Hvala na odgovoru, sacekacu do kraja meseca i onda cu prijaviti u posti kao sto ste napisali.Jedina iole realna opcija za tebe da dobijes povracaj novca za registovanu pošiljku kojoj nema ni traga ni glasa a za koju se po pracenju vidi da je ušla u našu državu i da je preuzeta od JP Pošta Srbje je da se na poštinom sajtu pojavi status "izgubljena pošiljka" (da kažem da sam lično imao tu nesreću ili sreću da na taj način ostvarim povrat novca) i ovo važi samo za pošiljke koje su po pracenju stigle u tvoju lokalnu poštu i koje su bile na uručenju ali nisu uručene i kao takve dobijaju ovakav status.
U tom slučaju prodavac bi bio namiren od osiguranja a vi kao kupac bi dobili potpuni povracaj novca.
U svakoj drugoj situaciji AE više neće da rafundira novac i zato i kaže u odgovoru koji sI dobio da se obratite vašem lokalnom kuriru odnosno pošti.
AE patforma je promenila politiku kada su sporovi i refndacije u pitanju i razlozi za otvaranje spora nisu kao što su bili pre 10 godina "buyer friendly razlozi" vec sve više idu prodavcima i AE na vodenicu. Na primer otvorite spor sa jednim razlogom a AE vas mejlom obavesti da neki tamo peti razlog na koji su se oni samoinicijativno pozvali nije validan - Not Valid.
Kupac ostaje nemoćan bez robe i novca.
Meni je jos cudnije sto kada su mi odbili refund na sve posiljke promenili status istih kao da su stigle i dobio sam obavestenje da ocenim prodavca i silicno, naravno dao sam negativne ocene i u komentaru stavio da paket nikad nije stigao. Izgleda da je AE totalno promenio politiku jer su gubili milione, naravno zastitili su sebe ali su sada kupci osteceni.