Šta je novo?
Ok, polako. Postoji rešenje i za to. Traži deblokadu naloga i napravi sa drugim korisničkim imenom, pa ćeš dobiti aktivacioni kod u sms poruci. Jednom su mi smrzli tokene, drugi put eBanking i ostavili samo mBanking u funkciji pa kad više nisam mogao da ulazim uz mToken, onda i zatražio da mi deblokiraju nalog. Nadam se da im se neće dešavati tako neke situacije, ali i ko što kažeš, s obzirom da im retko šta plaćam su i ok (platio sam potvrdu plaćanja sa eBankinga, promenu pina kada se naplaćivala, ali na kursnoj razlici za mog preduzetnika su poprilično zaradili) tako da, imaju oni odakle sve to da naplate. S druge strane, nisam doživljavao neprijatnosti da na visoke datume onemoguće plaćanja ili mi zarobe pare i još jedino u Poštanskoj sa Homebankingom gde imam Visa Internet. Jedino u Halk i OTP nisam bio, a ostalo žali Bože.
Hvala. Taj aktivacioni kod sam dobio kad sam poceo da popunjavam podatke u mbank app. Ja ne znam korisničko ime, lozinku znam. Mislio sam da će mi pisati u mejlu na koje ime sam se registrovao, a ne samo da sam registrovan. Ne znam kako od nečeg tako prostog naprave problem. Ja sam isto mislio da pravim drugi nalog. Nije problem da počnem da pravim novi sad, ali da ne bude duplo i da ne bude problema neću da se vodim na 100 mesta i računa i još najvažnije ako opet zaribam na isto mesto ništa mi ne znači novi nalog. Samo mi treba od njih moje korisničko ime i lozinka pod kojom sam se registrovao i to je to. Oni imaju i treba da mi daju kao što drugi kazu u mejlu registrovan član sa tim imenom i lozinkom bla bla. Sa ovog tvog linka sam pisao rol suport mejl i sad je prosleđen nadležnoj sluzbi banke. Očekujem odgovor ujutru. Hvala @uji mnogo na savetima, ali na kraju ipak sam i njih cimnuo da vidim šta će reći. 🙂🍻

Ovi moji odgovori oko RF mogu i na njihovu temu samo tamo nema nikog, pa sam pitao ovde. Hvala.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Sad mi se restartovala aplikacija i opet me vratilo na početak. Gde sad? Jel mogu sad na token? Imam dve opcije za aktiviranje samo sto mi je prvu put stalo na 4 od 5 koraka. Po mejlu ja sam već registrovan tako da ne bih opet pravio nov nalog.

Screenshot_20240221_223017.jpgScreenshot_20240221_223038.jpg
 
Da li neko koristi OTP Prestiz paket? Vidim da imaju online otvaranje racuna sa gratisom besplatnim odrzavanjem racuna 12 meseci. Sad ono sto mene zanima da li je srednji kurs kupovine evra ko sto ljudi pricaju ili je ti za neki drugi paket?
Srednji kurs moras traziti od licnog bankara, moras imati primanja preko 140k, bar je tako bilo kad sam se ja raspitivao. Limit je 2k eura mjesecno.
 
Sad mi se restartovala aplikacija i opet me vratilo na početak. Gde sad? Jel mogu sad na token? Imam dve opcije za aktiviranje samo sto mi je prvu put stalo na 4 od 5 koraka. Po mejlu ja sam već registrovan tako da ne bih opet pravio nov nalog.

Pogledajte prilog 430001Pogledajte prilog 430002
Rekli mi na mejl opet pokušam. Znači nisu mogli da mi pošalju podatke da nastavim ili da mi daju token. Kakvi carevi. Jbh online kad se patiš za otvaranje danima.

Sad pokušavam i neće da šalju aktivacioni kod. 😁😂
 
Poslednja izmena:
Rekli mi na mejl opet pokušam. Znači nisu mogli da mi pošalju podatke da nastavim ili da mi daju token. Kakvi carevi. Jbh online kad se patiš za otvaranje danima.

Sad pokušavam i neće da šalju aktivacioni kod. 😁😂
Napokon sam otvorio. Sve ok. Nešto što reklamiraju da se otvara brzo i lako oduzilo se na par dana prvo ja nemam vremena da se bavim time ceo dan nego kad stignem, drugo je do njihovih komplikacija.
 
  • Adds to story
Reagovanja: uji
Dobrodošao u Rajfajzen banku. Jesu malo pogubljeni po centrali, jer ne zna se ko šta priča, ali avaj. Svakako bolje, nego da uopšte pojma nemaju, a da za sve moraš da cimaš ličnog bankara.
 
Da li neko zna gde je najpovoljnije otvoriti tekući račun za stambenu zajednicu?

Nova zgrada, 5 jedinica, nismo ni planirali da to otvaramo, ali sada nas već više puta podsećaju da je to obavezno.

UPDATE: gore nisam napisao bitno je da račun bude što jeftiniji za mesečno održavanje! Još ako ima e-banking, idealno.
 
Poslednja izmena:
Dobrodošao u Rajfajzen banku. Jesu malo pogubljeni po centrali, jer ne zna se ko šta priča, ali avaj. Svakako bolje, nego da uopšte pojma nemaju, a da za sve moraš da cimaš ličnog bankara.
Hvala. 🙂🍻

Kako da znam ko mi je lični bankar kad nema potpisa, nema potpis na dokumentima moj ili agenta na mejlu?
 
  • Like
Reagovanja: uji
Hvala. 🙂🍻

Kako da znam ko mi je lični bankar kad nema potpisa, nema potpis na dokumentima moj ili agenta na mejlu?
U praksi nije takva koncepcija (osim za Premium i postoji opcija da ide bez održavanja ako je plata preko 100k, ali to je druga tema) i pitanje je kako to funkcioniše van Beograda gde se neko od postojećih zaposlenih dodeljuje kao savetnik, ali jedini stvarni benefit je prioritet preko reda. Kod blagajnika ideš za jedno, a kod savetnika za drugo, itd. Meni baš zato i odgovaraju, jer je dovoljno da pozovem call centar sa svog broja koga sam registrovao u banci ako može telefonom, a ako ne, odem u filijalu i završim šta mi treba na licu mesta (eventualno proslede centrali na obradu, ali onda svaki sektor po nalogu zna šta i kako tačno treba da se radi pa u krajnjem slučaju daju povratnu informaciju ako nešto nije kako treba).
 
Ja kad pisao u mejlu samo su rekli da otvorim nalog. Sve je bilo ok. Cak mi nije tražilo sad token nego samo pin i to je to.
 
Da li neko zna gde je najpovoljnije otvoriti tekući račun za stambenu zajednicu?

Nova zgrada, 5 jedinica, nismo ni planirali da to otvaramo, ali sada nas već više puta podsećaju da je to obavezno.

UPDATE: gore nisam napisao bitno je da račun bude što jeftiniji za mesečno održavanje! Još ako ima e-banking, idealno.
Mislim da ide NLB, pa OTP. Svakako ih iscimaj za up to date cene održavanja.
 
  • Like
Reagovanja: PJ
Jel se jos nekom desilo da mu ugase devizne racun zbog nekakve neaktivnosti ?!? u pitanju je OTP banka
 
Ako nije deo paketa i nema prometa, bilo koja banka može u nekom trenutku da donese odluku o gašenju, kao što je Raiffeisen isto uradila sa svim neaktivnim računima iz CA pre pripajanja, a viđao sam i pre više godina obaveštenje Komercijalne oko gašenja neaktivnih deviznih računa.
 
Lud sistem dal je deo paketa nemam pojma ali dinarski racun se koristi a devizni koje u sklopu istog otvoren pre godinu dana je potreban i posto je ugasen stvorili su mi velik problem jer se podaci oko uplate ne bi smeli menjati
 
Morali su da te obaveste putem kanala komunikacije koji si odabrao i da navedu sta da uradis da do ugasenog racuna ne dodje. Svakako ih zovi i pitaj kako su te obavestili o tome i kada, ali pre toga pretrazi u e/m bank aplikacija da nemas poruke o tome.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Moguce da je obavestenje genericko, da racune koji se ne koriste gase, u pitanju je keva, sad su otvorili drugi sa novim podacima i tako stvorili veliki problem
I ja sam u erste dobio email o promeni deviznih racuna pa nisam skontao jer poruke pisu majmuni i moras da citas propratni dokument da skontas da i tebe kaci
 
Je l ima Aik banka neki mejl gde bih mogao da im javim da me poskidaju sa tih njihovih listinga za SMS i mejl? Vidim samo brojeve kol centra u kontakt sekciji. Pošto već 2 god nemam račun kod njih, a oni mi šalju svakakve gluposti, a sad još i ove izveštaje o naplaćenim naknadama za račun koji je davno zatvoren.
 
Je l ima Aik banka neki mejl gde bih mogao da im javim da me poskidaju sa tih njihovih listinga za SMS i mejl? Vidim samo brojeve kol centra u kontakt sekciji. Pošto već 2 god nemam račun kod njih, a oni mi šalju svakakve gluposti, a sad još i ove izveštaje o naplaćenim naknadama za račun koji je davno zatvoren.
E ima kvaka.
Ja sam isto tako ugasio racun, pa su me ubili od smaranja pre neki dan.
Na kraju se ispostavilo da ugaseni racuni nisu ugaseni...
Uzasna banka
 
Svašta... Kakvi ludaci...😂 I onda si išao u poslovnicu da ih gasiš ponovo?

Ti računi su mi bili u nekadašnjoj Sber, pa sam ih posle kupovine od strane Aik "ugasio". 😁
 
Dzabe potvrda.
Meni dali, ali definitivno su imali probleme kod tzv operativnog spajanja i sveopsti raspad sistema
 
Oni izveštaji o naknadama koje šalju banke početkom godine za celu prethodnu godinu. Suma za sve je nula, naravno. Ali računi ugašeni pre godinu i po, dakle pre te godine na koju se to odnosi.😂 Našao sam neki mejl i poslao sam im sve, da ne dosađuju više.
 
AIK banka je posebna priča, od nje može i da se očekuje tako nešto. Blokiraj im broj. 😁
 
Meni su pre neki dan poslai 15 tih mejlova...
A na kraj pameti mi nije bilo da gledam u KB jer su mi dali potbrdu da sam ugasio i nemam dugovanja, jer sam nosio na posao tu potvrdu
 
Isto NLBKB, ugasili račune, poslat izveštaj o naplaćenim naknadama za devizni. Dobio potvrdu, naravno. Što se AIK banke tiče, od 2015. do 2018. su katkad slali mejlove nakon gašenja dinarskog i nakon toga više ne. Tako da, potvrđujem gornje navode.
 
Nazad
Vrh Dno