@Glenn Kao sto si video kod mene retko kad ima toga kao i kod
@sammy na US profilu ali ima, i veruj mi nije do laga sto te cukaju u krivini, pogledaj YT kanal bilo koga, videces da je to opste pravilo. Kazem ti imam milion snimaka evo sad i sa DE servera znaci EU ping 31 i opet katastrofa je. Na US serveru najveci karambol je u DR: B (verovatno i u E ali odavno niisam tako nisko) bez obzira na SR, a kad igras sa DR: A/ A+ toga nema , tako da nemoguce da ping 120+ pravi lag i karambol samo u nizim rejtinzima. Ovo ti pricam iz iskustva jer sam bio A+ vozac jedno vreme, ali zbog dece sam morao par puta da izadjem iz trke i to najvise steti rejtingu. Imas i po YT o ovome se dosta prica. Zato su i uveli ghosting, sto je po meni totalno unistilo kvalitet trkanja. I rade pogresne stvari da bi kao resili problem carnage-a.
Sto se tice ACC videa koji si postavio, ima i tu "skakutanja" auta obrati paznju na Hondu od 4. krivine. Sto se tice konzole i ACC, ne znam da li si probao ACC na konzoli ili si ga igrao samo na kompu. Na PCu i xBoxu je ACC super nema bagova, sve je tecno, na PS5 nije tako, prepuno je bagova, da ne pricam da ako stavis sampionat sa max brojem protivnika igra bukvalno zabode na 3fpsa
Tako da ima nesto tu do PS-a definitivno e sad moj je u NAT: Typ2 nisam uspeo da ga prebacim u Typ1 mozda je do toga ne znam. Nije sad da je neigrivo, igrivo je ima situacija koje su komicne, da pipnem auto ispred a on bude bukvalno katapultiran i obratno. Takodje da se odbijemo jedan od drugog iako izmedju nas mozes da stavis ceo auto. Desavalo se ali retko. Takodje kad vec razmisljam o tome primetio sam da na DE serveru takodje imam 3/5 crtica za konekciju iako je ping ~30
Sto se tice guma da imas MFD kao sto sam ti ranije pisao koji ti pokazuje istrosenost guma i ako ih pregrejes, ne mislim na to to je bazicna info po meni, jer u pozadini kao sto rekoh GT7 ima telemetriju na nivou ACCa gde temp guma itekako utice na grip. Evo ti moj SimHub dash od pre neko vece sto uslikao:
kao sto vidis imas temp guma , i prvi krug su gume hladne i zato uvek postignem na kvalifikacijama npr dosta bolje vreme u drugom nego u prvom krugu, i to je razlog zasto jako lako gubis zadnji kraj u GT7 . Kod vecine kola nikad ne zagrejes zadnje gume.... E sad ako koristis VR ne mozes da koristis telefon/ tablet za ove dodatne info, a iz samo telemetrije guma mozes da izvuces dosta info o tvojoj voznji. Takodje na osnovu ovoga mozes da vidis gde da podesis Brake Bias sto je bitno za rotaciju tj brzinu u krivinma.
Da se vratim na MFD kao sto sam rekao u postu dva pre , MFD u nekim kolima zna da bude na patosu suvozaca sto znaci da u sred trke moras da sklonis pogled totalno sa staze.
Sto se tice onog "imas lampice" kao npr kod Porsea, da imas lampice ali sta ti govore? Govore ti da si u nekim obrtajima i kad dodjes u crveno trepere i to je to, ali ako pogledas podatke o Porseu videces pri kojim obrtiajima ima najvise snage i kad to iskoristis sa podatkom kao npr kod Lamba koji na volanu ima obrtomer onda dobijas i do pola sekunde po krugu ako ne i vise samo na ovu sitnicu.Tako da kao sto rekoh neki auti imaju neki nemaju obrtomer i vrv zato igraci na WGT koriste onaj pogled sa branika gde imaju obrtomer.
Sto se tice opreme ,ja sam uzeo ovaj wheel stand kao u planu da ako uspem da nagovorim zenu da kupim dodatno sediste medjutim cene su otisle u nebesa, vise mi se isplati da uzmem ceo rig a ne samo dodatak za istu cenu. krastavac 2 dece nema se bas mesta za ogroman rig. Mene je zena da ne bi gledao ostatak kokpita pocastila za BF sa Fanatec DD Pro ali koliko vidim pitanje je kad cu to dobiti , Fanatec je spolja jadac iznutra gladac. E sad ako i kad to jednom stigne zbog loadcell pedale vise nece moci da se igra ovako jer load cell zahteva pritisak sto znaci fixni kokpit je must have... a onda sve to postaje uzasno skup hobi pogotovo zbog par desetinki
A pre 15god ko je imao G25 bio je car iako je igrao sa stola i iz stolice. Neki likovi su me cimali ameri u fazonu kao sam toliko brz ovo ono sta koristim od opreme, i kad im kazem G923 sa ikea stolice oni ne veruju. Tako da poenta je da znas da koristis opremu koju uzmes. Da naravno sa DD volanom ces imati bolji ffb precizniji sto znaci moci ces da ispravis auto kad krene da bezi sto npr kod G923 zbog slabog FFBa nije slucaj tek kad vidis vizuelno da gubis kraj krene FFB da se oseti jer je preslab, a tad je onda uglavnom kasno da nesto uradis. Daleko od toga da je los volan, super je entry level i ako ga kupis po realnoj ceni napolju a ne kod nas po 2-3x vecoj ceni itekako se isplati , lak je za popravku i trpi sve i svasta, nemam kocnice da ga dam klincu ili njegovim drugarima koji krenu da divljaju na njemu.
Sto se tice VRa to je skupa igracka , ako si auto entuzijasta GT je po meni way to go igra , sto zbog kontenta sto zbog detalja do kojih su isli. VR to izdize na novi nivo. A VR na Green Hellu je bolest
Danima sam vrteo samo time trial s raznim autima kad sam uzeo VR.
Takodje kako vozis iz kokpita, primetices npr na Porscheu na tvom snimku kad igras flat i skreces pogotovo na Barsi u dugim desnim krivinama ruka ti zaklanja vidik i to je ono zasto je VR dobar to nije toliko izrazeno ne smeta toliko jer mozes da nagnes glavu i da vidis oko ruke kao sto mozes videti na
Kao sto vidis veci deo krivine i ceo auto je tebi zaklonjen u fletu ja taj problem u VR nemam jer imam mogucnost promene ugla gledanja, drugo imas automobile koji nemaju retrovizor unutrasnji a spoljni su van vidokruga u flatu , tako da i tu je prednost VRa jer mozes lako da gledas sta se desava oko tebe kad igras vrata na vrata.
I da pitanje zasto si pogasio sav hud? kako mozes da vozis bez MFDa? ja njega koristim u radar modu jer tako znam dosta puta da izbegnem dive rammere, znam da je manja imerzija ali to je must have po meni. Drugo cesto sam primoran da promenim brake bias tokom trke a to bez MFDa ne mozes. Takodje kod trka sa dopunom goriva bez toga neces znati kad da odes u box jer nema pitCrewa ni pit komunikacije pogotovo u VR sto je takodje mana GT7