Šta je novo?

Veš mašine

Naleteh na Gorenje WA72SY2B iz njihove Simplicity serije, mogu da uzmem za 40k. Kakve su u poređenju sa WNEI modelima (sem A+++ energetske klase i niže cifre za buku)...?
 
Te A+++ oznake su važile do pre godinu-dve dana. Sada je malo drugačije (obavezno) označavanje i čudno je da to ne koriste.
 
Provalio sam posle zbog oznake...

A Samsung? Kako se poredi sa WNEI/WUE u toj klasi?
Imaju servis kod nas, pretpostavljam?
 
Kako sam primetio, ima na forumima žalbi na Samsung. Za koje modele, ne bih znao reći
 
Meni LG ves masina radila sasvim zadovoljavajuće (nekada je znala da malo skakuće i to je bila jedina mana) 14 godina....i to neki slim model....bas danas kljoknula pumpa za izbacivanje vode i mislim da ne vredi da se popravlja tako stara masina,pa moram u kupovinu nove

Ali vidim da su nove slim LG ves masine oko 70-80 hiljada a "standardni" Beko ima za 40-50......da li je LG i dalje toliko bolji i kvalitetniji koliko je skuplji?....kada sam kupovao prethodnu LG ves masinu pre 14 godina,nisu bile tolike razlike u ceni....ni blizu toliko....moyda za po 5-10 hiljada....
 

A da li neko ima iskustva sa ovim modelom?.....deluje mi slično kao moja stara,samo noviji,savremeniji motor većeg kapaciteta....
 
I ja mislim da bi vredelo da zameniš samo pumpu.
Grejač, pumpa, brava na vratima i eventualno elektromagnetni ventili jesu sitnice koje se lako i jeftino menjanju na mašinama za veš.

Elektronika, ležaji bubnja (u plastičnom kazanu), motor bubnja (i gremlini tokom rada koje je teško dijagnostifikovati) jesu kerefeke koje uglavnom znače kraj mašine za veš.
 
Bas tako (y).Elektronika se isto popravlja,samo zavisi sta crkne na elektronici.Imaju i sad masine na kojima je kazan napravljen iz dva dela gde se menjaju lageri(Lg,Samsung,Haier,Hisense,Midea,Bosch serija 4).
 
U principu da, sve se može popraviti, ali neke stvari nije lako i brzo dijagnostifikovati, a još teže je naći majstora koji je voljan da se petlja ako već ne znamo sami.
Takođe, retko ko može prihvatiti da je bez mašine za veš duže vreme, dok se ne uvija majstor, dijagnostika, delovi...

Pumpa/grejač/ventil, dijagnostifikuje se za 15-30min, menja za 1-2h, a deo nalazi u svakoj boljoj radnji el. opreme za belu i termo tehniku.
To rutinski radi svaki majstor koji se izdaje da popravlja belu tehniku.
 
Drugari nov sam ovde pa se izvinjavam ako sam pogresio mesto postavljanja pitanja.
Imam problem sa ves mašinom vox, stara 3 ipo godine ali nije u garanciji, otisli lezajevi, dosao '"majstor" skinuo bubanj, menjao 3 puta ležajeve...navodno pogresni...da ne duzim priču, problem je sledeci.Kada je sve vratio nazad sada izmedju tunel gume i unutrašnjeg bubnja ima prostora palac ceo da stavim, opasnos da upadaju čarape i slično, majstor kojeg vise ne želim kaze mi da bi trebalo da otpusti torex sraf na remenici i povučem malo bubanj, ali ako to uradim zar nece cela remenica da spadne, evo saljem sliku, inace sada stvari moramo u vrecicama za pranje da peremo, molim za pomoć, hvala.
 

Prilozi

  • 20231016_164633.jpg
    20231016_164633.jpg
    153.2 KB · Pregleda: 68
Zar ne bi trebalo da je jos u garanciji?Koji je tip masine?Tebi je verovatno ostecen i nosac bubnja cim si menjao toliko puta lagere.
 
To modeli sa WNHEI oznakom i kombinovane su Hisense.

Koji je model masine i koliko je stara?Da nisi ubacio neki predmet koji ne moze da ujednaci pa onda prekine centrifugu ako kazes da zavrsi sve kad je prazna.
Izvinjavam se sto kasnim sa odgovorom, nisam bio u Srbiji. Elektronika je bila u problemu, odnosno ploca. Popravljena za 3000din. i sada radi normalno.
 
Naleteo sam na Daewoo mašine u lokalnoj prodavnici...nisam ni znao da postoje. Kakve su?
 
Znajući kvalitet ne bi me čudilo da su Turci otkupili od Koreanaca poslednji lager automobila koji je bio pre nego su postali Ševrolet. i od njih napravio veš mašine.
Ime su dali kao omaž ...🤣

Sve to zaključujem jer sam vozio jednu veš mašinu model Lanos.😁
 
Zar ne bi trebalo da je jos u garanciji?Koji je tip masine?Tebi je verovatno ostecen i nosac bubnja cim si menjao toliko puta lagere.
Nije, 3 godine je bila garancija, neka akcija je bila, problem je u startu bio nestrucan majstor, tri puta je menja lagere jer je jedan ispred mene unistio, kad ga je stavio odvrtkom tukao po njemu da udje I ošteti onaj metalni deo sto štiti kuglice od ulaska prasine, pa je kupi drugi pogresan, pa je kupio treci odgovarajuci, video s da je sve lepo postavljeno, i spolji i unutrašnji i semering, ona guma da voda ne ulazi u lager...
Ali kad smo sve postavili vidite na slici koliko ima mesta između tunel gume i bubnja,
Kako je to moguce, trenutno peremo ves u vrećicama, da li odvrtanjem onog centralnog torex srafa i pomeranjem bubnja unapred ne zeznem nesto, na sta se onda drzi ona remenica, nije ostecenj bubanj.niti osovina, video licno.Hvala
 
On kao da nije kupio lagere koje je trebao, taj šraf ako odvrtiš bubanj će šetati napred nazad, probaj ali mislim da odvrtanjem šrafa nećeš rešiti problem. Slikaj taj zadnji deo da vidimo ima li nekog rešenja.
 
On kao da nije kupio lagere koje je trebao, taj šraf ako odvrtiš bubanj će šetati napred nazad, probaj ali mislim da odvrtanjem šrafa nećeš rešiti problem. Slikaj taj zadnji deo da vidimo ima li nekog rešenja.
Pokušao sam da slikam slabo se vidi, ono sto vidim to je da je torex staf oblazovao, da je malo krivo usrafljen ali skoro do kraja, remenica lepo lezi na onaj koskasti deo osovine, razmisljao sam i da su lezajevi pogresni ali onda kraj osovine ne bi nalegao lepo ili bi bio kratak ili dugacak, ne znam nisam pametan.Za sada peremo u vrecicama sitne stvari, steta je jer masina radi i pere super.
 

Prilozi

  • 20231018_113914.jpg
    20231018_113914.jpg
    86.9 KB · Pregleda: 38
  • 20231018_113737.jpg
    20231018_113737.jpg
    173.2 KB · Pregleda: 39
Taj šraf što se vidi drži samo remenicu i nema veze on sa osovinom bubnja gde će da bude. A pozadi kada pogledaš da li se vidi da kaiš ide ukoso od remenice do motora.
 
Taj šraf što se vidi drži samo remenicu i nema veze on sa osovinom bubnja gde će da bude. A pozadi kada pogledaš da li se vidi da kaiš ide ukoso od remenice do motora.
Ne, kajs od remenice i motora ide pravo, ne spada, lepo je utegnut..., da li odvranjem ovog stafa ja mogu bubanj da pomerim malo unapre, ali strah me da onda remenica ne ispadne.
 
Taj šraf drži samo remenicu, i njegovim odvrtanjem osovinu nećeš moći pomeriti.
A da tu nije ceo kazan montiran malo nazad u odnosu na tunel gumu, ili tulel guma loše nameštena.
 
Upravo me obavestila zena da nam je masina dobosirala.. Sta uzeti za nekih +-60 hiljada?

Gledam T i u tom cenovnom rangu ima 3 bosh i 1 LG, jel valja neka od ponudjenih i da li ima uzeti nesto bolje na drugom mestu mozda?

WAN24167BY
WAN24065BY
WAN28267BY
F4WV510S0E
 
Taj šraf drži samo remenicu, i njegovim odvrtanjem osovinu nećeš moći pomeriti.
A da tu nije ceo kazan montiran malo nazad u odnosu na tunel gumu, ili tulel guma loše nameštena.
Ja mislim, ali nisam siguran, da odvrtanjem tog srafa mogu pokretni deo bubnja(metalni) na kome je osovina da pomerim ka tunel gumi, ali onda skraćujem leziste gde nalaze remenica, tunel guma je namestena kako treba.
 
Nazad
Vrh Dno