Šta je novo?

Usluga pomoći na putu

Naravno da je bilo zloupotreba. Drugaru se pokvario auto na 20km od kuće, nije daleko, ali je jeftinije da dodje ortak koji ima plaćen Vozzi, nego da plaća šlep službu.

U kolima bude dvoje ljudi, dodje do kvara, oboje imaju Vozzi na ime, ali vlasniku kola ističe za 11 meseci, a saputniku za mesec dana. Daj da iskoristimo ovaj što je na isticanju.

Evo kako ima smisla, vezuje se za JMBG, i može na njega do 5 vozila.
 
Ja i dalje nisam odlucio koga da uzmem, svi mi deluju bezveze, a posebno ti AMC
 
Naravno da je bilo zloupotreba. Drugaru se pokvario auto na 20km od kuće, nije daleko, ali je jeftinije da dodje ortak koji ima plaćen Vozzi, nego da plaća šlep službu.

U kolima bude dvoje ljudi, dodje do kvara, oboje imaju Vozzi na ime, ali vlasniku kola ističe za 11 meseci, a saputniku za mesec dana. Daj da iskoristimo ovaj što je na isticanju.

Evo kako ima smisla, vezuje se za JMBG, i može na njega do 5 vozila.
Za 20km nije strasno, ali neverujem da ce se neko cimati kad bude 500+ km.
Kako kazu Vozzi je pukao zbog niske cene paketa, ali licno sumnjam da je samo to razlog, nije tu problem ni cena, ni zloupotreba...
 
U nečijem sistemu 20km nije strašno, u nečijem sistemu 500km nije strašno. U konačnoj sumi, zloupotreba je zloupotreba, bez obzira na broj kilometara.

Ali da je to jedini razlog obustave rada, sigurno da nije.
 
Pa nisu oni pukli zbog zloupotreba od 500+ kilometara, jer su one verujem bile retke. Ali to slepanje od 20tak kilometara kosta maltene kao cela polisa, mozda i vise. Pa ti ako imas visok procenat iskoriscenih polisa, od cega ces finansirati kompaniju? Elem, ko im je kriv, pogresna biznis politika kojom su hteli da privuku kupce im je na kraju dosla glave.

Najpametniji je AMSS, polisa se vezuje i za JMBG i za vozilo. To je najlosija varijanta za kupca, ali i najmanja mogucnost zloupotrebe.
 
U principu nije ni posteno da neko sa novim autom placa istu cenu kao i mi sa krsevima starim 20 godina jer je 10 puta veca sanasa da ce nama trebati pomoc pa ipak placamo isto.
Kvare se i nova kola, tu će iskoristiti samo šlep, auto je u garanciji i popravlja se u garantnom roku samo ovlašćen servis, nova kola manje koštaju nego popravka nekog starijeg, još ako je taj stariji tipa 10 god a Audi A6 ili Merdedes GLE to košta lepo da se bilo šta popravi. Ne može se odrediti tačno koliko bi ko platio, ne bi bilo fer prema onom ili ovom, valjda je zato ista cena.

Po meni je to sasvim normalno i realno da se veze za jmbg, neverujem da ce se iko cimati oko zloupotrebe, jer nije ni to bas tako lako odraditi,ima svoje prednosti i mane. Ja vozim svoj auto, zenin, caletov, firmin....i samo sam ja obezbedjen oni nisu. Svakako obezbedjen je onaj ko mene poveze.
Tako si obezbeđen ti i da sedneš za tenk? Dođeš sedeš i za košijin auto ako treba? Nije realno, polisa od autoodgovornosti ne može tako da se šalta kako ko koće, po meni ni ovo nije realno (ne za onaj novac 3000-4000 din. Stva ceifru srazmerno vozilima koliko se vozi i navednu koja su vozila. Ako već voziš više kola lepo uplatiš za sva kola, sva su morala biti registrovana, imati osiguranje, imati tablice, ne skidaš jedne tablice sa i stavljaš na druge kako koji treba da voziš.

Evo kako ima smisla, vezuje se za JMBG, i može na njega do 5 vozila.
Ovo je smešno niska ponuda za 5 vozila, kome treba eto rešenja da ne kuka (ako je ovaj AMC ozbiljan).
 
Ima li neko iskustva ,recimo pukne soferka u inostranstvu i nemoguce je nastaviti putovanje,da li prihvataju slepanje ili moze popravka iz paketa s obzirom da mislim da im je povoljnija 2. opcija (Atlas paket )
 
Kvare se i nova kola, tu će iskoristiti samo šlep, auto je u garanciji i popravlja se u garantnom roku samo ovlašćen servis, nova kola manje koštaju nego popravka nekog starijeg, još ako je taj stariji tipa 10 god a Audi A6 ili Merdedes GLE to košta lepo da se bilo šta popravi. Ne može se odrediti tačno koliko bi ko platio, ne bi bilo fer prema onom ili ovom, valjda je zato ista cena.


Tako si obezbeđen ti i da sedneš za tenk? Dođeš sedeš i za košijin auto ako treba? Nije realno, polisa od autoodgovornosti ne može tako da se šalta kako ko koće, po meni ni ovo nije realno (ne za onaj novac 3000-4000 din. Stva ceifru srazmerno vozilima koliko se vozi i navednu koja su vozila. Ako već voziš više kola lepo uplatiš za sva kola, sva su morala biti registrovana, imati osiguranje, imati tablice, ne skidaš jedne tablice sa i stavljaš na druge kako koji treba da voziš.


Ovo je smešno niska ponuda za 5 vozila, kome treba eto rešenja da ne kuka (ako je ovaj AMC ozbiljan).
Nisam ja sastavljao uslove, oni tako nude i meni tako vise odgovara, niti je to moja ideja da se veze za jmbg, meni tako vise odgovara i bio mi je u tom trenutku logican izbor... Sto bi placao za 5 auta, 2 se voze 90% u lokalu, firmin ima audi assistence, sestrin ima atlas paket... Sve je to individualno, realno potreban mi je za jedan auto....

Sto se tice kostanja usluge kostanja za stariji/noviji auto... Noviji zbog gluposti mogu stati, uci u safe mode i zovi slep, stariji su ipak malo jednostavniji za osposobiti za dalji put.
 
Ima li neko iskustva ,recimo pukne soferka u inostranstvu i nemoguce je nastaviti putovanje,da li prihvataju slepanje ili moze popravka iz paketa s obzirom da mislim da im je povoljnija 2. opcija (Atlas paket )
NIsam siguran ali mislim da stakla ne ulaze u onu cifru za popravku. U opstim uslovima sam kod neke pomoci na putu to procitao e sad koja je nemam pojma.
 
Naravno da je bilo zloupotreba. Drugaru se pokvario auto na 20km od kuće, nije daleko, ali je jeftinije da dodje ortak koji ima plaćen Vozzi, nego da plaća šlep službu.

U kolima bude dvoje ljudi, dodje do kvara, oboje imaju Vozzi na ime, ali vlasniku kola ističe za 11 meseci, a saputniku za mesec dana. Daj da iskoristimo ovaj što je na isticanju.

Evo kako ima smisla, vezuje se za JMBG, i može na njega do 5 vozila.
taj amc mi se apsolutno ne dopada ni po jednoj kategoriji, ali mi definitivno treba nešto za dva automobila. idem da proučavam.
 
U nekim zemljama je moguce voziti vise automobila sa jednim tablicama ali ne istovremeno. Mi smo navikli da na deru.
Tesla nudi paket koji se vezuje za jmbg.
Tesla Licni
 
Pa kako moze istovreno da se vozi vise automobila sa istim tablicama? Dobijes par pa ti prebacuj, znam da u HR tako moze, ali nisam siguran da li je za samo firme ili mogu i fizocka lica.
 
Postoje "hendlerske" tablice koje imaju trgovci automobilima u nekim zemljama EU. One nisu vezane za vozilo, vec za firmu, ali to definitivno ne spada u ovu temu, jer ih u Srbiji nema.
 
U CH se može voziti dva auta na jedne tablice. Jedino što se ne plaća su druge tablice, a sve ostalo se plaća za oba auta isto.
 
Aj jos pet komentara o tome kako negde mogu jedne tablice na vise automobila :ROFLMAO:

Ljudi, tema je pomoc na putu a ne sta bi bilo kad bi bilo. Ako moze neko da iznese neko konkretno iskustvo skorije pa da znamo pre mora sta da uzmemo. Generalno koliko vidim najveci je problem van Srbije, dok je u lokalu manje-vise svaki paket ok.
 
Aj jos pet komentara o tome kako negde mogu jedne tablice na vise automobila :ROFLMAO:

Ljudi, tema je pomoc na putu a ne sta bi bilo kad bi bilo. Ako moze neko da iznese neko konkretno iskustvo skorije pa da znamo pre mora sta da uzmemo. Generalno koliko vidim najveci je problem van Srbije, dok je u lokalu manje-vise svaki paket ok.
Tako je lokal je sve ok, ide se na more u julu, nista ne znam da li uopste da aktiviram, imam uato star 14 godina! Otkud znam, ovaj atlas mi je preskup 10h din
 
Sve je to vise psihicki, covek kad krene na puto lepse i sigurnije se oseca kad ima neki paket pomoci, realno koliko nas je ovde uopste doslo u situaciju da im je potreban slep kao pomoc na putu.

Licno meni za 25 god. vozackog staza nijednom, ali sam imao 10ak situacija, al za te situacije nije predvidjena pomoc na putu.
 
Zna li neko da li Atlasov Euro+ paket pokriva i Republiku Srpsku (Bosnu)? Ne mogu da zovem one tetrebe sutra, upropastice mi vikend.
 
Ovo im piše na sajtu, tako da bi trebalo da pokriva i Bosnu :)

Atlas24h paketi koji uključuju asistenciju na teritoriji Evrope (Euro+, Internacionalni+, Platinum) pokrivaju apsolutno sve države u Evropi, uključujući i celu Tursku. Jedina napomena je da paketi za inostranstvo ne pokrivaju azijski deo Rusije.
 
Što uvek pišem. U tih 140km je što treba šlepki da dođe + da te odnese gde hoćeš, tako da je u praksi to drastično manje. Ima smisla jedino ako ta kola voziš samo u lokalu tipa 50-60 km. U suprotnom ti nije od pomoći.
Moj lični primer. Naš "rezervni" auto imao uplaćen Super članski paket. Stali sa kolima na benzinksoj pumpi u Kovinu da natočimo gorivo i napravimo pauzu. Letnje vreme, napolju 40+ stepeni, u autu malo dete plus pun stvari. Da pođemo, kola ne daju znake života. Pozovem AMSS, treba mi šlep do kuće (Kikinda, tj. dođe oko 160km). Operater kaže trebaće doplata, ok, javite koliko. Zove operater za 2-3 minuta kaže 24.000 din..... krastavac, šalji šlep pa šta bilo, šta da radim sa malim detetom i stvarima na plus 40C. Nakon 15 minuta daj da probam da zaverglam još 1 put, auto upali..... Otkazao pomoć i naučio vrednu lekciju.
 
Jesi ti racunali to kao da si iskoristio asisenciju? Cuo sam da je takvih slucajeva bilo...
 
Što uvek pišem. U tih 140km je što treba šlepki da dođe + da te odnese gde hoćeš, tako da je u praksi to drastično manje. Ima smisla jedino ako ta kola voziš samo u lokalu tipa 50-60 km. U suprotnom ti nije od pomoći.
Još manje...
AMSS
Napomene:
* Broj kilometara za šlep vozila kod pogodnosti koje su ograničene brojem kilometara se računa
od mesta utovara vozila člana do mesta istovara i povratak do mesta utovara
** Broj kilometara za Pomoć na putu, kod pogodnosti koje su ograničene brojem kilometara se
računa od mesta polaska vozila za pomoć na putu do vozila člana i povratak na mesto polaska.
***Saobraćajna nezgoda je nezgoda koja se dogodila na putu ili je započeta na putu, u kojoj je
učestvovalo najmanje jedno vozilo u pokretu i u kojoj je najmanje jedno lice poginulo ili
povređeno ili je nastala materijalna šteta ( član 7. tačka 82. ZOBS)
 
Ne znam sto vam smeta tih 140km, sto je u realnosti 70km maksimum? Pa ne sluzi taj slep da vas slepa do kuce vec do servisa. U krugu od 70km imate sigurno nekoliko servisa na raspolaganju, gde god se nasli u Srbiji. U slucaju saobracajne nezgode svakako imate neogranicen broj km.

Ne znam sta bi hteli za 2700din, da vas slepa 500km zbog kvara na autu?
 
Zvali me danas iz Atlasa da produžim ugovore. Čekam da pošalju u ponedeljak ugovore pa da pročitam sva sitna slova...
Ne znam sto vam smeta tih 140km, sto je u realnosti 70km maksimum? Pa ne sluzi taj slep da vas slepa do kuce vec do servisa. U krugu od 70km imate sigurno nekoliko servisa na raspolaganju, gde god se nasli u Srbiji. U slucaju saobracajne nezgode svakako imate neogranicen broj km.

Ne znam sta bi hteli za 2700din, da vas slepa 500km zbog kvara na autu?
krastavac, svako voli svog majstora...
 
@e46glogi
Nisu mi uračunali asistenciju, ali iskreno me nije bila ni briga.

@deksi10
meni tih 140 km uopšte ne smeta, samo ljudima treba da bude jasno šta zapravo u praksi dobijaju. Taj "rezervni" auto je služio da se vozi po gradu i da žena ide na posao (20-25km), i taj paket je za to bio puna kapa. Jedini problem bar meni, je što su se stvorili savršeni uslovi za moj lični clusterfuck. "glavni" auto u servisu, hitna stvar u porodici pa se pošlo autom kojim se pošlo. Da se šlepam do servisa pa da ne plaćam dodatno? Da sam bio sam i to bi bilo rešenje, ali u sred vikenda na +40C sa ženom, malim detetom i kolima punim stvari u pokvarenom automobilu i platiti 200 evra dodatno mi je bila daleko bolje rešenje od bilo čega drugog.

Čisto moj savet, dobro razmislite i premerite u glavi šta uzimate i šta vam tačno treba, da posle ne bi bilo glavoblje.

 
Ne znam sto vam smeta tih 140km, sto je u realnosti 70km maksimum? Pa ne sluzi taj slep da vas slepa do kuce vec do servisa. U krugu od 70km imate sigurno nekoliko servisa na raspolaganju, gde god se nasli u Srbiji. U slucaju saobracajne nezgode svakako imate neogranicen broj km.

Ne znam sta bi hteli za 2700din, da vas slepa 500km zbog kvara na autu?
Tvoja logika kaže "ne znam šta očekujete za 200e obaveznog osiguranja, da vam to pokrije totalnu štetu na tuđem autu od 50.000e?"

Usluga je OSIGURANJE, a ne vaučer za šlep. U masi osiguranika postoji dovoljan fond da pokrije veći trošak od 2700 dinara, jer velika većina nikada neće iskoristiti osiguranje.
 
Ne mešaj u ovu priču obavezno osiguranje, koje je OBAVEZNO za sve i radi u potpuno drugom rasponu brojeva.

Ono što je realno da se ponudi, zapravo je to što vidimo. Nije da su se ponuđači paketa za pomoći na putu kartelski udružili, pa utvrdili neke cene. Svako ima svoju ponudu. I realno, nama korisnicima, nijedna nije dovoljno dobra, svakoj smo našli manu.

Vremenom će neko kreirati software koji će određivati individualne cene takvih osiguranja na osnovu opsežnih baza podataka o vozilima.
Brand A će u proseku imati niži koeficijent od brenda B, ali zato će model 1 branda A imati viši koeficijent od modela 3 brenda B.

Automobil star 10 godina, sa 40.000km na satu će imati jeftiniju pomoć na putu, od onoga starog 4 godine, sa 200.000km. Da, kod prvog je verovatno i manje iskusan vozač, ali drugi provodi mnogo više sati u saobraćaju.
Automobil star 15 godina će imati isti koeficijent za slučaj saobraćajne nesreće, kao onaj od 3 godine, ali će za slučaj šlepa, usled kvara na putu, biti skuplji.
 
Nazad
Vrh Dno