svetislav
Slavan
- Učlanjen(a)
- 09.10.2006
- Poruke
- 210
- Poena
- 345
Moja oprema
- Pristup internetu
- Kablovski internet
Pre više od mesec dana imao sam problem sa signalom na SBB mreži, pozvao SBB, napredna podrška videla da nije signal kako treba i sutradan je došao tehničar. Sve doveo u red i doviđenja.
Posle 5 dana isti problem. Opet napredna podrška i opet sutradan isti tehničar. U razgovoru sa njim požalio mi se da je trebalo njega da zovem (dao mi br. tel.), jer kada se ponovi isti problem kod istog korisnika mora još 15 (petnaest) intervencija da odradi a da mu se to ne obračunava kao zarada.
Generalno sam saznao da su interno podeljeni kao SBB i Ikom
Ako jer on lagao mene lažem i ja Vas.
Posle 5 dana isti problem. Opet napredna podrška i opet sutradan isti tehničar. U razgovoru sa njim požalio mi se da je trebalo njega da zovem (dao mi br. tel.), jer kada se ponovi isti problem kod istog korisnika mora još 15 (petnaest) intervencija da odradi a da mu se to ne obračunava kao zarada.
Generalno sam saznao da su interno podeljeni kao SBB i Ikom
Ako jer on lagao mene lažem i ja Vas.