Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
U oktobru prihvatili ponudu da sa Ikom paketa predjemo na neki duo paket. Stara cena godinu dana i nova posle prve godine i dobijamo tri d3mini uredjaja. Sada na racunima pored cifre starog paketa (placamo prvih godinu dana) obracunata i dva d3 mini uredjaja sa po 290 din tj 580 ukupno dodato na racun. To SBB vacari po istemu APP ili svima tako stizu racuni?
 
prestala 'ugovorna obaveza' i presao kod MTS 6x1din :) ali nisam racunao na SBB ... iako je pretlatnicki ugovor od 24meseci prosao, ugovor i dalje vazi, kao i 30 dana rok za prestanak pretplate, to im je verovatno i najsladjih mesec dana koje ce mi uzeti.
Moje pitanje je kako tumacite clan 40.
Član 40.
Pretplatnik se obavezuje da neće samostalno vršiti zahvate na instaliranoj opremi/
uređajima SBB-a koje je dobio na korišćenje za vreme trajanja pretplatničkog
odnosa, niti će za to angažovati neovlašćena lica, a u suprotnom Pretplatnik će
snositi sve troškove popravke.

Pretplatnik se obavezuje da snosi sve eventualne troškove u vezi opravke opreme
koju je dobio na korišćenje, ukoliko je istu oštetio krivicom ili krajnjom nepažnjom.
U slučaju krađe opreme SBB-a koju je Pretplatnik dobio na korišćenje, Pretplatnik
se obavezuje da najkasnije u roku od 24 sata od događaja, o tome obavesti SBB.
U slučaju krađe opreme o kojoj je Pretplatnik obavestio nadležne izvršne organe,
te je o tome predočio SBB-u zapisnik, Pretplatniku će biti omogućeno dobijanje
nove opreme na korišćenje. Pretplatnik koji ne prezentuje zapisnik o krađi, u
obavezi je da plati SBB-u ugovornu kaznu zbog nevraćanja opreme u zavisnosti
od vrste opreme, a u iznosima koji su određeni ovim Opštim uslovima. SBB se
obavezuje da će besplatno otkloniti sve kvarove na opremi, osim onih koji nastanu
nepažnjom ili namernim delovanjem Pretplatnika (fizički lom, pad, otvaranje i sl.).
U slučaju da zbog neispravnih uređaja, instalacija i opreme SBB-a korisnik pretrpi
štetu isti se obavezuje da u najkraćem roku o tome pismeno obavesti SBB, te
da omogući stručnoj komisiji SBB-a uvid na licu mesta radi sačinjenja zapisnika o
nastaloj šteti.Nakon proteka roka od 8 dana od dana štetnog događaja korisnik
gubi pravo da potražuje iznos naknade štete od SBB-a ukoliko nije blagovremeno
obavestio SBB o nastaloj šteti i ukoliko nije omogućio utvrđivanje uzroka štete i
procenu njenog iznosa. Preseljenje opreme SBB-a koja je data Pretplatniku na
korišćenje može se izvršiti samo uz saglasnost i asistenciju SBB-a. Zahtev za
preseljenje opreme podnosi se Kontakt centru. Zahtev se odobrava u roku od
3 (tri) radna dana ukoliko ima tehničkih mogućnosti na novoj lokaciji, ukoliko je
podnosilac zahteva izmirio sve svoje obaveze prema SBB-u i po uplati naknade
za preseljenje opreme u skladu sa Ponudom sa cenovnikom na adresi www.
sbb.rs pod „Korisnički servis“.
Preseljenje opreme izvršiće se u roku od 8 (osam) radnih dana od dana odobrenja
zahteva, ukoliko postoje svi neophodni tehnički uslovi na lokaciji Pretplatnika, s
tim da u slučaju potrebe dodatne izgradnje mreže ili bilo kojih dodatnih radova
radi priključenja lokacije Pretplatnika, rok je 30 radnih dana od dana zaključenja
Ugovora.
Zabranjeno je preseljenje SBB-ove opreme samovlasno i samostalno bez tehničke
službe SBB-a. Ukoliko Pretplatnik postupi suprotno ovom određenju, SBB
ima pravo da takvom Pretplatniku ukine uslugu i zahteva povraćaj opreme u
ispravnom stanju, ili ukoliko to nije moguće, u obavezi je da plati SBB-u ugovornu
kaznu zbog nevraćanja opreme u zavisnosti od vrste opreme, a u iznosima koji
su određeni ovim Opštim uslovima.

Sta podrazumeva ' da neće samostalno vršiti zahvate na instaliranoj opremi' ?? Da li to podrazumeva samostalno otkacinjanje kablova i odnosenje opreme? Kad su mi uvodili instalaciju dosao tehnicar doneo i instalirao. Po njima ja bi fizicki sada trebao da odem i odnesem -vratim opremu a cini mi se da ovim clanom 40. ro ne bi smeo da ucinim pa bi mogli opet da dodju i sami preuzmu svoju opremu. I ovako im to placam 3500din -jer moram jos mesec dana otkaznog roka da platim. Negde sam citao da ih je jedan bivsi pretplatnik isto obavezao da dodju po opremu
 
Pitala sam pre neki dan u SBB poslovnici kako se sprovodi procedura raskida. Oprema se vraća lično u poslovnicu, pošto je otkazni rok 30 dana, kada budem raskidala ugovor nameravam da odnesem opremu zadnjeg dana i platim koliko dugujem. U opštim uslovima piše da je rok vraćanja opreme 7 dana od dana raskida.
 
posle 7 godina povećaše mi brzinu neta sa 10/1 na 40/2, ko zna koji je ovo paket :d
 
prestala 'ugovorna obaveza' i presao kod MTS 6x1din :) ali nisam racunao na SBB ... iako je pretlatnicki ugovor od 24meseci prosao, ugovor i dalje vazi, kao i 30 dana rok za prestanak pretplate, to im je verovatno i najsladjih mesec dana koje ce mi uzeti.
Moje pitanje je kako tumacite clan 40.


Sta podrazumeva ' da neće samostalno vršiti zahvate na instaliranoj opremi' ?? Da li to podrazumeva samostalno otkacinjanje kablova i odnosenje opreme? Kad su mi uvodili instalaciju dosao tehnicar doneo i instalirao. Po njima ja bi fizicki sada trebao da odem i odnesem -vratim opremu a cini mi se da ovim clanom 40. ro ne bi smeo da ucinim pa bi mogli opet da dodju i sami preuzmu svoju opremu. I ovako im to placam 3500din -jer moram jos mesec dana otkaznog roka da platim. Negde sam citao da ih je jedan bivsi pretplatnik isto obavezao da dodju po opremu

Raskaci kablove i strpaj sve u kesu i baci im tamo na pult.
Opusteno. Nisi prvi koji odlazi.
Ako hoces da ih z a j e b a v a s onda zovi call centar i kazi da ne znas to sam da uradis i da posalju ekipu.
P.S. jos bolje mail posalji...da imas pisani trag o tome...
 
Poslednja izmena:
Pitala sam pre neki dan u SBB poslovnici kako se sprovodi procedura raskida. Oprema se vraća lično u poslovnicu, pošto je otkazni rok 30 dana, kada budem raskidala ugovor nameravam da odnesem opremu zadnjeg dana i platim koliko dugujem. U opštim uslovima piše da je rok vraćanja opreme 7 dana od dana raskida.

Ja sam morao da platim za taj poslednji mesec unapred onog dana kada sam podneo zahtev za raskid. Tog dana sam i vratio opremu mada sam mogao da sačekam i poslednji dan.
 
Jel vazi i dalje ona ponuda za HBO preko Telenora?vidim da je Superset, a ne znam gde sada da to trazim na ovim EON paketima, istekao mi ugovor kod MTS-a pa gledam sta bih mogao da iskoristim


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Mnogo se pisalo o sitnim slovima na računu i obaveštenju na sajtu sbb-a. Koliko ima korisnika koji nemaju ugovornu obavezu i stvarno jesu u prilici da raskinu ugovor bez posledica? Na to oni i račuaju, i zato se tako i ponašaju i nije prvi put.
 
Интернет пакети могу да се узму без уговорне обавезе, минимално коришћење је 30 дана па то може да ти одговара. Једино што има додатни трошак прикључне таксе.
Иначе не верујем да би у случају који си описао платио само ту разлику, по томе онај ко не узме попуст може кад оће да оде, што није логично. Убациће већ они ту додатне трошкове типа поменути сетап и неку већу цену за уговор без обавезе. А можда саберу и све појединачне услуге по најнеповољнијем ценовнику.

Pogledajte prilog 265059

Da potvrdim da su ovo cene prepaid paketa. Kada sam isao da se raspitam u pocetku su mi rekli da nemaju nista manje od 24 meseca ugovorne obaveze, kada sam ih pitao bas za prepaid pakete rekli su mi da ima, ali da se nikako ne isplate za te pare i da su brzine zalosne, pa kada sam im rekao da su mi brzine nevazne i insistirao da mi kazu cene tek tada su mi dali cenovnik sa ovim cenama.
 
Jel vazi i dalje ona ponuda za HBO preko Telenora?vidim da je Superset, a ne znam gde sada da to trazim na ovim EON paketima, istekao mi ugovor kod MTS-a pa gledam sta bih mogao da iskoristim


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ne važi Superset za Eon pakete. Postoji kao opcija aktiviraš i ništa se ne desi.
Ako hoćeš HBO Go onda možeš u Telenoru da uzmeš neki od Play ili Total paketa pa aktiviraš HBO Go dodatak besplatno i možeš HBO Go da staviš na 5 uređaja, na tv box, komp, smart tv, telefon, tablet.

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
 
Raskaci kablove i strpaj sve u kesu i baci im tamo na pult.
Opusteno. Nisi prvi koji odlazi.
Ako hoces da ih z a j e b a v a s onda zovi call centar i kazi da ne znas to sam da uradis i da posalju ekipu.
P.S. jos bolje mail posalji...da imas pisani trag o tome...

Prvi su poceli. 30 dana otkazni rok??!! NE DAJU ti da ih otreses sa one stvari. Zvala me 2x da me ubedjuje da su najbolji i da se predomislim. POslednji put smo se pregovarali i o ceni. Paket kosta 4000 a za vas moze popust 300dinara, pa onda mesecno 3700znaci, ili za drugi od 3500din/mesecno 3200din/mesecno povecavamo brzinu sa 60Mb/s na 75Mb/s , kanali eon i sranja za DZ. samo da ne raskinem ugovor. Sestro mislim se konkurencija daje za 50Mb/s i TV i fiksni- slicna ponuda + BBC neki kolazni program a kosta me 24x 2250 (toliko izadje sa 6meseci x 1din) a za 6 meseci SBB bi mi uzeo 21.000dinara . I oni vole novog korisnika a kod njih sam ganc nov :) pa za 24 meseci kad istekne 'ugovorna obaveza' vrsicemo 'reviziju' provajdera ponovo.
A ovih mesec dana koje treba da im platim zbog 'otkaznog roka' zasluzuje da se neko od njih proseta i uzme opremu, kada su poceli da uzimaju pretplatu od mene nisu me terali da idem po opremu pa isto vazi i sad :) jel posteno?

eto da znate, ako pozelite da prekinete saradnju sa SBB dobicete bolje uslove, popust skoro 10% mesecno
 
Poslednja izmena:
Ja preključe podneo zahtev za raskid usluga... Malo pre me zovu i nude uslove kao novom korisniku... 12 meseci po 1999din drugih 12 meseci puna cena

Послато са SM-G965F уз помоћ Тапатока
 
Ja sam isto podneo zahtev za raskid ugovora, nudili u poslovnici 10% popust i vise kanala i da ostanem Trio Gold, trazio da me tretiraju kao novog korisnika. Kazu to ne mogu da ponude ali da ce me verovatno zvati. Zvali me posle nedelju dana i ponudili Eon Full kao novom korisniku i da se javim u poslovnicu i da kazem da sam na listi. Dolazim tamo i kazu da sam dobio Eon Full ali bez dodatnih uredjaja. Ostaju mi stari uredjaji i ne dobijam Eon uredjaj i dodatne d3. Rekoh raskidam i dalje. Tada su zvali nekog, kao steta da se radi raskid. Odobreni su mi i uredjaji i danas su montirali. Eon Box, CISCO 4682 V2 i CISCO PDS 2100. 12 meseci 1999, 12 meseci po 3999...
 
Kad su vam nudili uslove kao novom korisniku, mogli ste da birate na koji EON paket prelazite?
 
Podneo sam zahtev za eon premium i prelazim sa trio gold extra uz neki popust koji ostvarujem bice mi ok... Rok da dodju je do 30 dana jer nemaju valjda eon bokseve... Zanima me samo jel radi iz play prodavnice mts go ?
 
Kada sam kupio drugi stan, bio sam pod ugovorom kod SBB-a. Tada sam imao 70/4 neki trio gold čini mi se, i kada sam se selio, pokušali su da me ucene da uzmem njihov total tv na novoj adresi. Pripretio sam advokatom, RATEL-om i pozvao se na “vis major” kao i na zakon o obligacionim odnosima, gde nisam dužan da plaćam uslugu koju ne mogu da mi isporuče. Malo su režali, ali sam na kraju DOBIO raskid ugovora bez ijednog penala. U pitanju je Beograd inače, oba pomenuta stana su na Voždovcu. I da bila je 2016. godina, ne znam da li su sada nešto izmenili.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Nisu imali smo istu stvar negde u oktobru prošle godine, na kraju je reagovala tržišna inspekcija nismo drugačije mogli. Njihov odgovor je bio nema raskida možete Total.

Послато са MI 8 уз помоћ Тапатока
 
Klosari. Sad me zanima kako odredjuju kome sta nude? Meni 300din a vama po 1500din mesecni popust? Ili sam ja prerano rekao da sam resio i da nemaju dovoljno primamljivu ponudu. Ja sam iz Bgd sa Vracara. Odakle ste vi ljudi, zanima me da li ima veze sa mestom prebivalista i gde treba da se realizuje 'orikljuceak?. Mozda Bgd kao veci grad pa se nadaju da ce pre da popune nastalu prazninu?
 
Poslednja izmena:
Ko to zna. Ja sam prošao kao ti a jesam se cimao. Pričao sam sa raznima na raznim SBB lokacijama. Najgori je baja što odgovara na mejlove a najbolji tehnički radnici. Zapravo jedino u razgovoru sa njima sam imao osećaj da ne razgovaram sa budalom. Konkurencija nije ništa bolja, njih treba otresti sa budžeta republike. Ovako kako je, ponašaju se ko opštinski radnici.

Tih 300 dinara je standardna fora i tako su svi dresirani. Valjda samo direktor poslovnice može odobriti nešto više, ostali samo udišu vazduh i odgovaraju na pitanja generičkim odgovorima. Ne umeju ni bazu da pretražuju kako treba nego daju pogrešne informacije klijentima. Ako je direktor poslovnice neki slučaj za posmatranje, tu ništa ne možeš da uradiš. U drugu poslovnicu da ideš nešto nisu srećni da te vide ako nisi iz njihovog rejona. Mada ja sam pre sto godina išao i kada su bili samo u kralja Petra beše, isto raspad sistema, pola sata se objašnjavao zbog urnisanog, izgriženog i pokvarenog modema što su mi jednom prilikom uvalili. Sada su ipak bolji nego tada.
 
Poslednja izmena:
Podneo sam zahtev za eon premium i prelazim sa trio gold extra uz neki popust koji ostvarujem bice mi ok... Rok da dodju je do 30 dana jer nemaju valjda eon bokseve... Zanima me samo jel radi iz play prodavnice mts go ?

Ne. Što se tiče app sa play prodavnice njihov broj je ograničen i nema mnogo pametnih i korisnih app..kao vremenom će se broj app povećavati.
 
Sad su ipak bolji jer su vezbali na tebi i meni. :) Story nije gotov, danas opet poziv od super-super (mozda jos super) menadzerke. Zena vec pocinje da sumlja, dan za danom zovu me 'neke' sa kojima vodim razgovor tipa 'a sta od vas mogu da dobijem za 3000dinara'? :) Super-super (super) menadzerka je ovlascena da pregovara dalje, nju su TEK sad obavestili da odlazim a ona ne moze bez mene, pa i nju zanima ZASTO i KOD KOGA prelazim. Na primedbu da nisu pouzdan partner jer poskupljuju i menjaju kanale, kad sam postao korisnik SKROZ drugi kanali nego danas, pokusava da mi objasni da nije do njih (kao da nisu znali da ce prestati sa emitovanjem BBC PRIME mesec- dva posle potpisivanja ugovora) Kad je postalo jasno da sam vec potpisao i odlucio da menjam provajdera zahvalila se ljubazno i preporucila da je zovem ako imam potrebe....
 
Dodatak u mom slucaju:
u email prepisci sa SBB-om sam u kopiju stavio Ratel-ov email.
Kada sam video da odgovori stizu bez ,, reply to all'' tj bez te adrese, ponovio sam zahtev i dodao da odgovaraju svima, da ne izostavljaju Ratel
Od Ratel-a sam dobio email da se prigovori podnose drugacijim putem, da treba navesti broj ugovora i ostale podatke, kao i konkretnu prirodu prigovora.
Posto sam sa SBB-om zakljucio novi ugovor na 24 meseca, smatrao sam da nema potrebe da ih dodatno kontaktiram.
I pored toga, danas mi je na kucnu adresu stiglo pismo od Ratel-a u kome se navodi da su trazili izjasnjavanje SBB-a po mom prigovoru i njihov zakljucak, i uz to prikaceno ,,izjasnjenje'' SBB-a.
Moram priznati da sam bio prijatno iznenadjen ovakvom reakcijom!

Toliko......
 
Da li je svima povećan januarski račun za 60 RSD ?

Jeste svim starim silver i gold paketima evo tabele sa pregledom povećanja za svaki paket.
VzYP8lz.png


A evo i tabele paketa koji su migrirali na nove i kolika je sad njihova cena.
fJPXDMo.png
 
Poslednja izmena:
Nije mi jasno da li imaju prava da povećaju cenu mesečne naknade ako je ugovor potpisan na drugu cenu
 
Повећањем једнострано крше уговор и свако је имао законски рок да га раскине. Ко то није урадио аутоматски се сматра да се слаже са промењеним условима.
 
A oni koji već imaju ugovornu obavezu, šta sa njima, nema tu mnogo izbora. Takvih je velika većina korisnika.
 
I oni su mogli da raskinu bez penala. Na 50 poslednjih strana se proteze ista prica.
 
Šta li će sad da ispadne iz ponude počeli i oni da dodaju sve više i više pink kanale.
https://sbb.rs/a44731/podrska/vesti...vi-kanali-za-sve-korisnike-EON-platforme.html

E, zahebali su vek. :D Imam EON premium, a na drugom tv-u D3 - Cisco 2100. U ugovoru opciju D3 Kuca. I sta se desava, ovi Pink kanali rade samo na EON Boxu a na D3 ih nema. Kada sam zvao Teh. podrsku - Korisnicki servis kazu da ti kanali nisu u ponudi za D3?! MOLIM!!! Pa imam tu opciju D3 kuca. Pitacu pretpostavljene, naravno, pretpostavljeni potvrdjuje tu pricu. Pitao sam ih a sta ce da se desi ako neke kanale izbace iz EON ponude, da li ce mi ti kanali ostati na D3? ;) Hm, pa, uhm...
I tako...bud*lastine. Poslao sam mail, videcemo sta ce da bude. Ali, tako jajarski da rade...
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno