Šta je novo?

Raiffeisen bank

Naglasio sam, kaže da ne može, mogu obe.

Odem u drugu filijalu, kažu da su obe automatski povezane nakon otvaranja. U aplikaciji i dalje stoji da su povezane sa dinarskim.

U ovoj drugoj otvorim ovaj besplatan devizni van paketa. Znači tu može :D
 
  • Like
Reagovanja: uji
Ističe mi iRačun Visa plastika za par nedelja. Stiže automatski nova ili idem u banku?
 
Otvorio iRacun, ali ne mogu da kreiram nalog, sve ispostovano sto se tice korisnickog imena i lozinke...
Dal da cekam, pa kasnije da probam ponovo ili da ih pozovem...?!
Probao sam i razlicite user i pass, opet isto, malo mi neverovatno da uvek potrefim zauzet username... :D

Screenshot 2024-03-28 160132iracun.jpg
 
Poslednja izmena:
Odem u drugu filijalu, kažu da su obe automatski povezane nakon otvaranja. U aplikaciji i dalje stoji da su povezane sa dinarskim.

U ovoj drugoj otvorim ovaj besplatan devizni van paketa. Znači tu može :D
Sačekaj onda do sutra. Možda će se situacija naknadno promeniti u odeljku „povezani računi". Mada, meni se videlo odmah. A što se otvaranja avista deviznog tiče, situacija je relativna, negde hoće, negde neće da otvore, a ako si naleteo na bivšu CA, možda i ne znaju, jer se uče i uhodavaju dok paralelno rade sa klijentima.
 
@uji Pogledao sam pre 20-ak minuta i otprilike su se podaci u aplikaciji ažurirali sat i po vremena nakon što je savetnik povezao kartice sa deviznim računom.

Trebalo mi je za digitalnu. Moraću opet da odem da skinu ovu online karticu.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Otvorio iRacun, ali ne mogu da kreiram nalog, sve ispostovano sto se tice korisnickog imena i lozinke...
Dal da cekam, pa kasnije da probam ponovo ili da ih pozovem...?!
Probao sam i razlicite user i pass, opet isto, malo mi neverovatno da uvek potrefim zauzet username... :D

Pogledajte prilog 435721
Imao sam isti problem.

Otvori nalog uz pomoć Moja mBanka aplikacije, ili https://rol.raiffeisenbank.rs/Retail

Bolje ovo prvo zbog aktivacije aplikacije, moraćeš da zoveš Kontakt Centar.

Broj računa naravno imaš u ugovoru.
 
Imao sam isti problem.

Otvori nalog uz pomoć Moja mBanka aplikacije, ili https://rol.raiffeisenbank.rs/Retail

Bolje ovo prvo zbog aktivacije aplikacije, moraćeš da zoveš Kontakt Centar.

Broj računa naravno imaš u ugovoru.
Uspeo preko aplikacije.
Izgleda da je problem ipak bio do zauzetog korisnickog imena, ovde lepo ispise to, dok preko browsera izbaci onu gresku sa screenshota...

Hvala! (y)
 
Nisam do sada imao slučaj da radim povrat novca.
99% sam ja kriv, zaboravio pre godinu dana kada sam odjavio netflix da promenim šifru, otkažem uređaje i preko podrške izbrišem karticu.
Sad mi skinulo pare, verovatno neko od dečurlije po familiji. Bar pretpostavljam, imam Dinu pa nije frka a visa ističe u maju pa i to nije frka.
Uglavnom dobio sam od banke instrukcije da se obratim Netflixu i privremeno blokiram tu karticu.
Sa Netflixom sve OK, stigao mail da su prihvatili i refundirali nazad. Rečeno u korisničkom da ne moram da dostavljam ništa banci.
Juče su sredstva bila rezervisana pa se nisam obazirao, danas vidim da su realizovali transakciju. Naravno pisao sam im odmah na onaj mail reklamacije@....

Da li je to normalno da je takva procedura?
Meni je nekako logičnije ako ih telefonski obavestiš, oni urade šta već tada urade, da ta sredstva ne podležu realizaciji nego da ostanu pod rezervacijom dok ne dobiju od netflixa informaciju. Dosta vodim računa o tim online kupovinama i pretplatama, i ako propadne tih 10 evra nije kraj sveta, ali mi nešto postupak banke po prvi put malo nerazuman, a nije da se od juče poznajemo :)
Realno sam sam kriv, ali ako je neko imao sličan slučaj, šta mogu da očekujem.
 
Netflix je odradio refundaciju (a ne storno), to znači da će se transakcija proknjižiti, jer je to povraćaj novca, a ne poništena transakcija. Trebao bi trebao da dobiješ pare nazad na račun kroz dan dva.
 
Trenutno tekući dinarski i devizni plaćam 390 RSD. Razmišljam da pređem u Premium, zadovoljavam uslove da ne plaćam održavanje, ali nije mi najjasnije šta onda plaćam. Ako nastavim da imam tekući dinarski i devizni, a uzmem recimo Visa debit karticu, to je 120 RSD mesečno za karticu i još 100 RSD za devizni račun, tj. ukupno 220 RSD - povoljnije nego sada?

Koji je trenutno kurs u aplikaciji za Premium korisnike? Meni je trenutno užasnih 115.24 i 119.11, bilo da menjam 20 ili 20k EUR.

Ne videh da je neko odgovorio.

Razlika je osetna ako menjaš 4-cifren iznos. Pre mesec dana sam imao nešto tako da odradim i cifra je bila nepovoljnija u odnosu na najpovoljniju menjačnicu 0,1 dinar (mada su oni diskutabilni i uvek se može cenkati....no ovo je moje poređenje u datoj situaciji).
Nekome se isplati, nekome ne. No svakako je zgodnije nego da šetaš naokolo sa tolikim kešom.
 
Hvala ti na poređenju, to mi odgovara jer uglavnom i menjam nešto veće iznose.
 
Legle pare nazad, hvala.
Ja glupav i ne razmišljam da banka mora da odradi svojih 10 centi :)
Nije banka odradila svojih 10 centi, već gledaš kurs za Visa Exchange rate na datum transkacije kao da si nešto kupio, tako oni knjiže.
 
Ne videh da je neko odgovorio.

Razlika je osetna ako menjaš 4-cifren iznos. Pre mesec dana sam imao nešto tako da odradim i cifra je bila nepovoljnija u odnosu na najpovoljniju menjačnicu 0,1 dinar (mada su oni diskutabilni i uvek se može cenkati....no ovo je moje poređenje u datoj situaciji).
Nekome se isplati, nekome ne. No svakako je zgodnije nego da šetaš naokolo sa tolikim kešom.
Kako dobijaš te kurseve, u aplikaciji ili zoveš nekoga? Meni je u aplikaciji razlika bila bar dinar u odnosu na menjačnicu (kupovina nekoliko hiljada evra).
 
Kako dobijaš te kurseve, u aplikaciji ili zoveš nekoga? Meni je u aplikaciji razlika bila bar dinar u odnosu na menjačnicu (kupovina nekoliko hiljada evra).

Samo aplikacija.

Zvao sam ono što RF naziva "lični bankar" da mi "sredi" povoljniji kurs (tako sam radio u dva navrata kada sam imao potrebu - kupovina stana i kupovina automobila...ali to je bilo pre 10god) i reče mi da sada nemju tu mogućnost da utiču na to, već da je sve automatizovano u aplikaciji.
Namerno sam uporedio sa nekoliko različitih iznosa, čisto da vidim gde je limit sa povoljnijom cifrom. Poredio sam dvocifrene, trocifrene i četvorocifrene iznose (kupovao sam evre, nisam prodavao). Sve što je bilo četvorocifrena kupovina evra - bila je ista cifra u pitanju. Zaista ne bih da ostavljam dezinformacije i pišem koještarije...ali npr. ako je u menjačnici bilo 117,8, kod njih je bilo 117,9 (karikiram). Naravno, verujem/pretpostavljam da bi mnoge menjačnice na 4-ocifrene ili 5-ocifrene iznose dale još dodatnih 10-20-30 para popusta na upit/dogovor, ali ja nisam hteo da se šetam naokolo sa toliko gotovine. Prosto me strah. Ovo mi je bilo više nego prihvatljivo za elektronsku transakciju (koja bi mi fakat bila neisplativa da je menjački posao odradjen po default kursu ukoliko bih kupio npr. 10 evra).

Nisam pitao kako ovo funkcioniše i da li ima neke veze što sam premium klijent banke od 2011. tj. da li imaju neke dodatne filtere/uslove koji utiču na način kako kome i koliko daju povoljniji kurs.
 
Meni neće da izbaci pare bankomat RF i Intese. Aktivirao sam fizičku karticu dobijenu online IRacun tako što sam provukao kroz bankomat RF. Tad nisam imao para kad sam provukao koliko da aktivna bude. Posle sam iz druge banke prebacio pare uredno.
 
Botovski mediji prenose da je Prevashodnost izjavio kako kosovarske vlasti navodno traže da se ogranak Poštanske na Kosovu proda Rajfajzenu ili drugoj banci, što ne implicira da se odnosi na matičnu banku. Bliže rečeno, ogranak NLB Komercijalne na KiM je likvidiran, jer je ista ocenila da je buduće poslovanje nerentabilno, a korisnici su preusmereni na matične filijale u pograničnim mestima kao Bujanovac, itd. da im se tamo izdaju Master i/ili Visa kartice i otvore devizni, odnosno paketiraju računi sa e/mBankingom, preko koga će kupovati evre i isplaćivati ih na bankomatima tamošnje NLB.
 
Meni neće da izbaci pare bankomat RF i Intese. Aktivirao sam fizičku karticu dobijenu online IRacun tako što sam provukao kroz bankomat RF. Tad nisam imao para kad sam provukao koliko da aktivna bude. Posle sam iz druge banke prebacio pare uredno.
Neće ni plaćanje. U app mi piše Aktivna Visa debit digital. Visa debit online zaključana tj privremeno blokirana. Na obe mi se pokazuju sredstva koja sam uredno prebacio iz Mobi. Kako mogu da koristim fizičku karticu?
 
Ranije se zvao korisnički da aktivira fizičke kartice, pošto je l te stižu kako stižu... U sanduče, a iz sandučeta može barem kod mene da pokupi ko hoće :ROFLMAO:

Dakle korisnički i spremi podatke, broj lične karte, matični adresu, krvnu grupu :ROFLMAO:

Verovatno je i danas tako, poziv cc, pa bankomat (tako sam ja uradio, pre nekih 3 godine) pa posle može bilo gde...

I ne diži paniku i ne citiraj samog sebe, jer to je poslednji stadijum forumaša :ROFLMAO:
 
Ranije se zvao korisnički da aktivira fizičke kartice, pošto je l te stižu kako stižu... U sanduče, a iz sandučeta može barem kod mene da pokupi ko hoće :ROFLMAO:

Dakle korisnički i spremi podatke, broj lične karte, matični adresu, krvnu grupu :ROFLMAO:

Verovatno je i danas tako, poziv cc, pa bankomat (tako sam ja uradio, pre nekih 3 godine) pa posle može bilo gde...

I ne diži paniku i ne citiraj samog sebe, jer to je poslednji stadijum forumaša :ROFLMAO:
Hvala. Sutra je nedelja tako da od CC nema nista. Mogu do filijale u nekom trznom centru.

Citirao sam sebe da se nadovezem na situaciju.
 
Ma vidi...ne kažem ja da je nešto vrh ili ne. Samo delim iskustvo kako nešto funkcioniše.


Inače, šta znači "u setu"? Pitam, jer vidim na osnovu tvoje slike da je kurs za cifru od 3k evra - identičan.
 
Hvala. Sutra je nedelja tako da od CC nema nista. Mogu do filijale u nekom trznom centru.

Citirao sam sebe da se nadovezem na situaciju.
Šalim se ja malo...

Ranije su slali i šta treba da se uradi, na papiru gde je bila zalepljena kartica (u koverti). Kontakt broj, redosled, procedura... Možda su ukinuli.
 
Neće ni plaćanje. U app mi piše Aktivna Visa debit digital. Visa debit online zaključana tj privremeno blokirana. Na obe mi se pokazuju sredstva koja sam uredno prebacio iz Mobi. Kako mogu da koristim fizičku karticu?
Pa pročitaj šta piše u pismu, ja sam ... e bi g a, uleteo si sa odgovorom :)

Bilo gde, baš bilo gde, gde ima POS, moraš da ubodeš karticu u terminal i da ukucaš PIN kod i time je aktiviraš. I u trafici ako ima terminal možeš.
Bar je tako bilo ranije.
I da znaš, ako imaš neku gomilu (niko ne zna koliku, bar kažu da je tako iz sigurnosnih razloga) beskontaktnih plaćanja, i odbije ti sledeću beskontaktnu. Onda opet moraš da uradiš operaciju ubadanja kartice u terminal i kucanje pin koda.

Telefonom, putem apple pay-a npr. mi se to nikada nije desilo. Ranije sa fizičkom jeste. Jendom i nakon tri ili četiri beskontaktna, pazario za kuću na čošku pa morao u par radnji.
 
Nazad
Vrh Dno