Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Dobio i ja ponudu u aplikaciju za Total Data+ po ceni od 2449 a već koristim taj paket po toj ceni :D
Puna cena tog paketa je 8.499 din. Kako je moguće i na osnovu čega je ponuđen toliki popust?
Ipak moraju zaraditi i oni nešto, samo što je to već krenulo preterano. Ja iskreno uopste ne volim prepaid iz razloga, jer je preskup cenovnik i meni za moje potrebe uopste ne odgovara. Imam neo neo za 1354 dinara, posle godinu i po dana, ako ne daju 50% popusta idem u Yettel na Total Data za 1900 dinara, neka bude i 2100 isplati se i dalje.
A otud ovih 1900 dinara ako je puna cena paketa 4399 ?
 
Poslednja izmena:
Ako elektronski ( yettel aplikacija ) izaberete da pređete na veći paket npr. sa Total 20 na Total Data, imate rok 14 dana da otkažete/raskinete tu kupovinu većeg paketa, kada Vam na email stigne potvrda da ste ( kupili ) prešli na veći paket, na emailu ćete videti opciju : otkaži kupovinu. Kada pritisnete : otkaži kupovinu, stići će Vam email potvrda, da ste otkazali kupovinu paketa ali će Vas Yettel pozvati ( u međuvremenu ) da pitaju i potvrde da li stvarno želite da otkažete prelazak na veći paket.

Nema na čemu. 😁
Pa ne, nisam pitao za veći i skuplji paket :D, već prelazak na jeftiniji.
Jedno vreme se pisalo da se ne može sa skupljeg postpejd paketa preći na jeftiniji.
 
Nije moguce preci na manji paket od inicijalnog paketa sa kojim ste sklopili ugovor.
Ali ako u toku trajanja ugovora predjete na veci paket (bilo promocijom ili klasicnom promenom) uvek mozete da se vratite na inicijalni paket.
 
Puna cena tog paketa je 8.499 din. Kako je moguće i na osnovu čega je ponuđen toliki popust?
Takav paket dobiju u ponudi sa total 40. Imam istu ponudu do kraja isteka ugovora, po meni je to preterano mnogo svega i nemoguće je iskoristi paket.
 
Juče sam podnosio zahtjev za prenos broja iz A1 u Yettel. Prilično jasno i izričito sam naglasio da želim da prenesem broj na prepaid. Međutim u zahtjevu za prenos radnica je pod Vrsta pretplatničkog odnosa označila označila postpaid.
Zanimljivo je da taj dokument dobiješ kasnije na e-mail pa nemaš odmah uvid šta si potpisao.
U međuvremenu sam ostao u A1 ali bilo bi belaja da sam prenio broj na postpaid, a ciljao sam prepaid pa 50% popusta nakon par dana kroz aplikaciju.
Zato oprez.
Screenshot_20240403_205234.jpg
 
Ja mislim da ne možeš direktno na postpaid da prenese iz mreže u mrežu bez potpisa ugovora. Ja kada sam prelazio iz Telenora u Mts tada su mi prebacili na pripaid pa tek onda preneli broj. Onda izabereš paket i potpišes ugovor, mislim da ne može prenos sa postpaid na postpaid bez potpisa ugovora u mreži gde prelazi.
 
Juče sam podnosio zahtjev za prenos broja iz A1 u Yettel. Prilično jasno i izričito sam naglasio da želim da prenesem broj na prepaid. Međutim u zahtjevu za prenos radnica je pod Vrsta pretplatničkog odnosa označila označila postpaid.
Zanimljivo je da taj dokument dobiješ kasnije na e-mail pa nemaš odmah uvid šta si potpisao.
U međuvremenu sam ostao u A1 ali bilo bi belaja da sam prenio broj na postpaid, a ciljao sam prepaid pa 50% popusta nakon par dana kroz aplikaciju.
Zato oprez.
Pogledajte prilog 436811

označila je šta si bio u A1, ne znači ovo da ćeš u jetelu biti postpejd.
Broj bi ti bio pripejd da se preneo u jetel, jer si potpisao samo zahtev prenosa i dobio si plastiku.
Kao što kaže kolega @tobacco road bio bi postpejd da si pored zahteva prenosa potpisao još neki papir.
 
Juče sam podnosio zahtjev za prenos broja iz A1 u Yettel. Prilično jasno i izričito sam naglasio da želim da prenesem broj na prepaid. Međutim u zahtjevu za prenos radnica je pod Vrsta pretplatničkog odnosa označila označila postpaid.
Zanimljivo je da taj dokument dobiješ kasnije na e-mail pa nemaš odmah uvid šta si potpisao.
U međuvremenu sam ostao u A1 ali bilo bi belaja da sam prenio broj na postpaid, a ciljao sam prepaid pa 50% popusta nakon par dana kroz aplikaciju.
Zato oprez.
Pogledajte prilog 436811
Ponudjeno ti je bilo na tabletu da pogledas pre nego sto si potpisao. I oznacava stanje kod trenutnog operatera.
 
Pozdrav ljudi, treba mi pomoć. Od potpisivanja ugovora sa Yettel mrežom, usluge Wifi i TV su nekvalitet i degradacija kvaliteta. Imam preko 10 snimaka kako usluga ne radi. CC operateri nam iste stvari govore da uradimo, uopšte ne pomažu. Da li treba da kontaktiramo RATEL i EFEKTIVA ? Šta treba u ovom slučaju da se uradi? Ja ne želim plaćati 2 godine 4500 dinara za usluge koje jedva rade. 😐
 
Naravno da je moguća, ali pod uslovom da nisi pod ugovornom obavezom zbog kupovine telefona ili ako je ugovorna obaveza servisna promocija sa popustom 50%. Verovatno isto važi i za one manje popuste koje su ljudi prihvatali (40 i 30%).
Sad videh ovo. Moja ugovorna obaveza je sa popustom od 50%, znači, može prelazak u jeftiniji tarifni paket. 🤟🏼
 
Mesec dana otkako sam na pripejdu, nije mi se pojavila ponuda 50% na mesečnu pretplatu, već stoji samo : popust na mesečnu pretplatu i kada se to pritisne, vodi me to yettelovog postpaid sajta. 😐
 
Juče sam podnosio zahtjev za prenos broja iz A1 u Yettel. Prilično jasno i izričito sam naglasio da želim da prenesem broj na prepaid. Međutim u zahtjevu za prenos radnica je pod Vrsta pretplatničkog odnosa označila označila postpaid.
Zanimljivo je da taj dokument dobiješ kasnije na e-mail pa nemaš odmah uvid šta si potpisao.
U međuvremenu sam ostao u A1 ali bilo bi belaja da sam prenio broj na postpaid, a ciljao sam prepaid pa 50% popusta nakon par dana kroz aplikaciju.
Zato oprez.
Pogledajte prilog 436811
To je vrsta trenutnog pretplatničkog odnosa, ne brini biće prenet broj na Prepaid. Isto je pisalo i u mom dokumentu.
Edit: Sad vidim da je već odgovoreno na pitanje.
 
Pozdrav ljudi, treba mi pomoć. Od potpisivanja ugovora sa Yettel mrežom, usluge Wifi i TV su nekvalitet i degradacija kvaliteta. Imam preko 10 snimaka kako usluga ne radi. CC operateri nam iste stvari govore da uradimo, uopšte ne pomažu. Da li treba da kontaktiramo RATEL i EFEKTIVA ? Šta treba u ovom slučaju da se uradi? Ja ne želim plaćati 2 godine 4500 dinara za usluge koje jedva rade. 😐
Ništa te ne košta da kontaktiras RATEL.
 
Pozdrav ljudi, treba mi pomoć. Od potpisivanja ugovora sa Yettel mrežom, usluge Wifi i TV su nekvalitet i degradacija kvaliteta. Imam preko 10 snimaka kako usluga ne radi. CC operateri nam iste stvari govore da uradimo, uopšte ne pomažu. Da li treba da kontaktiramo RATEL i EFEKTIVA ? Šta treba u ovom slučaju da se uradi? Ja ne želim plaćati 2 godine 4500 dinara za usluge koje jedva rade. 😐
Odes u Yettel i trazis raskid ugovora. Moraces da platis ili razliku od akciske do pune cene ili ostale racune do kraja ugovora. Biras ono sto je povoljnije za tebe.
 
Molim te, javi ako se to promeni, ako se ponuda ipak pojavi. Hvala!
Pitanje je da li će se uopšte pojaviti u aplikaciji 50% na mesečnu pretplatu ali ako se pojavi u aplikaciji ( u međuvremenu) , javljam. Nema na čemu! Možda mi se nije pojavila ponuda 50% na mesečnu pretplatu u Yettel aplikaciji zato što mi broj nije registrovan ? 🤔
 
Jel to broj koji je bio već u Yetelu kao postpaid, pa si ga prebacio na prepaid?
Inače, mislim da nema logike da ne nude neregistrovanim brojevima.
 
Samo da javim da su upravo ponudili preko aplikacije 50% na mesečnu pretplatu 🥳 Znači svako ko prebaci ( svoj ) broj sa Yettel Postpaid na Yettel Prepaid, tačno će mesec dana morati sačekati da mu se pojavi ponuda 50% na mesečnu pretplatu u aplikaciji. A svako ko prebaci broj iz : mt:s, A1, Globaltel u Yettel da bude prepaid ( dopuna ) , posle 2 do 3 dana će se u aplikaciji pojaviti ponuda 50% na mesečnu pretplatu. 🙂
 
Znam da ponavljam priču n-ti put, ali trenutno ne uspevam pronaći odgovor za konkretnu situaciju. Pa ako neko ima iskustva i strpljenja za odgovor HVALA unapred.
Ugovor sa Yettelom mi ističe za 4 dana. Htela bih naravno da dobijem postpejd paket sa normalnim popustom, a ne nesto tipa 200-300 din popusta. Ne uklapam se u akcije 15 dana pre isteka ugovora.
Da li ima neki savet šta uraditi?
dovoljan je i zahtev za prepaid u yettelu
 
Ne mjaumjaumjau ja Yettelu mater, znači nije prošlo ni 24h, ukinuli su mi 50% na mesečnu pretplatu za sve tarife i jedino su ostavili 50% na mesečnu pretplatu tarifi Total Data + . 😡
 
Ne mjaumjaumjau ja Yettelu mater, znači nije prošlo ni 24h, ukinuli su mi 50% na mesečnu pretplatu za sve tarife i jedino su ostavili 50% na mesečnu pretplatu tarifi Total Data + . 😡
Ne kaže se bez razloga ko sa đavolom tikve sadi...
Ma biće u Srbiji uskoro najbolji provajder onaj koji ne posluje u Srbiji...
Ko razume shvatiće.
 
Stigao prvi račun nakon prenosa broja u mrežu, kako sam imao kredit na stanju (pripejd) do momenta prelaska na postpejd, fino su isti umanjili za taj iznos. Pohvalno, za sada 😁
 
Jedno možda malo čudno pitanje :
Ako pređem iz A1 u Yettel odmah sledeći dan po isteku ugovora u A1. Zatim sačekam tih nekoliko dana. Zatim aktiviram neki od postpaid paketa sa 50% popusta, da li mogu u nekom momentu da tražim i aparat (mob.telefon) uz taj paket sa popustom ili prestaje popust i kreće paket po punoj ceni + mob.telefon?
 
Baš sam nameravao, već nekoliko dana, da pitam da li je neko uspeo da dobije i popust na mesečnu pretplatu 50% i da kupi telefon, i to još uz popust 15000 za reciklažu..... A eto preduhutrio me Blackgeorge. :)
Ja sam planirao da uzmem kod njih hipernet, popust koji je trenutno važeći 3m/1Din, mada kad sam gledao bilo je 6m/50% (dođe na isto), ili je bilo 6m/1Din, ne sećam se više, da prenesem broj kod njih na prepaid i sačekam tih 2-3 dana za popust 50% za mobilnu tarifu i da podnesem zahtev za kupovinu telefona uz reciklažu i onda bi popust na telefon trebalo da bude 30000. Sve ovo može, ali izgleda bez 50% na izabranu mobilnu tarifu.
Dakle uzmete hipernet, mislim da može samo net, bez TV usluge i fiksnog, i prenesete mobilni broj i uz reciklažu sledi popust 30000 za kupovinu mobilnog telefona.

Međutim odlučih da ostanem na Mts-u, dali mi 24m/50%. Sad samo ne mogu da odlučim da li i koji telefon da uzmem kod njih, oni modeli na koje sam mislio su im skupi, jeftinije mi da kupim u radnji nego kod njih na rate, dok su neki stvarno jeftiniji negoli u radnji....
 
Ne mjaumjaumjau ja Yettelu mater, znači nije prošlo ni 24h, ukinuli su mi 50% na mesečnu pretplatu za sve tarife i jedino su ostavili 50% na mesečnu pretplatu tarifi Total Data + . 😡
I dalje isto, nema ponude 50% za ostale pakete? Bila samo jedan dan?
 
Nazad
Vrh Dno