Nista
Cenjen
- Učlanjen(a)
- 23.12.2012
- Poruke
- 936
- Poena
- 180
Hvala. Taj aktivacioni kod sam dobio kad sam poceo da popunjavam podatke u mbank app. Ja ne znam korisničko ime, lozinku znam. Mislio sam da će mi pisati u mejlu na koje ime sam se registrovao, a ne samo da sam registrovan. Ne znam kako od nečeg tako prostog naprave problem. Ja sam isto mislio da pravim drugi nalog. Nije problem da počnem da pravim novi sad, ali da ne bude duplo i da ne bude problema neću da se vodim na 100 mesta i računa i još najvažnije ako opet zaribam na isto mesto ništa mi ne znači novi nalog. Samo mi treba od njih moje korisničko ime i lozinka pod kojom sam se registrovao i to je to. Oni imaju i treba da mi daju kao što drugi kazu u mejlu registrovan član sa tim imenom i lozinkom bla bla. Sa ovog tvog linka sam pisao rol suport mejl i sad je prosleđen nadležnoj sluzbi banke. Očekujem odgovor ujutru. Hvala @uji mnogo na savetima, ali na kraju ipak sam i njih cimnuo da vidim šta će reći. 🙂🍻Ok, polako. Postoji rešenje i za to. Traži deblokadu naloga i napravi sa drugim korisničkim imenom, pa ćeš dobiti aktivacioni kod u sms poruci. Jednom su mi smrzli tokene, drugi put eBanking i ostavili samo mBanking u funkciji pa kad više nisam mogao da ulazim uz mToken, onda i zatražio da mi deblokiraju nalog. Nadam se da im se neće dešavati tako neke situacije, ali i ko što kažeš, s obzirom da im retko šta plaćam su i ok (platio sam potvrdu plaćanja sa eBankinga, promenu pina kada se naplaćivala, ali na kursnoj razlici za mog preduzetnika su poprilično zaradili) tako da, imaju oni odakle sve to da naplate. S druge strane, nisam doživljavao neprijatnosti da na visoke datume onemoguće plaćanja ili mi zarobe pare i još jedino u Poštanskoj sa Homebankingom gde imam Visa Internet. Jedino u Halk i OTP nisam bio, a ostalo žali Bože.
Ovi moji odgovori oko RF mogu i na njihovu temu samo tamo nema nikog, pa sam pitao ovde. Hvala.