Šta je novo?

The Witcher 3

Nisu sve texture poboljsane, niti ima potrebe za tim. Nije ovo first person igra.
Ovo sto je Halk Hogan uradio sa HD Reworked je odlicno. Mada ja sam ga nagovorio da odradi ovaj mod kako treba, i dugo mu je trebalo jer tu ima bar 2000 textura.
Btw, u zadnje dvije godine imamo AI image upscale algoritme koji odlicno odradjuju posao. Ubacis texturu i software ti sve odradi, tako da je to sad zajebancija.
 
Podrska uvijek dobro dodje.
Vecina modera misli da to moze brzo odraditi, pa samo ubacuju texture koje uopce ne odgovaraju niti su kako treba dizajnirane. A Hulk je uradio isto to sto sam i ja radio za Skyrim. Unaprijedio je texture i zadrzao vanila dizajn, na sta sam ja uvijek potencirao i nagovarao ga. Da to nije uradio, CDPR ne bi uopce uzeo njegov mod.
Mozda su mu dali i nekakvu kintu, jer zasluzio je.
 
nVidia izbacila game ready drajvere sa podrskom za WItcher 3, blizu smo konacno :)
 
Next-gen update list of changes Global release timings
 
Deluje prilično okej. Teksture su oštrije, osvetljenje je poboljšano, postoje novi vremenski efekti. Ova kamera na blizinu mi ne odgovara.
Series S bi trebalo da ima "performance" grafiku kao X/PS5 ali manju rezoluciju i 30 FPS.
Čekamo analizu DF-a. Na PC-u igra sija.
 

 
Poslednja izmena:
Deluje prilično okej. Teksture su oštrije, osvetljenje je poboljšano, postoje novi vremenski efekti. Ova kamera na blizinu mi ne odgovara.
Series S bi trebalo da ima "performance" grafiku kao X/PS5 ali manju rezoluciju i 30 FPS.
Čekamo analizu DF-a. Na PC-u igra sija.
Da opet citiram sam sebe :p
Očekivano, kako igra radi od platforme do platforme. Na ovom linku možete videti šta da očekujete u zavisnosti na čemu igrate.



Ja se igram na S-u i zadivljujuće je da performance mod (1080p - 60 FPS) sa smanjenjim shadows i foliage draw distancama izgleda bolje nego stara verzija na max, no pop up je i dalje vidljiv, ne kao ranije ali vidljiv.
Quality verzija (1440p - 30 FPS) ima maksimalnu grafiku (performance mod jače verzije konzola) dakle bez RT-a i izgleda apsolutno sjajno za mašinu od 300€, te ću ja najverovatnije igrati na taj način.
 
Pa lepše i realnije mi izgleda na PS4 sa ovom izmaglicom...
Taman sam hteo da kazem...
Ona scena gde sa Vesimirom na konju ulazis u ono prvo malo selo pored obale (pre White Orcharda) sa vesalima na levoj strani, mnogo bolje izgleda sa sa maglom na PS4 nego na PS5 sa rtx-om.
Takodje i ovi novi klipovi sto kace, kada se Geralt kupa, jedino sto mogu da primetim je da na PS5-ici su malo bolje teksture bacve...
Pozdravljam nesto poboljsane performase i promenjen quick sign cast sistem (sa bamperom) ali generalno meni ovo sa rtx-om uglavno deluje kao prodavanje magle i bespotrebno na hw-u koji to ne moze da gura kako treba.
 
Refleksije vode izgledaju 3 put gore sa rt nego bez. Kao da nema normal mape na većoj udaljenosti.
Osim toga lepo ovo izgleda, skroz verno originalu. Najveću razliku pravi vegetacija čini mi se, biljke više ne "svetle" na suncu zbog preterivanja sa translucent materijalom.
 
^
Da ali to sa vegetacijom je bilo vise svestan "artistic design choice", zbog onog poglavlja u TW1 koji se se poprilicno svideo igracima i odskakao od ostatka igre, pa je to nastavljeno i u TW2 i TW3. Licno to sada gubi na "smeku" koji je igra imala, sto sam vec naglasio da mi se ne svidja kod rtx-a i u drugim igrama gde poprilicno menja izgled igre i utice na atmosferu tj gubljenje iste koju su dizajneri zelili da postignu. Slazem se i za refleksije na vodi.
Nadam se da ce biti nekih opcija u podesavanju gde ce moci da se napravi kompromis i izvuku samo "bolje" opcije iz next-gen patcha.
 
Poslednja izmena:
Pa lepše i realnije mi izgleda na PS4 sa ovom izmaglicom...
Ta izmaglica koja je u dolini reke koliko vidim je uklonjena da bi mogli da uživamo u boljoj grafici :p
Šalu po strani, i ja mnogo volim te foggy efekte u igrama. Međutim, ne znam da li ste primetili da sad magle ima u višim predelima Skelige gde je dosta snega a vidi se sa veće udaljenosti. Nije je bilo pre.

*ebote ako ovako nastavimo mogli bi lagano da diplomiramo na meteorologiji :geek:
 
Super je ovo, samo jos da neko odradi detaljno poredjenje sa starom PC verzijom. :)

 
Znači 60fpsa na Series S?
To sam čekao.
Pokrenuo, video da je u 30 frejma i batalio.
 
 
Perverzija, igraće se ovo opet.
 
Na 3080ti ultra+ radi perfektno na 4k... dok se ne ukljuci RT. Tada i sa DLSS pada FPS na 50ak i manje, a 2 puta mi se srusila igra prilikom menjanja konfiguracije.
 
Ovaj lik sa klipa gore igrao na 3070Ti Ultra+ RT 4K i kaže kako je igrivo. Naravno nije uspeo da snimi fps zbog "problema".

Meryl Streep Doubt GIF
 
Nek dobijem 60-80fps u QHD, Ultra postavke, RT off, DLSS Auto - ja zadovljan.
 
Interesantno kako nisu izbacili preporucenu konfiguraciju za odredjene postavke igre da znamo cemu da se nadamo 😜
 
Interesantno kako nisu izbacili preporucenu konfiguraciju za odredjene postavke igre da znamo cemu da se nadamo 😜
Zato što je na kompu neoptimizovano đubre. Kad god izmeniš neku grafičku opciju, zna da crashuje, ili potpuno uništi fps, a i kad vratiš podešavanje natrag, ne dobiješ fps, mora restart.
DLSS ne radi kako treba, RT izaziva užasan stuttering. Ja nisam uspeo da načinim da mi funkcioniše dualsense kontroler no to je možda do Goga umobolnog. Sve u svemu klasičan apdejt od CDPRa - namerno skrivaju informacije pre izlaska, čak i za nešto kao što je običan rimejk koji je suštinski skup modova uz ray tracing. I zaseru stvar.
 
v.jpg The Witcher 3 Screenshot 2022.12.08 - 18.23.48.93.pngKlot verzija( ultra sve sem senki)
Prelazim mesecima,(treci put za redom od kad je izasla) Nadam se da nece save da mi sjebe, doduse na cloud-u je save...
 
Poslednja izmena:
Btw. dobra je prica sto su implementirali cross platform save...
Nadam se da next-gen patch nece nista da zezne i da ce moci da se importuje sa PC-a na konzole
 
Nazad
Vrh Dno