Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Ljudi, ako ja promenim trenutni paket na veći, da li će mi neki papiri stići na kuću ili ne? Zato što sam slučajno aktivirao taj paket iz preporuke i odmah sam ga deaktivirao. Da li će mi naplatiti nešto zbog otkazivanja ili ne? Jako sam nervozan zato što sam slučajno uradio, znam da ljudi greše ali samo vas molim da mi odgovorite da li će mi neki papiri stići na kuću da potpišem ili ne? Uradio sam promenu paketa bez menjanja ugovorne obaveze*! Ali sam naravno odmah deaktivirao. Molim vas bez podsmejavanja, samo mi iskreno odgovorite. Hvala unapred!
Znam da se pitate zašto sam to uradio, pogrešio sam i ja to razumem ali vas (sve) molim da mi odgovorite na pitanje.
 
Poslednja izmena:
Kod čovečuljka mi piše da koristim Total 10, a na početnoj strani mi piše : zaduženje računa, neograničeni internet, 13GB za Zapadni Balkan i 2GB za roaming, neograničeni pozivi i SMS. Koliko će vremena trebati da otklone (tu) moju grešku? Ili ću nastaviti korišćenje novog paketa i ako sam ga deaktivirao? Znam da je nekima smešno i da ne mogu da veruju, pogrešio sam i ja to razumem... I ako mi piše kod kupnje samo promena paketa bez menjanja trajanje ugovorne obaveze, zašto mi piše onda u G-mailu piše : Mesto isporuke?
 
Dobro veče svima! Otišao danas ja u poslovnicu da pitam Treću Godinu Garancije za sat. Radnica mi kaže : To je samo za pametne uređaje😐. Ja kažem : Ali na vašem sajtu piše da TGG važi za telefone i za pametne satove. Ona meni isto ponovi (To je samo za pametne uređaje). Ja izvadim telefon i pronađem da piše da TGG važi za telefone i pametne satove. Žena gleda i ne veruje. I ona mene pita : da li je plaćeno kešom ili ratama? Ja kažem : plaćeno je kešom. Ona meni kaže : moraš imati postpejd broj kod nas i ja je zaustavim i kažem joj da imam postpejd broj kod njih. I ona mi na to kaže da TGG=Treća Godina Garancije važi samo za uređaje kupljeni na ratama. I tu mene pita kakav mi je sat, da li je dobar. I to je to. Da li mislite da me je možda slagala ili ne? I da li radnica stvarno ne zna da TGG važi i za telefone i za (smart/pametne) satove?? Šta sam još trebao uraditi i da li opet da odem u poslovnicu ili ne?
 
Posalji email korisnickoj sluzbi. Onda kad dobijes potvrdan odgovor odstampaj to i sa tim idi u poslovnicu, ako odgovor nije potvrdan onda nista.
 
Meni ovo nude a nisam ni 6 meseci u mreži. Pogledajte prilog 421687
Meni su ponudili Total Data i Total Data+ i ja sam hteo uzeti Total Data i jesam ali nakon aktivacije sam odmah deaktivirao jer sam se uplašio zbog nečega što ne želim navesti, znam jako glupav razlog ali eto, ljudi greše... Stoji mi u aplikaciji informacije za Total Data paket koliko čega imam dok kod čovečuljka piše da koristim još Total 10. E sad ja ne znam da li ću posle deaktivacije novog tarifnog paketa za dodatni popust bez menjanja trajanje ugovorne obaveze sada plaćati Total 10 ili Total Data. Ali mi je stiglo odmah obaveštenje o deaktivaciji novog tarifnog paketa kada sam ga slučajno aktivirao. Pa sam zato pitao da li se može menjati tarifni paket sa većeg na manje ili ne? I čudno mi je to najviše što kod aktivacije i deaktivacije piše : Ukupno za plaćanje na rate : xxyi dinara a Ukupno za plaćanje 0 dinara.
 
Meni su ponudili Total Data i Total Data+ i ja sam hteo uzeti Total Data i jesam ali nakon aktivacije sam odmah deaktivirao jer sam se uplašio zbog nečega što ne želim navesti, znam jako glupav razlog ali eto, ljudi greše... Stoji mi u aplikaciji informacije za Total Data paket koliko čega imam dok kod čovečuljka piše da koristim još Total 10. E sad ja ne znam da li ću posle deaktivacije novog tarifnog paketa za dodatni popust bez menjanja trajanje ugovorne obaveze sada plaćati Total 10 ili Total Data. Ali mi je stiglo odmah obaveštenje o deaktivaciji novog tarifnog paketa kada sam ga slučajno aktivirao. Pa sam zato pitao da li se može menjati tarifni paket sa većeg na manje ili ne? I čudno mi je to najviše što kod aktivacije i deaktivacije piše : Ukupno za plaćanje na rate : xxyi dinara a Ukupno za plaćanje 0 dinara.
Meni su prošlog meseca takođe poslali ponudu da sa Total 20 pređem na Total Data paket sa dodatnim popustom na pretplatu bez promene ugovorne obaveze. Nisam aktivirao novi paket putem aplikacije, već sam otišao do poslovnice. Kada sam im rekao da hoću da pređem na Total Data, samo mi je stigla SMS poruka sa detaljima ponude i trebalo je da na nju odgovorim sa DA, kako bih potvrdio. Pretpostavljam da bi isto bilo i da sam kliknuo u aplikaciji?

Da li ti je stigla neka poruka nakon prihvatanja ponude u aplikaciji? Da recimo, treba da posetiš poslovnicu ili da kao i ja, potvrdno odgovoriš na poruku sa ponudom? Što se aneksa tiče, dobio sam obaveštenje da će u roku od 24h biti dostupan u aplikaciji. Tako je i bilo.
 
Meni su prošlog meseca takođe poslali ponudu da sa Total 20 pređem na Total Data paket sa dodatnim popustom na pretplatu bez promene ugovorne obaveze. Nisam aktivirao novi paket putem aplikacije, već sam otišao do poslovnice. Kada sam im rekao da hoću da pređem na Total Data, samo mi je stigla SMS poruka sa detaljima ponude i trebalo je da na nju odgovorim sa DA, kako bih potvrdio. Pretpostavljam da bi isto bilo i da sam kliknuo u aplikaciji?

Da li ti je stigla neka poruka nakon prihvatanja ponude u aplikaciji? Da recimo, treba da posetiš poslovnicu ili da kao i ja, potvrdno odgovoriš na poruku sa ponudom? Što se aneksa tiče, dobio sam obaveštenje da će u roku od 24h biti dostupan u aplikaciji. Tako je i bilo.
Ovu poruku sam dobio : Izabrani benefit je upravo aktiviran na tvom broju koji traje do isteka ugovorne obaveze. Aneks ugovora ce biti dostupan na Yettel aplikaciji u naredna 24 sata na linku:... Znači onda ću ja od sada koristiti Total Data do kraja ugovorne obaveze i ako sam deaktivirao aktivaciju?
 
Ovu poruku sam dobio : Izabrani benefit je upravo aktiviran na tvom broju koji traje do isteka ugovorne obaveze. Aneks ugovora ce biti dostupan na Yettel aplikaciji u naredna 24 sata na linku:... Znači onda ću ja od sada koristiti Total Data do kraja ugovorne obaveze i ako sam deaktivirao aktivaciju?
Da, identičnu poruku sam i ja dobio nakon što sam na poruku sa ponudom odgovorio potvrdno.

Proveri sa njima. Ovako samo možemo da nagađamo.
 
Da, identičnu poruku sam i ja dobio nakon što sam na poruku sa ponudom odgovorio potvrdno.

Proveri sa njima. Ovako samo možemo da nagađamo.
Svejedno ću otići u poslovnicu to rešiti sa njima. Nadam se da nisam neku štetu napravio i da se problem može otkloniti...
 
U najgoru ruku naplatice ti punu cenu za taj prvi mesec i moci ces da raskines ugovor, ne opterecuj se previse.

Drugo, u okviru ugovorne obaveze mozes uvek da predjes na paket koji ti vise odgovara, samo vidi s njima kako i sta.

Idi prosetaj se, popij kafu, pivo :)
 
U najgoru ruku naplatice ti punu cenu za taj prvi mesec i moci ces da raskines ugovor, ne opterecuj se previse.

Drugo, u okviru ugovorne obaveze mozes uvek da predjes na paket koji ti vise odgovara, samo vidi s njima kako i sta.

Idi prosetaj se, popij kafu, pivo :)
Nervozan sam zato što sam prvi put na postpejdu, razumete? Ja znam da sam grešku napravio i želim da je ispravim kako je god to moguće. To znam da mogu bilo kada paket da promenim bez menjanja trajanje ugovorne obaveze, zato ću otići u poslovnicu i da rešim problem s njima i da li ću moći(uopšte)koristiti paket na koji želim da promenim.Dobro, smirio sam se, sad situacija takva kakva je, ja sam je uzrokovao i želim da rešim stvar. 🙂
 
Evo ti jedan "digitalni bensedin" za najgori scenario :)

Tebi je bitan prvi model, posto nisi platio nista platices u najgoru ruku precrtanu cenu za prvi mesec koriscenja tog paketa. Posto si ti ovo potpisao na daljinu (prihvatanjem SMS poruke), teoretski bi trebalo da vazi i 14 dana da odustanes od ugovora bez objasnjenja ali to ce vec neko iskusniji da potvrdi.


Cena za prevremeni raskid ugovora na određeno vreme je naknada štete koja se, po važećem Zakonu o elektronskim komunikacijama, određuje po dva alternativno postavljena modela, i to po principu koji je za potrošača povoljniji: (1) model plaćanja razlike između pune komercijalne cene i dobijenih popusta/benefita i (2) model plaćanja punih iznosa mesečnih pretplata koje bi potrošač platio da je sa operatorom ustao u ugovornom odnosu do njegovog isteka. Ovo sve, naravno, važi u situaciji kada potrošaču taj odnos jednostavno više ne odgovara. Onda druga strana, tj operator, kaže: „Važi, može raskid, ali to će da košta…“ i zaračuna naknadu za prevremeni raskid ugovora (tj naknadu štete).
 
Evo ti jedan "digitalni bensedin" za najgori scenario :)

Tebi je bitan prvi model, posto nisi platio nista platices u najgoru ruku precrtanu cenu za prvi mesec koriscenja tog paketa. Posto si ti ovo potpisao na daljinu (prihvatanjem SMS poruke), teoretski bi trebalo da vazi i 14 dana da odustanes od ugovora bez objasnjenja ali to ce vec neko iskusniji da potvrdi.

Ja sam promenio paket u aplikaciji ne preko SMS poruke...
 
Sto je - citajmo polako - NA DALJINU - jer nisi fizicki otisao u poslovnicu.
 
Ali sam ga odmah deaktivirao nakon aktivacije preko Gmaila, to se smatra zaključenjem na daljinu zar ne?
Sto je - citajmo polako - NA DALJINU - jer nisi fizicki otisao u poslovnicu.
Ne nisam fizički otišao u poslovnicu u vezi promene tarifnog paketa bez menjanja ugovorne obaveze. Ja sam samo danas otišao u poslovnicu u vezi sata da li se može TGG aktivirati, to je to.
 
Sto znaci da si deaktivirao kako? Dve reci, prva 2 slova, druga 6 slova.

Idi prosetaj se zivota ti, bice sve ok :)
 
Sto znaci da si deaktivirao kako? Dve reci, prva 2 slova, druga 6 slova.

Idi prosetaj se zivota ti, bice sve ok :)
Preko Gmaila sam deaktivirao promenu paketa bez menjanja trajanja ugovorne obaveze, to je to. 😃 Znači ja sam odustao da promenim paket preko daljine, a ne preko SMS ili u poslovnici.
 
Poslednja izmena:
Иди до пословнице и реши, неће ти бубрег узети, нити ћеш у затвор ићи. 🤣
 
qobrex,
Koliko imas godina?
Napisat ću samo da sam tinejdžersko doba, to je to. Nadam se da sada shvatate zašto sam ovoliko nervozan, da li je možda problem što sam tinejdžersko doba? Jel moram biti 18+ na forumu? Ako trebam biti 18+, ja ću izbrisati nalog.
Na 10% mozdanog kapaciteta sam trenutno, u svakom slucaju greje ti se pivo :)
Ne razumem : u svakom slučaju greje ti se pivo 😀. Na šta mislite?
Napravio sam veliki problem, zar ne?
 
Poslednja izmena:
Napisat ću samo da sam tinejdžersko doba, to je to. Nadam se da sada shvatate zašto sam ovoliko nervozan, da li je možda problem što sam tinejdžersko doba? Jel moram biti 18+ na forumu? Ako trebam biti 18+, ja ću izbrisati nalog.

Ne razumem : u svakom slučaju greje ti se pivo 😀. Na šta mislite?
Moraš napuniti 18 godina za to pivo. Nemoj se ranije opijati...
A za broj na kome je?
U svakom slučaju možeš pozvati call centar i uz poslednje tri cifre jmbg da saznas sta se dešava....
Uči da komuniciras 😊
 
Moraš napuniti 18 godina za to pivo. Nemoj se ranije opijati...
A za broj na kome je?
U svakom slučaju možeš pozvati call centar i uz jmbg da saznas sta se dešava....
Ja ni ne pijem alkohol, falim te Bože pa nisam ko ostala današnja deca.
Broj je registrovan na mog roditelja, ne želim da kažem da li je na mog oca ili na moju majku.
Glupav ću zvučati (valjda) ali kada ja budem nazvao Call Centar, šta i kako da ih pitam da dobijem informacije?
 
Ja ni ne pijem alkohol, falim te Bože pa nisam ko ostala današnja deca.
Broj je registrovan na mog roditelja, ne želim da kažem da li je na mog oca ili na moju majku.
Glupav ću zvučati (valjda) ali kada ja budem nazvao Call Centar, šta i kako da ih pitam da dobijem informacije?
Moraće tvoji roditelji da reše problem, pošto je broj na jednog od njih a i ti si još maloletan.
 
Nazad
Vrh Dno