Šta je novo?

Yettel Hipernet

Evo samo da javim da sam upravo obnovio ugovor za Hipernet i da sam dobio 12 meseci po dinar i onda jos 12 meseci po punoj ceni od 2300 dinara.

Tako da sve ono sto sam pisao ovde da nije po zakonu da vam ponude 12 po dinar a onda jos 18 po punoj ceni je istina, samo treba dobro pregovarati i na pristajati na ucenu.
 
Za obnovu ugovora bas to daju, al za nove korisnike su davali 12+18, a pisamo je kako dobijes 6+18 al ako hoces mogu da te caste jos 6m po din aneksom i to bude 12+18
 
Da se ne lazemo ni mts bas ne ume da se potrudi oko starih korisnika. Ove fore sto rade sa idp brojem pa dobijes korektnu ponudu je samo zato sto su prinudjeni da nesto daju ili ce im svi korisnici polako prelaziti kod drugih provajdera.
 
Idp broj je ko zna, verujem da bar 80% i ne pomislja na idp broj, pa tako da njima uvale losiju ponudu pa ako prodje prodje.
 
Meni je kvalitet slike yettela malo razocarenje, na lg 55 ica

Na optici sam i generalno ocekivao sam vise, kod kuce imam supernovu preko koaksijalnog i slika je mleko na 43inca.

Generalno, ni aplikacija move koju isto imam nije mnogo bolja, ali je bolja
 

slika je mleko na 43inca.

Porediš babe i žabe. Tu je veći taj faktor veličina i rezolucija TV ekrana nego što je to objektivno lošiji kvalitet "slike" između svih domaćih OTT / IPTV stream varijanti vs kvalitet na DVB-C kablovskoj.

Drugim rečima: domaći TV kanali izgledaju bedno na TV ekranima većim od 40-43 inča. Što veća dijagonala to veći bedak kad pustiš live TV sadržaj.
 
Koristio sam optiku 300/150 i placao sam 2300 i imao sam gratis 2 godine javnu adresu.

Ti si trazio javnu IP adresu pa su ti dali? To je bila ponuda, da pređeš sa drugog Internet provajdera kod nih? Sada više nema besplatno javna IP adresa?
 
Ti si trazio javnu IP adresu pa su ti dali? To je bila ponuda, da pređeš sa drugog Internet provajdera kod nih? Sada više nema besplatno javna IP adresa?
Da trazio sam ali nije bio uslov da predjem iz druge mreze nego sam se zalio da torrenti ne rade kako treba sto i nisu radili kako treba. Sama brzina nije bila ona koja je pisala na ugovoru pa tek posle aktivacije javne adrese sam dobio ono sto sam hteo.
 
Da trazio sam ali nije bio uslov da predjem iz druge mreze nego sam se zalio da torrenti ne rade kako treba sto i nisu radili kako treba. Sama brzina nije bila ona koja je pisala na ugovoru pa tek posle aktivacije javne adrese sam dobio ono sto sam hteo.

Kako su ti se javili, meni istice uskoro a zive duse nema da zove za produzenje, da nemas neki kontakt da prosledis?
 
Jedno pitanje, vidim da je ova tema bila aktuelna u 2022 oj godini, ali zanima me da li se sta promenilo posle 2 godine.
Dakle uzeo bih yetell hipernet samo i koristio bih EON na nekom kineskom androud box-u. (Vec testirao sa sadasnjim SBB internetom, lepo radi)
Da li i dalje gase kanale kao sto su N1, Sport klub itd ili ne?
Da li uopste radi, npr uzeo bih od roditelja sifru, kojima placam HBO i nesto jeftino yetel internet i cao?
 
Ako uzimaš kineski boks, uzmi IPTV, dobićeš i SBB i sve moguće kanale sa svih mreža u Srbiji, i još 20 hiljada kanala van.
 
Koja app ako nije tajna? Izvinjavam se za off. Moze i na PM.
 
Jedno pitanje, vidim da je ova tema bila aktuelna u 2022 oj godini, ali zanima me da li se sta promenilo posle 2 godine.
Dakle uzeo bih yetell hipernet samo i koristio bih EON na nekom kineskom androud box-u. (Vec testirao sa sadasnjim SBB internetom, lepo radi)
Da li i dalje gase kanale kao sto su N1, Sport klub itd ili ne?
Da li uopste radi, npr uzeo bih od roditelja sifru, kojima placam HBO i nesto jeftino yetel internet i cao?
Rade svi kanali, i to nije gasio Yettel, nego SBB
 
Koja app ako nije tajna? Izvinjavam se za off. Moze i na PM.
app se zove samo IPTV. Plava pozadina bela slova. Kapiram da imas vise vrsta.
Posle skidas fajlove u vidu plejliste, koje ubacis u app i gledas kanale. Te playliste se skidaju s neta, imas na gitHub-u npr...
 
Ocekivati od firme koja se do juce bavila samo telekomunikacionom mrezom da nesto uradi po pitanju internet televizije je totalno nerealno.

I na kraju ovi sto su preuzeli Yettel ko zna koliko uopste imaju iskustva u telekomunikacionoj mrezi? Onda vidis da za internet nemaju svoj opticki internet nego koriste od mts-a i onda ocekujes da sklepana televizija radi savrseno.

Jednostavno nemoguce je.

Sve sto je bilo dobro u Telenoru ovde je namesteno da radi putem stapa i kanapa.

Oni su ti pruzili uslugu koju si platio a to sto ona malo manjkava to nema veze. Kod njih se sve vrti samo oko para, nazalost i sam sam imao vec par puta sa njima razgovore i nikada nisam nista zavrsio na prvu jer su na call centru nesposobni.

Nedavno je drugarov klinac odlucio da se odseli od roditelja i da pocne sam da zivi i uzeo je na Popovici stan i otisao i uzeo kucni internet kod Yettela, uzeo je do 50 Mb paket i kada je prikljucio on nema ni 2 Mb, internet jednostavno neupotrebljiv za danasnje pojmove. Kada je zvao call centar prvo kazu resetuj te ruter, sta da ga resetujem tek sam ga prikljucio, onda nije dobra kartica a kartica izdata sat ipo vremena nova ranije, vrati se dete nazad za grad daju mu novu 4g karticu opet klacka nazad za Popovicu da bi je prikljucio i opet internet na speed testu pokazuje 2-4 Mb sto je opet daleko od onoga sto reklamiraju.

Dete me zove i kaze da odem sa njima da raskine ugovor, prvo smo morali da idemo u poslovnicu gde je potpisao ugovor da podnese zahtev jer ne moze u bilo kojoj poslovnici, sto nije bilo odmah moguce nego su prvo trazili da izadju njihovi tehnicari da se uvere u to sto on prica i naravno da na njihovom sajtu podnesemo zahtev za raskid ugovora, naravno ni nedelju dana kasnije nije niko dosao da testira brzinu nego su mu poslali email da moze da ode u poslovnicu da vrati opremu i da raskine ugovor bez penala. Da bi 2 nedelje kasnije mu stigao racun za internet da plati 1600 dinara od 2500 kolika je cena paketa bila uz obrazlozenje da je koristio internet. Kada sam trazio da mi izdaju listing da vidim koliko je klinac potrosio to gigabajta, megabajta i zasto toliko da plati su mi rekli da oni nemaju uvid u potrosnju u poslovnici a da za to moram da pozovem call centar pa da mi vise tehnicka sluzba kaze tu informaciju.

Za bilo koji problem kada zoves call centra Yettela se jave ali ti ne rese problem odmah nego kazu da su tvoj problem zabelezili i da ce ga proslediti nadleznoj sluzbi i da ce te neko pozvati sto u vecini slucajeva se ne desi nego ti moras ponovo da zoves da pitas jel problem resen kod njih i da ti kazu kako ti problem da resis kod sebe.

Tako da je nerealno ocekivati da rese problem koji nisu u stanju da poprave jer im je televizija sklepana samo da radi na nekim kineskim boxevima za koje verovatno nemaju pristup firmvware i da bi isti mogli da modifikuju da televizija nejde u sleep mode.

Cela poenta je ko se zeznuo i uzeo tv kod njih nece sigurno nastaviti saradnju nego ce ici na mts ili sbb a kod ovih ce ostati samo ako je lud ili mu je sve jedno samo da radi.
Mislim da se kod tih kućnih interneta, ako mislimo na one male modeme prvo treba proveriti speed test na telefonu ko ima npr 063. Ne uzimati napamet. Evo recimo mi u selu imamo adsl, ali je signal mts blagi očaj. U kući nemam 4g. Napolju imam. Kad treba da pošalješ sliku viberom...wauuu. Eto u mom selu nikad ne bih uzeo mts net ne vezano što postoji adsl, jer ZNAM da je signal loš.
 
Imam problem otkad sam uveo Yettel hipernet. Uredjaj za TV je povezan preko wifi-ja, i bukvalno svaki put kad ukljucim TV, taj uredjaj je diskonektovan sa interneta. Jedini nacin da ga povezem na mrezu i dobijem sliku je da restartujem uredjaj (kroz opcije, ne na daljinski). To traje dosta dugo i vec postaje frustrirajuce. Da li je neko imao slican problem i postoji li resenje?

(citao sam temu dosta dugo, nisam nasao nista slicno)
 
Rade svi kanali, i to nije gasio Yettel, nego SBB
Мени не раде СББ-ови канали у ЕОНу преко Јетела. Сбб претплата је у мрежи.
 
Imam problem otkad sam uveo Yettel hipernet. Uredjaj za TV je povezan preko wifi-ja, i bukvalno svaki put kad ukljucim TV, taj uredjaj je diskonektovan sa interneta. Jedini nacin da ga povezem na mrezu i dobijem sliku je da restartujem uredjaj (kroz opcije, ne na daljinski). To traje dosta dugo i vec postaje frustrirajuce. Da li je neko imao slican problem i postoji li resenje?
Na tvom mestu bih probao vezu kablom. Ako se problem nastavi, uređaj je zreo za zamenu. A možda je problem sa ruterom.
Ne navodiš koliko je udaljen STB od rutera, da li ima prepreka, zidova i sl.
 
Da trazio sam ali nije bio uslov da predjem iz druge mreze nego sam se zalio da torrenti ne rade kako treba sto i nisu radili kako treba. Sama brzina nije bila ona koja je pisala na ugovoru pa tek posle aktivacije javne adrese sam dobio ono sto sam hteo.
A ja se pitam na mts adsl-u što mi torenti ne rade. Naravno dinamička adresa, ali često jednostavno ne kreće uopšte download?
a imam i to, skinuo sam app, ima preko 1000 kanala... mada nekad fali prevod npr
Pogledaj u podešavanjima. Skoro drugarica na M:satu reče nema prevod na nekim kanalima. Pa smo u podešavanjima odabrali srpski inače su bila prazna polja.
 
Meni je kvalitet slike yettela malo razocarenje, na lg 55 ica

Na optici sam i generalno ocekivao sam vise, kod kuce imam supernovu preko koaksijalnog i slika je mleko na 43inca.

Generalno, ni aplikacija move koju isto imam nije mnogo bolja, ali je bolja
Neko je ovde napisao da je u podešavanjima uključio HDR (na Irisu se isključuje) i isključi se automatska rezolucija. Pa probaj nešto od toga. Još jedna opcija je ulogovati se na app ako je tv ima. Da je slika loša loša, ne bi prodavali sad 50-cu. Rezolucija svih provajdera je verovatno 1080 tako da uzimati 77" i očekivati bluray kvalitet kad gledate utakmicu je nerealno. To je za igrice i filmove u većoj rezoluciji. Iskreno do 50-55 bi trebalo da slika bude dobra kod svih provajdera. Drug ima Iris tv na 77" i kad gledamo utakmicu to je kao VHS iz '98. Al ljudi ne znaju šta kupuju. I posle nam je kriv mts ili yettel.
 
Što se tiče očekivanja od provajdera, nije nerealno očekivati da kompanija koja pruža usluge reaguje na probleme koje korisnici identifikuju. Uobičajena očekivanja uključuju:
  1. Prepoznavanje problema: Očekivao bih da provajder prepozna da je sleep mod izazvao nezadovoljstvo korisnika i da shvati da to utiče na korisničko iskustvo.
  2. Komunikacija: Očekivao bih da kompanija pruži transparentnu komunikaciju o ovom pitanju, objasni zašto sleep mod postoji i razmotri različite perspektive korisnika.
  3. Rešavanje problema: Očekivao bih da provajder istraži mogućnosti rešenja problema, kao što su ažuriranje softvera koji omogućava korisnicima da sami kontrolišu kada će sleep mod biti aktiviran ili pružanje opcija za isključivanje sleep moda.
  4. Korisnička podrška: Očekivao bih da provajder pruži podršku korisnicima koji se suočavaju sa ovim problemom, putem korisničkih servisnih kanala ili foruma.
Na kraju, očekivao bih da provajder pokaže razumevanje i spremnost da radi na poboljšanju korisničkog iskustva, umesto da ignoriše ili minimizira važnost problema.

Ako Yettel ne pokazuje razumevanje ili spremnost da unapredi svoje usluge, to je signal da naši interesi kao korisnika nisu na prvom mestu. U takvim situacijama, razmatranje alternativa, kao što je promena provajdera ili preispitivanje produženja ugovora, postaje opravdano. Kompanije koje ignorišu potrebe svojih korisnika ne zaslužuju dugoročnu lojalnost i podršku.
Mislim da se ovakve informacije moraju dati u npr poslovnici kada se uzima. Da vam se naglasi kako uredjaj funkcioniše. I dobre i loše strane. Ni jedan nije savršen. Ne znam da li je preko app drugačije. Mts iptv je prvih nekoliko godina je bio spor kada se npr prebacuju kanali. Ni sada nije idealan al ajd. Slazem se da treba biti transparetno. Ni sbb ni mts nisu preko noći postali dobri provajderi ali se slažem da svi moraju da rade na korisničkom iskustvu
 
Mislim da se ovakve informacije moraju dati u npr poslovnici kada se uzima. Da vam se naglasi kako uredjaj funkcioniše. I dobre i loše strane. Ni jedan nije savršen. Ne znam da li je preko app drugačije. Mts iptv je prvih nekoliko godina je bio spor kada se npr prebacuju kanali. Ni sada nije idealan al ajd. Slazem se da treba biti transparetno. Ni sbb ni mts nisu preko noći postali dobri provajderi ali se slažem da svi moraju da rade na korisničkom iskustvu
I tako funkcionišu drugi stb uredjaji ne samo taj Zte
Polje Titlovi je bilo prazno. Ne razumem zbog čega moraš ručno da biraš prevod, kad svi drugi kanali već po default-u prikazuju srpski jezik. Sada prikazuje automatski i VIASAT History /Explore. Hvala.
Nije mi, takođe, jasno kako to nisu znali ovi iz Yettel podrške, a primaju platu za taj posao.
Pa dobro nije na kraju bio nikakav problem. Minut posla. Uvek treba pročačkati podešavanja i videti šta tu ima. I podesiti prema svojim potrebama, tv-u. Veruj mi i na m:satu titlovi nisu bili uključeni, takodje su bila prazna polja.
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno