Zacudjujuci podatak koji moze biti netacan.
Skoro svi operateri mozda imaju ukupno do 5 miliona korisnika
Zacudjujuci podatak koji moze biti netacan.
Nepunih 10 dana posle zamene sim kartice mi je proradio VoLTE na prenetom prepaid broju.VoLTE kod A1 pripejd treba uzeti sa rezervom. Već dva meseca ne umeju da aktiviraju na jednom prenetom broju, a više ne prolazi ni aktivacija ubacivanjem kartice u npr. Huawei P30.
Pa slažem se ali ne verujem da su u zbir ušli prodajni podaci ili i oni korisnici kojima je kartica zbog neaktivnosti ugašena.Zacudjujuci podatak koji moze biti netacan.
Skoro svi operateri mozda imaju ukupno do 5 miliona korisnika
Onda to nije podatakPa slažem se ali ne verujem da su u zbir ušli prodajni podaci ili i oni korisnici kojima je kartica zbog neaktivnosti ugašena.
Zamenio sam 3 kartice, čisto da bih ispoštovao proceduru, i podneo sigurno desetak reklamacija, uskoro će biti rešeno, kolege intenzivno radeNepunih 10 dana posle zamene sim kartice mi je proradio VoLTE na prenetom prepaid broju.
To jeste problem. Doduse ja imam jedino problem sa MTS mrezom sto se tice ne volte razgovora... A1 i Yettel imaju bez volte OK zvukMeni nisu mogli mesec dana da uključe VoLTE na ženinom broju nakon prelaska iz Yettela. 10 puta sam zvao cc a zadnjih par puta nisam bio baš prijatan. Sad bih prebacio i svoj broj ali oklevam baš zbog toga. Inače, kod A1 VoLTE najviše pravi razliku u kvalitetu usluge u odnosu na ostale operatere. Razlog je očajna 3g mreža, ili nepostojeća u mom slučaju na mestu stanovanja.
Ja nisam primetio neku veliku razliku... Jedino internet sto brze radi nego preko 3G i to je to odoka 🤣Kako vam se odrazava volte na bateriju? Signal jeste bitan ali prosek neki ako moze
Preregistrovanje kao promena vlasnika ili ponovna registracija nakon godinu dana? 😳Od jednog od operatera, registracija obavezna, preregistrovanje na godinu dana. Zvanicno.
Na svakih godinu dana ponovna registracija da bi znali da je broj jos uvek na istog vlasnikaPreregistrovanje kao promena vlasnika ili ponovna registracija nakon godinu dana? 😳
Da, kad je dostupna 3G mreža. Međutim, moj slučaj, kao što sam već napisao, da na mestu stanovanja nemam A1 3G mrežu, pa me bez VoLTE baca na edge koji je takođe vrlo upitnog kvaliteta, pa sam došao u situaciju da ne mogu normalno da obavim poziv. Zbog toga sam svojevremeno prebacio svoj privatni broj iz A1 u Yettel, kod koga je VoLTE radio out of the box. Kada sam posle nekog vremena ovde na forumu saznao da je A1 omogućio VoLTE za pripejd brojeve, odmah sam preneo ženin broj. Prilikom podnošenja zahteva u poslovnici sam još jednom pitao da li je usluga omogućena za pripejd i nakon potvrdnog odgovora pokrenuo zahtev za prenos. Šta je bilo posle toga, napisao sam u prethodnom postu.To jeste problem. Doduse ja imam jedino problem sa MTS mrezom sto se tice ne volte razgovora... A1 i Yettel imaju bez volte OK zvuk
Nemoj da im daješ ideje 😯Samo još da uvedu i registracione nalepnice da lepimo na pozadinu telefona.
To zavrsili odavno, sve imaju o podacima legalno kupljenih telefonaSamo još da uvedu i registracione nalepnice da lepimo na pozadinu telefona.
Od MTS dobićeš ništa, kao što Yettel ništa ne daje.SMS poruka od A1 - za registraciju broja nude 9 gb neta za surf, 500 minuta/poruka prema svima, neograničene minute u mreži, 10 giga za FB, Messenger, Viber i WA te isto toliko za Instagram i to sve u trajanju od 30 dana.
MTS je sada na potezu
Znam da ne mora....Ne mora ni A1
Nakon nekog vremena ti njih zoves za pozitivnu korisnicku praksu jer mreza im je losaNe mora ni A1 da daje poklon za registraciju, pa ipak daje. To se zove pozitivna poslovna praksa, koja je nekim prodavcima/ provajderima još uvek nepoznanica.
Pa sta da kažu ovi na yettelu nesrećnici ako je na A1 losa... Yettel korisnici vole ovu... Plačem noću plačem danju ali noću makar mogu nešto da učitam na internetu ako nije vece od 3 MB 🤣.Nakon nekog vremena ti njih zoves za pozitivnu korisnicku praksu jer mreza im je losa
Najverovatnije usklađuju ponude međusobno. Trenutno nemamo operatera koji nije bez mana.@Šurda Ne mogu da se ne složim sa ovom konstatacijom. Mogli bi da porade i na kvalitetu korisničke podrške, ali ni drugi ne sijaju na tom polju.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari