HP Spectre x360
Mobilni telefon
s22u
Steam
mocnijogurt
Pristup internetu
  1. Kablovski internet
  2. Mobilni internet
Prvo je Valve ukinuo prezentaciju Portal 2 igre na predstojecem E3, usled veceg iznenadjenja.

Aperture Science is pleased to inform you that we have partnered with Valve to announce the gala CANCELLATION of the June 14 Portal 2 event at the Regal Theater. The event will be replaced by a surprise. And even though the cancellation of the event certainly counts as a surprise, we are pleased to further announce that the cancellation of the event is not THE surprise. However, per International treaties regarding the definition of the word "surprise", of which both Aperture Science and Valve are signatories, the time, date and content of the actual surprise will only become available as you experience the surprise.

If you'd like to ask fruitless questions about the E3 Portal 2 surprise or, more fruitfully, schedule an appointment to attend a Portal 2 screening at the Valve booth during E3, please contact Valve's Special Envoy to Surprises, Doug Lombardi.

Thank you for **RECORD SCRATCH!!!**

PS: The surprising record scratch is also not the surprise.

Onda se posumnjalo da je u pitanju HL2 EP3, cak se pojavio i teaser screenshot za koji se ispotavilo da je fake, i u javnosti je izaslo obavestenje da predstojece iznenadjenje ipak nije ni EP3 LINK!

Sada slede teorije da li je u pitanju full HL3 i novi Source 2 engine ili nesto trece, cetvrto , peto :) FUN! :)

http://www.vg247.com/2010/06/08/rumor-valves-e3-surprise-is-source-engine-2/

A VG247 source has claimed that Valve’s “surprise” at E3 will be the unveiling of Source Engine 2.

The source, who wished to remain anonymous, said it’s possible Valve will be showing Half-Life 3 running on it – which would fit with the firm’s M.O. of showing Half-Life games on new versions of the code.

Half-Life was shown running on GoldSource, while Source debuted in June 2004 with Counter-Strike and Half-Life 2 shown on it.

Rumors surrounding Valve’s plans for E3 have been swirling about since it canceled its Portal 2 event for the conference, stating that a “surprise” would instead be in store for attendees.

Last week, a suspicious looking image taken of the E3 pamphlet that supposedly showed a date of June 14 with the name “Freeman” on it when converted to negative format surfaced.

While very dodgy looking, it still got folks to talking, enough to have Valve head Gabe Newell confirm that it was indeed a “fake”.

We have been told by Valve PR that Gabe himself will not be attending E3, so take all this with a giant pinch of salt.

It’s worth noting, however, that we’ve also been told that whatever Valve plans to reveal at E3 will not happen before either the Microsoft or Sony press conferences on June 14 and 15, respectively. So it’s quite possible that whatever surprise it has in store could happen at one or both of those pressers.

Rest assured, we will be liveblogging both events, so be sure and check in with us so you won’t miss anything.

In the meantime, we’ve mailed Valve for comment, so if we hear anything back we’ll update this post accordingly

U medjuvremenu je isplovila i nova teorija :]

http://steamunpowered.eu/valve-to-release-duke-nukem-forever/

Fake do fakea, a sta ce zapravo Valve da predstavi na E3, niko ne zna...ja tipujem na Left For Dead 3 :d

Ako ne bude Half-Life 3 predstavljen na E3, mislim da ce se Gabe i kompanija suociti sa pobunom - vile, vesala i baklje ispred sedista Valvea!

Poslednja izmena:

Prilozi

• duke.png
    duke.png
    58.9 KB · Pregleda: 104
Poslednja izmena:
Source 2 ce najverovatnijie podrzavati DX11 efekte [tesselaciju], a neverujem da ce LFD3 najaviti ovako brzo. Vec su osetili shitstorm od fanova zbog prebrzog izlaska drugog dela.

ja slozio celu pricu o hl a ti bacas paste linka o dnf.. dough :whip: u svakom slucaju zna se da ce source 2 biti aktuelan
Hmm, ne znam sto si mi odjednom sav tako emocionalan, naravno da sam stavio link da bi ti napomenuo da je teorija koja je kod tebe ''isplivala'' vec potonula dan ranije. A ostalo sam takodje procitao i na osnovu toga mogu reci da i dalje znam isto sto sam znao, tj da nista ne znamo...Ali, eto, hvala sto si se potrudio...:)

Poslednja izmena:
Ljudi moji HL3 ... sama pomisao na to,mi dodje da vristim punim glasom kao devojcica od 13god koja ja upoznala johnny depp-a (ili na koga god se one loze...)

ali sta god da je,jedva cekam,moracu pljuniti kinte za novu vga :p lol

Hmm i da ga sad najave opet cemo cekati jako dugoooo jedno 2 godine min ipak je to Gabe;) ali kad izadje onda je to prava stvar kao sa HL2. Sad sam se nalozio i ima da instaliram kompelt HL2 sa epizodama:smackbum:

The plot thickens

Counter_Strike_2-400x225.jpg

http://pc.gamezone.com/news/item/valves_big_e3_surprise_revealed/

Fail :S:

Nista od HL3? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.....boooom!

Znaci nista od HL3? Covece koji FAIL, koje razocarenje!

polako, sacekajmo e3 da vidimo sta ce se desiti...nista od ovoga nije pouzdano

Secam se kada se 2003 pojavio video iz bete za HL2, sa Hydra-om koja je izbacena iz igre, a zatim i klipovi sa E3 2003...:zgran:

Source 2 je nesto sto cekam vise od bilo koje druge igre, a nadam se da ce biti PC only, sto znaci novi endzin bez ikakvih kompromisa, od proverene kompanije koja dobro zivi od PC publike. :)

Source 2 je nesto sto cekam vise od bilo koje druge igre, a nadam se da ce biti PC only, sto znaci novi endzin bez ikakvih kompromisa, od proverene kompanije koja dobro zivi od PC publike. :)

Nema sanse, stavise napravice od Source-a pravi multiplatform engine.

valjda zato sto neki naslovi trebaju da ostanu pc only...bolje da utrose vreme na pravljenje kvalitetne igre nego na peglanje enginea da radi na kanti sa 512mb rama....

ako ga i bude naravno da je bolje da bude pc only iz zilion razloga

Neka prvo zavrse HL2 Ep3 i time stave tacku na Hl2.

Nazad
Vrh Dno