Šta je novo?

The Witcher 3

Update za konzole. Na njima je 30FPS.
 
Ne brinite tu je ballsack armor :)

YGzrWmc.png
 
images


Sreca da nisu menjali likove po ovima iz serije...
 

Alright, I watched the stream and wrote up a complete summary.

Engine, Technology, and Asset Enhancements
  • Ray Tracing, including Ray Traced Global Illumination and Ray Traced Ambient Occlusions
  • FSR 2 and DLSS 3
  • Dynamic resolution scaling
  • Screen space reflections still used for water, improved and expanded to other materials
  • Higher quality textures (courtesy of HD Reworked modification)
  • Higher foliage density and rendering distance
  • Higher level of detail scaling
  • Higher quality environmental meshes (eg: cobblestone in Novigrad now 3D, not a normal map)
  • Improved asset streaming
  • Further draw distance (eg: rendering of smoke from distant villages)
  • New weather conditions
  • Reduced stutter in cutscenes
  • Bug fixes
  • Ultra+ setting tools for PC (not presets, but a set features to tinker with to extend rendering distance, background character detail, assets, LOD, etc further)

Console Specifics
  • 30fps Ray Tracing Quality mode, 60fps Performance mode
  • Ray Traced Global Illumination and Ambient Occlusions used in Quality mode
  • FSR 2 and dynamic resolution scaling used to maintain target framreates
  • PlayStation 5 haptics and adaptive triggers used for sword impacts, spell casting, etc

Gameplay and Features
  • Photo mode
  • New optional camera, closer and to the side (can be toggled and set for different states, eg exploring, combat, riding, etc)
  • Quick casting of signs by holding shoulder button and pressing assigned buttons, to prevent having to go through radial menu
  • Map filters to remove clutter, such as points of interest and Skellige caches, for cleaner presentation
  • New control options, such as enabling Geralt's spring via control stick tilt, not a button
  • Hybrid/dynamic hud and minimap options, such as hiding quest markers in general gameplay, viewed when tapping focus mode
  • Subtitle scaling
  • Quest fixes
  • Cutscene pausing
  • Chinese (simplified) dubbing, fully voiced
  • Improvements to other languages
  • New short quest with returning actors (eg: Geralt) for Netflix content, to unlock Geralt's armour and swords from Season 1 and Season 2
  • New optional outfits for Dandelion and Nilfgaard armour, togglable via menu
  • Cross saves between platforms (eg: take old save from PC, buy game on PS5, import and continue save from there)
  • Additional 'surprises', quality of life features, mod integration, etc
 
Pitanje je da li je dodatno tweakovan Red Engine, cini mi se da je imao frame cap na 153/155 na novijim grafickim karticama.
U svakom slucaju bice interesantno odvrnuti dodatno detalje na PC-u, sudeci po listi poboljsanja koje su najavili ako nista drugo dovoljan izgovor za jos jedan prelazak.
 
Ako bi fixovali scaling da znaci budu od koristi na NG+, ja bih bio prezadovoljan.
 
Koliko vidim,koristili su već postojeće teksture onog HD reworked projekta,može to i bez njih...
 
Da li si mogao da nađeš sliku sa lošijom rezolucijom od ove? :D
Ima definitivno razlike, svakako više nego pristojno za besplatan update igre koja je stara 7 godina.
Koliko vidim,koristili su već postojeće teksture onog HD reworked projekta,može to i bez njih...
To su i potvrdili na streamu, ubacili su taj i još brdo drugih modova.
 
Samo kažem da je konkretno to moglo i do sad,bez njih,ako je to glavno što donose,džabe su krečili
 
Naravno da to nije "glavno" što donose. Bukvalno imaš par postova iznad listu izmenjenih stvari.
Plus, imaj na umu da ovo gledaš iz ugla PC igrača koji skida modove. Za ljude koji se ne bakću sa modovima, i za konzolaše, čak i to je velika stvar, kamoli sve ostalo.
 
Iz navedenih trejlera deluje mi da su view distancu veoma povećali te da liči na onaj čuveni 35-minutni gameplay iz 2014. Baš sad ima onaj feel otvorenosti koja postaje izraženija jer se lokacije vide sa mnogo veće udaljenosti. Takođe se može reći i za grass density, trave ima više, raznih boja, te nije više nekako "papirnasta".
Za osvetljenje i (neke nove vremenske prilike) moramo sačekati, premda su rekli da i tu ima novih funkcija. Ima onaj deo kada je po magli a nije ga bilo pre.

Jako želim da se vratim ovom svetu, da opet kroz Novigrad lutam ulicama i rešavam razne questove od kojih se ne zna koji je bolji. Da još detaljnije istražnim Skeliška ostrva inače moju omiljenu regiju u igri, te da se podsetim kakvu to crnu magiju frljaju u Velenu.
Bajkoliki Tussaint je samo šlag na torti.
 
Tja...to je od prilike 3-5% bolje od vanile sto se grafike tice. Malo drugacije osvetljenje (uglavnom bolje, ali ne uvek), bolja refleksija na vodi, detaljnije teksture nekih stvari. Nova kamera je glupost. Novi questovi su prava stvar, jedino to vredi ponovnog igranja sto se mene tice
 
PC zahtevi ko Cyberpunk 2077.
Isti engine iste muke 😁.
 
Bice to lepo nadam se, samo da je dobro optimizovano i da ne bude nerealna hardverska zahtevnost sto se RT tice. Nikakve vesti sta je potrebno ( osim kartice koja podrzava RT naravno :ROFLMAO: ) da se igra sa RT u punom sjaju? Nadam se da ce 3070 biti dovoljna za 1440p
Jedva cekam iako imam 500+ sati igranja :p
 
Poslednja izmena:
Odgledah DF-ovu recenziju i uz svo duzno postovanje meni je ovo sa RTRT sviranje k...
Hvalospevi da igra u nekim segmentima (unutar zgrada) izgleda neprepoznatljivo bolje je meni licno smesna - da postoji razlika, ali ne toliko niti to toliko drasticno bolje deluje kao sto ovi iz DF hvale... Bukvalno kao da vec na "otpanjene" ultra setting slajdere dodas jos jednom podesavanje iznad i u krajnjem scenariju tokom igranja je neprimetno.
Udar na performanse ce svakako biti, pritom je i RED Engine malo problematican (neoptimizovan) i ne prelazi 153fps-a na modernom hw...

Igra iako je vec 7 godina stara izgleda odlicno na PC-u i ovo guranje rtrt-a je cist marketing.
Jedino pozitivno je sto ce konzole dobiti ono sto je na PC-u vec bilo dostupno sto se grafike tice...
PC dobija malo skinova i neki quest line...and that's all folks...
 
I meni se čini da je baš tako.
 
Pitam se dal su slepi ovi iz DF... A gledam ove przenice na komentarima na YT i prisra mi se
 
Odgledah DF-ovu recenziju i uz svo duzno postovanje meni je ovo sa RTRT sviranje k...
Hvalospevi da igra u nekim segmentima (unutar zgrada) izgleda neprepoznatljivo bolje je meni licno smesna - da postoji razlika, ali ne toliko niti to toliko drasticno bolje deluje kao sto ovi iz DF hvale... Bukvalno kao da vec na "otpanjene" ultra setting slajdere dodas jos jednom podesavanje iznad i u krajnjem scenariju tokom igranja je neprimetno.
Udar na performanse ce svakako biti, pritom je i RED Engine malo problematican (neoptimizovan) i ne prelazi 153fps-a na modernom hw...

Igra iako je vec 7 godina stara izgleda odlicno na PC-u i ovo guranje rtrt-a je cist marketing.
Jedino pozitivno je sto ce konzole dobiti ono sto je na PC-u vec bilo dostupno sto se grafike tice...
PC dobija malo skinova i neki quest line...and that's all folks...
Na 5:20



Full RT ce biti rezervisan samo za PC. Ne kazem da ce izgledati bolje ali trenutno CDPR krije PC verziju. Ono sto je meni razocaravajuce jeste neprimjetan bump tekstura. Ove teksture nisu vece rezolucije. Nekako je sam veci kontrast.

image.png
 
Mislim da ćemo najveće poboljšanje primetiti u view distance i grass density, prema onom linku što sam postavio. Ovo ostalo je samo neki šminkeraj.
 
Nazad
Vrh Dno