Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Inače su mi rekli za SBB fiber da se ne nadam da će ikada stići do Starog Grada. :(
 
BVerovatno bi odgovor bio biće ali juče:d
 
Vidi li neko nesto novo u tom cenovniku? Brzine su po starom, a ostalo?
 
Moj paket je isti, možda dižu mesečno održavanje?
 
Bitno da čobani podižu cenu ali zato više od 4 meseca su nesposobni da srede pojavljivanje iritante informacije o grešci 28

Ove je neko skoro postavio odličnu sliku da ovce treba šitati dok god bleje tj ćute.

Inače oni nadzakonski iz ratela verovatno odobrili cenovnik
 
Vidim da na sva zvona pljuješ SBB, što onda ne odeš negde drugde i nećeš imati probleme? Prosto. Ja ako imam problem sa nekim operaterom što mobilnim, što za internet, ja prelazim/ću preći...
 
NIje ok jer je SBB i njihova platforma neiposivo đubre. PO nekoliko meseci nemogu ili neće da reše gomilu problema koje imaju

Kakve veze ima ponuda opreme (za koju sam ja rekao da je ok), i kvalitet infrastrukture kod tebe, koju ti spominjes? Ja sam napisao "to je ok", nisam napisao "sbb je ok". Ja imam ping 4-5, dobijam vise od 95% paketa koji placam i zadovoljan sam uslugama. Ako tebi ne valja, ovaj cenovnik koji pljujes je bas tvoj izlaz jer mozes sad lepo raskinuti ugovor i ugraditi ADSL. I ja sam sa SBBom imao problema ali kad se setim ispravljaca za ruter koji mi je dao sezampro i koji se bukvalno RASPAO kada sam ga izvadio iz kutije, i kada se setim kakva mi je telefonska linija u prvoj zoni Beograda, sto se prekida svakih 15 dana, SBB je ZLATO.

I ja bih sad 10/10 i net bez TV pretplate i djubrad jesu, ali molim te ne nastavljaj se na postove koji nemaju apsolutne veze sa tim o cemu kukas. I ne kukaj po 10 tema nego resi. To sto tebi ne valja nesto, resi preko njihovih ledja, ili ako nece/ne moze raskini ugovor pa idi kod boljeg.
 
Hahahah podigli mucenici cenu na hiljadu, pa ko jos i gleda tv a i to na stranu ali ja nemam ovih 80 kanala iz osnovnog paketa, nesto preko 60 ih ima na automatskom sortiranju i trazenju. Da li vi ostali imate po 80 kanala?

I koji moj ubacuju neke bezvredne kanale, bolje da su povecali upload za neki procenat recimo. Ovako osnovni paket jedva izgura i skajp u visoj rezoluciji.
 
Koja je alternativa nekome ko je trenutno na SBB-u, gleda uglavnom HD kanale i ima internet paket sa brzinom uploada preko 1Mbps? Koji provajder može da mu ponudi sličnu uslugu a da sve funkcioniše kako je i reklamirano? Cena nije presudan faktor ali pouzdan rad opreme i same infrastrukture jeste.
 
Vidim da na sva zvona pljuješ SBB, što onda ne odeš negde drugde i nećeš imati probleme? Prosto. Ja ako imam problem sa nekim operaterom što mobilnim, što za internet, ja prelazim/ću preći...
Nije jer imaš potpisan ugovor. Ako ti tako olako menjaš operatore hajde onda podeli tu mudrost na koji način to radiš




Kakve veze ima ponuda opreme (za koju sam ja rekao da je ok), i kvalitet infrastrukture kod tebe, koju ti spominjes?
Ponuda opreme je loša. I to neme ama baš nikakve veze sa infrastrukturom ako pod njom podrazumevaš kablove i priključke. Do sad je promenjeno 7 ili 8 rutera.

Ja imam ping 4-5, dobijam vise od 95% paketa koji placam i zadovoljan sam uslugama. Ako tebi ne valja, ovaj cenovnik koji pljujes je bas tvoj izlaz jer mozes sad lepo raskinuti ugovor i ugraditi ADSL. I ja sam sa SBBom imao problema ... SBB je ZLATO.
OVo je već tvoja subjektivan stvar, tvoje lično mišljenje, nizak kriterijum ili nešto treće i to poštujem jer imaš pravo na to




... ali molim te ne nastavljaj se na postove koji nemaju apsolutne veze sa tim o cemu kukas. I ne kukaj po 10 tema nego resi. To sto tebi ne valja nesto, resi preko njihovih ledja, ili ako nece/ne moze raskini ugovor pa idi kod boljeg.
Naziv teme je generalna diskusija tako da itekako ima veze. Trebali da sakrijem informaciju o njihovom "kvalitetu" da bi ljudi čitali kako je sve zlatno kako pojedinci sa slabim kriterijumom ili raspoloženi za reklamu ovde to predstavljaju?
 
Ja od 2004. imam jedan ruter :p.

I nije subjektivna stvar ako imam ping 4 i 95% paketa, jer bolje ne moze. Imam bolji ping od ortaka iz Danske, Svedske.. iako imaju net po 40-120Mb. Ono sto mi je nudjeno i na sta sam pristao i potpisao ugovor, sam i dobio. To je u Srbiji retkost i zato sam rekao da su zlato.

A ti ako mislis da si antireklama, zeznuo si se. Napisi ovde "raskinuo sam ugovor i uveo sam to i to, i bolje mi je", pa ce i biti neke koristi od tebe, ovako si samo naporan :p.
 
Ja od 2004. imam jedan ruter :p.

I nije subjektivna stvar ako imam ping 4 i 95% paketa, jer bolje ne moze. Imam bolji ping od ortaka iz Danske, Svedske.. iako imaju net po 40-120Mb. Ono sto mi je nudjeno i na sta sam pristao i potpisao ugovor, sam i dobio. To je u Srbiji retkost i zato sam rekao da su zlato.

A ti ako mislis da si antireklama, zeznuo si se. Napisi ovde "raskinuo sam ugovor i uveo sam to i to, i bolje mi je", pa ce i biti neke koristi od tebe, ovako si samo naporan :p.

Pravi ping se meri u c promtu a ne preko nekih sajtova tipa speedtest.net.
Postoje skripte koje laziraju ping i njegovu realnu konstantnost.
 
Meni su nakacili malu metalnu kutijicu, izmedju modema i glavnog kabla koji ide do TV-a i time mi umanjili brzinu...ja kad skinem tu metalnu kutijicu,svima u komsiluku jedva ulazi na net :d
Rekli mi da ni slucajno ne skidam to(dok oni ne zaneme modem),jer cu ostalima praviti probleme...a ja naravno uvece kad raspicim torent,niko ne vidi ni gugl :smackbum:
Nisam i dalje ukapirao sta se desava s mojim modemom,kada toliko preoptereti infrastrukturu u samoj ulici :D
 
Meni su nakacili malu metalnu kutijicu, izmedju modema i glavnog kabla koji ide do TV-a i time mi umanjili brzinu...ja kad skinem tu metalnu kutijicu,svima u komsiluku jedva ulazi na net :d
Rekli mi da ni slucajno ne skidam to(dok oni ne zaneme modem),jer cu ostalima praviti probleme...a ja naravno uvece kad raspicim torent,niko ne vidi ni gugl :smackbum:

Ne znam kako bih tvoj postupak mogao da nazovem a da ne ispadne da vredjam i sl. tome...

Tebi je to cool sto si skinuo kutijicu pa se ovde hvalis kako komsije nemaju net jer ti "raspicis" torrent? Tuga...vracaj tu kutijicu, nisu ti komsije krive za net!
 
Pravi ping se meri u c promtu a ne preko nekih sajtova tipa speedtest.net.
Postoje skripte koje laziraju ping i njegovu realnu konstantnost.

Skripte sa moje ili njihove strane? Sto bi oni to uopste radili, pa nisu mi oni ISP. Evo iz cmda 5-8 i jednom 11 :p.
 
Sa njihove strane. Bilo je reci na forumu pre par meseci o tim skriptama i ko ima interes da iste koristi. Ne mogu sada da trazim, ali verujem da su ti postovi i dalje na forumu.
 
Ja od 2004. imam jedan ruter :p.

I nije subjektivna stvar ako imam ping 4 i 95% paketa, jer bolje ne moze. Imam bolji ping od ortaka iz Danske, Svedske.. iako imaju net po 40-120Mb. Ono sto mi je nudjeno i na sta sam pristao i potpisao ugovor, sam i dobio. To je u Srbiji retkost i zato sam rekao da su zlato.

A ti ako mislis da si antireklama, zeznuo si se. Napisi ovde "raskinuo sam ugovor i uveo sam to i to, i bolje mi je", pa ce i biti neke koristi od tebe, ovako si samo naporan :p.

Ako si ti zadovoljan blago tebi. Ako je sve kako kažeš još bolje. Samo te molim pošto verovatno spadaš u procenat statističke greške da nepokušavaš da ućutkuješ one koji imaju malo realniji pristup i koji nefunkcionišu po onome neka komšiji crkne krava ili ako je meni dobro .... itd
 
Vise je onih sto su zadovoljni nego oni sto su nezadovoljni. Sigurno bi ova tema bila mnogo mnogo aktivnija da je tako i da je jako mali procenat ljudi zadovoljan...

Naravno uvek ce biti onih nezadovoljnih. Ko je nezadovoljan, predje kod nekog drugog i resena stvar.
 
Što se tiče problema prelaska kod drugog provajdra u toku ugovorene obaveze bez plaćanja penala i to je moguće. Potrebno je samo imati konkretne dokaze da usluga koju vaš trenutni provajder pruža ne odgovara onome što piše u ugovoru. Konkretno, ukoliko se redovno javljaju problemi kod korišćenja D3 ili internet konekcije obavezno je te iste probleme dokumentovati slikama, screenshoto-vima, ping statistikama i nivoima signala modema kada su isti izvan specifikacija i to dostaviti zajedno sa pisanim zahtevom za raskid ugovorene obaveze. Takođe beležiti datume i vreme poziva korisničkom centru mada je uvek pametnije probleme prijavljivati putem e-maila, tako uvek imate pisan dokaz.

Energija rasuta po forumima u ovom slučaju ne pomaže, osim što se korisnik sa problemom na trenutak oseća bolje :)
 
Ako si ti zadovoljan blago tebi. Ako je sve kako kažeš još bolje. Samo te molim pošto verovatno spadaš u procenat statističke greške da nepokušavaš da ućutkuješ one koji imaju malo realniji pristup i koji nefunkcionišu po onome neka komšiji crkne krava ili ako je meni dobro .... itd

Idi procitaj sadrzinu tvog posta u kom si me quotovao, i taj moj post, pa razmisli da li si svestan o cemu pricas.

Što se tiče problema prelaska kod drugog provajdra u toku ugovorene obaveze bez plaćanja penala i to je moguće. Potrebno je samo imati konkretne dokaze da usluga koju vaš trenutni provajder pruža ne odgovara onome što piše u ugovoru. Konkretno, ukoliko se redovno javljaju problemi kod korišćenja D3 ili internet konekcije obavezno je te iste probleme dokumentovati slikama, screenshoto-vima, ping statistikama i nivoima signala modema kada su isti izvan specifikacija i to dostaviti zajedno sa pisanim zahtevom za raskid ugovorene obaveze. Takođe beležiti datume i vreme poziva korisničkom centru mada je uvek pametnije probleme prijavljivati putem e-maila, tako uvek imate pisan dokaz.

Energija rasuta po forumima u ovom slučaju ne pomaže, osim što se korisnik sa problemom na trenutak oseća bolje :)

On da ima problema on bi odavno raskinuo ugovor i otisao kod nekog drugog provajdera. Kao sto mene odavno nema kod Sezampro-a na ADSLu. Video sam raspad modema i ispravljaca koji su mi dali, video sam da ih ne zanima da poprave kvar na banderi, i vratio im opremu. Cak i da mu je cim da radi sve sto si ti naveo, doslo je do poskupljenja usluga i sad u narednih mesec dana u toku objave moze da raskine ugovor. Aj da vidimo da li hoce ili ce da kuka narednih godinu dana..
 
Poslednja izmena:
Naravno da ce da kuka. Lakse je sedeti u fotelji i kukati, nego nesto uraditi :D
 
@Supreme.50
Ako neradiš u SBB onda za tebe važi ona narodna sa kim se neraspravlja tako da ću ti reći sve si u pravu.


Vise je onih sto su zadovoljni nego oni sto su nezadovoljni. Sigurno bi ova tema bila mnogo mnogo aktivnija da je tako i da je jako mali procenat ljudi zadovoljan...

Daću ti samo 2 primera a ti kao pametan dečko izvuci zaključak.

1. Jedan centar pre skoro 10 godina radi istraživanje o zadovoljstvu korisnika interneta ocenama od 1 do 10 gde ocenjivalo se između ostalog brzina, pouzdanost, smetnje itd i preko 95 procenata korinika oceni ocenama 9 i 10. Svw bi to bilo u redu da skoro svi oni nisu u to vreme bili na dial-up

2. SBB na d3 uređajima već 4 meseca ima iritirajuću grešku koja pogađa sve vlasnike pomenutih uređaja i koja se javlja periodično nekad ređe a nekad i po 10 puta na sat vremena.



Ko je nezadovoljan, predje kod nekog drugog i resena stvar.
Verovatno neitaš pažljivo il inisi svestan da se ponavljaš jer je već bilo pitanje dapodeliš ta svoja saznanja o olakom prelasku kad potpišeš všegodišnje usluge
 
Poslednja izmena:
Da, radim za SBB, a dosao sam da pitam koja su mi prava :d. Ahahaha legendo. Btw prelistaj gramatiku srpskog jezika.
 
Pisao je sa tableta ili moba 100 %. Odatle pravopisne greske :)
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno