Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Sta bi bio neki dovoljan paket za satic smartic za klinku? Nabavili smo sat, sad nam jos treba tarifa, Go Start je nekih 800 din, ima li nesto bolje od toga (neko je gore pomenuo neke Total 4/5 paketa ali nisam uspeo da ih nadjem)?
 
Kako? Šta? Gde? Ko? Kada?
Zvao sam korisnicki drugim povodom i ponudili su mi "specijalnu ponudu samo za mene" da predjem na total data+ uz tu cenu. Vec sam imao na broju 50% popusta i ja mislim total 40 paket. Odgovara mi 3gb rominga i neograniceni slotovi za aplikacije... UO mi je do oktobra 2024 a ponudili su mi ovo u oktobru, bas na polovini UO...
 
Zvao sam korisnicki drugim povodom i ponudili su mi "specijalnu ponudu samo za mene" da predjem na total data+ uz tu cenu. Vec sam imao na broju 50% popusta i ja mislim total 40 paket. Odgovara mi 3gb rominga i neograniceni slotovi za aplikacije... UO mi je do oktobra 2024 a ponudili su mi ovo u oktobru, bas na polovini UO...

Slicno kod mene, koristio sam Total 40 sa 50% popusta koje sam izboksovao u aprilu ove godine pri isteku starog ugovora, stize mi poruka od Yettela da ima specijalna ponuda za mene, Total Data + za 2200din, prihvatio kroz aplikaciju, najvise mi znaci sto ima 3GB Roaminga za Evropu i mislim oko 14GB za Zap Balkan.
 
Dobro veče svima. Ja sam novi korisnik Benchmark-ovog sajt foruma. Da pređem na stvar, 28.12.2023. sam hteo kupiti sat u Yettel poslovnici pa smo ćale i ja otišli u poslovnicu. Kupili smo sat Samsung Galaxy Watch6 Classic po ceni od 48000 dinara. Glavna stvar je u tome što nigde ne mogu aktivirati treću godinu garancije za uređaj. Pitao sam Yettel za upustva kako aktivirati treću godinu garancije (preko instagrama) i kako sam počeo da pratim upustva, već na trećem delu (upustva) vidim da nema te kategorije kako je navedeno u uputsvima. I da, da li je istina da smo trebali (tzv.) zakazati kupovinu sata pre mesec dana (mislim npr. zakažeš kupovinu 02.05.2023. i odeš kupiti tek 02.06.2023. što je po meni malo nelogično i glupo, ako neko može da je objasni zašto je tako, hvala unapred) i nisam je ni baš čuo šta je govorila jer je tiho pričala a bila velika gužva, ja se izvinjavam pričala je ko ASMR. I rekla je nešto za recikliranje starog uređaja da se dobije popust ali to se ne može više jer je promocija istekla (valjda je mislila da ako doneseš stari uređaj dobijaš 10000 dinara popusta za sat, znam da se može i za telefon dobiti 10000 dinara popusta ali sada pričam o satu. I zašto je pitala za broj telefona? Kada je o tome pričala, ništa je nisam čuo. I pre nego što ćemo kupiti sat pitala me je kakav želim, pa me pitala kakav telefon imam (samsung imam). I rekla je kao da treba da zna koju marku telefona imam zbog izbora sata. E sada, meni je najbitnije kako aktivirati treću godinu garancije za uređaj ako se ne može u aplikaciji aktivirati i da li me je prodavačica (tzv.) prevarila? Znam da sam (pre)dugačko napisao tekst, ali sam napisao sve što se izdešavalo da znate o čemu je reč zapravo.
 
Ako sam neku grešku ili glupost napisao, slobodno mi napišite. I ako vam nešto nije jasno u vezi teksta gore, (slobodno mi) napišite koji deo ili rečenica/rečenice da vam objasnim.
 
I ja sam se čudio druže, 20+ godina koristim tu mrežu, još dok je bio MOBTEL, a sad imam tamo dva broja, ja sam se nedelju dana obarao s njih da izboksujem popust, "prvo ne može", "pa ne daju sad tako", pa "to je ukinuto na nivou kompanije itd...", nešto su menjali u vezi toga a tačno šta nemam pojma, miran sam naredne dve godine a posle videćemo...
Menjani zu tarifni paketi 1vi ugovor bese,Total 2 pred istek ukinut,Total 5(bese) isto...trenutno najjeftiniji Total 10,i to sa mojim telefonom 2000dinara.Uvek uzmem Total necu da razmisljam,o limitima.Jedino mi krivo uzeh ovu Motorolu,a posle oko 15ak dana dobise ono sto sam hteo Realme C55.Ali gotovo sad,nema nazad.Neznam dali cemi uspeti,da ubacim Screnshot sa Okla app zezaju reklame...to je brzina repetitor udaljen 50ak metara,telefon Motorola Moto G32 😐
 

Prilozi

  • Screenshot_20231230-204407.png
    Screenshot_20231230-204407.png
    50.7 KB · Pregleda: 73
@qobrex
Gde si video da se dobija 3 godine garancije? Zasto si sat kupio u Yetel-u? U A1 je 42120 u Gigatronu 44999.
 
@qobrex
Gde si video da se dobija 3 godine garancije? Zasto si sat kupio u Yetel-u? U A1 je 42120 u Gigatronu 44999.
Piše na njihovom sajtu u vezi 3 godine garancije da bilo koji kupljeni Mobilni Telefon ili Smart Watch (Pametni Sat) dobija se i treća garancija za uređaj. Nikada nisam kupovao kod mobilnog provajdera bilo kakvu opremu/uređaj, tako da sam hteo videti (i dati šansu) da li vredi kupovati opremu/uređaj kod mobilnog operatora (na Yettel mislim).
Napisano je da se treća godine garancije može aktivirati unutar aplikacije ali ja ne mogu aktivirati zato što nema te (kategorije) aktivacije u Y.app.
 

Prilozi

  • Screenshot_20231230_212049_Chrome.jpg
    Screenshot_20231230_212049_Chrome.jpg
    287 KB · Pregleda: 64
Da pronasao sam sad na sajtu.
Produzena garancija

Ni ja ne vidim u aplikaciji tu mogucnost (imam pripaid broj) niti na sajtu kad se ulogujem.
Otidji u poslovnicu i trazi da ti aktiviraju i nedaj da te otkace zapreti da ces vratiti sat.
Mozda je i ako nigde ne pise ta garancija samo za korisnike koji imaju broj (postpaid) kod njih pa se nakon kupovine pojavi opcija.
U normalim okolnostima kad se dobija produzena garancija registrujes kupovinu preko sajta obicno prilozis sliku racuna i za par dana dobijes povratni mail sa produzenom garancijom. Radio sam to par puta za tv i belu tehniku.
 
Produžena garancija se aktivira vrlo lako u Moj Yettel aplikaciji. E sad, ako sam dobro razumeo, čovek samo uzeo sat kod njih a nema postpaid broj ili grešim? Pitanje je kako u tom slučaju uopšte kreirati nalog za Moj Yettel? I u aplikaciji piše da 3 godine garancije važi i za smart satove tako da guraj da ti to aktiviraju kako god.
 

Prilozi

  • Screenshot_20231230-215259.png
    Screenshot_20231230-215259.png
    56.7 KB · Pregleda: 68
Da pronasao sam sad na sajtu.
Produzena garancija

Ni ja ne vidim u aplikaciji tu mogucnost (imam pripaid broj) niti na sajtu kad se ulogujem.
Otidji u poslovnicu i trazi da ti aktiviraju i nedaj da te otkace zapreti da ces vratiti sat.
Mozda je i ako nigde ne pise ta garancija samo za korisnike koji imaju broj (postpaid) kod njih pa se nakon kupovine pojavi opcija.
U normalim okolnostima kad se dobija produzena garancija registrujes kupovinu preko sajta obicno prilozis sliku racuna i za par dana dobijes povratni mail sa produzenom garancijom. Radio sam to par puta za tv i belu tehniku.
Meni je samo čudno zašto se postpaid korisniku(ja) ne prikazuje u aplikaciji ta dodatna kategorija za uređaje i opreme u aplikaciji njihovoj. Naravno da ću otići u poslovnicu(za aktivaciju), pitanje je da li je radnica uopšte napisala u sistemu da sam kupio sat. Ponet ću i garanciju kao dokaz o kupovini ako nije unela.
Produžena garancija se aktivira vrlo lako u Moj Yettel aplikaciji. E sad, ako sam dobro razumeo, čovek samo uzeo sat kod njih a nema postpaid broj ili grešim? Pitanje je kako u tom slučaju uopšte kreirati nalog za Moj Yettel? I u aplikaciji piše da 3 godine garancije važi i za smart satove tako da guraj da ti to aktiviraju kako god.
Ja imam postpaid broj kod njih, samo ne znam da li je to njihov sistem zabeležio/zapamtio? Video sam da je radnica unela podatke kada sam sat kupovao, sad je pitanje zašto u Y.app, ne prikazuje dodatna garancija?
 
@East46 Mozes li da napises u kom meniju se nalazi opcija za produzenu garanciju?

@qobrex Mozda jos nije azurirano u sistemu ili nije povezana kupovina sa tvojim nalogom. Prvo proveri to kad odes u poslovnicu.
Ima i ovaj link Aktiviraj odmah ali mi samo otvori naslovnu stranu na profilu.
 
Na tom linku kad kliknem na zeleno dugme "aktiviraj odmah" (ulogovan sam na yetel sajt na moj nalog) otvori mi pocetnu stranu naloga.
PrintScr_12-30_22-17-46.jpg
Ne nudi nikakvu registraciju- verovatno zato sto nemam nikakvu kupovinu.
 
Na tom linku kad kliknem na zeleno dugme "aktiviraj odmah" (ulogovan sam na yetel sajt na moj nalog) otvori mi pocetnu stranu naloga.
Pogledajte prilog 421039
Ne nudi nikakvu registraciju- verovatno zato sto nemam nikakvu kupovinu.
Ja sam se ulogovao na svoj profil preko Yettel sajta, isto mi pokazuje kao i do sada. Svejedno ću otići do poslovnice i aktivirati, ako mi radnica opet neku priču ne bude pričala kako se (tzv.) ne može...
 
Zvao sam korisnicki drugim povodom i ponudili su mi "specijalnu ponudu samo za mene" da predjem na total data+ uz tu cenu. Vec sam imao na broju 50% popusta i ja mislim total 40 paket. Odgovara mi 3gb rominga i neograniceni slotovi za aplikacije... UO mi je do oktobra 2024 a ponudili su mi ovo u oktobru, bas na polovini UO...
Tako su i meni pre nekih 7-8 meseci, dobra je opcija za neznatno više para imati solidno više protoka u romingu...da platiš onaj 1gb kad putuješ negde izađe dosta više. Sad mi u martu ističe ugovor pa ću videti hoću uspeti opet da izboksujem 50%
 
Kod tebe je pripejd broj.Platio si u kesu.

Mozda je ovo kljicna rec - rate.
Aktivacija Treće godine garancije važi za sve pametne satove za koje je kao način kupovine odabrano plaćanje na rate (1, 6,12,24 meseci)
Ali opet pominje se 1 rata,to je valjda placanje odjednom.

Ja sam lagano letos dodao trecu godinu kroz app.Postpejd je u pitanju.
 
Da nije možda plaćanje u 1 rati zapravo plaćanje na sledećem mesečnom računu, a ne na licu mesta u poslovnici?

Sad gledam Yettel Webshop i izgleda da jeste to u pitanju
1000010839.jpg
 
Kod tebe je pripejd broj.Platio si u kesu.

Mozda je ovo kljicna rec - rate.
Aktivacija Treće godine garancije važi za sve pametne satove za koje je kao način kupovine odabrano plaćanje na rate (1, 6,12,24 meseci)
Ali opet pominje se 1 rata,to je valjda placanje odjednom.

Ja sam lagano letos dodao trecu godinu kroz app.Postpejd je u pitanju.
Da, platio sam u kešu ali kod mene je postpejd broj. Izgleda da se misli na rate (valjda?), zato što piše :

Za sve kupljene telefone i pametne satove u Yettelu od 28.06.2023. godine, nakon dve godine saobraznosti dostupna je još jedna godina garancije, bez dodatnih troškova.
Rok za aktivaciju je 30 dana od datuma kupovine.
Aktivacija Treće godine garancije je moguća samo kroz Yettel aplikaciju.
Aktivacija Treće godine garancije važi za sve pametne satove za koje je kao način kupovine odabrano plaćanje na rate (1, 6,12,24 meseci).
Aktivacijom Treće godine garancije produžavaš period u kome Yettel odgovara za servisnu podršku tvog uređaja koji si kupio kod nas. Yettel odgovara za saobraznost kupljenog uređaja na period dodatnih dvanaest meseci počev od isteka dvogodišnjeg perioda. U tom dodatnom periodu preuzimamo odgovornost za saobraznost uređaja u obimu, na način i u meri u kojoj inače odgovaramo za saobraznost uređaja tokom prve dve godine. Reklamaciju u vezi sa eventualnom saobraznošću uređaja i u tom dodatnom periodu možeš podneti na isti način kao tokom pomenutog zakonskog dvogodišnjeg perioda.

Sada je pitanje da li se jedna rata misli na plaćanje kroz (postpejd) račun ili u poslovnici. Ali je kod mene na njihovom sajtu pisalo da se može platiti po punoj ceni.
Dobro, otići ću u poslovnicu pa da pitam da li se može dobiti Treća Godina Garancije na uređaj.
 
Sretna Nova Godina svima! Da li mi neko može objasniti zašto mi je Yettel naplatio 979 dinara za : Pretplata za usluge, dodatke i digitalne servise? Ja sam 26.12.2023. aktivirao 5GB u Y.app zato što sam istrošio sav internet iz paketa, u aplikaciji mi je preporučeno da aktiviram 5GB za 979 dinara ili 10GB za 1299 dinara do kraja meseca*, ne mesečno. Ja sam aktivirao 5GB jer će mi to biti (sasvim) dovoljno do kraja meseca. Ali zašto su mi opet naplatili 979 dinara ako ništa nisam aktivirao?
 
Moguće je da se dodatak aktivira i automatski obnavlja tj da je potrebno i da ga deaktiviraš.

Ako je druga opcija, deaktivacija je moguća odmahh nakon aktivacije.

Pokušaj danas da deaktiviraš, pa da im tražiš da skinu tu stavku sa računa, jer je prvi u mesecu i nećeš trošiti dodatak.
 
Moguće je da se dodatak aktivira i automatski obnavlja tj da je potrebno i da ga deaktiviraš.

Ako je druga opcija, deaktivacija je moguća odmahh nakon aktivacije.

Pokušaj danas da deaktiviraš, pa da im tražiš da skinu tu stavku sa računa, jer je prvi u mesecu i nećeš trošiti dodatak.
02.01.2023. se dodatak sam deaktivirao i skinuli su mi stavku sa računa.
 
  • Like
Reagovanja: PJ
Dobro veče svima! U Yettel aplikaciji sam dobio ponudu/preporuku : Promena paketa uz dodatni popust na mesečnu pretplatu. Da li je to neko (možda) uradio? Kakva procedura ide?
 
ide tako što ako ti odgovara pređeš, a аko ne preskočiš. uglavnom nisu neke ponude, barem ja imam takva iskustva.
 
Nazad
Vrh Dno