Šta je novo?

Thief 4

Igrao, dosao do zlatare kada treba da uzmem onaj lanac, neka dvojica pajsera su tu, nisam uspeo nikako da ih izrokam jer ovaj ne ume da se bije :-D Nakon sto su mi skinuli sav health igra je zabola i iskresovala :-D Sve u svemu Graficki je KRS, teksture katastrofa, ali je i zahtevnost mizerija. Sve ultra sve high, na masini iz potpisa, ni da stucne. Probacu jos malo igru, ako nista pasce unistall za sada nit smrdi nit mirise.
 
Prvi sledeci post koji ne bude u vezi igre rezultovace trajnim banom onog ko ga je postavio. Molim trol ekipu da se cutke uklone iz ove teme da ne bih morao da reagujem.
 
Evo jedne jako dobre domaće recenzije Thiefa, od čoveka koji inače piše za SK.:)
http://www.igrorama.com/2014/03/thief-recenzija.html
rešenje leži u posmatranju ovog rimejka kao paralelnog univerzuma, gde je sve slično, ali nije reč o zaista istim likovima i događajima. Nešto poput novih filmova u serijalu Zvezdane staze - nije "to-to", ali jeste dovoljno zabavno da može da prođe. Štaviše, Thief uopšte nije loša igra i preporučio bih da je nabavite, ako ne sad, onda obavezno kasnije, kada vam postane pristupačna.
 
Poslednja izmena:
Ovu igru je definitivno radilo nekoliko timova paralelno. Razlika u atmosferi između različitih lokacija u igri je kao da se nalaziš u različitim igrama.

Stonemarket je OK, mada tu čovek provede najviše vremena, pa brzo dosadi. Riverside izgleda zamalo ko iz pesme Tom Waitsa. The House of Blossoms je OK, ali The Forbidden Library zakiva. Ceo ovaj nivo je fenomenalan. Posle njega mi Eastwick's Grand House izgleda katastrofalno. Sve je jednostavno i pod pravim uglom. Atmosfera ne postoji.

Subjektivno, ali ja to tako osećam.

Bagovi su priča za sebe. Najviše ih ima vezano za zvuk. Igram verziju 1.2, tako da to još nisu sredili. Neki zvuci su u loop-u beskonačno (zamisli koliko je iritantno da neka konverzacija ide beskonačno). Onda je tu glupavi AI koji je zaista kriminalan. Učitavanje nivoa relativno kratko traje, tako da mi to ne smeta toliko.

Sve u svemu, ko ima određena očekivanja od ove igre, bolje da zaobiđe. Ko hoće malo da se opusti prepipavanjem zidova i šunjanjem po gradu, krovovima i podrumima može lepo da utuca vreme.
 
AI može glupav biti samo ako se na nižoj težini igra, na master težini je jedan od najboljih koje sam sreo u nekoj šunjalici.
U svakoj glavnoj misiji osim poslednje dve sam uživao, svaka je drugačija i nudi drugačije okruženje, stil i atmosferu ali ostaje verna Thief formuli. Meni se to sviđa, igra skoro nikad nije dosadna ili repetitivna, a opet ne bih se složio da se stiče utisak da su misije različiti timovi pravili ili da iz različitih igara dolaze.
 
Nevjerovatno da me igra vratila prije deset godina kada sam igrao trojku,sve je isto kao tada.Ne ocekujem nista wow od novih igara jer je to prestalo odavno.Igram je na ps4 jer mi na pc radi lose.Sve u svemu odlicno.
 
^Mislim da je to jedan od najvećih uspeha ovog naslova, kako su verno uspeli da "uhvate" tu specifičnu atmosferu prethodne igre.
 

Aman ne pecaj se, znas i sam da je video samo treci deo thiefa a prica kako se razume u sve.

Elem igra nije losa uopste ALI ja ne volim igre koje su pravljene paralelno za konzolu i za pc posto mi smeta uticaj konzolaskih stvari koje nisu bile u prethodnim thief-ovima. Da je duhovni nastavak thief serijala jeste i to vise nego trojka posto nema 3rd person pogleda sve ostalo je djene djene, jedino je grafika nadrkana.
 
Slažem se da je igra u mnogo toga bolja od trojke ali to nema veze sa nedostatkom trećeg lica (koje u trojci i nisi morao uopšte koristiti već je samo opcija bilo).
Očekivati danas od jedne AAA singlplejer igre da bude ekskluzivno za PC razvijana nema smisla, to vreme je prošlo.

Iz igre sam inače iscedio sve što se iscediti može a da ne počne da smara.:D Sada čekamo (mogući) story DLC, nadam se da čekanje neće biti previše dugo a da će DLC kvalitetan biti, na primer na nivou onog za Dishonored.
 
Poslednja izmena:
Nema ovo nikakve veze sa konzolom ili PCjem, jednostavno su igru zamislili kao jurnjavu za ingame itemima. Što više predmeta, razasutih kojekude. To nije uopšte povezano sa konzolama, već sa trendovima veštačkog produžavanja igara i pravljenja atmosfere lažne jurnjave i prikupljanja koječega umesto da se pažnja drži kroz gejmplej.
 
Ne. Jedno je kada na nivou imaš 3-4-5 predmeta, koji pride za sebe imaju posebnu priču, ukomponovani su u radnju ili lore same igre, kada su vezani sa nečim što se dešava u "pozadini sveta". Ovo je nešto potpuno deseto, ujuri svaki gold piece koji možeš naći a rasućemo ih na 200 lokacija pa udri i lovi piksel koji blješti.
 
Igra je smejurija. A kada Geret kaze na pocetku igre 'nije bitno koliko ukrades vec sta ukrades' pa posle skuplja escajg iz fioka. :beat::hump:
 
Ne. Jedno je kada na nivou imaš 3-4-5 predmeta, koji pride za sebe imaju posebnu priču, ukomponovani su u radnju ili lore same igre, kada su vezani sa nečim što se dešava u "pozadini sveta". Ovo je nešto potpuno deseto, ujuri svaki gold piece koji možeš naći a rasućemo ih na 200 lokacija pa udri i lovi piksel koji blješti.
A kada je to u Thiefu bilo samo 4-5 predmeta po novou? Bilo je toliko jedinstvenog loota, gde svaki komad svoju priču i posebno su istaknuti u objektivima i na kraju nivoa, ali "običnog" loota je bilo po čitavom nivou. Često su u prethodnoj igri vredni predmeti bili namerno sakriveni na suludim lokacijama čisto da bi se igrač morao namučiti i pretražiti svaki kutak ako želi da sakupi većinu loota..
Ništa drugačije nije ni ovde. Bar su se potrudili da neko logično objašnjenje daju za loot koji se na nedostupnim lokacijama nalazi. Tipa loot koji se nalazi na visokim mestima je često smešten unutar ptičjeg gnezda, lako je poverovati da je neka ptica ugrabila neki sjajan predmet koji je primetila i odnela ga u svoje gnezdo. Ima toga dosta, nije baš da su samo nasumično razbacali loot po hubu i misijama kao što ti tvrdiš..
 
Lako je poverovati da je neka ptica ugrabila neki sjajan predmet koji je primetila i odnela ga u svoje gnezdo.

Pimpovala svoje gnezdo naravno, totalno je lako poverovati u to. Drvo ispred moje gajbe je poznato ko vrapcije dedinje, sve prste gnezda od zlata :wall:

Loot jeste nasumicno razbacan, odnosno nije toliko nasumicno posto je vecinom hard-to-get ali ni meni ponekad nije jasno sta ce svecnjak na krovu i slicno.
 
Poslednja izmena:
A šta je sve u prethodnim igrama krao?:) Nije sada ništa drugačije.
 
Tipa loot koji se nalazi na visokim mestima je često smešten unutar ptičjeg gnezda, lako je poverovati da je neka ptica ugrabila neki sjajan predmet koji je primetila i odnela ga u svoje gnezdo.

4HnaUY7.jpg
 

Ovoga puta i nije baš objasnio.

Cela recenzija se svodi na priču o tome šta je Thief nekada bio i šta je Thief danas. Ljudi uporno ne shvataju da nastavke igara nikako ne treba gledati kroz prizmu prethodnika, posebno kada je u pitanju reboot posle 15 godina (kada se "fanovi" prva dva dela mogu meriti hiljadama zbog vremena koje je proteklo), već je treba posmatrati kao skroz novu igru, kao da nisu postojale prethodne igre u serijalu. Takvo razmišljanje je u startu pogrešno, a to pričam kao neko kome se recimo nije nešto posebno ni dopao ovaj next-gen Thief.
 
Treba imati na umu da Yahtzee samo ulogu igra. Njegova izabrana internet persona je taj besni stari gamer koji sve mrzi i stalno kritikuje. Ti videi nisu pravljeni kao ozbiljne recenzije niti ih treba tako gledati, niti pretstavljaju njegovo pravo misljenje o igrama.:)
 
Tu se ne bih složio, zna on i da pohvali dobre stvari, šta više moj ukus se uglavnom preklapa sa njegovim, jedino se ne slažem sa premisom ove recenzije gde 90% vremena provodi u priči o tome kakav je bio Thief i šta bi Thief trebalo da bude sada u skladu sa prva dva dela, pogotovo kada je 15 godine razlike i kada 99% današnje gaming populacije ne zanima to poređenje. Takvim komparacijama u recenziji treba možda 10-15% prostora i ne treba da utiče na zaključak, a ovako u čitavoj recenziji skoro da se nije dotakao ove igre osim u poređenju sa prethodnicima, osim što je pomenuo probleme sa zvukom, linearnim mapama i da ne možeš sva vrata otvoriti.
 
Ovoga puta i nije baš objasnio.

Cela recenzija se svodi na priču o tome šta je Thief nekada bio i šta je Thief danas. Ljudi uporno ne shvataju da nastavke igara nikako ne treba gledati kroz prizmu prethodnika, posebno kada je u pitanju reboot posle 15 godina (kada se "fanovi" prva dva dela mogu meriti hiljadama zbog vremena koje je proteklo), već je treba posmatrati kao skroz novu igru, kao da nisu postojale prethodne igre u serijalu. Takvo razmišljanje je u startu pogrešno, a to pričam kao neko kome se recimo nije nešto posebno ni dopao ovaj next-gen Thief.

Igra je reboot i sequel. Developeri su obecavali da ce postovati taj Thief DNA. Uzmi sve to u obzir.
Problem je sto igra ne prolazi ni kao taj takozvani next-gen. Puna je rupa i gluposti.

Da se danas umjesto ove igre pojavio TDS kao najnoviji Thief sa boljom grafikom i animacijama, pokupio bi daleko bolje ocjene i prodao bi se isto ili cak bolje. Ocjene utjecu na prodaju.
 
Ljudi uporno ne shvataju da nastavke igara nikako ne treba gledati kroz prizmu prethodnika, posebno kada je u pitanju reboot posle 15 godina (kada se "fanovi" prva dva dela mogu meriti hiljadama zbog vremena koje je proteklo), već je treba posmatrati kao skroz novu igru, kao da nisu postojale prethodne igre u serijalu.

Ne nego cu je posmatrati kao zasebnu igru koja se zove Ghost, koja nema glavnog protagonistu po imenu Garet vec nekog tamo carobnjaka koji baca magije...

Da li to znaci da je ova igra namijenjena samo onima koji nikada nisu ni culi za Thief serijal?! Svi ostali na lobotomiju... To vjerovatno u uputstvu pise?! :d


this-is-not-a-reposto111.gif
 
Poslednja izmena:
Da se razumemo, meni je jasno da neke igre ne trebaju biti posmatrane kroz prizmu svojih prethodnika. Međutim, kod Thiefa imamo specifičan problem - što je bio smešten u jedan vrlo poseban podžanr/nišu. Nije to isto kao kada se rebutuje neka franšiza koja je bila manje ili više akciona igra pa ajde može da prođe to što se izvodi na ovaj ili onaj način, što ima više oružja nego što je stara igra imala, što se malo više puca ili ima malo više undeadova nego što je bilo u originalu pre 10-ak godina. Prosto, Thief je bio suviše drugačiji i suviše poseban da bi se prelazilo preko toliko stvari u rebutu. Npr. X-ti Wolfenstein koji treba da izađe ove godine ima puno prostora za vrdanje, a da ga uopšte ne okarakterišu kao nedostojnog naslednika. Ovde nije bilo toliko prostora, a igra je iskoračila iz njega. I to je to.
 
Poslednja izmena:
Ne nego cu je posmatrati kao zasebnu igru koja se zove Ghost, koja nema glavnog protagonistu po imenu Garet vec nekog tamo carobnjaka koji baca magije...

Da li to znaci da je ova igra namijenjena samo onima koji nikada nisu ni culi za Thief serijal?! Svi ostali na lobotomiju... To vjerovatno u uputstvu pise?! :d

Od starta su otvoreno rekli da je reboot u pitanju, a reboot u rečniku gaming industrije znači da se zadržavaju samo neki delove priče, lore, naslov igre, ali da su podložni promenama gameplay, mehanika igre, u nekim slučajevima čak i žanr, i da događaji i gameplay iz ranijih naslova nemaju obavezu nikakvog značaja za novu igru koja dobija reboot. Ogromna razlika je između sequel-a i reboot-a, a ovaj Thief je od početka najavljivan kao reboot.

Tako da svaka rasprava koja vodi u tom smeru nema nikakvog smisla, ovo ne važi isključivo za gaming industriju, već i za filmsku industriju, za strip itd... Vredi raspravljati o tome u kojim segmentima je ova igra podbacila, jer je podbacila, ali priča o nečemu što je bilo pre 15 godina je besmislena, pogotovo ako ljudi koji su radili na prvobitnim naslovima nisu deo ovog projekta, što verovatno većina ljudi koji su radili na ovom naslovi nisu ni igrali prethodne igre (niti postoji razlog zašto bi to morali) i što naravno ne poseduju istu umetničku viziju koju je posedovao prethodni tim (kao što recimo Betmen od Nolana ne može biti isti kao Betmen od Bartona, ma koliko to neki želeli ili ne, čak je Nolan izjavio da nije ni odgledao sve ranije Betmene, pa mu nije smetalo da napravi tri najbolja filma na tu temu), tako nešto baš i nije moguće, pogotovo ako ne rade na projektu iz ličnog zadovoljstva, već zato što je rečeno od izdavača da bi bilo lepo da se iskoristi stara licenca...
 
Poslednja izmena:
Lepo si to izdeklamovao, ali priča i lore u ovoj igri nemaju mnogo veze sa prethodnim, do te mere da komotno može da se dešava u nekom potpuno drugom svetu. Ili, ako se zadržimo na tvom poređenju, Betmen je otišao iz Gotama do Njujorka, Majamija, Los Anđelesa (po izboru) i krenuo da se taba sa krimosima koje nikada do sada nismo videli nigde, u bilo kom stripu, filmu ili seriji.
 
Nazad
Vrh Dno