Šta je novo?

TotalTV Mix (TV+ 16Mbit/s Adsl)

Kako da rešim situaciju za ujaka u selu, koristi Total TV sa jednim prijemnikom, želi da ga ga koristi u dve prostorije,seleći ga po potrebi, zbog grejanja preko zime uglavnom.
Ne želi da plaća dodatni prijemnik.
Da lji je moguće koristiti nekakav spliter i kabal sa satelitske antene na tavanu podeliti na dva , u prizemlju i na spratu?
Ako postoji predlog za neko drugo rešenje molim za pomoć.
 
Sve i da uzme drugi risiver, moralo bi da se menja i LNB na samom "vratu" antene koji bi umesto jednog izlaza, imao 2 izlaza (za F konektor na koaks. kabl koji ide do risivera) stim da bi onda umesto 3 satelita (kao sada sa single triplefeed monoblock LNB) mogao da pratis kanale na 2 satelita (twin monoblock LNB) sto verujem da i nije problem (izgubio bi samo neke free kanale na tom jednom satelitu, ali sve Total TV placene kanale bi i dalje imao). Posto to nije opcija jer se ne zeli placati dodatni risiver (a nisi novi korisnik koji dobija to bez doplate, bar je ranije moglo), mogao bi na kraju koaks. kabla kod risivera (u "hladnoj" sobi) da nabavis prost "nastavak" F CONNECTOR DOUBLE FEMALE koji bi po potrebi "zavrnuo" / nastavio sa novim koaks kablom koji bi "vodio" do nove (grejane) lokacije gde zelis gledati TV, stim da bi na oba kraja tog novog koaks kabla bio standardni Male F Connector koji bi isao direktno u risiver na toj novoj "toploj" lokaciji... Tako bi mogao da "setas" postojeci risiver bez da ista menjas od Total TV opreme koju vec imas, dakle imao bi 1 novi koaks. kabl sa dva muska F konektora i jedan kratki "nastavak" sa oba zenska F konektora koji bi po potrebi "spajali" postojecu lokaciju risivera sa drugom "grejanom" lokacijom / sobom. F konektori se lako "odvrcu" i "zavrcu" tj. spajaju, tako da bi ti bio trosak da estetski lepo provuces taj 1 novi koaks kabl i ta 3 konektora da montiras...
Druga varijanta je preko EON-a (van mreze naravno) koji je ukljucen u pretplatu (bez doplate) da se preko interneta (android tv/box/browser) prati Total TV na toj drugoj "toploj" lokaciji, ali verujem da ni to nije opcija...
 
Poslednja izmena:
200 dinara je doplata za dodatni risiver da se ne bi mučio...a besplatna instalacija istog ako je pod ugovorom. Moji skoro odradili na vikendici.
 
@Lik BG , hvala na detaljnom i jasnom objašnjenu.
Dodatna dužina kabla do druge pozicije je oko 25-30 metara, da li to može uticati na rad prijemnika ili nije od značaja?

@Miki Ue Kada se raspitivao za dodatni prijemnik, neko iz podrške mu je rekao da je ugradnja 3500 dinara , a mesečni dodatak za prijemnik 400 ili 500din, nisam siguran.
Svejedno, hvala, varijanta sa "šetanjem" prijemnika f konektorima i dodatnim kablom će završiti posao, a i više mu odgovara..
 
Ovo sa F nastavkom radi provereno, ja imam 2 prijemnika, s tim sto sam jedan stavio u skroz novu sobu. Ukupna dužina koaksijalca (sa nastavkom) od antene do prijemnika je 25-30m. Radi bez ikakvih razlika u odnosu na drugi prijemnik koji je na 5m kabla od antene.
 
Preporucena max duzina standardnog kvalitetnog RG6 kabla (LNB - risiver) je ~40m bez slabljenja signala. Predpostavljam da se i koji metar duze "tolerise", a kao moguce resenje je koristiti RG11 koaks. kabl koji je kvalitetniji i skuplji (sa manjim slabljenjem signala na vecim duzinama), mada mislim da ce ti i kvalitetan RG6 zavrsiti posao. Bilo bi dobro da koristis i kvalitetne F konektore ("krimp", a jos bolje kompresione, izbegavaj na uvrtanje). Total bi trebao da je ugradio dobar RG6 kabl doduse za unutrasnju upotrebu (beli), ali radi posao lepo i na duze vreme... Secam se da sam vratio montere kad su mi doneli F konektore na uvrtanje, posle dodjose drugi sa odgovarajucim rg6 kablom i kompresionim F konektorima...
 
@CarnX @scouser Po meni je neprihvatljivo da risiver ikada "zabode" ili "baguje", jer mi je onaj "stari" model NS 1040 HD DVB-S2 sluzio bez ijedne mane punih 5 godina, a maltene je non-stop preko dana neko u kuci gledao Total TV... Kada je zamenio risiver, uradio je update firmware-a i receno mi je da vise nece biti problema... Taman posla da se smatra normalnim da risiver "zabode jednom u 4-5 dana, mozda i redje", ma ljudi jel se vi salite? Ja sam svako "zabadanje" proslog risivera prijavljivao tehnickoj podrsci, sve je zavedeno... Mene ne interesuje kako ce oni to da rese, i sta tu treba da se "popravi" kao sto ni Total TV ne interesuje kako cu ja da zaradim pretplatu za njihovu uslugu... Sve dok im ja placam uslugu bez dana kasnjenja, oni treba da mi obezbede uslugu bez ijednog problema. Da budem iskren, nikad nisam imao problem sa signalom, cak i po nevremenu, sve sljaka jako dobro, slika je vrh.

Iako mi je zamenjeni prosli risiver bio isto Irdeto model GSH-2721 kako pise na kutiji na oba uredjaja (mada na Total TV sajtu postoji samo pdf uputstvo za GSH-6960 uredjaj koji je taj "novi" model) ovaj trenutni novi zamenjeni risiver fizicki nije isti kao prethodni iako su identicni modeli! Fizicki se razlikuju jer onaj zamenjeni (prosli) uopste nije imao dugmice napred (pored sata), sat napred je svetleo narandzasto, a sada je zelena boja (i cini mi se da su cifre sada neznatno vece). Dimenzije risivera su ostale nepromenjene, kao i izgled samog menija i software-a sa upadljivo narandzastim menijima u odnosu na stare verzije risivera Coship i NS koje su ranije imali (sa plavim menijima)...
Evo sta sam pre neki dan dobio - trenutni risiver GSH-2721... Za sada sljaka sve OK, ocekujem da vise nema zabadanja i/ili bagova, videcemo...
Slazem se u potpunosti... Ja sam samo preneo sta je rekao monter i iskustvo roditelja, Ja ne koristim total tv pa ne mogu nista vise ni reci... Svakako sam im rekao da prijavljuju cim zabode...
 
Takodje sam primetio da novi risiver na svakih par dana se zaledi. Prosli koji je bio do pre par meseci u stanu, za te dve godine ugovora ne znam da li se to desilo jednom ili dvaput. Nisam do pre neki dan prijavljivao a vidim da je trebalo, bio monter i rekao da su to noviji uredjaji prilagodjeni penzosima koje firma jos nije apdejtovala sasvim, tako neko objasnjenje. Inace, iritantno je da od te zamene ne reaguju pojedini kanali 800+ na podesavanje tona daljincem, nego moram da uzimam daljinski od TV-a da smanjujem ton kada pustim Stars Tv (865).

Nego, od skoro sam uveo Yettel optiku, skinuo EON aplikaciju na Yettel box uredjaj ali mi kod pokusaja prijave trazi nekakav aktivacioni kod. Pitao sam ove iz Total TV-a, da li treba jedan od tri prijavljena uredjaja da odjavim kako bih mogao da se registrujem na EON aplikaciju preko TV-a sada kad imam android box, ali odgovor je da Total TV korisnici ne mogu da koriste EON preko TV-a. Da li tu postoji neko resenje?
 
Nike uopšte idealno rešenje, ali je prilično jedino koje "pali".

Otvoriš Google Chrome:
Ideš na https://eon.tv/
Obavezno izabereš: request desktop site
Uloguješ se

Gledaš EON preko browsera na YTL box-u, kao da si ga otvorio na kompu.

Za ovo najbolje povezati bežičnog miša na box.
 
Evo da se pozalim da je i ovaj zamenjeni novi risiver "zabagovao" opet, izdrzao celih 8 dana... Stoji samo veliki znak "Total TV" natpis sa narandzastom pozadinom (isti onaj kao kada se pali risiver) i u donjem delu se vidi info sta je na programu i sta sledi, reaguje daljinac i vidi se lista kanala koja se moze menjati, ali slike/tona ni jednog programa nema... reaguje na gasenje preko daljinca, ali kad se upali opet staticno stoji "Total TV" natpis preko celog ekrana bez slike programa... Kratko iskljucenje iz struje je naravno sve vratilo u normalu ali je pitanje do kada... Guglao sam i pitao mnoge sta bi mogao probati pre raskida ugovora, na kraju mi rekose da promenim u LNB podesavanjima transponder na D5 umesto dosadasnjeg B2L (podrazumevani prvi na listi koji monter/Total TV podrska ne menja) ... ovo mi je zadnji pokusaj, bukvalno nema vise sta da probam, a stare modele risivera vise nemaju... Ako ne uspe ovo, onda mi preostaje da menjam TV provajdra sto mislim da cu uraditi ili da izvucem strujni prekidac za risiver na pristupacno mesto... Ne mogu da verujem da su uslugu upropastili sa novim risiverom ?! Videcemo...
 
Poslednja izmena:
Imas na oglasima, stare risivere, KP.
Ne mozes da koristis neaktivni, pa cak ni originalni Total TV risiver (aktuelni model) sve i da ga imas (bilo koji model, sve i da je ispravan) ako ga oni nisu "autorizovali"... Cak i kad monter poveze risiver, mora da zove korisnicki centar Total TV-a da bi bas na tom risiveru "pustili signal", inace signala nema... CAM tv modul ne daju privatnim licima, tako da i to otpada... Osudjen si samo na njihov autorizovani/aktivirani risiver i to samo taj jedini novi model, nema druge opcije koje nude...
 
Da li msat tv koristi slican, ako ne i isti model risivera? Kolko sam video i kod njih je ta narandzasta boja.
 
Nema mogucnosti da se koristi bilo koji drugi risiver od onoga sto njihov serviser/monter donese (i to tek nakon aktivacije istog kod korisnika, pre toga ne!). I oni sami kazu da druge opcije nema. Sve i da ti imas svoj risiver koji bi tehnicki mogao da se koristi odnosno autorizuje, oni bi odbili da ga autorizuju. Jednostavno si osudjen da koristis njihov risiver sto ti donesu prilikom montaze / reklamacije, ne postoji druga mogucnost. CAM modul ne daju fizickim licima, i koliko vidim ne nameravaju da ga ponude...
 
Dali Total TV korisnici mogu da koriste XIAOMI Mi TV Box S ili Xiaomi TV Stick 4K (android box) uredjaj (ili neki drugi android box?) i da im EON radi preko HDMI veze na TV ? Znam da preko browser-a funkcionise paralelno gledanje EON-a (max 3 uredjaja) i to nije sporno, ali dali bi preko pomenuta dva android box-a radilo ? Ako da, koji od ova dva modela preporucujete ? WIFI/UTP internet koji nije SBB-ov se podrazumeva...

Proverio sam, SBB EON smart box (van SBB mreze) sve i da kupim od SBB-a u licnoj reziji (dakle bez ugovora/dodatne usluge, placanje u kesu) nebi radio uz Total TV uslugu (jer trazi aktivacioni kod)... Jel to znaci da Total TV korisnici ne mogu da koriste ni jedan Android box uredjaj za EON (u okviru Total TV paketa) ?
 
EON u okviru Total TV usluge nema mogućnost korišćenja na Smart TV.

Može samo preko mobilnih uređaja (android i iOS) i preko web browsera.

Ne postoji zvanična podrška za smart TV (bilo da je sam TV sa nekim smart OS-om ili imao poseban box).

Takođe, svi strimovi su u 25fps (odnosno oni namenjeni za mobilne uređaje i web browsere).

Svi kanali rade na bilo kom internetu u Srbiji, nema blokiranih, ali moraš znati da je režim 1/3 (na 3 uređaja možeš da se uloguješ, ali samo jedan paralelan stream).
 
EON u okviru Total TV usluge nema mogućnost korišćenja na Smart TV.

Može samo preko mobilnih uređaja (android i iOS) i preko web browsera.

Ne postoji zvanična podrška za smart TV (bilo da je sam TV sa nekim smart OS-om ili imao poseban box).

Takođe, svi strimovi su u 25fps (odnosno oni namenjeni za mobilne uređaje i web browsere).

Svi kanali rade na bilo kom internetu u Srbiji, nema blokiranih, ali moraš znati da je režim 1/3 (na 3 uređaja možeš da se uloguješ, ali samo jedan paralelan stream).
Imam Total TV uslugu (Total TV Extra paket), i registrovana EON 2 uredjaja (Windows browser) od maximalno 3. Probao sam na dva razlicita racunara da u isto vreme paralelno gledam razlicit i isti program na EON-u (dakle, svaki browser se zasebno logovao na eon sajt sa istim korisnickim imenom/sifrom) i radilo je u oba browser-a istovremeno bez ikakvih problema - uzivo gledanje live stream TV programa! Ako je bitno (a mislim da nije), Total TV risiver je isto bio upaljen i gledao se TV program u drugoj sobi. MTS optika je u pitanju (ista javna IP adresa). Znaci nije tacno da se samo 1 paralelan stream moze pratiti...
Moje pitanje ostaje, dali se sa gore dva pomenuta XIOMI android box-a moze pratiti EON u Total TV paketu ?

Da odgovorim sam sebi... EON aplikacija koja se moze skinuti sa Google Play prodavnice za android box uredjaje koji su sa Android TV operativnim sistemom - ne radi EON jer se tu zahteva aktivacioni kod. Resenje je instalacija EON aplikacije za obican Android OS (za telefone/tablete), ali pitanje je dali ce i kako raditi ta aplikacija na Android TV operativnom sistemu...
Pomenuta 2 android box-a koriste Android TV sistem i traze aktivacioni kod...
 
Poslednja izmena:
Posle dužeg vremena sam probao dva strima istovremeno, browser Opera plus mobilna aplikacija, radila dva strima istovremeno par minuta na različitim kanalima dok na jednom nisam promenio kanal i onda mi na laptopu iskočilo obaveštenje da ne može na više uređaja u isto vreme. Onda opet različite kanale stavio, radilo par minuta, nikakvo upozorenje posle pa stavio rts 1 primera radi na oba strima, opet radilo desetak minuta bez prekida i onda više nisam mogao da testiram pošto nemam vremena...nzm šta se dešava, uvek mi je odmah i automatski prekidalo jedan strim kada pokrenem drugi bilo da je u pitanju telefon ili lap top, zvanično i dalje može jedan strim istovremeno, e sad šta i kako...probaću ovih dana i varijantu EON apk mobilne aplikacije instalirane na iris boxu pa da paralelno pustim i mob ili laptop ili sve troje istovremeno pa da vidim šta se dešava.
 
Mozda nekom zatreba - ovako mi je bio konfigurisan prosli/stari risiver kojeg vise nemaju (sa kojim nisam imao ni 1 problem punih 5 godina koliko je trajao), odnosno sadasnji novi koji trenutno daju - model GSH-2721 - sa single triplefeed LNB:
TTV.jpg
Sve ostale opcije nisu menjane... Definitivno je ovo ispravna konfiguracija risivera (bar u mom slucaju), svi programi na sva 3 satelita su prisutni, i ako mi opet baguje/zamrzava, onda definitivno nema pomoci (drugi model risivera nemaju). Videcemo, za sad radi, ali jos je rano...
 
Problem sa ovim novim CHANGHONG risiverom je koliko vidim resen... Radi sve u 16... Resenje je bilo resetovanje risivera na fabricke vrednosti (za svaki slucaj) i konfigurisanje istog kao sto sam postavio slike u prosloj poruci. Razlika u odnosu na TTV tehnicku podrsku (tel. 19955) i 2 montera sto su dolazila i konfigurisala risiver je u Transponder-u koji je izabran predefinisani "Total TV-B2L" (kazu "ne treba to da se menja"), a ja sam podesio/promenio na "Total TV-D5" (koji mi je bio podesen i na starom modelu risivera) i sve radi bez prekida. Zasto je u TTV odjednom neko odlucio da promeni Transponder koji je do sada radio, ne znam, ali meni je B2L blokirao ovaj novi uredjaj periodicno... Sve u svemu sad sve radi. Jedna pohvala i na novi daljinski koji sam upario sa TV-om, i sada 1 upravljac koristim i za sat. risiver i za TV i radi jako lepo. EON takodje fino radi vracanje unazad (kao i live TV u drugim sobama). Sto bi se reklo, ja tu nista nebi menjo.
Nadam se da ce moje iskustvo pomoci onima kojima baguje TTV risiver...
Iako mi je signal stabilan i po nevremenu (sem kad je provala oblaka i bas jako nevreme gde "lije ko iz kabla"), narucio sam ovo, mislim da ne moze da steti, a u svakom slucaju ce da koristi...
 
Poslednja izmena:
Bas sam za vikend video kako izgleda zamrzavanje tog novog risivera... Nestane slika, vidi se dole na traci sta je na programu, ali ne reaguje na kontrole dok se ne restartuje... Znaci ne pise da nema signala ili nesto slicno... Jednostavno se zamrzne uredjaj...
@Lik BG Jel si taj problem i ti imao?
 
Bas sam za vikend video kako izgleda zamrzavanje tog novog risivera... Nestane slika, vidi se dole na traci sta je na programu, ali ne reaguje na kontrole dok se ne restartuje... Znaci ne pise da nema signala ili nesto slicno... Jednostavno se zamrzne uredjaj...
@Lik BG Jel si taj problem i ti imao?
Da... Rešenje sam napisao sa sve slikama... Total korisnička podrška kao i 2 montera što su dolazila po reklamaciji ne znaju ispravno da podese risiver, to jest radi ali zabode i onda jedino pomaže čupanje iz struje i onda za par dana sve nanovo ako pustiš da ti oni reše problem...
 
e to me interesovalo, da li smo imali isti problem ili ne..., Hvala! pokusacu
 
Da se opet javim sa novostima... Ovaj novi risiver je opet zablokiro... Definitivno nista ne pomaze, sem cupanja iz struje ali to nije resenje, zalio sam se ponovo Totalu, trazio sam konkretno resenje problema sa necim sto do sada nije probano, videcemo... ja se nadam da imaju plan B koji ce definitivno da resi problem, a ne samo da dodje serviser koji ce da konstatuje da (u tom trenutku) sve radi i da je to novi uredjaj i da se ceka novi firmware, rekao sam im da to ne rade, e sad...
 
Poslednja izmena:
Daj sliku tog novog risivera.
 
CHANGHONG Irdeto (cardless) risiver model GSH-2721
IMG_8660.JPG
U odnosu na prethodne modele koji su bili sa karticom (nds kodiranje) i koji su radili bez greske i bagova, ovaj novi ima narandzaste menije i manjih je dimenzija nego svi prethodni...
Naravno da United Group moze vrlo lako da resi problem zamenom za stari (dobri) risiver COSHIP N8771B ili NS 1040 koji zvanicno vise ne daju a niti imaju (bar ne ovi monteri sto dolaze kod korisnika) ili jos bolje da mi daju CAM modul sa karticom (koji se ne daje fizickim licima), ali pitanje je dali se isplati da neko gubi vreme i krsi pravila firme za obicnog korisnika koji placa 1395 dinara mesecno... Ajde, mozda gresim, videcu sta ce da urade, ja se plasim da ce da posalju nekog da me "otkace" i da ce morati da se cupa iz struje i dalje svremena na vreme dok ne nabave nove uredjaje ili dok ne dodje novi firmware, a to ko zna kad ce biti... Vidim da nisam jedini sa ovim problemom, a i sami monteri kazu da je uredjaj jos uvek nov, i da je moguce da ima problema. Javljam sta su uradili, ne nadam se vise nicemu...
 
Poslednja izmena:
Takav je i moj i isti problem imam. Tačno ću raskinuti ugovor.
 
Ja imam total ali ne takav novi risiver. Produžio ugovor pre 6 meseci, nisam dobio takav a trenutni ns1040 radi super.
 
Nazad
Vrh Dno