Šta je novo?

Pracenje posiljki

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Da im saljes mejl na carini ne vredi, gubljenje vremena jer to ne gledaju. Najbolje da sačekas da ti stigne pošiljka pa pre nego što preuzmes vidiš da li su ocarinili, ako jesu pogledaj po kojoj ceni su je ocarinili. Ako je manja onda ok ako je dosta veća traži u Posti da ti ponovo carine i prilozi fakturu, s'tim što onda plaćaš vraćanje pošiljke i otvaranje, tako da ne znam koliko ti se to isplati.
 
Ljudi značila bi mi mala pomoć, odnosno pojašnjenje. Paket koji čekam je upravo dobio status Held by customs. Kontaktirala sam prodavca iz Bugarske i rekli su mi tek sad da nisu uključili fakturu jer su samoinicijativno mislili da će paket proći kao poklon. Ja fakturu imam i nije problem da platim carinu, samo ako moze pojašnjenje koja je sad procedura, hoće li mene neko kontaktirati ili mogu sama da odem negde sa dokumentacijom? Hvala puno unapred...
Malo neozbiljno od Bugara sto nisu stavili fakturu ili generalno naznacili vrednost paketa. To sa forom poklon ne prolazi odavno. U principu kad dodje nesto na pregled ako nema fakture oni otvaraju i proveravaju na oko. Ako deluje da je nesto vrednije trazice po internetu ili u arhivi Carine imaju u kompjuteru vrstu robe ai artikle za mngoe stvari i po tom cenovniku lupaju vrednost i eventualno carinu. Ako im je nesto bas sumnjivo i cena je dosta veca nego sto je naznaceno na paektu ili generalno veliki iznos, moze da se desi da te kontaktiraju na telefon i da ti traze izvod iz banke ili printcs sa sajta gde si i kad to kupio. U vecini slucajeva ne zovu nikoga, samo odrede cenu sami i posalju paket sa svojom fakturom ka tebi pa tek kad ti stigne paket vidis koliko moras da platis. Mozes i odbiti primanje paketa, roba se vraca posaljiocu, mozes zatraziti refund ali ce biti umanjen za cenu transporta.
 
Da im saljes mejl na carini ne vredi, gubljenje vremena jer to ne gledaju. Najbolje da sačekas da ti stigne pošiljka pa pre nego što preuzmes vidiš da li su ocarinili, ako jesu pogledaj po kojoj ceni su je ocarinili. Ako je manja onda ok ako je dosta veća traži u Posti da ti ponovo carine i prilozi fakturu, s'tim što onda plaćaš vraćanje pošiljke i otvaranje, tako da ne znam koliko ti se to isplati.
Kako znas da ne gledaju?
Na mom primeru narucena Logitech MX Keys tastatura sa Aliexpressa, poslao mail carini sa skrinsotovima koliko je placena tastatura, broj za pracenje i ocarinjena je prema iznosu koliko je i placena. Mail sam slao posle 5 ili 6 dana od kako je stigla u zemlju.
 
Eto tebi su gledali kao što kažeš, ja sam takođe sve poslao pa su telefon ocarinili više nego što košta, zato i kažem. Ne pričam napamet, mozda su tebi ocarinili bas kolika je cena bila a ne da su pogledali tvoj mejl sa screen-om koliko je plaćeno.
 
Meni su takodje odgovorili upravo na mail u kom sam poslao fakturu ali ,nazalost,samo da kazu da ce posiljku vratiti zbog neke tehnicke sitnice oko adrese.Tako da ipak nesto i pogledaju ali ne znam da li uparuju bas svaki mail sa posiljkom ili to rade samo sa onim stvarima koje su problematicne ili im je nepoznata vrednost.Moguce da zavisi i od forme - ako je broj posiljke vec u samom naslovu pre ce primetiti nego ako se mora "kopati" kroz tekst (ili ,jos gore,slike).
 
Ja fakturu imam i nije problem da platim carinu, samo ako moze pojašnjenje koja je sad procedura, hoće li mene neko kontaktirati ili mogu sama da odem negde sa dokumentacijom?
za ovo je ova tema
 
Svako ima pravo da pise , ali nema potrebe da zatrpavate temu
pojedinacnim "standardnim slucajevima"


Jos uvek kroz GPC nije proslo na hiljade posiljki koje su u oktobru i
pocetkom novembra stigle u Srbiju.
I sta to je sad po tebi normalno?? Retko koja posiljka da ne kasni pa bar nedelju dana, mesecima, godinama unazad. Ovo sto se danas desava dno dna! Nikakvo obrazlozenje, samo lazu i zataskavaju, nemas koga ni da pitas niti kome da se zalis. Neko je spominjao aerodrom, jel uspeo neko da dpdje u kontakt sa njima? Sa sam to jednom pokusavao i nisam uspeo, niti mejlom niti telefonskim putem, nisam vise ni pokusavao. To je brale moj drzava u drzavi.
 
Poslednja izmena:
@savan da malo vise pratis temu i da imas siru sliku znao bi da se kasnjenja desavaju s' vremena na vreme. Letos je tajfun pogodio Shenzhen tj. celu Guangdong provinciju i u startu su svi paketi kasnili od 3 do 5 dana i to samo u Kini. Od Kine do Srbije svaki paket ima da predje najmanje 6.841km i ko zna koliko xy drzava u zavisnosti od vrste transporta (avio ili brodski). A na samom putu do Srbije imas hiljadu izazova za transportni sistem, od strajkova do ratova. Tako da budi srecan sto uopste i mozes da narucis bilo sta da ti stigne iz Kine i to bez postarine i carine. Popij :coffee: i cekaj paket kao sto svi ostali clanovi foruma cekaju 💁‍♂️ peace ✌️
 
Ja pricam to sto sam video na statusima za pracenje godinama unazad, ne moze niko da me ubedi u suprotno. Slazem se, tako i radim, ne opterecujem se nesto preterano, ali mi je krivo sto je to tako! I jasno mi je da je manjak radnika i da su male plate, tako da ne krivim nikog ko radi takav posao, sve mi je to jasno jer i ja prolazim tako kako vecina tih radnika prolazi. Cekam paket i to je to, stigne stigne ili ne stigne pare nazad, jednostavno. Odjavljujem se sa teme, hvala svima na ovoj temi! Jednog dana ce biti bolje, svi se tome nadamo! : )
 
Poslednja izmena:
Nekad mi naši stvarno nisu jasni.
Posle ovoliko kašnjenja oni pošalju paket iz Slovenije na carinu koji vredi ukupno 37 eura. Sa shipping-om naravno.
Ponekad pomislim da to rade namerno
 
Mislim da su počeli rigoroznije da šalju na carinu, nekad su manje vredni i mali paketi samo prolazili, a sad i pored zagušenja, paket iz Nemacke išao na carinu i naplatili pdv na celokupan iznos cena+poštarina, iako bi valjda ispod 50e trabalo samo na cenu...
I to ne može biti sitnija stvar jedan mali držač za telefon i 3 samolepljiva dela gde se on kači, nema sveukupno 50g...
 
Mislim da su počeli rigoroznije da šalju na carinu, nekad su manje vredni i mali paketi samo prolazili, a sad i pored zagušenja, paket iz Nemacke išao na carinu i naplatili pdv na celokupan iznos cena+poštarina, iako bi valjda ispod 50e trabalo samo na cenu...
I to ne može biti sitnija stvar jedan mali držač za telefon i 3 samolepljiva dela gde se on kači, nema sveukupno 50g...
zavisi koja carina.

U novom sadu su pre otvarali i naplacivali pdv/carinu za sitne stvari sa alija koje nemaju ni pracenje. Sad zalepe 10cm zute trake na paket od 5kg i naplate troskove prema onom sto pise na nalepnici na paketu.
 
Pa isplati im se sve zivo da salju na carinu jer svakako placas 20% + nekih 200 din. pride.
Potpuno je nebitno da li je paket vredan 5 eura ili 650 , pitanje je samo u tom slucaju hoces li platiti dodatnih 10% ili ne, hoces ako je >50e
 
Da li postoje šanse da ako odem do pošte neko potraži i pronadje mi pošiljku koja je sudeći po ovim statusima još od 9. oktobra u Srbiji? Vidim nekima stižu, nekima ne i sve mi je to već poznato još je sad situacija specifičnija zbog štrajka. U mom slučaju da stvar bude još gora, pošta kojoj pripadam je i neki sortirni/distributivni centar tako da nešto kontam da nikog ne zanima da samo prebaci moju pošiljku u paketomat koji je odmah ispred tog centra. Znači imam neregistrovanu (UA…HU) pošiljku sa statusom ‘’arrived at local delivery center’’ još od 9. 10, pa me zanima koje su šanse da je pošiljka baš u toj mojoj pošti, da taj status znači da je u Srbiji to smo već apsolvirali tako da mi je to jasno, jednostavno ne bih odlazio do pošte da tražim nešto što uopšte nije tu…
 
Imamo situaciju gde verovatno hiljade i hiljade posiljka stoji nesortirano u GPCu i sad ce bas neko da krene redom da trazi i pretura da nadje tvoju neregistrovanu posiljku koja se i ne skenira.
I ja imam bar 5 paketa registrovanih, poslednji sken je 08.11. RSBEGC otprema. Verovatno idu redom pa kad stignemo na red stigli smo.
 
Tvoj slučaj mi i nije neki primer jer je tvoja pošiljka stigla mesec dana posle moje, jedino što nije neregistrovana. Da ne govorim o tome što je sudeći po statusima moja pošiljka u Srbiju stigla pre početka štrajka, a i ovde sam čitao da ima nekih koji čekaju pošiljke još iz septembra… Plus mi je na sve to istekao krajnji rok za dostavu tako da jedini razlog zbog kog ovo pitam je taj što prosto hoću da znam da li uopšte da čekam više ili da nabavim na drugi način to što sam naručio. Ja i kada sam naručivao sa Alija mislio sam da se podrazumeva najmanje 30 dana da se čeka, tako da mi je baš čudno što mnogi ovde pišu kako ih nervira što im nema paketa a naručili su ih pre manje od mesec dana, dok je npr. moj paket u transportu već 65 dana 😂 Da ne govorim o tome što je već svima jasno da je jedini razlog zbog kog se inače dugo čeka naša pošta, a na sve to imamo i nedavni štrajk.
 
Imamo situaciju gde verovatno hiljade i hiljade posiljka stoji nesortirano u GPCu i sad ce bas neko da krene redom da trazi i pretura da nadje tvoju neregistrovanu posiljku koja se i ne skenira.
I ja imam bar 5 paketa registrovanih, poslednji sken je 08.11. RSBEGC otprema. Verovatno idu redom pa kad stignemo na red stigli smo.
Nisam bas siguran da idu redom... Neke moje posiljke koje su narucene kasnije imaju status ‘’arrived at local delivery center’’ dok neke koje su bile "fast delivery" imaju status "Received by local delivery company" iako su verovatno davno vec u Srbiji jer im je to status od 31.10.
Verovatno su vrece toliko nabacane da bukvalno starije zatrpane novopridoslim.
 
Tvoj slučaj mi i nije neki primer jer je tvoja pošiljka stigla mesec dana posle moje, jedino što nije neregistrovana. Da ne govorim o tome što je sudeći po statusima moja pošiljka u Srbiju stigla pre početka štrajka, a i ovde sam čitao da ima nekih koji čekaju pošiljke još iz septembra… Plus mi je na sve to istekao krajnji rok za dostavu tako da jedini razlog zbog kog ovo pitam je taj što prosto hoću da znam da li uopšte da čekam više ili da nabavim na drugi način to što sam naručio. Ja i kada sam naručivao sa Alija mislio sam da se podrazumeva najmanje 30 dana da se čeka, tako da mi je baš čudno što mnogi ovde pišu kako ih nervira što im nema paketa a naručili su ih pre manje od mesec dana, dok je npr. moj paket u transportu već 65 dana 😂 Da ne govorim o tome što je već svima jasno da je jedini razlog zbog kog se inače dugo čeka naša pošta, a na sve to imamo i nedavni štrajk.
Nije razlog nasa posta. I pre strajka je odjednom sa 30 dana cekanja preslo na 60. Ko zna kakvo je stanje u kini i madjarskoj. A i potpuno je besmisleno pratiti neregistrovane posiljke. Pise "destination country" a ono u kini i dalje.
 
kao da nema dva rata izmedju Kine i Srbije, dobro i stize kako je bilo pre par godina
 
Da li postoje šanse da ako odem do pošte neko potraži i pronadje mi pošiljku koja je sudeći po ovim statusima još od 9. oktobra u Srbiji? Vidim nekima stižu, nekima ne i sve mi je to već poznato još je sad situacija specifičnija zbog štrajka. U mom slučaju da stvar bude još gora, pošta kojoj pripadam je i neki sortirni/distributivni centar tako da nešto kontam da nikog ne zanima da samo prebaci moju pošiljku u paketomat koji je odmah ispred tog centra. Znači imam neregistrovanu (UA…HU) pošiljku sa statusom ‘’arrived at local delivery center’’ još od 9. 10, pa me zanima koje su šanse da je pošiljka baš u toj mojoj pošti, da taj status znači da je u Srbiji to smo već apsolvirali tako da mi je to jasno, jednostavno ne bih odlazio do pošte da tražim nešto što uopšte nije tu…
Druze idi do poste pa nam javi kako je proslo...
 
Nije razlog nasa posta. I pre strajka je odjednom sa 30 dana cekanja preslo na 60. Ko zna kakvo je stanje u kini i madjarskoj. A i potpuno je besmisleno pratiti neregistrovane posiljke. Pise "destination country" a ono u kini i dalje.
Totalna je ludnica, apsolutno vise nema veze da li je posiljka registrovana ili nije, nekad je to bio neki garant da ce stici ili da dobitjete refund tj povrat novca.
Meni su sve posiljke tj njih tridesetak vrednosti preko 50 dolara i sve imaju pracenje ali dzaba kada kinezi vode kao da je stigla u vasoj posti cim napusti kinu tj dodje u Madjarsku i vi nemate prava na povrat novca, meni je stigla samo jedna posiljka a ostale koje su trebale jos proslog meseca su ko zna gde (pracenje nista ne vredi) a odbili su mi refund za sve posiljke sa klasicnim izgovorom da je posljika u mojojoj posti i naravno vise nemate prava da se zalite (a i kome bi se zalili).
Pa vi sad vidite u kom sam ja minusu ako mi ne stignu posiljke, situacija je za neke ljude ozbilja i jedino resenje ce biti tuzba protiv poste jer ne postoji drugi nacin za povrat novca.
 
To su gluposti da ne može da se dobije povrat novca ako ne stigne registrovana pošiljka.
 
Totalna je ludnica, apsolutno vise nema veze da li je posiljka registrovana ili nije, nekad je to bio neki garant da ce stici ili da dobitjete refund tj povrat novca.
Meni su sve posiljke tj njih tridesetak vrednosti preko 50 dolara i sve imaju pracenje ali dzaba kada kinezi vode kao da je stigla u vasoj posti cim napusti kinu tj dodje u Madjarsku i vi nemate prava na povrat novca, meni je stigla samo jedna posiljka a ostale koje su trebale jos proslog meseca su ko zna gde (pracenje nista ne vredi) a odbili su mi refund za sve posiljke sa klasicnim izgovorom da je posljika u mojojoj posti i naravno vise nemate prava da se zalite (a i kome bi se zalili).
Pa vi sad vidite u kom sam ja minusu ako mi ne stignu posiljke, situacija je za neke ljude ozbilja i jedino resenje ce biti tuzba protiv poste jer ne postoji drugi nacin za povrat novca.
Zali se banci. Ako je posiljka registrovana onda mora biti pracenje do urucenja. Ukoliko nije urucena, dobices pare nazad 100%. Bukvalno je nemoguce da ostanes bez novca ako je posiljka osigurana.
 
To su gluposti da ne može da se dobije povrat novca ako ne stigne registrovana pošiljka.
Odgovor sa Alija: The tracking information shows that the package has arrived at your local post office and waited for your collection. We warmly suggest that you can contact the shipping company Customer Care Center and you will get this package as soon as possible.
 
dokle god ti ne potvrdis da si primio posiljku, prodavac ne dobija tvoj novac. uvek moze da se vrati, ako paket ne stigne
 
Sada preko Litvanije neverovatno brzo stižu paketi, jedino što malo prodavaca koristi tu rutu. Dve pošiljke stigle za 13 dana.
 
Zali se banci. Ako je posiljka registrovana onda mora biti pracenje do urucenja. Ukoliko nije urucena, dobices pare nazad 100%. Bukvalno je nemoguce da ostanes bez novca ako je posiljka osigurana.

Hajde molim te objasni o kojoj banci pričaš i koja banka na ovome belome svetu ima veze sa našim registrovanim pošiljkama? Ja prvi put čitam o ovome
 
Druze idi do poste pa nam javi kako je proslo...
Bio sam ja već dva dana pre nego što će početi štrajk i rekli su mi da dodjem pre podne, a ja pre podne ne mogu nikako da stignem. Na sve to još mi bez veze da idem da im pravim pometnju zbog paketa koji nije ni 10€, čak mi nije stalo ni to što sam platio nego što to što sam naručio ne mogu da nabavim nigde kod nas… Da nije situacija kao što jeste, odavno bih ja digao ruke od njih i kupio to što mi treba.
 
Totalna je ludnica, apsolutno vise nema veze da li je posiljka registrovana ili nije, nekad je to bio neki garant da ce stici ili da dobitjete refund tj povrat novca.
Meni su sve posiljke tj njih tridesetak vrednosti preko 50 dolara i sve imaju pracenje ali dzaba kada kinezi vode kao da je stigla u vasoj posti cim napusti kinu tj dodje u Madjarsku i vi nemate prava na povrat novca, meni je stigla samo jedna posiljka a ostale koje su trebale jos proslog meseca su ko zna gde (pracenje nista ne vredi) a odbili su mi refund za sve posiljke sa klasicnim izgovorom da je posljika u mojojoj posti i naravno vise nemate prava da se zalite (a i kome bi se zalili).
Pa vi sad vidite u kom sam ja minusu ako mi ne stignu posiljke, situacija je za neke ljude ozbilja i jedino resenje ce biti tuzba protiv poste jer ne postoji drugi nacin za povrat novca.


Jedina iole realna opcija za tebe da dobijes povracaj novca za registovanu pošiljku kojoj nema ni traga ni glasa a za koju se po pracenju vidi da je ušla u našu državu i da je preuzeta od JP Pošta Srbje je da se na poštinom sajtu pojavi status "izgubljena pošiljka" (da kažem da sam lično imao tu nesreću ili sreću da na taj način ostvarim povrat novca) i ovo važi samo za pošiljke koje su po pracenju stigle u tvoju lokalnu poštu i koje su bile na uručenju ali nisu uručene i kao takve dobijaju ovakav status.
U tom slučaju prodavac bi bio namiren od osiguranja a vi kao kupac bi dobili potpuni povracaj novca.
U svakoj drugoj situaciji AE više neće da rafundira novac i zato i kaže u odgovoru koji sI dobio da se obratite vašem lokalnom kuriru odnosno pošti.
AE patforma je promenila politiku kada su sporovi i refndacije u pitanju i razlozi za otvaranje spora nisu kao što su bili pre 10 godina "buyer friendly razlozi" vec sve više idu prodavcima i AE na vodenicu. Na primer otvorite spor sa jednim razlogom a AE vas mejlom obavesti da neki tamo peti razlog na koji su se oni samoinicijativno pozvali nije validan - Not Valid.
Kupac ostaje nemoćan bez robe i novca.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno