput VIASAT History /Explore, da ručno moram da skrolujem kroz opcije da bih učitao srpski subtitle. Da je to jedini problem na Yettel televiziji.
Elem, to sam i hteo da probam, EON Light TV. Oni imaju 3.neke opcoje. Prva je to što piše na njihovom sajtu, a koja ne postoji zapravo.
Druga je, ugovorna obaveza na 24 meseca, prvih 10 meseci je upola od crne 1749rsd.
Treća je prepaid, uzimate EON Light TV paket kao prepaid plaćanje.
Probaj - podesi podešavanja iz slike, ako ti nije ovako setovan uređaj, pa napiši da li ti i dalje titlovi za viasat history/explore nisu automatski uključeni.
Restart uređaja je obavezan. IMG_20231229_183037765~2.jpg
 
Polje Titlovi je bilo prazno. Ne razumem zbog čega moraš ručno da biraš prevod, kad svi drugi kanali već po default-u prikazuju srpski jezik. Sada prikazuje automatski i VIASAT History /Explore. Hvala.
Nije mi, takođe, jasno kako to nisu znali ovi iz Yettel podrške, a primaju platu za taj posao.
 
Zašto nisu znali?
Nemam odgovor na to pitanje, koje je potpuno na mestu! I ja smatram da je to za @Yettel Srbija skandal. Nije ovo nikakva nauka, obična tehnikalija.
I još jedna stvar, a vezano za tvoj problem sa kvalitetom slike, proveri u sistemskim podešavanjima, device preferences - display kako je podešeno.
Pisao sam ranije o tome, ali moraš da kopaš po porukama.
Kada setuješ uredjaje (mora i STB i TV da se setuju) onda je slika dobra (imam HD Tv, ne znam kako bi i tvom slučaju setovanje izgledalo).
Meni lično odgovara što je stb otključan i što mogu da podešavam masu stvari.
Nekome to ne odgovara..
 
Zašto nisu znali?
Nemam odgovor na to pitanje, koje je potpuno na mestu! I ja smatram da je to za @Yettel Srbija skandal.
Zašto bi bio skandal? Yettel podrška me vraća u tmurne dane kada sam bio A1 korisnik, dizala mi se kosa na glavi svaki put kada bih morao pozvati njihov CC. Svaki operater daje opozitno/oprečno/apurdno/suptotnu informaciju od one koju sam dobio od njegovog kolege, minut ranije. U A1 ili svi piju iz iste flaše , ili ne mogu da se obuju u istoj pameti, ili im je to strateška fora, izmori korisnika do nervnog sloma.
Što se Yettel-a tiče, korisnik sam tek od 23.12.23. i odgovorno tvrdim da bi trebali uvesti procentualne konsekvence na platu zaposlenih . Do sada sam ih 3 puta kontaktirao i sva 3 puta su bili različiti operateri i sva 3 puta su klimali glavom, a misli su im bile ko zna gde.

Nije ovo nikakva nauka, obična tehnikalija.
I još jedna stvar, a vezano za tvoj problem sa kvalitetom slike, proveri u sistemskim podešavanjima, device preferences - display kako je podešeno.
Pisao sam ranije o tome, ali moraš da kopaš po porukama.
Kada setuješ uredjaje (mora i STB i TV da se setuju) onda je slika dobra (imam HD Tv, ne znam kako bi i tvom slučaju setovanje izgledalo).
Meni lično odgovara što je stb otključan i što mogu da podešavam masu stvari.
Nekome to ne odgovara..
Za moj C3 77'' sam primenio setovanje sa YT-a, ali za STB nisam primenjivao nikakva advanced podešavanja. Trebaće vreme da pronađem sve to u ovom thread-u. Sam izvor tih kanala je loš, ne znam koliko bi Yettel ,ili bilo koji drugi operater, mogao da utiče na kvalitet slike . Yettel su preprodavci, kao što su preprodavci i svi ostali provajderi.
Hvala ,svakako.
 
Pa realno jeste skandal, tri puta zoveš, tri puta različita informacija. Jednom rečju skandal (ima i sinonima, naravno). Neobučenost radnika, nezainteresovanost... To je očigledno realnost.
Slažem se sa stvarima koje su napisao, da ne dužim priču.
Što se setovanja tiče, testiraj malo display settings u stb.
Meni je npr. HDR do hiperneta bio isključen na TV. Kada sam ga uveo, slika bila očaj (otprilike kao u tvojim postovima, ali na HD Tv). Onda sam malo tražio rešenje (nisam ih zvao), i došao do toga da i na STB i na TV profilu za HDMI gde je priključen hipernet moram da imam HDR uključen. Napredne funkcije TV sam poisključivao (noise reduction, sharpness, kontrast na pola...), pa onda krenuo da podešavam. To nije trajalo više od 30min ukupno.
Slika mi je zaista ok.
Zamerka je što sam morao da se malo pomučim sa setovanjima. Ali mi ne smeta.
 
Hvala, isprobaću.
Da li neko zna kako da instaliram TikTok u WebOS? Prvi out sam instalirao TikTok iz Google Play Store, ulogovao se sa mojim account-om i sve je radilo. Zatim sam resetivao ceo sistem i ovih dana sam hteo da instaliram TikTok, ali nema ga više ni u Google Play Store, ni u LG prodavnici.
Any hint?
 
Prvi put, kada su ovi iz Yettela sve konektovali, instalirao sam TikTok iz Google Play Store. Imao sam, a imam i sada Google App. Posle toga sam resetivao WebOS, ne znam šta se desilo.
 
Kakve veze imaju WebOS na TV aparatu i Google Play Store (na Hipernet boxu koji ima Android OS??) ?
 
Zato što se ne sećam odakle sam instalirao TikTok. LG prodavnica, ili Google Play Store. I kad pokušam ponovo, pronađem TikTok ali nema Install opciju.
 
I ja se priključujem tvoj odgovoru, i ja imam mts optiku već 6 godina(treći ugovor koji ističe 30.12) i nikada nisam imao prekida kako neta tako i tv-a. Mi ukućani gledamo možda 15-tak kanala ukupno tako da nisam zaludjenik da tražim 4K kanale, za sport klub koristim tivimate i iptv tako da imam sve kanale.

Koju IPTV listu koristiš sa Tvimate-om?
 
Nazad
Vrh Dno