Šta je novo?

Targo Telekom

Bilo bi lepo da se Becks javi sa informacijama.
 
Evo info.
Iskljucena je struja u Pazovi. Kako i zasto niko ne zna ali pretpostavljam da je neka birokratija u pitanju.
Koliko znam, trebalo je juce da sve bude pusteno ali nije. Pretpostavljam da ce danas biti.
 
Hvala.Nadam se da ce se uskoro resiti. Jer ovde kod mene ljudi vec polako pocinju da piz....Nemaju TV vec 24h...Nemaju drugu alternativu
 
E, neće da vi menjamo :)

Već sam mislio da ću izludeti od dve babe bez TV-a :D
 
TARGO! ukinuli ste NG, Baby chanel,sada posle ovog skoro dvodnevnog problema,vidim da nema CI,i History kanala,znaci polako iskljucujete bez objasnjenja iako na vasem kanalu pise da u paketu ima NG. Mislite da veliki upload 24/12 nesto ljudima znaci. Znaci toliko, da se sa korisnickog kompjutera mogu skidati podaci zna se sta i kako, vecim brzinama . Ja napr. zovem korisnicki servis i nemogu nikako da ga dobijem,ako i nije zauzet kaze da su svi operateri trenutno zauzeti, MOLIMO SACEKAJTE, koliko to treba, kada se sabere ukupno 20 minuta, pa za to vreme moze bukvAlno da pocne i da se zavrsi treci svetski rat . Ali moracu da vas dobijem da vidim kakvi su uslovi da mi ostane NET a da odjavim TV. Jer mi vasa ponuda TVkanala polako ide na ziiiivac!Ako ukinete jos koji kanal necete biti samo u stecaju, vec u rasulu,ako vec i niste. A tu na pocetku med i mleko, sta vam je trebao toliko veliki lokal u Staroj Pazovi,i koliko je trajao ? godinu dana. Ambicije su Vam bile da budete prvi NET provajder u Srbiji, samo sto niste uracunali gomilu klipova u vasim tockovima. Pozdrav od razocaranog korisnika vasih usluga(3 god.).PS voleo bih da izadjete iz problema ali s obzirom da znam kako ovaj narod dise-cisto sumnjam.
 
A zasto da ne napise i ovde?
Samo zbog ovog juce i danas sam se registrovao...Sramota je jedina pristojna rec koju mogu da upotrebim za ono sto Targo radi pretplatnicima.Ok,to vise nije onaj Targo ,glamurozan,od pre 2 godine ali gospoda u stecaju nas tretiraju kao da nam usluge daju dzabe.Stalni prekidi,prosli mesec 5 dana bez trecine tv kanala,NIKO ali NIKO se ne javlja na jedan jedini tel koji sluzi za kontakt.Kad je neka frka jednostavno ga ugase,kao juce i danas.
Beks ako vec zelis da pomognes ovde onda budi iskren:nije nikakva birokratija u pitanju,jednostavnim pozivanjem EDB dobio sam jutros info da Targo nije platio struju ko zna od kad.Juce je stigao "crveni" nalog za iskljucenje,sto su revnosni majstori EDB-a i uradili.Pa onda treba 35 sati da prodje da Targo plati i ponovo bude ukljucena struja?
Sledeci put kad mi se niko ne javi na onaj poznati telefon podnecu prijavu trzisnoj inspekciji jer je osobljeTargo-a duzno da se javlja na javno istaknut broj koji sluzi za komunikaciju sa pretplatnicima a ignorisanjem kao sto je ovde slucaj korisnici se dovode u zabludu da imaju "podrsku"
 
Da li neko ima problema sa brzinom d/u, ili je to do mene nešto, ili su vratili one prvobitne brzine pre dupliranih?


Edit... OK je ipak, do mene je bio problem.
 
Poslednja izmena:
A zasto da ne napise i ovde?
Samo zbog ovog juce i danas sam se registrovao...Sramota je jedina pristojna rec koju mogu da upotrebim za ono sto Targo radi pretplatnicima.Ok,to vise nije onaj Targo ,glamurozan,od pre 2 godine ali gospoda u stecaju nas tretiraju kao da nam usluge daju dzabe.Stalni prekidi,prosli mesec 5 dana bez trecine tv kanala,NIKO ali NIKO se ne javlja na jedan jedini tel koji sluzi za kontakt.Kad je neka frka jednostavno ga ugase,kao juce i danas.
Beks ako vec zelis da pomognes ovde onda budi iskren:nije nikakva birokratija u pitanju,jednostavnim pozivanjem EDB dobio sam jutros info da Targo nije platio struju ko zna od kad.Juce je stigao "crveni" nalog za iskljucenje,sto su revnosni majstori EDB-a i uradili.Pa onda treba 35 sati da prodje da Targo plati i ponovo bude ukljucena struja?
Sledeci put kad mi se niko ne javi na onaj poznati telefon podnecu prijavu trzisnoj inspekciji jer je osobljeTargo-a duzno da se javlja na javno istaknut broj koji sluzi za komunikaciju sa pretplatnicima a ignorisanjem kao sto je ovde slucaj korisnici se dovode u zabludu da imaju "podrsku"

Sto se nervirate ? Ako Vam se ne svidja podnesete zahtev za raskid ugovora.Dok jos rade kako rade OK je, kad prestanu preci cemo svi kod drugih provajdera i to je to.
 
Stalni prekidi,prosli mesec 5 dana bez trecine tv kanala,NIKO ali NIKO se ne javlja na jedan jedini tel koji sluzi za kontakt.
I ti i dalje koristis tu uslugu. Ja to ne mogu da razumem. Mada opet na neki nacin ti se divim za sve to.
Ja kad bih kuci imao probleme sa netom, a da znam da su prouzrokovani od strane provajdera a ne moje opreme, raskinuo bih ugovor istog trenutka jer ne zelim da placam servis koji ne radi kako treba.

Sto se racuna za struju tice, oni su placeni.
Cak sta vise, trebalo bi da znas da kad je firma u stecaju EDB ne sme da prekida snabdevanje elektricnom energijom. Zato kazem birokratija :)
 
I ti i dalje koristis tu uslugu. Ja to ne mogu da razumem. Mada opet na neki nacin ti se divim za sve to.
Ja kad bih kuci imao probleme sa netom, a da znam da su prouzrokovani od strane provajdera a ne moje opreme, raskinuo bih ugovor istog trenutka jer ne zelim da placam servis koji ne radi kako treba.

Sto se racuna za struju tice, oni su placeni.
Cak sta vise, trebalo bi da znas da kad je firma u stecaju EDB ne sme da prekida snabdevanje elektricnom energijom. Zato kazem birokratija :)
Aha placeni su,dezurni u EDB sigurno laze ;)
Sto se tice usluge i zasto ne promenim provajdera - razlog ti je jasan imam jadan izbor izmedju Boxa,Kopernikusa i Targa,prva dva sam probao neka hvala.Istog sekunda bih promenio provajdera da imam neku drugu opciju.Ali nemoj da vrsis zamenu teza : pravo pitanje je zasto Targo ne ispunjava ono sto je obecao a mi potpisali?Ako se raspadate onda kljuc u bravu kao i svaka druga firma a ne usluga polovicna a trazite svaki dinar da se plati
 
Poslednja izmena:
Molim se za dan kada cu cuti da je TARGO prodat, jer gore od ovoga ne moze...Internet je radio punih 6-7 sati, opet je prestao da radi!!!:(
 
...Targo ne ispunjava ono sto je obecao a mi potpisali?Ako se raspadate onda kljuc u bravu kao i svaka druga firma a ne usluga polovicna a trazite svaki dinar da se plati
Zašto ne raskineš ugovor jer kako Ti kažeš "stalni prekidi,prosli mesec 5 dana bez trecine tv kanala,NIKO ali NIKO se ne javlja na jedan jedini tel koji sluzi za kontakt", a ako će Tebi biti lakše, a Ti zamisli da je "Targo stavio katanac u bravu" kako si rekao da bi trebalo (iako sva sreća nije), i eto, nema više nikakvih potraživanja sa njihove strane prema tebi, tj. ne plaćaš njima više ništa... posle volja ti da pređeš kod konkurencije ili da jednostavno nemaš TV i/ili net uslugu i ne plaćaš nikom ništa... i šta tu nije pošteno i nije fer ? Jer Targo Telekom kriv što ti nećeš da raskineš ugovor sa njima, i jel Targo kriv što konkurencija nudi to što nudi po cenama koje nudi ? Ne može Targo da umesto Tebe raskine ugovor sa Tobom i da zna šta je za Tebe najbolja opcija, već ako Ti to želiš, Ti moraš lično da podneseš zahtev za raskid ugovora, a posle šta ćeš, to je Tvoja stvar ! Odluka je na Vama, a ne na Targo Telekomu...

P.S. Meni lično kad Targo ne bude više odgovarao iz bilo kog razloga, raskinuću ugovor sa njima i eventualno pređem kod konkurencije (ako želim)... šta je tu čudno, pa neće valjda da Targo odlučuje šta ću ja da izaberem i šta meni odgovara ? Trenutno mi Targo nudi najbolju ponudu koja meni radi, kad ne bude bilo tako, zna se, razlaz... Raskid ugovora tome i služi, da svako izabere šta mu je u tom trenutku najbolja opcija / ponuda...
 
Poslednja izmena:
E stvarno mi nisu jasni ovi sto kace finansijske izvestaje Targa, ovi sto zovu EDB ko je platio struju a ko ne, sto se zale trzisnoj inspekciji sto call centar nece da se javi. Jeste Targo u problemima ali uvek smanje racun za period kada nema interneta, tehnicka podrska najbolja (Becks veliko postovanje). Pa im onda to malo pa ti "pobornici inkluzije" ostale korisnike nazivaju botovima (a nemaju pojma sta internet bot znaci). Hoce li Targo biti bolji posle vasih komentara? Sta time postizete? Jedini zakljucak koji sledi je da moram raskinuti ugovor i preci kod drugog provajdera tj. drzavnog provajdera (Da li vi radite za te provajdere?). Necu preci sa Targa dok mi ONT ne izgori (a i tada mi Becks mozda sredi zamenu pa nastavim). Klasicni trolovi!
 
Da ti dam jedan savet(ovo generalno vazi za sve). Na telefon ces jako tesko nekog dobiti jer je premalo ljudi od kad je krenuo stecaj. Nije nemoguce, ali jako tesko.
Posalji mail na [email protected] ili [email protected]ako te nesto interesuje tipa racun, do kad ti traje ugovor i slicno, a ako imas neka "tehnicka" pitanja posalji mi PM pa cu videti sta mogu da uradim.
 
Poslednja izmena:
@zwerko +1. Ja već par meseci merkam alternative ako dodje totalni kraj. Na moju srecu, sem NatGeo koja fali i EPG-a, nemam nikakvih problema sa uslugom.
 
Molim se da ne razvodnjavate temu glupostima vec da se fokusirate na ono sto je osnovna poenta njenog postojanja. I ako vam usluga ne odgovara, raskinite ugovor, nije u pitanju Sveto pismo.
 
Cekajte gospodo nemoze to tako,puj pike ne vazi se. Ja sam imao Kopernikus zvao sam Targo oni kazu kakav Kopernikus mi smo Evropa opticki kablovi i ostalo. OK. Sad ako su pogorsali kvalitet usluga ,ja mislim da je ovaj forum za to da se i to obelodani a ne govoriti ko te sisa promeni provajdera . Svi znamo da je ponuda u Srbiji ocajna,normalno da ljudi izmedju toga treba da se opredele, a ne arogantno se ponasati i govoriti NEMOZE TARGO DA RASKINE UGOVOR UMESTO TEBE. Gospodo takvi ste trebali da budete i prilikom sklapanja ugovora, i normalno je da se ljudi osecaju iskoprisceni. To da EDB ne sme da iskljuci struju kada je firma u stecaju to je gomila gluposti( ali Beks to nije rekao dok nije bio sateran u corsokak dotad je bilo samo PREKID U SNABDEVANJU EL ENERGIJE NE NASOM KRIVICOM),valjda Targo zna koliki su prihodi koliki rashodi i na osnovu toga treba da vodi poslovnu politiku, ispada da za rad uredjaja treba mnogo el energije,svi znamo da je to digitalna tehnoligija i nije fer ako placamo REDOVNO DA ne uplate makar potrosnju el energije.Aloo, to ti je isto kada se zalim da mi je prodavac doneo manje drva nego sto sam platio on kaze posle ja sam seceras ti si kriv sto se sada tresem iznervirao si me,to se zove zamena teza ako razumete sta hocu da kazem,ako sad nerazumete onda ja nemogu nikom da pomognem u percepciji stvarnosti.
 
Evo da pohvalim Targo da je jos bolji od ostalih ,ali tu je vec na granici,jer ipak nije laka odluka preci kod drugog,svi imaju i velike nedostatke,a i zamislite, setati se po tavanu po ovakvoj vrucini.ali valjda o problemima treba da se govori, tako se valjda resavaju(ako ne, bar je ljudima lakse),ili ne, pricati samo kako je sve kao u raju, onda cemu forumi? (MOZDA DA NEKO KRITIKUJE PRAVOPISNE GRESKE) kao da smo svi imali peticu iz maternjeg jezika.
 
...zamislite, setati se po tavanu po ovakvoj vrucini...
Ja zamislio i vise mi se svidja da se TI setas po tavanu nego da JA i OSTALI sa teme citamo tvoju kuknjavu i kuknjavu ostalih narikaca.

...bre to sto pisete je klasican spam na ovoj temi, nista novo nismo procitali od vas a BOLNO je citati ljude koji ne umeju da kazu nista novo i nista lepo.
 
@pera124
Očigedno džaba pričaš jer, kako sam kažeš, Targo propada, nije priključio novog korisnika ko zna koliko meseci, pa nemaš ni koga da upozoravaš na ove probleme. Za sve ovo vreme što si ovde pisao i pljuckao po targu mogao si da iskoristiš da raskineš ugovor i uzmeš neki drugi net.
 
Evo da pohvalim Targo da je jos bolji od ostalih ,ali tu je vec na granici,jer ipak nije laka odluka preci kod drugog,svi imaju i velike nedostatke,a i zamislite, setati se po tavanu po ovakvoj vrucini.ali valjda o problemima treba da se govori, tako se valjda resavaju(ako ne, bar je ljudima lakse),ili ne, pricati samo kako je sve kao u raju, onda cemu forumi? (MOZDA DA NEKO KRITIKUJE PRAVOPISNE GRESKE) kao da smo svi imali peticu iz maternjeg jezika.


Ja ne verujem šta čitam... Firma (Targo) je u ogromnim problemima već par godina i svi znaju da je pitanje vremena kada će biti switch off a neko peni o ovome gore...
Još su od pre nedelju-dve U STEČAJU.
 
Molim se da ne razvodnjavate temu glupostima vec da se fokusirate na ono sto je osnovna poenta njenog postojanja. I ako vam usluga ne odgovara, raskinite ugovor, nije u pitanju Sveto pismo.

+1
Sustina. Kazu "nemam bolju alternativu" ali mogu da insistiraju i traze... Shvatite niste u poziciji od firme u stecaju da bilo sta trazite - osim raskid ugovora ako niste zadovoljni pruzenom uslugom. Kao sto neko pre rece - zamislite da je Targo stavio katanac, da vise ne radi (ako je toliko lose) i na vreme predjite kod boljeg/stabilnijeg/sigurnijeg ko ce vam pruziti ocekivano. The End.

BECKS: jos jednom veliki pozdrav za tebe!
 
Ja zamislio i vise mi se svidja da se TI setas po tavanu nego da JA i OSTALI sa teme citamo tvoju kuknjavu i kuknjavu ostalih narikaca.

...bre to sto pisete je klasican spam na ovoj temi, nista novo nismo procitali od vas a BOLNO je citati ljude koji ne umeju da kazu nista novo i nista lepo.


A ko te tera da citas? Sto ne kazes nesto sto je lepo i novo,antinarikaco,pa da ukinemo narikace po forumu.Sada kada Targo ima takve advokate,vise necu placati njegove usluge , ako je stavljen katanac na firmu,dosta mi je i Targa i njegovih drvenih advokata.Podsecam gospodu da je njih nemoguce dobiti na broj korisnickog servisa, i dosta mi je natezanja sa temom za koju se vec zna kako ce zavrsiti. Eto da sam i ja deo katanca u bravi.
 
Poslednja izmena:
A čekaj, hoćeš da koristiš uslugu, a nećeš da plaćaš? To će teško gde da prođe. Ako je već takva situacija, budi čovek, raskini ugovor i nećeš imati više problema sa Targom. Ne ide ni u suprotnom smeru, da plaćaš a da nemaš uslugu, meni su za svaku žalbu umanjili račun.
 
Zar Targo nije došao u ovu situaciju zato što je koristio neku uslugu a nije plaćao (i to preko 1000000 evra)?
Sendvič Targo botovi da se smire malo.
 
A da se radije smire mali zeleni marsovci koji kreiraju naloge kako bi upali na temu i bez ijednog procitanog posta udarili da spamuju?
 
Nazad
Vrh Dno