VanillaSerbian
Poštovan
- Učlanjen(a)
- 15.03.2015
- Poruke
- 39
- Poena
- 54
Dragi moji posle 2 meseca koriscenja Vip usluga sam totalno razocaran. Kupio sam kod njih LG G2 telefon i mesecno im redovno placam ~ 30 € paket. Telefon mi se pokvario i odnesem ga 25.02.2015. u Vip da ga posalju na servis. Vrate ga sa servisa gde mu zamene touch panel ali opet touch sa greskom. Odmah ga vartim natrag 03.03.2015. Pozovu me iz Vipa 11.03.2015. i kazu da je telefon stigao i da mogu da ga preuzmem a da MESC servis nije uocio kvar. Momak iz Vipa upali telefon i sam odmah primeti kvar. Kaze mi da ne saljem opet telefon nego da kontaktiram Vip i objasnim im o cemu se radi. Javi mi se devojka iz call centra sva u zelji da mi pomogne, posto je bilo kasno taj dan da me neko zove iz Vipa rekla mi je da ce sutra sigurno neko da me pozove. To je bilo 11.03.2015. i jos uvek cekam poziv.
Shvatio sam da smo svi mi za Vip nebitni korisnici, cak je nebitno i koliko im mesecno placamo, bitniji im je prodavac LG nego mi korisnici. A evo slika i Vama pa procenite da li ovakav ekran treba da ima LG-ijev flagship telefon i da li trebamo i dalje da verujemo Vip mobile Srbija.
Display LG G2 (D802) za koji LG tvrdi da je ispravan
Shvatio sam da smo svi mi za Vip nebitni korisnici, cak je nebitno i koliko im mesecno placamo, bitniji im je prodavac LG nego mi korisnici. A evo slika i Vama pa procenite da li ovakav ekran treba da ima LG-ijev flagship telefon i da li trebamo i dalje da verujemo Vip mobile Srbija.
Display LG G2 (D802) za koji LG tvrdi da je ispravan