Da, osim za Go smart (deciji paket).Da li ovaj popust od 50% za prelazak u yettel važi i za GO pakete ili samo za total?
Da, osim za Go smart (deciji paket).Da li ovaj popust od 50% za prelazak u yettel važi i za GO pakete ili samo za total?
Nazalost nece se oni i ne samo oni nego ni jedan operater se nece dovesti pameti. A sto?Istekao mi je ugovor, pre isteka isao sam 2 puta da ih pitam da li imaju neku ponudu za mene jer na Mobtel/Telenor/Yettel mrezi sam 20 godina, nikada nisam menjao provajdera.
Otresli su me kao blato sa opanka, cak je poslednji put devojka na salteru bila u vazonu idite kod drugog operatera ako vam ovo ne odgovara.
A ja sam bio u fazonu jel mogu za iste pare malo vise neta da dobijem, nista posebno zahtevi. Nudili su mi kroz aplikaciju konstantno vece pakete samim tim i skuplje iako mi ne trebaju.
Suma sumarum odem juce u A1 i zahtevam da mi prenesu broj jer mi je istekao ugovor i naravno zovu ovi iz Yettela danas i sve moze, dajte neki popust da napravimo samo da ostanete itd.
Na kraju sam odbio sve popuste i placacu malo skuplje u A1 samo iz razloga sto ne zelim da me za moje pare kolike god da su neko tretira kako su me oni tretirali a dolazio sam im na noge.
Znam da se zbog mene nece puno potresti ali nadam se da ce vecina ovako da rezonuje jer moraju da se dovedu malo u red (mislim na sve operatera a ne samo Yettel jer vidim da ni kod drugih nije bolje).
Neće zbog tebe, neće ni zbog mene koji sam uradio potpuno isto ali gde smo nas dvojica tu je i treći, četvrti...Istekao mi je ugovor, pre isteka isao sam 2 puta da ih pitam da li imaju neku ponudu za mene jer na Mobtel/Telenor/Yettel mrezi sam 20 godina, nikada nisam menjao provajdera.
Otresli su me kao blato sa opanka, cak je poslednji put devojka na salteru bila u vazonu idite kod drugog operatera ako vam ovo ne odgovara.
A ja sam bio u fazonu jel mogu za iste pare malo vise neta da dobijem, nista posebno zahtevi. Nudili su mi kroz aplikaciju konstantno vece pakete samim tim i skuplje iako mi ne trebaju.
Suma sumarum odem juce u A1 i zahtevam da mi prenesu broj jer mi je istekao ugovor i naravno zovu ovi iz Yettela danas i sve moze, dajte neki popust da napravimo samo da ostanete itd.
Na kraju sam odbio sve popuste i placacu malo skuplje u A1 samo iz razloga sto ne zelim da me za moje pare kolike god da su neko tretira kako su me oni tretirali a dolazio sam im na noge.
Znam da se zbog mene nece puno potresti ali nadam se da ce vecina ovako da rezonuje jer moraju da se dovedu malo u red (mislim na sve operatera a ne samo Yettel jer vidim da ni kod drugih nije bolje).
Možeš da se dopisuješ sa njima preko Twittera ali i tu su, za razliku od perioda kada je bio Telenor i gde su odgovarali za par minuta postali neresponzivni sa slanjem generičkih odgovora od kojih je najčešći "Strpite se, sigurni smo da će vas uskoro neko nazvati" s tim da to uskoro ide do nekoliko dana tako da ni od njih nema više vajde...Koji su to mozgovi to je strašno
Zovem sad call centar da me nazove služba za brigu o korisnicima kao i pre 2g da mi daju 50% ja pretplatu i ona uporno drobi možete dobiti Total 20 umesto 3200 za 2500 to su najbolji uslovi za vaš ugovor, ja opet kažem neka me nazovu ona opet to ponavlja, reko dobro čim istekne ugovor idem prebaciti broj na prepaid ili na drugu mrežu i zvaće kolege da nude 50% i šta god hoću.
Ima li načina da te nazove služba za brigu o korisnicima, da im pošaljem taj zahtev na mail, Twitter?
Mrzi me da prebacuješ broj na prepaid to traje par dana i ne znam koliko pre isteka ugovora može da se to uradi?
Kako si dobio 50% popusta na kraju?Pa ako se pogleda statistika korisnika na sajtu Ratela, Jetel i MTS imaju najveći odliv korisnika već godinama. U tom svetlu neverovatan je taj stav prema korisnicima, kao da u Jetelu rade teletabisi. Mada, iz njihove perspektive vidim računicu: neće se korisnici cimati da pokreću prenos broja, pristaće na tipa 30% popusta, i to ona šačica koja zna da postoji bilo kakav popust. Prethodnih ciklusa je bilo dovoljno da podršci na Fejsu pošaljem molbu da moje podatke pošalju službi, oni me pozovu posle dva dana i odmah se dogovorimo za 50%. Sad sam prvi put imao tu igranku. Moguće poslednji put jer se nadam 5G mreži i objedinjavanju usluga kod kablovskog operatera. Tad su ćao, ¡para siempre!
Niie bolje, bolje je da naplate punu cenu od 80 posto korisnika koje ce na tome odustati nego 20 posto koji se zainate i predju na drugog operatera.Apsolutno ne trazim da neko ceni sto sam im veran, njima sam ja na kraju broj na papiru.
Ali kada saberu te brojeve verujem da im je mnogo bolje da od mene dobiju neke pare na godisnjem nivou a da mi daju malo vise neta nego da ne dobiju nista.
Nije da sam im trazio ne znam sta, i sto rece @MalaStrela , na kraju kada se desi efekat grudve i skupi se dosta nas, nije to bas da ne osete.
Kako si dobio 50% popusta na kraju?
Preneo broj na prepaid, drugog operatera?
Koliko to može da se uradi pre isteka ugovora?
Ja ne znam ni zašto uporno ostajem kod Telenora, u tripu sam sa imaju bolji signal nego drugi sto je veliko pitanje jer sve češće imam problema sa signalom, moguće sa ej MTS tu bolji sad ali ne prebacuje mi se broj na državnu firmu, iako vidim da u startu imaju niže cene i više GB od Telenora, verovatno daju i 50% lagano za nove korisnike
Ista pesmaIstekao mi je ugovor, pre isteka isao sam 2 puta da ih pitam da li imaju neku ponudu za mene jer na Mobtel/Telenor/Yettel mrezi sam 20 godina, nikada nisam menjao provajdera.
Otresli su me kao blato sa opanka, cak je poslednji put devojka na salteru bila u vazonu idite kod drugog operatera ako vam ovo ne odgovara.
A ja sam bio u fazonu jel mogu za iste pare malo vise neta da dobijem, nista posebno zahtevi. Nudili su mi kroz aplikaciju konstantno vece pakete samim tim i skuplje iako mi ne trebaju.
Suma sumarum odem juce u A1 i zahtevam da mi prenesu broj jer mi je istekao ugovor i naravno zovu ovi iz Yettela danas i sve moze, dajte neki popust da napravimo samo da ostanete itd.
Na kraju sam odbio sve popuste i placacu malo skuplje u A1 samo iz razloga sto ne zelim da me za moje pare kolike god da su neko tretira kako su me oni tretirali a dolazio sam im na noge.
Znam da se zbog mene nece puno potresti ali nadam se da ce vecina ovako da rezonuje jer moraju da se dovedu malo u red (mislim na sve operatera a ne samo Yettel jer vidim da ni kod drugih nije bolje).
Ne znam bas koliko je ovo tacno?Ако пређеш на припејд могу те држати и 30 дана до понуде од 50% за било који пакет. Подношењем захтева у другој мрежи зваће те најкасније у року од 2 дана са понудом какву год хоћеш само да би остао.
Ne zahtev za prenos u A1 i MTS nego za prelazak na Yettel pripejd, jer ako se ne jave i odobre prenos onda je u problemu.5.aprila podnesi samo A1 ili MTS i onda te Jetel zove za ostanak uz 50% popusta na bilo koji Total paket.
Ne garantuje niko. To je opcija koja nije stalna... Ovu mogucnost mogu da ukinu vec u ponedeljak...A ko ti garantuje da ce stari korisnik da dobije posle 2 dana prelaskom na dopunu ponudu za 50% na celokupan ugovor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari