Šta je novo?

Raiffeisen bank

Deinstaliaraj, instaliraj opet i radice...
 
@chifta otključan bootloader, custom rom (čak i xiaomi.eu), sprečavaju RaiPay i GPay da rade.
 
Ako se XiaomiEu redovno ažurira, odnosno sada njegov XiaomiEUModul app, nema problema.
 
Imam Realme Gt 2,pre 7 dana mi ažurirao sam na android 14 ali nije pravio RaiPay problem do danas.
Deinstall,pa install i pomovo radi kako treba
 
@chifta otključan bootloader, custom rom (čak i xiaomi.eu), sprečavaju RaiPay i GPay da rade.
RaiPay konkretno ima vrlo nizak prag detekcije na izmenu sistema. Dovoljno je dodati ga na deny listu u magisk i radiće.
 
Obrisali tokene i karticu iz RaiPay aplikacije. Isto se desilo kod još par ljudi koje znam.

IMG-20240111-WA0013.jpg
 
I ja sam dobio to obaveštenje, ali mi ništa nije obrisano. Kartice su ostale u RaiPay i rade normalno. Kao da su poslali obaveštenje svima, a ne samo stvarno pogodjenim korisnicima.
Pozdrav
 
Da li u okviru iRacun imam pravo na neki trajni nalog? TREba mi jednom mesecno da se nesto placa nekom fizickom licu? pa ne znam dali to imaju i da li je sa provizijom ili bez provizije?
 
Opa! RaiPay se pretvara u Google Wallet! 😊
Screenshot_20240116_141415.jpg
 
Stigao update kod nas znači, ovako je na austrijskoj verziji RaiPay-a već neko vreme :D
 
Je l postoji kod njih još visa virtuon i kako ona funkcioniše? Prebacuju se pare na nju (ima poseban račun), ne povezuje se na moje već postojeće?
 
Da, na kartici je dostupan samo novac koji prebaciš na taj račun. Pri tome je račun u evrima, a kurs nije sjajan ako kupuješ u dinarima.
Edit: i uzimaju 1% za transakcije na stranim sajtovima, kao i sve ostale njihove kartice
 
Da li je i dalje potreban depozit od 20€ koji je uvek morao da stoji na računu Virtuon kartice?!
 
Jedni su prijavljivali da mogu da razmene evre do tih 20€, dok određeni broj nema tog ograničenja. Pretpostavljam da postoje stari i novi tip računa za Visa Virtuon.
 
Može da se koristi tako što se nešto plati karticom, ali ne može da se uradi transfer na drugi račun (bar kod mene, račun od pre sto godina).
 
Meni je taj depozit od 20e stajao na racunu preko 15 godina, prosle godine sam ga iskoristio na kartici, tako da definitivno moze da se potrosi na kartici, ne znam kad je to promenjeno ali ranijih godina to nije moglo.
 
Meni na Može Extra ne dozvoljava da zamijenim evre sa deviznog računa ako imam manje od 10€ uz poruku da je potrebno da imam 20€ na računu 😀 Nisu ni oni, a ni sistem, načisto kako treba da bude.
 
Kako koristiti račun za Visa Virtuon, tj. uplaćivati € na njega? Je l moguće sa deviznog iRačuna prebacivati na Visa Virtuon račun kroz aplikaciju? Ili mora sa dinarskog kroz konverziju valuta?
 
Kako koristiti račun za Visa Virtuon, tj. uplaćivati € na njega? Je l moguće sa deviznog iRačuna prebacivati na Visa Virtuon račun kroz aplikaciju? Ili mora sa dinarskog kroz konverziju valuta?
Pošto nema interni prenos, onda isplatom na bankomatu pa uplatom na račun od Virtuonke. Mislio sam da je to slučaj samo sa pravnim licima, ali neshvatljivo mi je da kod fizičkih ne postoji mogućnost za interni prenos.
 
Upravo gledam aplikaciju i ima samo opcija "Novo devizno plaćanje" preko SWIFT-a, IBAN-a i popunjavanja te uplatnice. Nikakav interni transfer. Barem ga ja ne nalazim. Jedino opcija kroz menjačnicu RSD u EUR...
 
Nema na čemu! Da, jeste preglupo koncipirano što je opcija kategorisana u Dinarska plaćanja, a može tu po svemu sudeći da se obavi prenos i između deviznih računa.
 
Uspeo sam da se snađem sa rezervisanim sredstvima. Jeste zavučeno, ali ajde, neka im bude.

Ali izostanak obaveštenja za kartična plaćanja, nema da im progutam nikad. Sad, ili ću da im se popnem na glavu dok mi ne zatvore račun i blokiraju pristup svim njihovim kanalima, ili ću odustati od korišćenja. Bar 15 aplikacija mi svakodnevno šalje obaveštenja. NIkakva optimizacija baterije nije u pitanju.

Ovamo prave prijavljivanje otiskom prsta što je sjajno, elektronsku asistentkinju, raipay, ma trista čuda, ali pišljiva obaveštenja bato ne rade. Možda me je Mobi razmazila konstantnim obaveštenjima o svemu i svačemu mail/SMS poslednjih 7 godina, ali to je valjda majku mu neki minimum da znam kad sam i gde utrošio sopstvene novce.

Pre jedno 5 godina, sedim ja tako jedne večeri. Kad buć, SMS obaveštenje, naplaćeno mi sa kartice 59 evra. Kako, šta, zašto, Amazon skinuo novce greškom, aktivirao pretplatu koju nisam tražio. Odmah sam ih zvao, stornirali ljudi. zamišljam da nije bilo obaveštenja, ja bih to video možda posle 5 dana, jer stvarno nisam frik koji se prijavljuje na banku 134 puta dnevno.

Pošaljem ovima mail da se žalim na onaj ROL support, prepun nade da će se javiti neko normalan. Kad ono, agent za video identifikaciju, nepismenko koji je odbio da radi sa mnom video identifikaciju... Trabunja nešto kako ja to nisam uključio, standardne idiotarije korisničkih podrški, jre smo mi korisnici debili valjda. kao, da deaktiviram aplikaciju pa da je aktiviram opet, i sve će biti u redu. Uradio i to. Izvršio niz inostranih domaćih plaćanja, obaveštenja nema. Obaveštenja o uplatama na račun sada stižu, ali nikad odmah. Treba da se smisle.

Baš neozbiljno i glupo.
Imam identican problem, platio sam probnu pretplatu na jednom sajtu pregledao fino da nije ostalo mozda negdje obnavljanje iste i platim fino i imam taj dokaz na mejlu i na mob bankarstvu.
U ovom periodu su mi legli i neki novci fini i odjednom su se pocele (karticne) transakcije vršiti 2x po 100$ u razmaku od 40 minuta što je definitivno offirno skroz...
Otišao sam u banku i objasnio fino sve, naravno sluzbenica govori kako sam ja to kliknuo bla bla bla...
U izvodu je izbacilo ime tog sajta što mu navodno ide novac, i ja pitam šta dalje?
Vjerujte kakav bezobrazluk reci klijentu da je ' vec sve gotovo...
Vratiio sam se kuci i poceo sam istrazivati, a koliko mi je informacija prolazilo kroz glavu dosta toga sam i povezao sam.
Još jedna bitna stavka, sluzbenica uporno ide na to da casino uzima pare, što nije tako naravno sve je prolazilo na vrijeme i dobio bih uvijek obavijest a ne GOL ODLIV
I pogodite šta?
Baš kakva slucajnost par sati nakon razgovora u banci mi stizu 2 transakcije koje su proknjizene te koje sam trazio i jedna je na ime casina, a druga na sajt, kakva mušafera providna...
Ali da stvar bude još gora u transferingu na mobi je UGRAVIRAN americki transakcijski racun... Tu sam vec iznevjerovao, pa daj...
Rezervisana sredstva su povucena... ostalo još neki dio.
Ako je neko uspio izvršiti povrat neka piše, hvala :)
 
Prilično si nejasno napisao gde si šta plaćao. Ako si ti ostavio karticu nekom sajtu i oni ti naplatili više nego što su napisali, to je tvoj problem i banka neće da ti vrati pare.
Ako si ostavio podatke na sajtu X, a sasvim deseti sajt Y ti skinuo pare, onda imaš pravo da osporiš transakciju. Ako su sajtovi X I Y povezani, i oni dokažu da si ti imao informaciju da će sajt Y da ti skine pare, onda može i banka dodatno da ti naplati neosnovanu reklamaciju.
 
U RaiPay postoji opcija „veze sa trgovcima" i tu vidite da li imate autorizaciju ka platnom procesoru (Stripe, PayPal i drugo). Posle korišćenja jednog probnog perioda opozvao sam Stripe i to je to.
 
Nazad
Vrh Dno