Ne znam, ovoliko timova na jednoj igri ravno je samoubistvu, jer ce igra biti rasadnik bagova i neigriva. Po meni Hello Games ima odlican koncept. Mali tim koji zna sta radi, a pri tom su opaki matematicari i koderi. Onoliki svemir je isprogramiralo samo troje ljudi, a kompleksnija je 100x od SCa, a da ne spominjem onog lika koji sam radi na Limit Theory.
Bas i nije kompleksnija. Jeste kompleksniji kod koji pogoni proceduralnu simulaciju svemira ali igra je prosta ko pasulj. Sve je na nivou jednog Battlefronta, nema nikakve dubine u onome sto su do sada prikazali. Pritom se igra ne odvija u svemiru nego nekoj fantazija verziji istog sa patuljastim planetama koje se nalaze na smesnoj razdaljini jedna od druge.
Na primer Elite Dangerous vec ima a Star Citizen treba da dobije upravljanjem energijom broda, gde dodati energije gde zakinuti, vodjenje racuna o toploti. Sve su to elementi za koje sam siguran da No Man's Sky nece nikada imati. Niti fanovi te igre traze tako nesto, niti su autori imali ideju da od NMS prave nekakvu dogfight simulaciju. Ima jos gomila elemenata koje Elite ima, koje ima Star Citizen, koje ce dobiti i jedni i drugi vremenom a NMS nece nikada. Smestati NMS sa idejom Star Citizena i Elite Dangerous je uvreda.
Jedino sto vredi necemu u NMS su proceduralne zivotinje, jer to jos nisam video tako dobro odradjeno u nekoj igri. Ostalo vec vidjeno.
Sto se tice toga da je ideja Kris Robertsa nemoguca i da to treba skalirati, to jednostavno nije tacno. Elite ce kroz godine postici isto a vec postoje indie early access projekti koji poseduju odredjene elemente obe igre koji su ranije bili nezamislivi. Jeste da je grafika smesna u tim igrama i da generalno tehnicka realizacija malo zeza ali sustina je tu.
Indie projekat koji je nastao iz Unreal Engine moda, koji pokazuje ono sto Star Citizen pokusava da izvede a to je simulacija kapitalnih brodova na mikro i makro nivou. Mislim da se engine raspada usled smanjene preciznosti, trebaju im 64 bit koordinate da sve klizi kako dolikuje.
Ova igra je nesto kao NMS samo sa Minecraftolikim elementima (mrzim ovaj izraz ali me mrzi da podrobnije objasnjavam):