Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Bio sad do poslovnice predao zahtev, o ljubaznosti nemam reči, trude se da vam kosti pocrvene. Sada margiraju ko odnese odštampan primerak, a ko pisan olovkom. Kaže meni službenica, ovo je neko vama spremio. Reko nije niko ako imate bilo kakvu sumnju dođite kod mene kući i videćete kako se piše i radi u wordu i uopšte na kompu. Ne znate samo vi da radite na računaru. Takođe i uređaj vraćen.
 

Prilozi

  • IMG_20230113_140653.jpg
    IMG_20230113_140653.jpg
    140.4 KB · Pregleda: 199
Verovatno je predavala u školi.
 
Све је то само беспотребно замајавање и малтретирање корисника, те иди у пословницу, те мора написмено, те враћај опрему у пословници. Само показује однос према корисницима.

Пре пар месеци сам бацио пуну кутију мрежне и тв опреме коју сам добијао од провајдера претходних година (не домаћих, наравно), а коју они отписују малтене чим је пошаљу. Уговори се раскидају једноставним захтевом преко е-поште.


Ovde neki provajderi traže da im se vrate svi uređaji koje je korisnik imao tokom celog roka korišćenja, tako sam ja Orionu vratio 5 rutera koji sam dobijao tokom 5-6 godina korišćenja. Pukom srećom sam ih čuvao. Daleko je Srbija od online poslovanja i od korektnog odnosa prema klijentima.
 
Све је то само беспотребно замајавање и малтретирање корисника, те иди у пословницу, те мора написмено, те враћај опрему у пословници. Само показује однос према корисницима.

Пре пар месеци сам бацио пуну кутију мрежне и тв опреме коју сам добијао од провајдера претходних година (не домаћих, наравно), а коју они отписују малтене чим је пошаљу. Уговори се раскидају једноставним захтевом преко е-поште.
To nije bilo u Srbiji . EEEEE mitre . . . . . .
 
Trenutno sam u supernovoj. Zvali me iz sbb da nude eon full tv net fixni 14 mesevi po 1din nakon toga 10 meseci 4150din. Prihvatio sam jer iz supernove i mts-a nisu mogli nista da srede. Treba u ponedeljak da montiraju svoju opremu. Posto nisam u toku hteo sam da pitam za savet koji ruter da im trazim jer uvek imaju vise vrsta za ugradnju.
Imam optiku pa me zanima koji je najbolji modem za optiku koji daju. Hvala
 
Imam optički net na dve lokacije. Na obe je Huawei ruter. Nije da može da se bira, donesu ti taj i nameste. Zadovoljan sam, wifi takođe radi full na 5 Ghz.
 
Muki.Beogard@ što joj nisi rekao, jeste...spremio mi je moj advokat! Hoćete li možda da ga pozovem da vam se predstavi lično i personalno?
 
Ima li neko kontakt nekog akvizitera? Istekla mi je UO, pa da vidim šta se može dobiti...

Imam Eon Light, ali je specifična situacija. Napravili si mi nekakva dva naloga, pošto imam 6 TV u kući. Dali su mi 1 Eon Box i 2 D3, plus 3 D3 na drugom nalogu. Sve to sam plaćao 999 prvih 12 meseci i 3599 drugih 12.
Sada su dodali još 290 rentu za Eon box.
 
Da li neko zna da li je moguće raskinuti ugovor u ime vlasnika stana koji nije u zemlji, možda preko ovlašćenja koje bi me ovlastio i potpisao isti i overio u našoj ambasadi?
 
Meni danas kao starom korisniku dali prelazak sa d3 na eon, 6 meseci za 1 dinar, neke nove kanale, cam mogu da zadržim. Cena 3599. Naravno i eon box.
 
Ovde neki provajderi traže da im se vrate svi uređaji koje je korisnik imao tokom celog roka korišćenja, tako sam ja Orionu vratio 5 rutera koji sam dobijao tokom 5-6 godina korišćenja. Pukom srećom sam ih čuvao. Daleko je Srbija od online poslovanja i od korektnog odnosa prema klijentima.
Ja kad sam vracao opremu kod Oriona a to je oprema koju sam dobio od Neobee kojeg je Sezam progutao i postao Orion, stari ADSL ruter kojeg je sluzbenik odmah bacio na gomilu i naplatio mi je 1m telefonskog kabla kaze i to je oprema, kome treba 1m tog kabla imao sam ih na kilo ali nije mi palo na pamet da 1m kabla moram da vracam. Od tad nikad vise Orion. Usput placao sam bzinu koju nisu mogli da ispostuju, na moje zalbe kazu vidite sa Telekomom.
 
Nema otkaznog roka ipak, barem u mom slučaju. Sutra vraćam opremu.
 
podsetio bih prisutne da ovo nije tema i o drugim provajderima. hvala na razumevanju
 
Sta ga tupi taj sbb
Telekom povecava cene ali za one bez ugovorne obaveze

Ugovor je ugovor,sta ako korisnik ih obavesti da ce manje placati 200 din.


To im je potez godine zahvaljujući članu 107 zakona o kuminikacijama, to samo pokazuje da im nije stalo do korisnika. Prevarili su se ako mislili da oni postoje zbog korisnika.

Otišao sam u poslovnicu i pozvao na član 107, ohmah su raskinuli ugovor, nisam čak morao da popunjavam nikakav papir. Istog dana su isključili Internet i rekli da imam 7 dana da vratim opremu.
 
Muki.Beogard@ što joj nisi rekao, jeste...spremio mi je moj advokat! Hoćete li možda da ga pozovem da vam se predstavi lično i personalno?
Da se ne lazemo, taj advokat bi te sigurno mnogo vise kostao nego tih extra 150 dinara zbog poskupljenja x broj meseci do kraja ugovorene obaveze. Dali znas koliko advokat kosta samo za usmene kratke konsultacije, i koliko kad uzme da ti napise neko pisanije ? Niko ne spori nicije pravo na raskid ugovora, pa ni SBB koji koliko i ovde citam bez problema raskida ugovore bez placanja penala (cak se neki cude da su raskinuli ugovor bez ubedjivanja). "Pajser Brigada" rece da mu nisu trazili ni da popunjava nikakav papir, odmah raskinuli ugovor (istog dana iskljucili uslugu) i rekli da ima 7 dana da vrati opremu... Svaka firma i kompanija postoji da ona / vlasnik zaradi, nije SBB kao ni jedna privatna firma osnovana zbog korisnika, vec zbog profita i to nije nikakva tajna. Reklame usluga su opet zarad profita firme, a korisnik ima slobodnu volju dali ce koristiti i dali mu odgovara usluga ili ne. De bi nama bio kraj da je problem samo tih 150 dinara dodatnog mesecnog troska, jel vidite sta je sve i koliko poskupelo ? Citajuci ove poruke na forumu stice se utisak da je samo SBB poskupljenje problem, a to sto se na mesecnom nivou izdvaja cesto i vise od 150 evra troskova zbog ostalih poskupljenja to nema veze... Bitno da mi ustedimo 150 dinara mesecno, to ce nas spasti...
 
Poslednja izmena:
Da se ne lazemo, taj advokat bi te sigurno mnogo vise kostao nego tih extra 150 dinara zbog poskupljenja x broj meseci do kraja ugovorene obaveze. Dali znas koliko advokat kosta samo za usmene kratke konsultacije, i koliko kad uzme da ti napise neko pisanije ? Niko ne spori nicije pravo na raskid ugovora, pa ni SBB koji koliko i ovde citam bez problema raskida ugovore bez placanja penala (cak se neki cude da su raskinuli ugovor bez ubedjivanja). "Pajser Brigada" rece da mu nisu trazili ni da popunjava nikakav papir, odmah raskinuli ugovor (istog dana iskljucili uslugu) i rekli da ima 7 dana da vrati opremu... Svaka firma i kompanija postoji da ona / vlasnik zaradi, nije SBB kao ni jedna privatna firma osnovana zbog korisnika, vec zbog profita i to nije nikakva tajna. Reklame usluga su opet zarad profita firme, a korisnik ima slobodnu volju dali ce koristiti i dali mu odgovara usluga ili ne. De bi nama bio kraj da je problem samo tih 150 dinara dodatnog mesecnog troska, jel vidite sta je sve i koliko poskupelo ? Citajuci ove poruke na forumu stice se utisak da je samo SBB poskupljenje problem, a to sto se na mesecnom nivou izdvaja cesto i vise od 150 evra troskova zbog ostalih poskupljenja to nema veze... Bitno da mi ustedimo 150 dinara mesecno, to ce nas spasti...
150 din po 150 din... i eto 150e troskova vise. Zrno po zrno...
 
da se vratimo na temu
 
Bio sad do poslovnice predao zahtev, o ljubaznosti nemam reči, trude se da vam kosti pocrvene. Sada margiraju ko odnese odštampan primerak, a ko pisan olovkom. Kaže meni službenica, ovo je neko vama spremio. Reko nije niko ako imate bilo kakvu sumnju dođite kod mene kući i videćete kako se piše i radi u wordu i uopšte na kompu. Ne znate samo vi da radite na računaru. Takođe i uređaj vraćen.
Jel ovo znači da si raskinuo ugovor ili čekaš odgovor?

Pošto sam ja isto bio, pitali me da li mi je zahtev mts sastavljao :) :) :) i dala mi isti papir i rekla da mi je ugovor odmah raskinut i da će mi danas u toku dana ugasiti internet i tv a opremu da vratim do 15 dana.
 
Ovde glavna tema ispade kako raskinuti ugovor, pa me interesuju razlozi? Ne verujem da je problem za 150rsd, vec je to inicijalna kapisla za neko nagomilano nezadovoljstvo! Ne zanimaju me korisnici koji prelaze sa jednog na drugog operatara "hvatajuci" promocije, sto je s jedne strane OK, vec od starih korisnika koji su u SBB-u 10-20 godina.
 
Pa izmedju ostalog, dosao je trenutak da ne nude vise nikakvu dodatnu vrednost.

Sport im je postao veoma tanak, gotovo katastrofalan, N1 kanal je vise nebitan jer su sve njihove vesti a i emisije dostupne na netu, Nova nudi stvari koje su manje vise prevazidjene a takodje dostupne na netu.

I sad kad imas njih za 4-5k mesecno i telekom za 1 dinar 12-18 meseci plus Premijer ligu i Ligu sampiona, a na to dodas krizu, izbor je lak.

Ja sam 12 godina bio u SBB-u, sad sam presao u Telekom i ni malo se nisam pokajao. Optika radi odlicno, imam bolji sport, a ne placam nista.
 
Bio sad do poslovnice predao zahtev, o ljubaznosti nemam reči, trude se da vam kosti pocrvene. Sada margiraju ko odnese odštampan primerak, a ko pisan olovkom. Kaže meni službenica, ovo je neko vama spremio. Reko nije niko ako imate bilo kakvu sumnju dođite kod mene kući i videćete kako se piše i radi u wordu i uopšte na kompu. Ne znate samo vi da radite na računaru. Takođe i uređaj vraćen.

Da dodam svoje iskustvo. Juce sam bio do poslovnice, podneo zahtev za raskid i rekli su da nije problem, da ce uraditi momentalni raskid, ali da treba oprema koju naravno nisam poneo tada sa sobom, jer sam se drzao one odredbe da se tek po isteku otkaznog roka oprema vraca. I pokusao sam tako nekih 5 min. sa sluzbenicom da se ubedimo kako se oprema tada vraca, ali nije odstupala od svog stava da se u ovom slucaju radi momentalni raskid i da se oprema odmah vraca sa podnosenjem zahteva. Rekoh sebi, ajde necu da se raspravljam, kad vec raskidaju bez problema i ubedjivanja zasto i kako. Tako sam se danas vratio sa opremom i dobio sam isti taj njihov default obrazac za raskid kao i @Muki.Beograd i nisam pristao da potpisujem dok god mi ne izmene ove blanko ostavljene linije. Tako sam u u prvom stavu "uvidom u finansijsku karticu..." trazio da mi stave obracunski period za koji treba tek izmiriti dugovanje (period od momenta namirenja poslednjeg racuna do momenta raskida). I u drugom stavu u vezi troska na ime rakida, sam zahtevao da mi tu blanko linijj popune tako sto ce stojati da korisnik nema obavezu nadoknade troska na ime raskida.
 
Ovde glavna tema ispade kako raskinuti ugovor, pa me interesuju razlozi? Ne verujem da je problem za 150rsd, vec je to inicijalna kapisla za neko nagomilano nezadovoljstvo! Ne zanimaju me korisnici koji prelaze sa jednog na drugog operatara "hvatajuci" promocije, sto je s jedne strane OK, vec od starih korisnika koji su u SBB-u 10-20 godina.
Pa ti što su 10-20 godina na SBB-u, sada plaćaju PET puta skuplji Internet od onih koji "hvataju" promocije.

Tako npr. sada u ovom trenutku "hvatač" promocija za TV i optičku brzinu kod Yetela 300/150 će da plati 20.000 dinara za dve godine.

A stari korisnik kod SBB-a će da plati za 100.000 dinara za malo bolji TV program i lošiju brzinu tj. 300/30 i još preko koaksijale.

Ima ljudi kojima pare nisu problem, tj. nije im problem da plate PET puta više za nešto slično. Na drugoj strani ima ima ljudi koji ne mogu da biraju provajdera, ja u ulazu imam 6 Internet provajdera... tako da se isplati menjati provajdere.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno