Šta je novo?

[VIP] Nepostovanje svojih korisnika

Koristio sam Vip 5 godina i ne secam se da nesto nije funkcionisalo oko racuna, provere stanja, promene tarifnih paketa, komunikacije sa call centrom, ukljucivanja dodataka. Signal je bio dobar kao sto je i sada Telenorov. Naravno pre prelaska kod novog operatera obavezna provera signala na lokacijama kuca, posao itd., bez toga dzaba sve.

Raskinuo sam ugovor kada se desilo ono retroaktivno poskupljenje usluga, zbog same mogucnosti raskida. Samom uslugom sam bio zadovoljan.
 
^Nikad ništa nije crno belo. No, ipak najviše kritika na ovom forumu vezano je za Vip. To nešto govori, zar ne? ;)

Nikad nisam bio Vip korisnik, ni iz džepa -- ni u džep, ali problemi sa servisima telefona, sa ukidanjem tarifa, sa gubljenjem kredita, sa isključenjima zbog "neuobičajene potrošnje", sa APP, uvođenjem zaokruživanja... sve što se na ovom forumu može videti. I onda se javi razdragana menadžerka Don Markoniju i u ekstazi mu kaže da je sve fleksibilno i će uraditi kako njemu najviše odgovara, i to po "internim" cenama (prisno, personalno, ortački). Firma kojoj su ugovori jedva čitljivi i puni ograničenja (fine print).
 
Poslednja izmena:
Cekaj, gde se to meri pa da odmerimo precizno ovoliko vip, ovoliko mts i ovoliko telenor, a da odmerimo da li je problem kod operatera ili servisa.. Koliko se secam imali smo nekoliko tema gde su korisnici iznosili svoje probleme sa konkretnim servisima gde coveku koji cita sve to moze jednostavno da pozli koje su sve to gadarije tamo cinjene, pogotovo ono za "vodu u aparatu" i tako te providne fore.

Takodje, ne vidim sta konkretno mogu da urade vip, telenor i mts po pitanju servisa kada pravila igre, propise, prava i obaveze potrosaca i prodavaca odredjuje drzava, a ovlastene servise isto tako bira neko drugi, pretpostavljam predstavnistva u Srbiji proizvodjaca mobilnih aparata.

Pojedincu konkretno moze da se zameri sto se oslanja na propise, znajuci da ti propisi ovde u Srbiji ne garantuju nista i da je prepusten skoro pa sam sebi ako zeli da izbegne predugo cekanje zakonskih rokova i bahato korporativno ponasanje.

Dakle cimanje, zvanje, cimanje, zvanje.. Tako je u Srbiji sada, napredujemo doduse sporo al to tako ide.
 
Poslednja izmena:
5 godina sam u VIPu bez i jednog problema.3 pretplatnička broja imam kod njih. Dva puta sam imao reklamaciju (još u početku) na isti aparat i oba puta su me ispoštovali.Dobio sam zamenski dok se nije rešio problem.
Jednom sam reklamirao račun vezano za neke utrošene megabajte.U roku od tri dana sam dobio crno na belo šta i kako.
Dva puta sam bukvalno zaboravio da platim račune i isključivali su mi odlazni saobraćaj ali su mi posle mog poziva call centra uključivali na lepe oči istog momenta sa mojim obećanjem da ću platiti u roku od dva dana.
Imaju i oni verovatno neke kriterijume prema potrošačima , ko koliko troši mesečno, da li redovno plaća račune, koliko je dugo kod njih, koliko brojeva ima kod njih......
Znam da dvostruki aršini nisu baš popularni ali sam stekao utisak da ima toga.Jer kad im neko godišnje ostavi XXXX eura onda ga sigurno drugačije tretiraju.
Sad kad mi istekne ugovor tražiću da mi daju neki " besan" smartphone po nižoj ceni od trenutne. Zašto? Zato što sam sa mojim ortakom njemu već izboksovao jedan prošle godine, i to smo išli direkt u centralu i ispunili su obećanje koje su dali iz call centra. Hoću da vidim dokle su spremni da idu da zadrže klijenta koji je kod njih malte ne od početka i ostavlja mesečno lepe cifre već godinama.

U MTSu je moj burazer izboksovao za svoju firmu 5 aparata koji nisu ni bili u ponudi za njega i to sa popustom od 40% nego što je bila cena u redovnoj ponudi. Jeste bilo cimanja ali upornost i strpljenje se isplatilo.
 
^Nikad ništa nije crno belo. No, ipak najviše kritika na ovom forumu vezano je za Vip. To nešto govori, zar ne? ;)

Nikad nisam bio Vip korisnik, ni iz džepa -- ni u džep, ali problemi sa servisima telefona, sa ukidanjem tarifa, sa gubljenjem kredita, sa isključenjima zbog "neuobičajene potrošnje", sa APP, uvođenjem zaokruživanja... sve što se na ovom forumu može videti. I onda se javi razdragana menadžerka Don Markoniju i u ekstazi mu kaže da je sve fleksibilno i će uraditi kako njemu najviše odgovara, i to po "internim" cenama (prisno, personalno, ortački). Firma kojoj su ugovori jedva čitljivi i puni ograničenja (fine print).
Delim tvoje misljenje. Sve neprijatnosti koje sam sa njima doziveo ili licno ili cuo i procitao od drugih nikako ne mogu biti sprane jednim ljubaznim javljanjem i obecanjem. Jer i meni su obecavali ali nisu ispunjavali, jer su proslog proleca najpilicarskijim mogucim forama pokusavali da nas obesprave. A najvaznije je sto su mi svojevremeno primili telefon na reklamaciju, uredno ga pregledali pritom, sacinili zapisnik o stanju i prosledilimga u servis ...kvar je bio samo mikrofon, sve drugo je radilo sem njega ...a onda su me oladili trazeci mi 4.000,00 za zamenu i objasnivsi mi kako sam JA skinuo nalepnicu za utvrdjivanje navlazenosti sto su cak i "dokumentovali" fotografijom tog mesta na kome nedostaje nalepnica. Te nalepnice stvarno nije bilo kad su mi predali telefon ali je JA NISAM skinuo i stvarno ne znam da li ju je kinez uopste zalepio i da li su je mozda oni skinuli ali znam, pouzdano znam da ne da je ja nisam skinuo nego cak nisam ni znao da treba da bude tu. E to nisu smeli da mi urade, a to mi je uradio VIP. Ne neki pojedinac ili servis, vec VIP! ...Saradnjom sa servisom ili licnim skidanjem nalepnice, ali to je uradio VIP! ...jer ja ugovor nisam sacinjavao sa pojedincima nego sa VIPom.
 
Evo navešću i primer mog prijatelja koji je ćerki uzeo telefon u VIPu i kad je aparat, neki LG, prestao sa radom ,odnešen u poslovnicu u zemunu, posle par dana ga zvali da mu pokažu da je njegova ćerkica otvarala aparat jer na ploči se vide "neke" ogrebotine i automatski gubi garanciju
 
Poslednja izmena od urednika:
^Nikad ništa nije crno belo. No, ipak najviše kritika na ovom forumu vezano je za Vip. To nešto govori, zar ne? ;)
Govori da oni imaju najvise korisnika koji ce se zaliti na sve, zar ne? Mada bih pre MTSu dao epitet.

Nikad nisam bio Vip korisnik, ni iz džepa -- ni u džep, ali problemi sa servisima telefona, sa ukidanjem tarifa
A kada su ukinuli to tarife? Da li su nekoga forsirali na nove tarife ili im promenili tarifu, makar posle vratili? Ne, nisu. Nije ni MTS. Telenor jeste ovo radio.

sa gubljenjem kredita
Kojim gubljenjem kredita? Kod Telenora niko nije izgubio kredit?

sa isključenjima zbog "neuobičajene potrošnje"
Cekaj malo... ja sam mnogo vise kritika video na to sto ne gase nakon cudne potrosnje, a ovde se zale sto gase? Odlucite se, ne moze oba. A na ovo prvo ima mnogo vise kritika. Bolje da neko ne izgubi puno zbog kradje kartice ili nesvesne potrosnje, nego sto neko ne moze da napravi racun od 5000e.

Telenor Optimizacija APPa ;)
, uvođenjem zaokruživanja
Telenor je prvi uveo zaokruzivanje! Ustanovili smo to odavno!

... sve što se na ovom forumu može videti.
Moze se videti da ljude i ne znaju ko je prvi sta poceo i ko je kriv :D

I onda se javi razdragana menadžerka Don Markoniju i u ekstazi mu kaže da je sve fleksibilno i će uraditi kako njemu najviše odgovara, i to po "internim" cenama (prisno, personalno, ortački).
Garant je mislila da ce se dogovoriti koji tip popusta ce dobiti (na telefon, na tarifu, itd...), a ne da ce se cimati kao kod Telenora da li da dobije popust i koliki popust ;)
 
A kada su ukinuli to tarife? Da li su nekoga forsirali na nove tarife ili im promenili tarifu, makar posle vratili? Ne, nisu. Nije ni MTS. Telenor jeste ovo radio.
Da. Ukinuli. Forsirali. Jednostrano. :) Recimo, na pripejdu su ukinuli onu tarifu što se dobija kredit primanjem poziva, a onda ljudima i ukinuli taj dobijeni kredit. Bilo je na Benču. Neko je dobio kredit nazad na mesec dana, a neko ne (koliko sam ispratio). Telenor i MTS nisu (sada) tema.

Govori da oni imaju najvise korisnika koji ce se zaliti na sve, zar ne?
Ne bih se složio. Na ovom forumu postoji statistički značajan broj korisnika svih mreža, tako da bi trebalo da su raspoređeni normalnom raspodelom, odnosno vrlo sličnom međusobnom raspodelom. Zbog velikog broja korisnika i postova, ne može se generalizovati "najvise korisnika koji ce se zaliti na sve".

mnogo vise kritika video na to sto ne gase nakon cudne potrosnje
Najbolje bi bilo da možeš da odeš i kažeš: gasite me tek kada pređem x dinara preko paketa. Međutim, ovde sam čitao žalbe da su korisnika gasili svaki dan jer je slao VAS poruke a uredno plaćao sve račune. Za svoje pare može da troši. Opet, to je samo primer koji mi je pao na pamet u nabrajanju. ;)


Telenor je prvi uveo zaokruzivanje!
Jeste, a Vip ga "optimizovao" sa 90 sekundi!

Toliko o Vipu od mene. ;)
 
Zaokruzivanje kod nas sam prvi put video u vreme mobtela, 2002 2003. godine. To je to toliko izgledalo "odvratno" svima, da su isto vrlo rado prihvatili.
 
Poslednja izmena:
o.A kada su ukinuli to tarife? Da li su nekoga forsirali na nove tarife ili im promenili tarifu, makar posle vratili? Ne, nisu. Nije ni MTS. Telenor jeste ovo radi





kako bre mts nije radio , a u box promenio tarifu i ebese njima na zalbu

telenor isto to radio ali posle zalbe kose zalio vratio na staro , mts kad nesto uradi to mora tako i tacka
 
Takodje, ne vidim sta konkretno mogu da urade vip, telenor i mts po pitanju servisa kada pravila igre, propise, prava i obaveze potrosaca i prodavaca odredjuje drzava, a ovlastene servise isto tako bira neko drugi, pretpostavljam predstavnistva u Srbiji proizvodjaca mobilnih aparata.
Ovo je lepo rečeno. Operateri su ipak jedna prodavnica gde se telefoni mogu kupiti po nesto boljim cenama i to je to. Razlika je onda ukoliko je sam operater uvoznik, onda moze da utice na pravila.
 
Da. Ukinuli. Forsirali. Jednostrano. :) Recimo, na pripejdu su ukinuli onu tarifu što se dobija kredit primanjem poziva, a onda ljudima i ukinuli taj dobijeni kredit. Bilo je na Benču. Neko je dobio kredit nazad na mesec dana, a neko ne (koliko sam ispratio). Telenor i MTS nisu (sada) tema.
To su ukinuli prepaid, mislio sam da tarifom mislis na postpaid. Ovo je uradio i Telenor. Ukinuli su one najmatorije prepaid tarife, tj. prebacili su ljude na nove bez njihovog znanja.

Ne bih se složio. Na ovom forumu postoji statistički značajan broj korisnika svih mreža, tako da bi trebalo da su raspoređeni normalnom raspodelom, odnosno vrlo sličnom međusobnom raspodelom. Zbog velikog broja korisnika i postova, ne može se generalizovati "najvise korisnika koji ce se zaliti na sve".
Ne moze se ni reci, jos manje, da je pokazatelj necega onda. Ako zelis nesto da pokazes, trebas imati studiju o tome, a ne misljenje na osnovu reci na forumu, zar ne?

Najbolje bi bilo da možeš da odeš i kažeš: gasite me tek kada pređem x dinara preko paketa. Međutim, ovde sam čitao žalbe da su korisnika gasili svaki dan jer je slao VAS poruke a uredno plaćao sve račune. Za svoje pare može da troši. Opet, to je samo primer koji mi je pao na pamet u nabrajanju. ;)
A da li se secas koja je suma u pitanju? :D


Jeste, a Vip ga "optimizovao" sa 90 sekundi!

Sta je gore? 60/60->90/60 ili 1/1->60/1->60/60? Ovo drugo sigurno, bez lo sumnje. Dakle, Telenor je gori.
 
Ajde bre Alfa, kakve veze ima sto mozda postoji i gori od VIP-a? Je li to tvoj nacin da "umiris" nas koje je VIP izvarao? Ako ima jos neko los onda se na VIP ne smemo zaliti iako to radimo na temi o VIPovom nepostovanju SVOJIH korisnika?!
 
Stvarno alfa, smaraš sa Telenorom... Ni jednu temu ne možeš otvoriti, bilo za mts, bilo za vip a da ti ne komentarišeš nešto za Telenor.
 
vip bot, neverovatno :)

Inace nasi operateri su dobro poznati po postovanju korisnika, vip posebno :d :d
 
Mozete da kritijujete VIO ali pocnite od Telenora;)
Kritikujte sve sto zasluzuje kritike.

Ovako, ignorisete cinjenice. I onda ste vi Tnor botovi:)
I potvrdjujete sto rekih owimu: na VIP se zale na Tnor cute:)
 
Nekome je vip los, nekom mts, nekome telenor.

Ja bi uzeo i taj telenor ponovo samo kada bi prestali da piju antifriz (kojeg ocigledno imaju u neogranicenim kolicinama), plus su im paketi skupi.

VIP i dalje secka prilikom razgovora tako da dok to ne srede ne bi se vracao, takodje skupi paketi.

MTS mi ima ok mrezu, nema problema, em 50% popusta na pretplatu bez ikakvih pretnji i natezanja.

Dobro je pa sam skoro produzio ugovor inace ne znam sta bi uzeo, svi su preskupi za ono sto nude.
 
Poslednja izmena:
Koliko je koji od njih loš, odnosno dobar, zavisi od ocekivanja koja ljudi imaju i sta im je više bitno a šta manje. Iz toga razloga ce uvek biti oprečnih mišljenja šta je više ili manje dobro i da li nešto vredi ili ne. Slično kao i pri kupovini TV-a, telefona, automobila, obuće, itd.
Kad se na to sve još doda i da poneki imaju svog apsolutnog favorita (po sistemu "moj je najduži"), odnosno apsolutnog krivca za sve, uz naravno neizostavan dodatak teorija zavere, onda svaka priča i rasprava postaje besmislena.
Uopšteno; gotovo svi prodavci, bilo čega, će u slučaju reklamacije ispoštovati mušteriju samo onoliko koliko moraju i dokle im se to isplati.
 
Poslednja izmena:
Vip je, generalno, najveca dresina od provajdera, od prekida u razgovoru sa ljudima (Jerkovic, Zeleznik, Mirijevo), do prekida na svakih pola sata, sat usb neta koji sam bio prinudjen ovde na Dorcolu da koristim (edge, hdspa - isto). Na srecu, dosta ljudi je bilo nezadovoljno MTS-om, pa sebi ucinili medvedju uslugu i prebacili se na VIP, potpisali ugovor, shvatili da su se zestoko za@ebali, i presli na Telenor i konacno poceli da koriste mob kako treba. Razlika u ceni jeste 100-200 din mesecno, ali zivci nemaju cenu.
 
I protiv Telenora smo od botova bezrazlozno mogli da saznamo razne optuzbe u milion kopija, pa nikom nista :)
 
Poslednja izmena:
Jbt. ako ja razumem tu opsesiju sa telenorm kod nekih ljudi. Sta mislite da telenor nigde ne puca? Kada odem kod rodjaka na vikendicu samo raspali telenor puca posle 10 sekundi razgovora, i stalno puca, ne moze razgovor da se obavi (i tako vec godinama) Vip i mts rade bez ikakvih problema.
 
Poslednja izmena:
Za ovih 15 godina sto sam i na Telenoru i na forumu, mozda ces naci moja 4 posta upucena povodom zadovoljstva koriscenjem Telenora. Botovi protiv Telenora o tome imaju u proseku 4 posta po strani bilo koje teme :)
Tako da si delimicno u pravu - ni ja ne razumem opsesiju bilo kojim provajderom, sem ako nemas akcije u istom, ako nisi placen 15-20 dinara po postu gde hvalis/kudis nekog, ili ako si jednostavno dokon/malouman.
 
Sada ko je malouman nemam pojma, (mozda si mislio na sebe), ali ja u ovoj temi nisam primetio takve.
 
Daleko od toga da sam pomislio na tebe. Pricam u globalu. A oni koji ce se pronaci u postu su uglavnom blokirani.
 
Vip je, generalno, najveca dresina od provajdera, od prekida u razgovoru sa ljudima (Jerkovic, Zeleznik, Mirijevo), do prekida na svakih pola sata, sat usb neta koji sam bio prinudjen ovde na Dorcolu da koristim (edge, hdspa - isto). Na srecu, dosta ljudi je bilo nezadovoljno MTS-om, pa sebi ucinili medvedju uslugu i prebacili se na VIP, potpisali ugovor, shvatili da su se zestoko za@ebali, i presli na Telenor i konacno poceli da koriste mob kako treba. Razlika u ceni jeste 100-200 din mesecno, ali zivci nemaju cenu.

Ne lazi, vec smo onde saznali da na Dorcolu barem to nije slucaj sa VIPom.
Imas problema, resi ih. Ne pricaj kako VIP ne radi na Dorcolu, to sam presao usput i popreko svake nedelje zadnjih godina i nigde VIP nije imao problema. Za razliku od Telenora koji mi ne radi na svakom pragu u stanu.

A kad neko ponavlja sebe i to neke ocite lazi, zna se gde spada.
 
I to smo već imali prilike da saznamo, na istoj onoj stranici, ovde :)
Ustvari, iz gotovo cele te strane se može mnogo toga "naučiti" :D
 
Poslednja izmena:
Jbt, kakvi ste likovi. Ne mogu da verujem da neko tako uporno, fundamentalno, pljuje / brani mobilne operatere. Stvarno ću pomisliti da imate neki keš od toga.
 
serviseri u srbiji neznaju nista.ne svi,naravno.to oko telefona,monitora,komjuterskih delova itd...sto puta se desilo,odem u jedan servis,odnesem telefon,kazu neznamo sta mu je,odem u drugi servis,poprave ga.drugu nije hteo da se upali monitor,on ga odneo u neki servis,kazu ne moze da se popravi,samo moze da se zameni.on guglao nesto,opisao problem,nasao neki deo koji treba da se zameni u prodavnici i zamenio ga sam.monitor radi,evo 6-7 meseci vec.

Isto i meni sa napajanjem, odnesem ga u servis, kazu - napajanje neispravno, popravka neisplativa.
Resenje pronadjem ovde na forumu uz pomoc clana koji ima isto, napajanje je sada u download masini, radi najnormalnije.
 
Tek veceras sam konacno uzeo telefon i to sve zahvaljujuci jednoj devojci u Vipu koja je znala sta se desava pa se potrudila, ostale nije zanimalo...Skoro 40 dana bez telefona i pricaju mi price koje su mi rekli i pre nedelju dana. Haos...
 
Nazad
Vrh Dno