NIje ok jer je SBB i njihova platforma neiposivo đubre. PO nekoliko meseci nemogu ili neće da reše gomilu problema koje imaju
Nije jer imaš potpisan ugovor. Ako ti tako olako menjaš operatore hajde onda podeli tu mudrost na koji način to radišVidim da na sva zvona pljuješ SBB, što onda ne odeš negde drugde i nećeš imati probleme? Prosto. Ja ako imam problem sa nekim operaterom što mobilnim, što za internet, ja prelazim/ću preći...
Ponuda opreme je loša. I to neme ama baš nikakve veze sa infrastrukturom ako pod njom podrazumevaš kablove i priključke. Do sad je promenjeno 7 ili 8 rutera.Kakve veze ima ponuda opreme (za koju sam ja rekao da je ok), i kvalitet infrastrukture kod tebe, koju ti spominjes?
OVo je već tvoja subjektivan stvar, tvoje lično mišljenje, nizak kriterijum ili nešto treće i to poštujem jer imaš pravo na toJa imam ping 4-5, dobijam vise od 95% paketa koji placam i zadovoljan sam uslugama. Ako tebi ne valja, ovaj cenovnik koji pljujes je bas tvoj izlaz jer mozes sad lepo raskinuti ugovor i ugraditi ADSL. I ja sam sa SBBom imao problema ... SBB je ZLATO.
Naziv teme je generalna diskusija tako da itekako ima veze. Trebali da sakrijem informaciju o njihovom "kvalitetu" da bi ljudi čitali kako je sve zlatno kako pojedinci sa slabim kriterijumom ili raspoloženi za reklamu ovde to predstavljaju?... ali molim te ne nastavljaj se na postove koji nemaju apsolutne veze sa tim o cemu kukas. I ne kukaj po 10 tema nego resi. To sto tebi ne valja nesto, resi preko njihovih ledja, ili ako nece/ne moze raskini ugovor pa idi kod boljeg.
Ja od 2004. imam jedan ruter .
I nije subjektivna stvar ako imam ping 4 i 95% paketa, jer bolje ne moze. Imam bolji ping od ortaka iz Danske, Svedske.. iako imaju net po 40-120Mb. Ono sto mi je nudjeno i na sta sam pristao i potpisao ugovor, sam i dobio. To je u Srbiji retkost i zato sam rekao da su zlato.
A ti ako mislis da si antireklama, zeznuo si se. Napisi ovde "raskinuo sam ugovor i uveo sam to i to, i bolje mi je", pa ce i biti neke koristi od tebe, ovako si samo naporan .
Meni su nakacili malu metalnu kutijicu, izmedju modema i glavnog kabla koji ide do TV-a i time mi umanjili brzinu...ja kad skinem tu metalnu kutijicu,svima u komsiluku jedva ulazi na net :d
Rekli mi da ni slucajno ne skidam to(dok oni ne zaneme modem),jer cu ostalima praviti probleme...a ja naravno uvece kad raspicim torent,niko ne vidi ni gugl :smackbum:
Pravi ping se meri u c promtu a ne preko nekih sajtova tipa speedtest.net.
Postoje skripte koje laziraju ping i njegovu realnu konstantnost.
Ja od 2004. imam jedan ruter .
I nije subjektivna stvar ako imam ping 4 i 95% paketa, jer bolje ne moze. Imam bolji ping od ortaka iz Danske, Svedske.. iako imaju net po 40-120Mb. Ono sto mi je nudjeno i na sta sam pristao i potpisao ugovor, sam i dobio. To je u Srbiji retkost i zato sam rekao da su zlato.
A ti ako mislis da si antireklama, zeznuo si se. Napisi ovde "raskinuo sam ugovor i uveo sam to i to, i bolje mi je", pa ce i biti neke koristi od tebe, ovako si samo naporan .
Ako si ti zadovoljan blago tebi. Ako je sve kako kažeš još bolje. Samo te molim pošto verovatno spadaš u procenat statističke greške da nepokušavaš da ućutkuješ one koji imaju malo realniji pristup i koji nefunkcionišu po onome neka komšiji crkne krava ili ako je meni dobro .... itd
Što se tiče problema prelaska kod drugog provajdra u toku ugovorene obaveze bez plaćanja penala i to je moguće. Potrebno je samo imati konkretne dokaze da usluga koju vaš trenutni provajder pruža ne odgovara onome što piše u ugovoru. Konkretno, ukoliko se redovno javljaju problemi kod korišćenja D3 ili internet konekcije obavezno je te iste probleme dokumentovati slikama, screenshoto-vima, ping statistikama i nivoima signala modema kada su isti izvan specifikacija i to dostaviti zajedno sa pisanim zahtevom za raskid ugovorene obaveze. Takođe beležiti datume i vreme poziva korisničkom centru mada je uvek pametnije probleme prijavljivati putem e-maila, tako uvek imate pisan dokaz.
Energija rasuta po forumima u ovom slučaju ne pomaže, osim što se korisnik sa problemom na trenutak oseća bolje
Vise je onih sto su zadovoljni nego oni sto su nezadovoljni. Sigurno bi ova tema bila mnogo mnogo aktivnija da je tako i da je jako mali procenat ljudi zadovoljan...
Verovatno neitaš pažljivo il inisi svestan da se ponavljaš jer je već bilo pitanje dapodeliš ta svoja saznanja o olakom prelasku kad potpišeš všegodišnje uslugeKo je nezadovoljan, predje kod nekog drugog i resena stvar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari