Šta je novo?

TWS slušalice

Evo mene opet sa vestima o buds 2 pro,znaci više nikada Yettel,promobi i Samsung.Treci put sam vratio slušalive koje mi šalju sa servisa,jer sam im poslao nove koje su otvorene 6 dana posle kupovine jer su slušalice znatno odatupale od onoga što proizvodjac reklamira.A to je sa jednim punjenjem 7 sati bez ANCa a 5 sa ukljucenim ANCom....Meni oba para koja sam dobio i ona iz servisa koja su uzgred otvarana i zamenske gumice bile pune štroke...Uglavnom da ne ponavljam sve to,Promobi kaže da je sve u redu,istog dana dobija sluške i proverava i istog dana vraca te iste,da bi ih ja vratio proizvodjacu koji je tvrdio da nema pojma da su oni iz servisa imali takav slucaj,a servis kaže da bez njihovog odobrenja ne može ništa...Yettel kaže da bez servisa ne može ništa.Servis kaze da se tu jedino pita proizvodjac,proizvodjac kaze da se za to pita njihov agent Andrija koji je jedino što je uradio,zvao servis i oni njemu rekli što su i meni i Yettelu napisali da su slušalice u redu i ok.A nemaju pojma da leva otkazuje na obe pre desne i na 15% se automatski spusti na 1% i ugasi ...I tu vec krece vrzino kolo u kome meni YEttel kaže u pravnoj pouci da ako treba trazim vansudsko resenje...A Samsung i dalje pere ruke od odgovornosti pozivajuci se na servis a servis na proizvodjaca,a Yettel na servis....I eto,meni stize racun za nesto što ne koristim i što ne radi po specifikaciji proizvodjaca ...A oni šize jer sam uporan pa im smeta što ne prihvatam laži servisa i slušalice koje su ocigledno korišcene i meni uvaljene umesto onih novih na koje imam zakonsko pravo da dobijem u roku od odmah ....Ali jbga,ovo je Srbija i bezobrazluk do te mere da je ovo stvarno iritantno i iidiotski da nemam reci....Ima li ko još iskutva slicnih ...I neka napiše ko ima iskustva sa trajanjem samih slušalica galaxy buds 2 pro...Bio bi mi dragocen svaki podatak i iskutvo u trajanju,kao i iskustvo sa promobijem isto....
 
Čuj se sa Efektivom, nagaziće ih sa pola gasa i rešiće sve lagano.

Uvoznici, prodavci i servisi nas potrošače tretiraju kao stoku i to se neće tako lako promeniti.

Em platiš proizvod dosta skuplje, em ti je zakonska garancija potencijalno nevažeća, pa na sve to te tretiraju kao stoku koja hoće da ostvari svoja prava.
 
Čuj se sa Efektivom, nagaziće ih sa pola gasa i rešiće sve lagano.

Uvoznici, prodavci i servisi nas potrošače tretiraju kao stoku i to se neće tako lako promeniti.

Em platiš proizvod dosta skuplje, em ti je zakonska garancija potencijalno nevažeća, pa na sve to te tretiraju kao stoku koja hoće da ostvari svoja prava.
Efektiva?Šta mogu preko njih?Nisam upucen uopšte u njihovo delovanje....Iskreno posle ovoga cu stvarno sve da uradim što se može...Koja su ovo djubrad,majko mila...🤦🤬
 
Čuj se sa Efektivom, nagaziće ih sa pola gasa i rešiće sve lagano.

Uvoznici, prodavci i servisi nas potrošače tretiraju kao stoku i to se neće tako lako promeniti.

Em platiš proizvod dosta skuplje, em ti je zakonska garancija potencijalno nevažeća, pa na sve to te tretiraju kao stoku koja hoće da ostvari svoja prava.
Hvala na informacijama ....👌🙏👍🥃🍻🤘
 
Koliko ja vidim tu je iskljucivo krivica u cinjenici da se živi u Srbistanu. Sumnjam da bi u bilo kojoj EU zemlji na reklamaciju u prvih 7 dana zavrsio bez novih slušalica. Prosto je Samsungu isplativija da ti da nove slusalice nego da trosi vreme na ispitivanje i popravku necega sto njih kosta max 20-30$ da proizvedu na te količine koje proizvode. Da to kosta toliko ne bih davali za dz u pre orderima. Nego kod nas je sav taj lanac samsung-uvoznici-distributeri-operateri diletantsko-korumpiran i neprofesionalan. Prosto nema nikakav razlog da ti se ne zamene osim sto nekoga očigledno mrzi da se iscima u tom lancu koji je vrv svakako lose regulisan. Imas primere po svetu da ako nesto kupis a desi se popust na taj proizvod dok si u return periodu da ti refundiraju razliku novca ili doduse malo gluplji nacin kod amazona da vratis za Dz proizvod pa kupis to isto na pooustu. Zamisli tako nesto u srbiji?! Kao naucna fantastika a pri tom su nam cene sigurno 20% vise nego na zapadu. Posle nismo banana od drzave...
 
Koliko ja vidim tu je iskljucivo krivica u cinjenici da se živi u Srbistanu. Sumnjam da bi u bilo kojoj EU zemlji na reklamaciju u prvih 7 dana zavrsio bez novih slušalica. Prosto je Samsungu isplativija da ti da nove slusalice nego da trosi vreme na ispitivanje i popravku necega sto njih kosta max 20-30$ da proizvedu na te količine koje proizvode. Da to kosta toliko ne bih davali za dz u pre orderima. Nego kod nas je sav taj lanac samsung-uvoznici-distributeri-operateri diletantsko-korumpiran i neprofesionalan. Prosto nema nikakav razlog da ti se ne zamene osim sto nekoga očigledno mrzi da se iscima u tom lancu koji je vrv svakako lose regulisan. Imas primere po svetu da ako nesto kupis a desi se popust na taj proizvod dok si u return periodu da ti refundiraju razliku novca ili doduse malo gluplji nacin kod amazona da vratis za Dz proizvod pa kupis to isto na pooustu. Zamisli tako nesto u srbiji?! Kao naucna fantastika a pri tom su nam cene sigurno 20% vise nego na zapadu. Posle nismo banana od drzave...
Da tu je kao trebao da odigra bitnu ulogu taj agent iz Samsunga Andrej koji se po samom razgovoru sa njim videlo da ga boli drvce da se meni to zameni,jer njemu je servis napisao da su mi zamnejene obe slušalice i baterija i da su slušalice ok.I to mu je dovojno bilo iz razgovora sa servisom da zakljuci da nema razloga da mi odobri zamenu.Znaci ladno mi je prekinuo bio razgovor .Javio se posle 8 dana jer sam ja bio uporan u vezi svega...Evo baš citam na stranici Efektive kakvih sve slucajeva ima..
Koliko ja vidim tu je iskljucivo krivica u cinjenici da se živi u Srbistanu. Sumnjam da bi u bilo kojoj EU zemlji na reklamaciju u prvih 7 dana zavrsio bez novih slušalica. Prosto je Samsungu isplativija da ti da nove slusalice nego da trosi vreme na ispitivanje i popravku necega sto njih kosta max 20-30$ da proizvedu na te količine koje proizvode. Da to kosta toliko ne bih davali za dz u pre orderima. Nego kod nas je sav taj lanac samsung-uvoznici-distributeri-operateri diletantsko-korumpiran i neprofesionalan. Prosto nema nikakav razlog da ti se ne zamene osim sto nekoga očigledno mrzi da se iscima u tom lancu koji je vrv svakako lose regulisan. Imas primere po svetu da ako nesto kupis a desi se popust na taj proizvod dok si u return periodu da ti refundiraju razliku novca ili doduse malo gluplji nacin kod amazona da vratis za Dz proizvod pa kupis to isto na pooustu. Zamisli tako nesto u srbiji?! Kao naucna fantastika a pri tom su nam cene sigurno 20% vise nego na zapadu. Posle nismo banana od drzave...
i po svemu sudeci cu i da im se obratim....Ovo je takav bezobrazluk i ponašanje kao da si najgore go..o i totalno nema veze sa životom....Ali ponizavaju kako stignu,ili bar misle da mogu tako sa svakim

Ajde ljudi pišite što više vaših iskustava...A i sa samim slušalicama....
 
Kupio sam Sennheiser CX (79 €), solidna predstava, sa malim početnim problemima, ili bolje reći pomalo "negativnim" iznenađenjima.
1) Kutijica za slušalice je malo veća, recimo u odnosu na Soundpeats True Air 3 dobrih 50%.
2) Zvuk je dobar, ali me nije oborio s nogu, gore navedene True Air 3 mogu im apsolutno stati na crtu, za upola manju cenu.
Čak mi se čini da su u nekim aspektima bile i bolje, dublji bass, za nijansu čistiji zvuk, veća maksimalna glasnoća... problem je što mi True Air 3 nisu više pri ruci za direktno poređenje, a sećanje zna ponekad da vara.
3) Bass količina za moj ukus za nijansu prevelika, smanjio sam u "ekvilajzeru" (Sennheiser app) za -3 dB, u pitanju je mid-bass, pošto CX ne idu preduboko, tj. nemaju onaj najdublji bass.
U par recenzija što sam pre kupovine pročitao, baš su taj "najdublji" bass naveli kao jednu od pozitivnih strana CX. Ja ga ne čujem na njima. :D
Zašto "ekvilajzer" za app? Pa ima celih 3 podešavanja, duboki, srednji i visoki, tako da nekog finog podešavanja nema.

Pozitivni aspekti: odlični srednji i visoki, veoma muzikalne, prijatne za slušanje i na duže staze, zvuk je na toplijoj, mekšoj strani.

Uz to, ako se uzme u obzir da su True Air 3 half-in ear, tj. da nemaju one silikonske gumice koje ulaze u ušni kanal,
koje obezbeđuju bolju pasivnu izolaciju + zvučnu kulisu, rezultat je još bolji u korist TA3.
Tu svaki mm blize/dublje ušnom kanalu unapređuje zvučnu sliku, pogotovo duboke tonove, tako da računajući taj hendikep TA3 zvuče izuzetno.
Meni lično odgovara taj dizajn, ne volim osećaj "zapušenosti" ušnog kanala, mada je on minimalan kod CX (kada se nađe odgovarajuća veličina silikonskih gumica),
kod mene je to M (samo 4 veličine se dobijaju uz slušalice, XS/S/M/L), ipak ga ne volim.

Razmišljam da kupim Soundpeats Air Deluxe HS (half-in ear), pročitao sam prilično recenzija, gde su većinom dobro prošle, pa da se "potuku" malo sa Sennheiser CX.
Problem je što mi trenutno nisu potrebne još jedne Bluetooth slušalice, jer će jedne od njih (u zavisnosti od rezultata) u prvo vreme skupljati prašinu, ali kao u prethodnim slučajevima,
naći će se kasnije neko iz kruga familije, kome će dobro doći.

Konačni zaključak za Sennheiser CX: u suštini dobre slušalice, cena koju sam je platio (79 €) je neki maksimum koji bih dao za tu klasu, preporučena cena proizvođača nije opravdana (129 €).
 
Nisi razmišljao o FiiO FW3? To su zvučno možda i najbolje TWS u toj cenovnoj klasi.

 
Možda, da sam naleteo na njih pre CX svakako bih ih uzeo u obzir, tj. verovatno bih ih kupio pre nego CX.
Još jedne sa silikonskim gumicama neću, osim možda neke budžetske, koje obaraju s nogu, čini mi se stranicu-dve ispred da si naveo neke Moondrop, čisto iz znatiželje.
 
@Accuphase pa vrati ih ako ti ne odgovaraju, to bar nije problem u Nemackoj.
Dodaj jos malo i probaj cx plus, ogromna razlika.
 
Ljudi,da li je moguce da je vek trajanja na buds 2 pro 3sata slišanja aktivnog sa jednim punjenjem.Jer su mi isto trajale i te koje su poslate sa servisa.Ajde neka mi se jave ljudi koji imaju iskustva sa ovim slušalicama....
 
Da te dobro služe CX, pa sledeći put biraj neke koje se vode kao najbolje u klasi.
Hvala, povešću malo računa sledeći put, ovo je bila prilično spontana kupovina posle nekoliko pročitanih testova.
@Accuphase pa vrati ih ako ti ne odgovaraju, to bar nije problem u Nemackoj.
Neću da ih vraćam, nije lepo, ni ja ne bih voleo da dobijem produkt koji je bio već korišćen, a verovatno nije ni moguće, in-ears spadaju u higijenske artikle, i vraćanje je moguće dok produkt nije otpakovan/korišćen, posle toga prodavci odbijaju vraćanje ili zamenu, znam iz iskustva od par prijatelja.
Nisu CX loše, i nije da mi baš ne odgovaraju, sasvim su ok, problem je što su neki modeli kineskih slušalica "bezobrazno" dobri, i nude zaista puno po pitanju cena/kvalitet.

CX Plus: koliko sam čitao, postoji mala razlika u korist CX Plus po pitanju kvaliteta reprodukcije, ali ništa bitno što bi me navelo na prelazak, zvuk im je veoma sličan, sa nijansama prednosti na strani CX Plus modela. Isto izgledaju (kućište, veličina), verovatno su i isti drajveri u pitanju, mada ne mora da znači. Bass područje im je slično, voleo bih da idu malo dublje, i da je za nijansu utegnutiji/brži. Hvala svakako na preporuci.
 
Hvala, povešću malo računa sledeći put, ovo je bila prilično spontana kupovina posle nekoliko pročitanih testova.

Neću da ih vraćam, nije lepo, ni ja ne bih voleo da dobijem produkt koji je bio već korišćen, a verovatno nije ni moguće, in-ears spadaju u higijenske artikle, i vraćanje je moguće dok produkt nije otpakovan/korišćen, posle toga prodavci odbijaju vraćanje ili zamenu, znam iz iskustva od par prijatelja.
Nisu CX loše, i nije da mi baš ne odgovaraju, sasvim su ok, problem je što su neki modeli kineskih slušalica "bezobrazno" dobri, i nude zaista puno po pitanju cena/kvalitet.

CX Plus: koliko sam čitao, postoji mala razlika u korist CX Plus po pitanju kvaliteta reprodukcije, ali ništa bitno što bi me navelo na prelazak, zvuk im je veoma sličan, sa nijansama prednosti na strani CX Plus modela. Isto izgledaju (kućište, veličina), verovatno su i isti drajveri u pitanju, mada ne mora da znači. Bass područje im je slično, voleo bih da idu malo dublje, i da je za nijansu utegnutiji/brži. Hvala svakako na preporuci.
Nije tacno druze,sve ti je to u sklopu garancije od proizvodjaca.Imaš pravo da dobiješ nove novcijate ako nesto nije u redu sa sluškama .Nije lepo ni to da daš pare za nešto što ne radi kako treba.
 
Neću da ih vraćam, nije lepo, ni ja ne bih voleo da dobijem produkt koji je bio već korišćen, a verovatno ........
Narucujes direktno od proizvodjaca ili od prodavaca koji prihvataju povrat tj nabavljaju direktno od proizvodjaca. Nema tu lepo vec ostvarivanje svog prava.
Izmedju cx i plus nikako nije mala razlika. Znaci ne net, yt, clanci vec direktne usi u familiji su uvidele razliku. A i ko bi kupio nesto sto kosta duplo a jedva da su bolje.
Znaci probane su obe i cx su vracene Sennheiser -u i zamenjene za plus, sve je reseno sa 2 maila.
Takodje amazon, mediamarkt itd ti daju papir na kom pise da imas 28-30 dana prava na povracaj bez prigovora.
Imas na Sennheiser sajtu lepo objasnjenje sta se radi sa vracenom robom i ista se vraca u promet kao B-ware.
Sada znas sta kako i iskoristi blagodeti nemackog zakona o zastiti kupaca, koje je tvoje puno pravo.
 
Društvo primjetio sam da dok se vozim bajsom u određenim dijelovima grada dolazi do prekida muzike, bez obzira koje bluetooth sluske imam.
Zašto se to dešava?
Kao da nešto ometa bluetootj vezu.
 
Postavio sam već test tih FiiO, pre nekoliko nedelja, ali verovatno nisi video: https://forum.benchmark.rs/threads/tws-slušalice.485699/page-23#post-6955006
Da te dobro služe CX, pa sledeći put biraj neke koje se vode kao najbolje u klasi.
Nedeljno se pojavi 20 novih slušalica. Sve su uvek najbolje.

Probao sam fw3, fw5, i još jedno 10 modela koji su izašli u zadnjih godinu dana u rangu oko 100e. Nista me nije oduševilo.

Imam lypertek z3 već 2 godine, i dalje su bolje od svega što sam probao.

Naručio moondrop space travel, hocu da vidim da li mogu taj dizajn da podnesem i navodno je mikrofon odličan, kao i zvuk a baterija je jadna. Obzirom da sam ih platio 15e, videćemo za par dana na sta lici. A da, sbc only uz bt 5.3 i nista vodootpornost.

Svrbi me sony xm5, ali opet su jabra elite 10 nahvalili da su bolje i malo jeftinije. Sony još uvek ne bude na popustu, a jabra još nema na tajlandu. Problem je što u tom cenovnom rangu ima fantastičnih zicnih bubica, a tws su uvek dobra šansa da zeznem, izgubim, slomim, otopim, tako da sam dosad odolevao da se otvorim za iste...
 
Pa da, in-ear/TWS tržište je u ekspanziji i sve se menja za samo 3-6 meseci, posebno u nižoj klasi slušalica. Zato sam i napisao da sledeći put proveri koje se sve TWS vode kao trenutno najbolja kupovina u klasi.
 
Plus tws imaju mnogo tezi zadatak nego bt/anc kod over ear slušalica jer je tu prakticnost ocigledna.
Kod tws je ipak i dalje problem baterije, velicine, koristi anc-a gde se i kod wired-a moze naci seal koji te odsece od sveta. A i prelako ih je izgubiti , ispasti iz case-a i prosuti se po betonu (desilo mi se sa wf1000xm4, al su prezivele). I naravno zvuk da bi bio konkuretan brutalnim chifi value kings mora da se ide na flagship modele... Msm moje matore shizy hibiki koje sam platio oko 60-70$ (mnogo davno) su i dalje bezobrazno blizu xm4, uz eq naravno. E sad vrv ce napredovati razvoj pa cemo doci do toga da za 50€ kinezi naprave cudo od tws al za sad vrv chu2 moze da se kolje sa svim ispod 150€... ja sam tek sa B&W Pi7 zadovoljan sa zvukom od nekog tws, bile su mi i xm4 dobre ali sve je to cenovni rang 10x iznad chu-a... pa ko voli nek izvoli 😅
 
Razmišljam da kupim Soundpeats Air Deluxe HS (half-in ear), pročitao sam prilično recenzija, gde su većinom dobro prošle, pa da se "potuku" malo sa Sennheiser CX.
Stigle Soundpeats Air Deluxe HS, i pomalo za mene neočekivan rezultat: one će ostati, Sennheiser CX idu nazad, ako Sennheiser prihvati (nadam se da hoće).
Mislio sam da ću zadržati CX, ali posle današnjeg testa nemam više dileme.

Zvučna karakteristika Soundpeats mi se više sviđa od CX, u srednjim i visokim su jako slične, prijatni srednji i visoki, nenametljivi, na toplijoj strani, jako muzikalne.
Mada bih dao blagu prednost Soundpeats: kao da imaju malo manje izobličenja (ili šta je već u pitanju), CX zvuk kao da mi malo "grebucka", Soundpeats su za nijansu glasnije na max, imaju bolji domet, tamo gde su CX otkazivale i imale masivne smetnje i prekide, SP još uvek rade (kroz dva zida do telefona). Ali 'ajd da kazem da su srednji i visoki izjednačeni na oba modela, u pitanju su nijanse.

Važniji faktor je bass područje na Soundpeats, idu dublje, i brži odziv, bass je na CX malo trom, na SP je utegnut i brz, količina je apsolutno odmerena, ni puno, ni malo, baš kako treba.
Drugi bitan razlog: Soundpeats su half-in ear, nemaju one gumene čepiće koji mi zapušavaju ušni kanal (što mi smeta, ne puno, ali ipak dovoljno da me nervira).
Soundpeats praktično ne osećam, izuzetno su lagane, sa njima zbog konstrukcije nemam taj problem.

Ostale sitnice koje nisu bitne, ali u ukupnom zbiru takođe ne idu u korist CX:

  • Soundpeats su osetno manje i lakše
  • Kutijica za slušalice je oko 50% manja, mnogo lakše se mogu smestiti u džep (uz to je finalna obrada i izgled lepši kod Soundpeats)
  • 50% manja cena: Soundpeats 39 €, Sennheiser 79
  • 10 frekvencija u ekvilajzeru od Soundpeats koje se mogu podešavati, kod Sennheiser samo 3 (mada ga ne koristim na Soundpeats, ali je dobro imati više opcija u slučaju potrebe)

U ukupnom zbiru, kineske slušalice od 39 € su izbacile iz ringa produkt poznatog proizvođača od 79 € (bar kod mene, možda će neko imati sasvim suprotan utisak).
Naklon do poda za Soundpeats, šta nude za 39 €, svaka čast.

Verujem da ima još sličnih produkata koji su odlični za svoju cenu, i u klasi niže, a i iznad.
Meni je nažalost postalo jasno da sam u izboru dosta ograničen, pošto mi ne odgovaraju slušalice sa gumenim/silikonskim čepićima, samo ovakve half-in ear, a tu je izbor znatno manji.
 
Amazon u Nemačkoj.
Upravo sam pogledao, sada su 49,99 €, doduše može da se iskoristi kupon od 15%, što malo ublažava cenu (trebalo bi da izađe na 42,50 €).

Ali ih ima (ne samo taj model) vrlo često na akciji, gde bi trebalo opet da dođe na 39, možda čak i niže.

Pozdrav
 
Imam jedno pitanje vezano za sony slusalice pa me interesuje da li se isplati da ih uzmem ili da ih zaobidjem.
U pitanju je sony wf-ls900 nb
Link
Mislim da je to ovaj model.
Mislim da ih mogu naci u nemackoj za 70 eura i trenutno su na nekoj akciji u crnoj boji.
Vredi li ovaj model cemu ili da to zaobidjem?
Ima jos jedan model lg-a za nekih 60 eura isto na akciji tamo.
Model je lg tone dfp9
link
Trenutno koristim xiaomi poco f2 pro fon ali cu ga u skorije vreme menjati i uzeti nesto novije.
Ono sto me interesuje kod ovih slusalica kakav bas daju,da li su cisti srednji tonovi i kakve su za razgovore u bucnom okruzenju?
Da napomenem da sam pre godinu ipo dana imao lg tone fn4 i nisam bas bio nesto zadovoljan sa njima.Bile su ok za razgovore,i bio je cist zvuk ali su bile tanke sa basom cak i preko one njihove aplikacije pa sam ih posle par dana prodao.
Za ova dva modela imam fore nekih mozda jos 5-6 dana da odlucim posto mi je tamo drugar koji mi to moze kupiti i doneti.
Pa ako moze neko misljenje o ova dva modela.
 
Koliko ja vidim tu je iskljucivo krivica u cinjenici da se živi u Srbistanu. Sumnjam da bi u bilo kojoj EU zemlji na reklamaciju u prvih 7 dana zavrsio bez novih slušalica. Prosto je Samsungu isplativija da ti da nove slusalice nego da trosi vreme na ispitivanje i popravku necega sto njih kosta max 20-30$ da proizvedu na te količine koje proizvode. Da to kosta toliko ne bih davali za dz u pre orderima. Nego kod nas je sav taj lanac samsung-uvoznici-distributeri-operateri diletantsko-korumpiran i neprofesionalan. Prosto nema nikakav razlog da ti se ne zamene osim sto nekoga očigledno mrzi da se iscima u tom lancu koji je vrv svakako lose regulisan. Imas primere po svetu da ako nesto kupis a desi se popust na taj proizvod dok si u return periodu da ti refundiraju razliku novca ili doduse malo gluplji nacin kod amazona da vratis za Dz proizvod pa kupis to isto na pooustu. Zamisli tako nesto u srbiji?! Kao naucna fantastika a pri tom su nam cene sigurno 20% vise nego na zapadu. Posle nismo banana od drzave...
Evo još informacija,sad ce ovi iz servisa,inace je Pro mobi u pitanju da salju slušalice na dodatna ispitivanja,a slušalice sam vracao tri puta.Još se taj agent iz Samsunga ne javlja jer se servis poziva na njihovu konacnu odluku o svemu.Pa sad nece ni slušalice da mi vrate...Nego još kao dodatno ispitivanje i mogao bih još 30 dana da cekam ..Jbte gde mi živimo...?
 
Nisam licno koristio nista od Samsunga, ali par drugara sto ih je dobijalo uz telefone preko mreze svima je nesto pocrkalo u roku od 6 meseci, a niko ih nije trosio nesto specijalno.
Od pola sata do 2 sata maksimum dnevno.
Nisam se preterano bavio njima, slusao sam ih malo od drugara koji ih je dobio uz S22 Ultra.
Ne znam tacno koji model su davali uz njega, ali se secam da je zvucao bezveze i tu mi se svo interesovanje zavrsilo.

Moguce da daju sada neke koje bolje zvuce, ali kako vidim i dalje isto rade.....tj. ne rade.
 
Nisam licno koristio nista od Samsunga, ali par drugara sto ih je dobijalo uz telefone preko mreze svima je nesto pocrkalo u roku od 6 meseci, a niko ih nije trosio nesto specijalno.
Od pola sata do 2 sata maksimum dnevno.
Nisam se preterano bavio njima, slusao sam ih malo od drugara koji ih je dobio uz S22 Ultra.
Ne znam tacno koji model su davali uz njega, ali se secam da je zvucao bezveze i tu mi se svo interesovanje zavrsilo.

Moguce da daju sada neke koje bolje zvuce, ali kako vidim i dalje isto rade.....tj. ne rade.
Ma zvuce one,ajde ok..Ima dosta mogucnosti za podesavanja.Ali autonomija im je katastrofalna,ali uzas...Obzirom da napisaše da traju 7 sati sa jednim punjenjem.Kojih crnih 7sati...Još toliko brzobrazluk što se zamene tice...Nemam reci...Šta da sam im poslao s23 ultra...Em bezobrazni iz Samsunga,em iz Pro mobija...Drsko i još tvrde svoju pricu a ja ih proveravao 6 puta,3sata kod mene vrh traju,s tim da leva ranije otkazuje...Ko kod Samsunga trazi povracaj,ima živce da istroši...Još Pro mobi salje korišcene slušalice kao zamenu...Katastrofa....Neko je ovde napisao da se obratim Efektivi i to cu da uradim koliko vidim...
 
iiiiiiii.... pandrknule i moje Sennheiser CX Plus... prvo sinu gde mu je desna prestala sa radom i sada kod mene identicno. Nikada ispale, udarane, bile mazene i pazene.
Salju se nazad Sennheiser -u i definitivno Sen zavrsio kod nas. Verovatno dobijam nove za zamenu pa traju dok traju, sledeci je Sony.
 
Nazad
Vrh Dno