Šta je novo?

Raiffeisen bank

Ja sam otvorio prošle godine i isto dobio 3k.
Održavanja bez, gašenje bez naknade.
Plaćanje preko mBank bez provizije.
Jedino plaćanje karticom u inostranstvu/preko neta na stranim sajtovima skida 1% provizije od inosa.
Hvala!
 
U unutrašnjosti konkretno u Čačku i Kraljevu se zaključava. Pričam van radnog vremena banke.
U Užicu vrata nisu zaključana i ne ulazi se pomoće kartice. Znam jer redovno ubacujem eure posle 23h kad nema nikog. :cool:

Iskreno sam iznenađen dostignutim civilizacijskim stepenom sugrađana - nikad u otključanom delu gde je bankomat nisam video nekog beskućnika ili alkosa kako se greje ili spava (ipak je decembar), a prolazio sam pored banke i u 3-4h ujutru, ništa nije polomljeno ni vandalizovano. Zasad. Cenim da će tako biti do prvog krupnijeg ekscesa, a onda 🔒. A ako tako bude, onda mi višanamenski bankomat ništa ne znači, ako moram da čekam u radno vreme banke sa krdom ljudi koji ubacuju pazar, penzionerima koji na novom bankomatu prolaze obuku sa službenikom i sl. Veća mi je onda korist od klasičnog bankomata sa osnovnim funkcijama, ali koji je dostupan 00-24h. U suštini, najbolje rešenje jeste da se ulazi pomoću kartice. Tako oni koji nemaju veze sa bankom ne bi ni mogli da ulaze.
 
Da li postoji neka "kvaka", za otvaranje ili posle za zatvaranje racuna neki troskovi, ili su stvarno "pare za dzabe", vec imam racun u UniCredit?
Kvaka za otvaranje je da ga prođeš video pozivom sa ličnom kartom, očitanom na papiru, odnosno računom koji se vodi na tvoje ime ili pasošem. Zatvaranje mora lično kod savetnika.
 
A sto se tice ovih iRacuna
Ima li neke provizije kada se prima novac u dinarima u okviru zemlje
Znaci od jednog fizickog lica ka drugom
 
Ima li neke provizije kada se prima novac u dinarima u okviru zemlje
Znaci od jednog fizickog lica ka drugom
Ovakva vrsta provizije ne postoji ni u jednoj banci kod nas.

Kod svih računa u Raiffu je takođe besplatno slanje novca ka svim računima u zemlji.
 
U Užicu vrata nisu zaključana i ne ulazi se pomoće kartice. Znam jer redovno ubacujem eure posle 23h kad nema nikog. :cool:

Iskreno sam iznenađen dostignutim civilizacijskim stepenom sugrađana - nikad u otključanom delu gde je bankomat nisam video nekog beskućnika ili alkosa kako se greje ili spava (ipak je decembar), a prolazio sam pored banke i u 3-4h ujutru, ništa nije polomljeno ni vandalizovano. Zasad. Cenim da će tako biti do prvog krupnijeg ekscesa, a onda 🔒. A ako tako bude, onda mi višanamenski bankomat ništa ne znači, ako moram da čekam u radno vreme banke sa krdom ljudi koji ubacuju pazar, penzionerima koji na novom bankomatu prolaze obuku sa službenikom i sl. Veća mi je onda korist od klasičnog bankomata sa osnovnim funkcijama, ali koji je dostupan 00-24h. U suštini, najbolje rešenje jeste da se ulazi pomoću kartice. Tako oni koji nemaju veze sa bankom ne bi ni mogli da ulaze.
Postoji 24h monitoring prostora. Bilo je slučajeva da uđu beskućnici i tada se odmah poziva policija, koja brzo izlazi na teren.
 
U filijali na Banjici sada ima dva aparata unutra i jedan napolju.
 
Za nove Može pakete bi trebalo da je kartica vezana i za devizni. Ako u ebankingu, četvrta opcija pri dnu „Kartice" pa druga kartica u sredini „Detalji" i tu pri dnu u „Povezani računi" piše Dinarski i ispod Devizni, onda će ti skidati evre za potrošnju u inostranstvu. Imaj na umu da kombinovana potrošnja podrazumeva da dinari neće biti skidani za inostrana plaćanja, odnosno u Srbiji neće doći do autokonverzije sa deviznog.
Proverio sam u detaljima ,devizni racun mi nije povezan sa Visom debit. Znaci moram da odem da zatrazim da mi povezu Visu debit. sa deviznim racunom.Ako budu to umeli da odrade;) A pitacu ih i za Visu virtuon,ako budu znali sta je to uopste:oops: ,mada samo povezivanje bi bilo valjda dovoljno. A usput posto nemaju klasicnu stednju ,otvoricu stedni racun u drugoj banci.
 
Klasična štednja se isplati samo ako je dugoročna, inače eventualna kamata je manja od inflacije.
 
Imam visa virtuon karticu pa me interesuje dali mogu da primam uplate iz inostranstva na njoj. ( Sa paysenda)?
 
Da, možeš. Kategorija kartice je Visa Classic Debit. Čak sam prebacio sebi na Visa Business i prošlo je bez problema.
 
Danas primecujem da mi ne stizu obavestenja aplikacije da imam uplate, na 2 telefona imam nalog prijavljen i ne stize ni na jedan. A normalno stize obavestenje kada izvrsim placanje. Da li jos neko ima problem?
 
Ja sam imao ranije i sve sam pokušavao i nisam uspeo da sredim, na kraju se samo od sebe rešilo, verovatno nekim apdejtom.
 
Meni su juče kasnile notifikacije 6+ sati.
 
Пре недељу дана (у суботу) сам отварао иРачун у Рајфајзен банци, па да напишем неке корисне информације. Прво, раде и суботом до 20h (ваљда), само недељом не раде. Друго, отварање рачуна мени није било ни близу 15 минута, како се рекламира, мада јесте толико трајање саме процедуре, док припрема докумената и истраживање о карактеристикама рачуна, плус читање о искуствима, изашло ме пар сати.

Током процедуре отварања рачуна, користио сам камеру на рачунару и њоме сликао предњу и задњу страну личне карте. Значи не качи се фајл, него камерицом слика, што је искуство прилагођено за телефоне и чудно на рачунару. Како на личној не пише адреса, приложио сам рачун за интернет, овога пута као фајл. Када се заврше те процедуре, чека се неколико минута да дођеш на ред за видео позив. Мени је агентица рекла да је проблем што сам рачун за интернет сликао преклопљен (иако се тако виде све информације), па ми је рекла да покренем пријаву скроз из почетка (што поништава прву пријаву) и приложим рачун у А4 формату. Из другог покушаја су ми одобрили рачун и он одмах постаје функционалан.

По добијању функционалног рачуна, можете направити налог у мобилној апликацији. Међутим, процес отварања иРачуна вам не даје никакве креденцијале, већ при отварању рачуна оставите број телефона и мејл адресу, па кад желите да се региструјете за мобилно банкарство, користите тај исти број. Онда, морате позвати телефонон да вам пошаљу пин за одобрење регистрације. Ја сам одмах позвао и као су ми послали кôд, али он никад није стигао. После пар сати сам звао поново и одмах је стигао кôд.

Даље, чим имате рачун, ви можете да уплатите новац на њега коришћењем банкомата. Број рачуна добијете у уговору који стигне на мејл одмах по отварању, мада ја нисам хтео да уплаћујем док не повежем мобилну апликацију. Уз иРачун добијате 2 виртуалне (Дину и Мастеркард/Визу, зависно од година) и 2 физичке пластичне картице. Битна ставка је да Рајфајзен банкомати дозвољавају да уплатите новац на рачун без поседовања икакве картице. Ја сам то видео на неком од њихових упутстава, али ето да знате да можете одмах по отварању рачуна да га допуните кешом, ако пребацивање из друге банке није могуће или не желите.

Када се успешно региструјете унутар мобилне апликације, можете одмах видети 2 виртуелне картице, које имате опцију да активирате. Ја сам одмах активирао Мастеркард/Визу и кад сам покушао њоме да платим (мислим сутрадан), није пролазила на вебсајту, нити ју је било могуће додати у RaiPay. Онда сам поново звао подршку и рекли су да иако сам активирао картицу из апликације (и писало ми је да је активирана), ипак су они морали ручно да је активирају.

После можда 2 дана ми се у апликацији појављују још две картице, које су заправо физичке и вероватно су ми у том тренутку послате. Пинови су ми стигли у три коверте (за све сем виртуелну Дину) после 4 дана од отварања рачуна, док су картице стигле после 6 дана. Све похвале за брзину. Уз Дину пише да се активира првом употребом са пином, док за Визу/Мастеркард пише да се активира позивом. Ја позовем, они ми кажу обе се активирају само употребом са пином, јер су дебитне, а једино кредитне се активирају позивом.

При покушају прве употребе физичких картица, добијао сам са обе картице грешку „Претходна трансакција није завршена”, која само збуњује, док је проблем био што се ове картице морају деблокирати преко апликације, па се онда активирати првом употребом коришћењем пина. Како је дигиталне картице требало активирати, а након активације се могу блокирати, ја сам случајно уместо деблокирај прочитао без „де”, па сам мислио да су картице стигле активне (а не блокиране) и да их одмах могу користити на банкомату.

Неколико пута сам морао да их позовем у целом овом процесу, али сада све ради. Чисто објасних неке ствари које су мени биле недоумица, као и које сам проблеме имао. Није све текло глатко, а моји превиди су само мало допринели. RaiPay је већ друга прича и проблеми које сам имао са његовом употребом су већим делом моја кривица, нисам видео да је нека друга апликација (са својим ИПС системом) подешена као подразумевана за плаћање, у подешавањима телефона. Док је било раније поменутих проблема да виртуелна картица коју сам ја активирао није заправо била активирана, тада нисам могао виртуелну картицу да додам у RaiPay, али је све прорадило када су је они (поново) ручно активирали. Значи, врло брзо по отварању рачуна можете користити RaiPay, што је још једна корисна информација.
 
По добијању функционалног рачуна, можете направити налог у мобилној апликацији. Међутим, процес отварања иРачуна вам не даје никакве креденцијале, већ при отварању рачуна оставите број телефона и мејл адресу, па кад желите да се региструјете за мобилно банкарство, користите тај исти број. Онда, морате позвати телефонон да вам пошаљу пин за одобрење регистрације. Ја сам одмах позвао и као су ми послали кôд, али он никад није стигао. После пар сати сам звао поново и одмах је стигао кôд.
Ovde verovatno nisi završio registraciju do kraja, nakon video poziva ti se u browseru otvara stranica gde ti biraš kredencijalne za elektronsko/mobilno bankarstvo, nakon toga sa tim kredencijalima se loguješ u mbank bez poziva bilo kakvog službenika, ali bitno je da si ti sve rešio :D Ovo je poprilično sveža info jer sam drugarici juče pomagao prilikom otvaranja iRačuna, a ista procedura je bila i pre dve godine kada sam ga ja otvarao.
 
Danas primecujem da mi ne stizu obavestenja aplikacije da imam uplate, na 2 telefona imam nalog prijavljen i ne stize ni na jedan. A normalno stize obavestenje kada izvrsim placanje. Da li jos neko ima problem?

Samo da potvrdim da je kao sto su drugi clanovi rekli. Sa 9-10h zakasnjenja su mi stigla obavestenja o uplati.
 
Ovde verovatno nisi završio registraciju do kraja, nakon video poziva ti se u browseru otvara stranica gde ti biraš kredencijalne za elektronsko/mobilno bankarstvo, nakon toga sa tim kredencijalima se loguješ u mbank bez poziva bilo kakvog službenika, ali bitno je da si ti sve rešio :D Ovo je poprilično sveža info jer sam drugarici juče pomagao prilikom otvaranja iRačuna, a ista procedura je bila i pre dve godine kada sam ga ja otvarao.
То је оно што сам очекивао, али ништа се није дешавало по завршетку видео позива, а није било ни дугмета. Не сећам се шта је тачно писало, нешто попут видео позив је завршен и ништа се аутоматски није дешавало даље, нити је било могућности да се настави.
 
Ume da bude sporo ponekad, tj da se pričeka i do minut. Ali svakako bitno je da ti radi :D
 
Meni je agent rekao da ponovo kliknem na link u mejlu kako bi mi se otvorila stranica za potpisivanje dokumentacije i da će poslati kod za potpis, a po potvrdi da sam je otvorio sačekam minut. Tek nakon čitavog minuta se učitala forma i sms kod za potpisivanje dokumentacije je pristigao.
 
Mene je zakačio neki cirkus na sistemu pa sam potpisivanje dokumentacije odradio sutradan ujutro (pošalje kod u SMS-u ali ne izbaci stranicu za unos istog). Doduše to je vanredna situacija pa razumem, inače je odlična stvar - ne moraš u banku uopšte za bilo šta (sem ako oćeš da ti karticu vežu za devizni, a to je samo jedanput). Šteta što i druge banke nemaju to.
 
[/QUOTE="Iggyvlay, post: 6978921, member: 234977"]
Danas sam otvorio iracun.

Ono sto me zanima ako moze neko da odgovori da li postoji nesto kao u Mobi banci stednja po vidjenju ili neka particija u evrima i dinarima gde mozemo da deponujemo vecu kolicinu novca a da on ne bude raspoloziv za trosenje na tekucem racunu zbog sigurnosti?
[/QUOTE]

I mene zanima isto. Imam tekući račun u Raiffeisen banci. Da li postoji varijanta Dinarske štednje po viđenju takva da prebacujem sa tekućeg računa određenu sumu novca svakog meseca online (ne moram ići u banku) i na to ide neka kamata?
 
@Safe ne postoji nikakva štednja (neoročena/oročena) i to je ukinuto pre desetak godina u korist Raiffeisen invest. Postoji devizni iRačun i eventualno bi mogao da otvoriš još devizni račun u evrima za prijem doznaki.
 
@Safe ne postoji nikakva štednja (neoročena/oročena) i to je ukinuto pre desetak godina u korist Raiffeisen invest. Postoji devizni iRačun i eventualno bi mogao da otvoriš još devizni račun u evrima za prijem doznaki.
Vidim da u opisu za neke njihove investicione fondove oni tačno preporučuju fondove za kratkoročno (nekoliko meseci) držanje sredstava. Da li se novac iz fonda može nekako povući iz aplikacije na račun ili mora da se ide u banku?
 
  • Like
Reagovanja: uji
Da li se novac iz investicionog fonda može nekako povući iz aplikacije na račun ili mora da se ide u banku?
Možda u odeljku „Hartije od vrednosti", ali ne bih mogao sa sigurnošću da tvrdim. Jedino što znam da im je UniCredit kastodi banka.
 
@Safe ne postoji nikakva štednja (neoročena/oročena) i to je ukinuto pre desetak godina u korist Raiffeisen invest. Postoji devizni iRačun i eventualno bi mogao da otvoriš još devizni račun u evrima za prijem doznaki.


Mislila sam na nešto sasvim drugo, ali pitanje je da li sam dobro razumela proceduru.

Odem u Mobi banku i dam saglasnost za takvu vrstu štednje po viđanju i onda prebacujem svakog meseca koliko želim novca sa svog tekućeg računa na račun u Mobi banci I za takvu vrstu štednje kamata bude određeni procenat.

Ako je tako, to je top👍 pod uslovom da država garantuje za takve depozite.
 
@Safe odeš u Yettel radnju ili Mobi banku i otvoriš Lite tekući račun, a Dina kartica ti stiže poštom na kućnu adresu. Štednju po viđenju otvaraš preko aplikacije ili eBankinga, odnosno i prebacuješ u svakom trenutku sa jednog računa na drugi, kad i koliko god ti odgovara, ako treba i sad za sad. Bez kartice, dnevni limit za uplatu i isplatu na bankomatu uz mCash je 30000 dinara, odnosno ukupan mesečni 115000. Sa karticom su limiti znatno viši i podesivi u aplikaciji. Ne postoji opcija zakazanog internog prenosa sa tekućeg na štednju i obrnuto.
 
Nazad
Vrh Dno