Što se tiče pitanja da li sam umislio neku tvoju akciju:
Lepo vidiš citiraš lika koji piše od snimanju i premotavanju HD kanala, ispod toga tvoju tvrdnju "Sve to može IPTV". Postoji samo jedna jasna definicija reči "sve".
Što se tiče SBB politike poslovanja za druge usluge osim D3i tu nisam merodavan da komentarišem, nemam lično iskustvo (koristio sam SBB dok sam studirao i dok net nije išao preko 1.5 Mbps, imao sam 1 problem u 4 godine).
Što se tiče Telekoma i VDSL situacije, ja nisam otišao samo u poslovnicu i to je to, niti "tehničke mogućnosti" proveravaju ljudi iz sela. Ja sam zahtev uputio preko Call centra, gde mi nisu spominjali molbe i "250m, 200m, svaki dan sve manje i manje razdaljine" nego su prihvatili zahtev. Kad mi
nisu uopšte odgovorili na zahtev ja sam išao u poslovnicu prvo i ništa ne znaju tamo čekaj odgovor, opet zvao Call centar, ista priča "prosleđeno nadležnoj službi", 10 dana vodio mail prepisku sa njima gde lepo srpski tražim još detalja ili informaciju na koji je način moguće dobiti još detalja (gde je onda njihov posao da mi kažu "otkucaj molbu, pošalji na adresu tu i tu upućeno tom i tom" ), na koja mi ne odgovaraju osim "prosleđen vaš elektronski dopis bla bla". Nakon toga jurim poznanika iz drugog grada/regiona da on pogleda šta se dešava, on juri neke kolege koji kod njih rade ta merenja i sl (koji svi govore da bi to trebalo da radi na toj udaljenosti čak i sa starim podzemnim kablom; a niko kao nema autorizaciju da dođe i odradi merenja!), i čekamo i čekamo da li će neko negde da dobije neku informaciju šta su izmerili kada nisu ni merili. Na kraju sam danas podneo primedbu Ratel-u i sad čekam šta će biti. Posle toga sam nazvao opet Call centar kao ajd još 1 put, ipak je od podnošenja zahteva prošlo 50 dana, gde mi devojčica kaže da je taj zahtev terminisan, kao nema tehničkih uslova. I da mogu da probam da podnesem zahtev za 20/2.
Ostaje samo pitanje da li sam dovoljno ovca da pre nego što stigne odgovor Ratel-a (ili reakcija Telekoma ako je bude pre toga uslovljena Ratel intervencijom) da sad podnesem zahtev za 20/2i čekam ko zna koliko na odgovor po pitanju tog zahteva,a već mogu onako solidno sigurno da "nagađam" da nije problem ni parica ni da im sistem ne dozvoljava ovo ono, već da je srž problema da na centrali nema VDSL opreme i neće da je donose u selo sa malim brojem potencijalnih VDSL korisnika. I da ni 20/2 neće da može.
Ili ću konačno da dignem ruke od Telekoma i zavlačenja nedeljama koje prerastaju u mesece i odem tražim MIK i nastavim da koristim ovih 20/1 po manjoj ceni (još kao bonus
trebalo bi da mogu ko čovek da gledam SportKlub i ostalo blokirano preko D3Go
na kompu kroz Firefox/Chrome/IExplorer) kod Total-a. Pošto sad po isteku ugovora Telekom mi 20/1 naplaćuje 2400 din!
Jedina motivacija za dobijanje 20/2 mi je u ovom momentu samo da vidim šta će VDSL ruter da izbaci za procenu max ostvarive brzine i ako vidim da je 50 i preko 50 opet da se žalim Ratel-u.
Ali već vidim da se sve to završava sa MIK.