Šta je novo?

Rome: Total War II

To sto kazes, Shogun 2 je tek sa patchevima bio optimizovaniji vremenom
 
Voleo bih da gresim ali svaki total war je bio igriv tek nakon nekoliko patcheva sto znaci novembar/decembar.......
 
Stigo ROME II u prodavnice....

:D
 
Kao i sto se moglo ocekivati optimizacija i nije bas na nivou,barem za moju konfiguraciju!Od 6 mogucih preseta za graficka podesavanja ja sam stavio na High-sto je u samoj sredini sto ova igra nudi!Cak i onda nije bas fluidno!Gejmplej necu ni da komentarisem posto sam odigrao samo prolog!
 
Nisam jos probao, po onome sto vidim zabrinjava me zahtevnost

 
Meni se ne sviđa. Bitke su smešno kratke,nadjačane jedinice beže posle 20 sekundi borbe,capture points su definitivno težak fail, grafičko rešenje za menadžment gradova užasan,uopšte UI mi je ružan,diplomatija uproštena,sve mi je nekako...:(

Meni M2TW i RTW kec svetlosnu godinu ispred ovoga. Čak mi je i Empire ostavio bolji utisak. Možda sam previše očekivao,ali ovo mi ne leži nikako. Barem prvi utisak je takav.
 
RTW2 je uspeo da me ubedi da više nikada ne preorderujem igre. Na nekoj od prethodnih strana sam napisao da e verujem da CA može toliko da omane i da zalužuju novac, ali avaj, prevario sam se :) Toliko je tehničkih bagova da je to neverovatno. Kao da je igra u alfa fazi. Forumi su pretrpani kuknjavom ljudi... A ja sam je izbrisao da čeka neka bolja vremena kada ''postane beta''.
 
RTW2 je uspeo da me ubedi da više nikada ne preorderujem igre. Na nekoj od prethodnih strana sam napisao da e verujem da CA može toliko da omane i da zalužuju novac, ali avaj, prevario sam se :) Toliko je tehničkih bagova da je to neverovatno. Kao da je igra u alfa fazi. Forumi su pretrpani kuknjavom ljudi... A ja sam je izbrisao da čeka neka bolja vremena kada ''postane beta''.

To nije nista novo. Ja se dobro secam da je isto ovako izgledao i release Medieval 2 dela. Igra je bila velika 4 gb, a prvi patch je bio 1 gb.

p.s. I dobro se secam cuvenog baga gde su jedinice imale mnogo jaci Charge udar ako jurisaju uz brdo (a ne niz) :D :D :D
 
To nije nista novo. Ja se dobro secam da je isto ovako izgledao i release Medieval 2 dela. Igra je bila velika 4 gb, a prvi patch je bio 1 gb.

p.s. I dobro se secam cuvenog baga gde su jedinice imale mnogo jaci Charge udar ako jurisaju uz brdo (a ne niz) :D :D :D

To je ništa u odnosu na rtw2 :) Da se razumemo, u igri ovog tipa i razmera imam razumevanja i za početni disbalans i za povremene glitcheve, ali mtw2 je za razliku od rtw2 radio kako treba (slika/zvuk). Shogun 2 je imao sličnih problema sa grafikom npr., ali ne u ovom obimu i raznovrsnosti...
 
Kakva gadna paleta boja :| Totalno sam se razocarao... Ovo je po meni veliki korak nazad u odnosu na Shogun II...
 
CA kaze do petka izbacuju patch...
 
Heh i ja sam jedva čekao da se pojavi pa da zasednem i krenem u osvajanje ali ovo je bre sramota :-\
Prvo zahtevnost. Wtf? Pustim bench koji je po def bio namešten na extreme i imam avg 22fps... Ok, daj da olabavim malo podešavanja i probam na high/very high.. To je bilo nekih 34,5 fps što je već prihvatljivije pa sam pustio igru.
Znači totalno razočarenje :-(
Niti radi u onih 30tak fps već lošije a pritom izgleda OČAJNO :-(
Šta li su hteli da izvedu nije mi jasno ali ovo ne liči ni na šta, plus nenormalna zahtevnost...
Preskočiću najverovatnije jer i da je srede pečevima ne znam koliko će da optimizuju zahtevnost a da menjam konfiguraciju još uvek nemam u planu.. :)
 
Sto se tice performansi, AMD i nVidia jos nisu izbacili drajvere koji podrzavaju igru, bice uskoro a sto se tice bagova u igri ceka se patch, krastavac. Igra je totalno nespremna, nemoguce... Interfejs katastrofa, nema originalnosti ni malo. Kuda sve ovo vodi pojma nemam i koja je svrha izbacivati igre koje nisu testirane kako treba. Ovo je kao F1 serijal u najavi, znaci ocekuje nas jedno desetak patcheva...
 
Paralelno sa gomilom bagova i uzasnim performansama, igra je totalno unazadjena. Formacije ne funkcionisu, phalanx je beskoristan, bitke izgledaju kao tuca u gradskom prevozu. AI je katastrofalan. Sve neprijateljske jedinice jurisaju kao maloumnici prema capture pointu. Zidovi su izbaceni iz igre (samo capitol poseduje zidove) jer AI ne ume da ih prodje. Warscape se pokazao kao katastrofalno resenje za RTW2.

Jedan od smesnijih klipova koje sam pronasao

http://www.youtube.com/watch?v=UVqbTgYK9lk
 
Paralelno sa gomilom bagova i uzasnim performansama, igra je totalno unazadjena. Formacije ne funkcionisu, phalanx je beskoristan, bitke izgledaju kao tuca u gradskom prevozu. AI je katastrofalan. Sve neprijateljske jedinice jurisaju kao maloumnici prema capture pointu. Zidovi su izbaceni iz igre (samo capitol poseduje zidove) jer AI ne ume da ih prodje. Warscape se pokazao kao katastrofalno resenje za RTW2.

Jedan od smesnijih klipova koje sam pronasao

http://www.youtube.com/watch?v=UVqbTgYK9lk

Stvarno su oko igre napravili toliki hype da sam mislio da ce ovo biti brilijantno, kad ono...
 
Ko da prvi put igrate igru iz ovog serijala, pa bugovi i neigrivost na samom startu prate čitav ovaj serijal. Sačekajte prvu ekspanziju i tada će igra biti konačno igriva, kao što je to bio slučaj sa svakim tw-om do sada :)
 
Ko da prvi put igrate igru iz ovog serijala, pa bugovi i neigrivost na samom startu prate čitav ovaj serijal. Sačekajte prvu ekspanziju i tada će igra biti konačno igriva, kao što je to bio slučaj sa svakim tw-om do sada :)

Nemam informaciju koliko si igrao do sada, ali predlazem da probas bitke na otvorenom. Kada budes ugledao capture points koji se stvaraju u sumama i po brdima bice ti mnogo jasnije da je ceo koncept igre promenjen. Nisu samo bagovi u pitanju.
 
Pa neću ni igrati do prve ekspanzije, ut lekciju sam naučio još odavno sa ovim serijalom :)
 
Hahahaha ovo mora da je neki rekord. Prvi update, pa 7.5GB.
 
Here are the patch notes for Total War: ROME II- Patch 1 (06.09.13):

  • Higher average frame rates with out-of-the-box settings (more conservative settings)
  • Fix for DirectX 10.0 Lighting issue reported - environment map wasn't being created leading to black reflections.
  • Fixed a sunken Samothrace temple complex world wonder on the Campaign map.
  • Fixed defender being able to create encampments when involved in a combined battle.
  • Added some localisation fixes to audio packs in French, Russian, Italian, German and Spanish.
  • Fixed lock up in Multiplayer Campaign battles when a desynchronisation occurs. Players are now notified of the desynchronisation, and the battle ends.
  • Fixed Multiplayer Campaign battle "overrun" prompt, which was not being shown to a player if they were a reinforcement and the other player was spectating.
  • Fixed corrupt loading screen when changing to fullscreen / windowed mode after a battle, and then going into another battle.
  • Fix for Multiplayer Campaign host being unable to move the camera in campaign, after reloading a save game on some rare occasions.
  • Safe guards added to prevent a very rare crash in coastal assault battles.
  • Fix for game lock up during end turn sequence / Celtic AI faction turn in single player campaign.
  • Improved AI use of walls on Athens large settlement battle map.
  • Improvements to Auto-resolve balancing in Single Player and Multiplayer Campaign modes.
  • Aligned ship unit upkeep costs with land units - made mercenary ships more expensive and non-mercenary ships cheaper.
  • Fixed slow turning rates for transport ships.
  • Improved civil war balancing in relation to campaign difficulty.
  • Fixed vehicle ground pipes, to prevent Siege Towers becoming immovable when they are left empty during the Deployment Phase of a Siege Battle, then units were moved into the Siege Tower when the battle has started.
  • Fixed bug when ramming sideways into moving ship, which caused the ramming ship stick to target and strafe along with it in battles.
  • Reduced the chance of Naval units sometimes clipping through the ground or harbours / ports during Port Assault battles when attempting to disembark.
  • Fixed issue where armies would be stuck in Muster stance and could not exit that stance in Campaign modes.
  • Fixed case where spies could get stuck on top of fleets in Campaign modes.
  • Fixed rare post battle lockup in Campaign modes.
  • Improved unit pathfinding in Barbarian village battle maps (fixed no go zones).
  • Fix for Multiplayer Campaign lock up when the player was reinforcing an AI ally who was victorious in battle, causing the player to become stuck with no victory / continue / exit battle user interface functionality.
  • Fix for cultural influence bonus from the Shrine of Neptune building
  • Fix for “Zone of Controls” of hidden armies being visible to both players in head to head Multiplayer Campaign mode on mouse-over.
  • Assorted minor fixes to city battle maps.
  • Fix for "Rome Wasn't Built in a Day" achievement failing to unlock when its requirements were met in some situations.
 
:D presece nas sve. Kakva je igra izasla za par meseci ce biti 10GB patcheva

Osim ako je ne promene suštinski počev od UI-a,preko AI-a,capture pointa,epske bitke koje se ne završavaju za 5 minuta,zidine u gradovima,regrutovanje samo preko generala,generali koji traju 10 krugova max(koja je poenta exp-a onda),nemogućnost da se vodi vojska bez istih i da se udruže dva ili više,...ne vidim poentu igranja sve i da je optimizuju perfektno.
Meni je ovde koncepcija igre mnogo veći problem od užasne optimizacije.

Napominjem,na sve ovo čovek bi i mogao da zažmuri koliko toliko,osim capture point-a,naročito u bitkama na otvorenom. To je apsolutno najveći fejl ove igre,obesmišljava bitke potpuno.
 
Capture point meni ne odgovara jer recimo kad me napadne jaca i mnogobrojnija vojska ja lepo jedinice stavim skroz iza do granice i tako ne mogu da mi pridju iza ledja a ovde moras da ostanes na jednom mestu, ne mozes da postavis vojsku gde hoces jer izgubis capture point, gubis bitku a ne izgubis ni jednog vojnika, nema logike... I brate mnogo dugo se ceka izmedju turnova. U pocetku je ok ali posle kad se igra razvije mogu kafu da popijem dok ucita 100 naroda i plemena...
 
Tako nesto sam i napisao ovde pre nego sto je igra izasla, da bi capture point mogao biti fail. I jeste fail, jos veci nego sto sam mislio. A zamalo da preorderujem (sto inace nikad nisam). Steta, RTW mi je bio omiljen TW serijal
 
Rayko , zar stavljanje jedinica kod granice nije eksploit ? Gledano kroz istoriju ciljevi za vreme bitaka su i bili u neku ruku ono sto je kod njih cpoint tako da licno razumem kako su razmisljali kad su odlucili da ga ubace.
 
Vrh Dno