Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Upravo si sam sebi dao odgovor. Ispada da su dugogodisnji korisnici najmanje bitni SBB-u. To je razlog mog podnosenja zahteva za raskid ugovora

Pa sad da li smo najmanje bitni, svako od nas pri produzenju ugovora ostvari neki benefit. Glavni finansijeri su stari korisnici, a nove treba zadrzati pruzanjem kvalitetnih usluga i posle isteka promocije. To je filozofija svakog operatera. Isto ces reagovati kad ti istekne ugovor kod novog operatera.
 
Pa ti što su 10-20 godina na SBB-u, sada plaćaju PET puta skuplji Internet od onih koji "hvataju" promocije.

Tako npr. sada u ovom trenutku "hvatač" promocija za TV i optičku brzinu kod Yetela 300/150 će da plati 20.000 dinara za dve godine.

A stari korisnik kod SBB-a će da plati za 100.000 dinara za malo bolji TV program i lošiju brzinu tj. 300/30 i još preko koaksijale.

Ima ljudi kojima pare nisu problem, tj. nije im problem da plate PET puta više za nešto slično. Na drugoj strani ima ima ljudi koji ne mogu da biraju provajdera, ja u ulazu imam 6 Internet provajdera... tako da se isplati menjati provajdere.

Tako je, koga ne interesuju UM kanali finansiski najbolje prodje, setajuci od provajdera do provajdera
 
N1 kanal je vise nebitan jer su sve njihove vesti a i emisije dostupne na netu, Nova nudi stvari koje su manje vise prevazidjene a takodje dostupne na netu.

I sad kad imas njih za 4-5k mesecno i telekom za 1 dinar 12-18 meseci plus Premijer ligu i Ligu sampiona, a na to dodas krizu, izbor je lak.

Ja sam 12 godina bio u SBB-u, sad sam presao u Telekom i ni malo se nisam pokajao. Optika radi odlicno, imam bolji sport, a ne placam nista.
Šta znači ne nebitni su jer su dostupni na netu? Ne valjaju al ih rado gledam jer je džabe. A kakav program očekujete za džabe?
Može i bolje, 24 meseci za dinar. Izbor je lak.
 
Pa tako je, besplatno je dostupno na netu i procitam ih s vremena na vreme. A iskreno ni ja ni vecina ljudi mojih godina se odavno ne informisemo preko TV-a tako da mi sam TV kanal N1 zaista jeste potpuno nebitan, godinama ga nisam pogledao.

Za filmski program imam striming servise nezavisno od njih. Za sportski program, nemaju vise to sto mene zanima.

A nikakve sentimentalne osecaje nemam ni prema jednom provajderu tako da idem gde mi je bolje.
 
Šta znači ne nebitni su jer su dostupni na netu? Ne valjaju al ih rado gledam jer je džabe. A kakav program očekujete za džabe?
Može i bolje, 24 meseci za dinar. Izbor je lak.

INTERNET PREUZEO PRIMAT OD TELEVIZIJE Najveći pad u Srbiji beleže štampani mediji, pokazuje istraživanje

Novine svake godine beleže sve manje i manje tiraže, tako i TV ima sve manje gledalaca... Ima ljudi koji neće da plate 5x skuplji Internet zbog N1... ako to kasnije može pogledati na Internetu. Mi korisnici imamo konkurenciju i ona radi posao, imamo mogućnost da plaćamo 5x jefinije TV i Internet i to je dobro. Ko hoće da iskoristi mogućnost 5x jeftinije, iskoristiće je... ko neće, to je njegova stvar.

Kako neko dolazi do para za emitovanje programa na TV-u i da li je nešto za "džabe"... to ne treba da zanima nas korisnike. To je posao za marketing stručnake i državne ograne.
 
Ja mislio da su u pitanju neki drugi razlozi zbog raskidanja ugovora kod starih korisnika posto su od uvek postojale akcije za nove korisnike, doduse ne ovako raskalasne, pa se opet ostajalo u SBB. Sve se svodi na pomamu 18 meseci za dinar i to specijalno za SBB korisnike.
 
de-der, vratimo se na temu. ovo vrtenje prazne priče zašto (ne) biti na SBB-u realno ničemu ne doprinosi. svako ima svoje razloge da (ne) bude na SBB-u
 
Do kad je zadnji rok za prekid ugovora zbog promene cene?
 
Stigao i meni odgovor danas. Zahtev predat 09.01.
 

Prilozi

  • LMC_12.8.4.pq20230116_142754_PQ-F3-Pro-R13.jpg
    LMC_12.8.4.pq20230116_142754_PQ-F3-Pro-R13.jpg
    290.5 KB · Pregleda: 156
Jel zna neko zašto i kako ne mogu da deaktiviram HBO Premium za promo period? Sutra ističe, danas sam hteo da deaktiviram ali je dugme sivo, tj. neaktivno i ne može da se klikne.
Capture.JPG
 
Mislim da su uvek deaktivirali sami, nije bilo navlakuša da ti ostane uključeno pa da platiš ako se zbog toga cimaš
 
Šta beše traže sve kad se vraća oprema? Eon box, eon daljinski i stb uređaje? Traže li ove druge daljinske i adaptere, pošto je bilo zamene uređaja, pa ne znam hoće li tražiti to i od zamenjenih uređaja?

Fiksni nije povezan već nekoliko meseci, biće dobro ako moji ne uspeju da ga nađu. Valjda sbb ne vodi evidenciju serijskog broja, pa će moći da se kupi neki na kp i vrati.
 
Da li te duže za fiksni u spisku opreme na moj SBB? U Nišu je fiksni išao kao poklon i ne traže ga nazad.
 
Jel zna neko zašto i kako ne mogu da deaktiviram HBO Premium za promo period? Sutra ističe, danas sam hteo da deaktiviram ali je dugme sivo, tj. neaktivno i ne može da se klikne.
Pogledajte prilog 371725
Oni će svima da deaktiviraju, ne treba ništa raditi. Ne brini, neće ništa ostati prijavljeno iza promo perioda niti naplaćeno. SBB nije Telekom da to radi korisnicima.
 
Šta beše traže sve kad se vraća oprema? Eon box, eon daljinski i stb uređaje? Traže li ove druge daljinske i adaptere, pošto je bilo zamene uređaja, pa ne znam hoće li tražiti to i od zamenjenih uređaja?

Fiksni nije povezan već nekoliko meseci, biće dobro ako moji ne uspeju da ga nađu. Valjda sbb ne vodi evidenciju serijskog broja, pa će moći da se kupi neki na kp i vrati.
Ponesi im i kablove za napajanje uredjaja.

Telefon mi nisu trazili.
 
Da li te duže za fiksni u spisku opreme na moj SBB? U Nišu je fiksni išao kao poklon i ne traže ga nazad.
Pod uređajima na sajtu za telefoniju i internet piše samo Ubee, tako da moguće da neće tražiti kao i @holland u.

Doduše ne znam da li gledaju preko onog spiska opreme što daju pri potpisivanju, to su moji sigurno izgubili.
 
Onda ti neće tražiti telefon
 
Ne traže telefon, njih su davali na poklon. Vraćaju se samo Ubee/Techicolor, Eon boks, D3/D3 mini, Cam, strujni adapteri i daljinski.
 
Šta beše traže sve kad se vraća oprema? Eon box, eon daljinski i stb uređaje? Traže li ove druge daljinske i adaptere, pošto je bilo zamene uređaja, pa ne znam hoće li tražiti to i od zamenjenih uređaja?

Supruga je prošli pondeljak vratla EON Box (1 kom, van mreže) i uzeli su samo uređaj. Nisu tražili (a ona nije ponudila) ostalo.
 
Raskinta UO bez penela, odneo uredjaje i potpisao i to je to.
 
U principu meni ne treba nista vise od ovog full duo koji vec koristim, bio bih zadovoljan i da mi samo ubace tidal i da nastavim da koristim po istoj ceni, probacu nesto da izgrbavim.
Iz iskustva.....tražite i dobićete.Konkretno.....i ja sam potražio TIDAL uz EON LAJT DUO,Dobio i Tidala i eon box...free!!!
 
@ bbK1ng, Zarkusi, Nomad89 a i ostali

Ako vam nije problem, napišite samo koja poslovnica i u kojem gradu.
Koliko sam razumeo čitajući, jedne insistiraju na otkaznom roku 30 dana i tek onda vraćanje opreme, dok kod drugih može odmah raskid i doneseš opremu.
Inače imam Total trio extra paket, znači resiver, adsl modem i bežični telefon koji nisam ni tražio i ne koristim, kad sam telefonom zvao da se raspitam, rekli su mi da od opreme treba da vratim Total tv resiver i Adsl modem sa napajanjem, ALI BEZ KABLOVA, i bez sat. antene, jer im je verovatno trošak da šalju montere da skidaju polovne antene.
Telefon mi nije spominjala da treba da vratim, ali ću ga poneti kao i kablove za svaki slučaj, prvo što mi ne treba, drugo najbliže 2 poslovnice u Beogradu i druga u Valjevu su mi na 50 km u jednom pravcu, a nešto nisam raspoložen za vozanje ovih dana.....
 
Poslednja izmena:
Koliko sam razumeo čitajući, jedne insistiraju na otkaznom roku 30 dana i tek onda vraćanje opreme, dok kod drugih može odmah raskid i doneseš opremu.
razumeh da se otkazni rok od 30 dana odnosi na slučajeve kada je u toku ugovorna obaveza
 
Na potvrdi o vracenoj opremi koju su mi izdali stoji samo modem i D3. Iako sam im vratio apsolutni sve od kablova, konektora, splitera, adaptera do daljinskog. Jednostavno je nista nije zanimalo sem ta dva uredjaja.
 
razumeh da se otkazni rok od 30 dana odnosi na slučajeve kada je u toku ugovorna obaveza
Možda, mada je vrlo malo onih koji su bez ugovorne obaveze, skoro svi su koristili neke promocije..... Kad sam se raspitivao telefonom, pošto mi ugovor ističe 22.02.2023, rekli su mi da ako hoću da po tom osnovu raskinem saradnju, i otkazni rok od 30 dana poklopi sa istekom ugovora, u poslovnicu javim 23.01 ili kasnije....
Što bi značilo, ako bi otišao 23.02.2023 i rekao meni je ugovor istekao, evo vam opreme i hoću odmah da potpišem raskid, mogu da mi kažu da ih nisam na vreme obavestio i opet mi uvale otkazni rok od 30 dana, znači do skoro kraja marta, a nisam pod ugovornom obavezom.....Da li postoji otkazni rok za ugovore i na određeno i na ne određeno vreme, to je već drugi padež. Malo su mi delovali konfuzno, ali najviše su me izbacili iz takta, i baš sam možda u raspravi blago rečeno i preterao, da sad ne citiram svaku reč, kad su rekli da moram da im odem na noge u poslovnicu, iako sam objašnjavao da niti živim u bulevaru kralja Aleksandra, niti sam prvi ugovor 2007 dolazio na potpis kod njih, već mi doneli sa opremom kući, a sve ostale anekse ugovora svake druge godine potpisivao poštaru na leđima, a sad moram lično da im odem, da ostajem sa posla , sem ako nemam elektronski potpis, ali odgovor je uvek bio isti, politika kuće je takva i ne mogu mi pomoći....
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno